14 Haziran 2017 Çarşamba

KOCAM BANA BAKMÖÖÖR; CANSIZ MANKENLERE BAKÖÖÖR:))))

Haberi Ekşi'de gördüm. Kadının biri -  korkarsınız diye resmini koymadım- gece rüyanıza girer sebep olmak istemedim.:)))

 Orijinal haber ve kadının fotoğrafı

cansız iç çamaşırı mankenlerine ve vitrinde satılan kadın iç çamaşırlarına savaş açmış.  Neymiş? İç çamaşır mankenleri ve kadın iç çamaşırlarının vitrine konması ayıpmış.

"Aile var ayol! Bu cansız mankenler, sutyenler, donlar ne o öyle?"

diyormuş. :))))



Sherlock Holmes olmaya gerek yok, kadının fotoğrafını görünce olayı çözdüm. Anacımmmm! 
Kocası, buna değil de, cansız mankenlere bakıyor herhalde. O yüzden cansız mankenleri kıskanıyor. Valla adam haksız değil. Ben kocasına hak verdim:)))))

Aklımın almadığı, kadın iç çamaşırı bildiğiniz Çarşamba, Perşembe pazarlarında da satılıyor.

semt pazarı çamaşır sutyen ile ilgili görsel sonucu

Bu kadın pazarlarda satılmasına karşı çıkmamış, sadece belli bir dükkanda satılanlara karşı çıkmış. Yani alttaki gibi paçalı, pazar donlarıyla bir alıp veremediği yok:))))


paçalı don ile ilgili görsel sonucu

O zaman neye kızıyor? Mağazadaki güzel cansız mankenlerin üzerindeki siyah, kırmızı, mor dantelli çamaşırlara kızıyor:))))))))halbuki kızmasına gerek yok onları zaten kocalarına güzel görünmek isteyen evli kadınlar, şık olmak isteyen genç hanımlar giyiyordur. Bekarların, yaşlıların işi zaten olmaz o süslü, püslü pahalı, hem de sağlıksız şeylerle. O zaman niye kızıyor?

Gülüyoruz ama tekrar söylüyorum acilen üçe bölünmeli ülke. Bu gibi tiplerle bir arada yaşamayı hak etmiyoruz. Ben istemiyorum kardeşim böyleleriyle aynı mekanda yaşamak. Laiklere özerklik verilsin, bunlar 'pembe otobüslü',  'paçalı donlu dükkanlı' bölgelerinde Tayyipgilleriyle birlikte mutlu, mesut yaşasınlar. Yoksa mazallah elalemi de kışkırtmış, eylem yapacakmış, dükkanın camını, çerçevesini filan kırarlar. Yazık kız...ha acaba kocası ya da başka bir akrabası 'iç çamaşırı fetişisti' mi? Mağazalardan kırmızı, pembe dantelli donları çalıp çalıp eve dolduruyor da, kadına da gına mı geldi? )))

Ekşi Sözlük'te kadını fena dövmüşler ama müstahak; gülmekten yerlere yattım. :))))
(buradan)


20 yorum:

  1. Sahi ya bize özerklik veriversinler artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Naz'cığım, onlar da rahat, biz de rahat:)

      Sil
  2. Dün gördüm bunu. Kadının fotoğrafı paylaşmamakla iyi yapmışsın :D Bir mankenlere sarmadığımız kalmıştı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşsam korkardın Belle'cim:))))her gün yeni bir kepazelikle karşımıza çıkıyorlar.

      Sil
  3. Kadının suratında meymenet yok ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Kerime'cim, bakışlarından korktum inan.

      Sil
  4. ay bir şey demek istemiyorum ama felaket bir şey hakikaten güzelliği bıraktım bir de insan sevimli olur değil mi hiç bir şey yok bunda işte kafayı takıp böyle şeylere eğleniyor herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah işte, aynen, sorun güzellik değil, hiçbirimiz sıfır beden değiliz, Angelina Jolie değiliz ama bakışlar önemli, yani aklından geçen düşünceler neyse yüzüne de o yansır derler. Sevimli şeyler düşünen insan, pozitif şeyler düşünen insan güzel olmasa da sevimli olur.:)

      Sil
  5. Hahaa 😀 yanindaki kocaya laf geciremeyince mankenemi kafayi sarmis 😀 Kınamıyorummmmm ama ayrıksılaştırabileriz bence abla 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))sorma yaa, akşam kocası eve cansız manken mi getiryor artık:)))))tövbeee tövbeee....tamam ayrıksızlaştıralım.:))

      Sil
  6. Bu tip eylemlere destek verilirse işler nerelere varır Allah bilir.
    Mesela orkid reklamları yasaklanabilir. Sonucta yandaş medyanın gelirleri azalır:)) Şaka bir yana abla fena kızmış. Destekçi bulamaz umarım. Aile faciası yaşanabilir. Sonuçlarıda gazetelerin 3. sayfasında yer alır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mazallah adamın cam, çerçeve gider yani. Ve inan bu kadına uyup da, onu yapacak çok insan var bu ülkede maalesef:((((Umarım destekçi bulamaz:))))

      Sil
  7. öldürdün beni yine Müjdeee :-)))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaha:))))))))))ağzından yel alsın canım.

      Sil
  8. Bence o çamaşırları giyip denesin şansını bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:))Bence de. :) Sayfama hoş geldiniz unutmadan.:)

      Sil
  9. Ahhhhh ne çok güldüm inan uzun zamandır bu kadar çok gülmemiştim sana ne diyeyim arkadaşım.Rabb'im de seni çok güldürsün.Kadının işi güçü yok donlara cansız mankenlere mi takmış vah vah ne komedi yahu:)))))Haaa bu arada o uzun donda çok güzelmiş:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitcom gibi Macide'cim:)))bu kadını alacaksın bir sitcom dizide oynatacaksın, hakikaten işi gücü yok herhalde. Aslında tüm doktorlar diyor en sağlıklısı %100 pamuk ve boyasız yani beyaz çamaşır. Şaşmamak lazım....önce sağlık.:) Çok teşekkürler canım, güldürdüğüme sevindim. Amin cümlemize..:))))

      Sil