15 Haziran 2017 Perşembe

TÜM KALBİMLE DESTEKLİYORUM

Son dakika… CHP’nin tarihi ‘Adalet Yürüyüşü’

Yeri geldi bloğumda Kılıçdaroğlu'ndan hiç lafımı esirgemedim, "Geri zekalı" diye kızmışlığım var. (blog arkadaşlarım hatırlarlar), çünkü kimi yaptığı şeylere çok kızmıştım. Sezgin Tanrıkulu vs. gibi kişileri CHP'ye aldığı için. Hala da aynı fikirdeyim. Ama mahallenin laikçi ve kedici teyzesi olarak yürüyüşü destekliyorum.

Hatta keşke bu yürüyüşü hileli referandum sonrası yapılsaydı.Yeğenim ve Bücürük evdeler, onlara bakmam, yemeklerini yapmam lazım yoksa valla şu yaşımda ben de katılırdım. Yavaş yavaş yürürdüm. Zira bu ülkede adalet yok, sadece adalet mi? Bağımsız yargı yok, cumhurun yarısından nefret eden bir cumhurbaşkanı var:(, Fetöcü damatlar serbest, Fetö hakkında kitap yazan Ahmet Şık hapis, kendileri Fetöcü olanlar Sözcü'ye Fetöcü demeye, chp'ye Fetöcü demeye başladılar. Adaletinize limon sıkayım. Fetöcü arıyorsanız aynaya bakın . Siz akp'liler düne kadar hepiniz Fetöcü değil miydiniz? Etle tırnaktan farkınız yoktu. 

26 yorum:

  1. Abla ne adaleti insan olarak bile artık bu ülkede değerimiz yok. Kafalarında çizdikleri senaryoya göre halkı, adaleti,sistemi yönlendiriyorlar şimdi boyle karısdan izliyoruz ama sıranın bizim gibilerede gelmeyeceğinin garantisi yok. Bu yaşananlara vesile olanlar Ölümlü bir dünya da olduklarını dilerim en acı şekilde anlarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle Gülşah'cım, ama bunca zulüm sonsuza kadar sürmez, son referandumda gördük, hile yapmalarına rağmen aslında azınlıktalar. İstanbul, Ankara, hepsi HAYIR dedi bunlara. Aminnnn...

      Sil
  2. geç kalınmış bir protesto..umarım amacına ulaşır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kaldılar inşallah kimse sataşmaz, biber gazı sıkmaz, kışkırtmaz.

      Sil
  3. Benimde Kılıçdaroğluna önceleri çok güvenip çok ümit bağlamışlığım var.Sonra bende ondan bir şey olmaz diye düşünmeye başladım.Çok fazla seçim kaybetti , yapıştı koltuğa kaldı diye kızdım. Lakin Adalet herkese lazım bu yürüyüş hareketi çok hoşuma gitti. Umarım tamamlar umarım ses getirir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bir de başka geniş tabanlı muhalefet partisi kalmadı, mhp bitti, onun ruhuna El Fatiha. Adam AKP'ye yamandı, kendini de bitirdi, mhp'yi de bitirdi. Yine tek umudumuz chp. Umarım öyle olur, dünyada çok yankı yapmış.

      Sil
  4. Yürüyüş içime biraz su serpti sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de...ama Ramazan olunca çoğu kişi katılamamıştır..

      Sil
  5. Bende sonuna kadar destekliyorum.
    Şu eleştirenleride anlayamıyorum.
    Daha düne kadar chp sokağa insin, tavır alsın, ne yapıyor bunlar... diyenler, şimdi, "daha önce aklın neredeydi, bunların ardına mı takılacağız,çok komik.... " gibi gerekçelere anlam veremiyorum. Tamam geç olabilir, ama bir yerden başlamak lazım. Adalet için yürümenin nesi kötü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesi kötü olacak ki Berfin'cim?
      Böyle diyenler akp trolleri. Şu ana kadar olanları alt alta yazsak yani akp'nin kırdığı ceviz 1000'i aştı
      Fetö'yü her yere yerleştirdiler
      İmralı'da, Oslo'da PKK ile oturup pazarlık yaptılar, valilere operasyon yapmayın dediler, askeri Silivri'ye attılar PKK'ya güldürdüler. pkk ya açılım yaptılar, İlker Başbuğ'a terörist dediler pkk'lılara göbek attırdılar sevinçten. İsyan ettik Gezi'de biber gazı sıktılar, o 15 Temmuz'un da ne kumpas olduğu belli değil, çıkacak kokusu bir gün. Onlarca askerimiz kumpas yüzünden öldü, intihar etti...

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Bir gün her yere Fetö'yü yerleştirene, örtülü ödeneği talan edene de lazım olacak. Ya da ne derler kantarını bozduğun tartıyla tartarlar. :)

      Sil
  7. Geç de olsa çok yerinde bir eylem. Sokak son seçenekti, umarım istediğimizi alırız ablacığım. Son noktaya gelindi artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsun, güç olmasın. Düşünüyorum da şu AKP'liler kadar yavuz hırsız ev sahibini bastırır misali kitle yok. ALayı Fetöcüydü, Fetö'yü ülkeye onlar musallat etti, şimdi utanmadan muhalifleri hatta chp'yi Fetöcü yaptılar, zeytinyağı olsa bu kadar üste çıkar, pkk konusunda da açılım yapan onlar,saçılım yapan onlar, AKİLLER yapan onlar, pkk lıları salıp Türk subaylarını içeri tıkan onlar, bu yüzden sosyal medyada akpkk diye yazıyorduk, şimdi sosyal medyada chppkk diye yazıyorlar, sürekli kendi - affedersin- yedikleri b....kları muhalefetin üstüne yapıştırmaya çalışıyorlar iğrenç bir kitle...bu kadar iğrençlikten sonra insanlar elbette isyan edip sokaklara çıkacak.

      Sil
  8. Hangi ülke, hangi adalet? Sadece sözlüklerde yer alan bir kavram artık bana göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma, rahmetli anacım böyle durumlarda
      "Adalet ölmüş,
      karısı kocaya kaçmış" derdi. :((

      Sil
  9. Aynen destekliyorum ve katılmayı da çok isterdim. Bence çok masum bir direniş ve evet dünyanın izleyeceği hamlelerde iyi Kılıçdaroğlu ama gerisi boş maalesef. Geçen akşam canlı yayında konuşuyor. Herşeyi söyledi, yahu artık o noktaya gelmişsin, baş Fetöcü şu an başımızda, önce ondan başlansın yargılamaya diyemiyor.
    Bu arada polis atamaları başladı ve öğrendiğime göre fetö yerini menzile bırakmış. Adamlar dert yanıyo, biri gitti, diğeri geldi diye. Değişen bişey yok yani, al takke ver külah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok masum. Ne zarar var ki, insanlar yürüyorlar, ellerinde silah yok, sopa yok, AKP'lilerin Gezi'de yaptığı gibi pala yok. İnsanı böyle yürüyecek kadar isyan ettirene baksınlar asıl di mi?

      Aaa! Bunlar akıllanmaz, bir tarikat gider, öteki tarikat gelir zaten Fetö = akp, akp= Fetö'ydü. Etle tırnak gibi....baksana damatlar filan hepsi serbest. :(

      Sil
  10. Desteklesem de bir şey olacağını sanmıyorum. Güvenim hiç kalmadı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umudumuzu yok ettiler psikolojik olarak öyle bir hale getirdiler ki, çoğunluğuz ama azınlık gibi hissediyoruz halbuki referandumun hilesini/mühürüsüz oyunu at, biz hayır diyenler çoğunluğuz.

      Sil
  11. ADALET umarım gerçekten ulaşabiliriz.
    bunlar kime isim takarsa taksın hepsi birbirinin aynı pislik illa ki el etek öpecek birini bulurlar.Kendilerine saygıları olmadığı ortada habire birilerinin pis eteklerini öptüklerine göre.
    umarım proveke etmezler yine bu yürüryüşü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Hatice'm, memlekette adaletin 'a' sı kaldı sadece. Ben de ondan korkuyorum dün sosyal medyada vardı böyle haydut tipli biri elinde silahlarla resimler koymuş, gidelim, basalım, öldürelim diye. Tek bildikleri bu. Muhalif olanları ezmek, sindirmek, öldürmek....ben akşam Gezi için çıktığımda da bir balkondan yumurta atmışlardı hiç unutmuyorum. İsyan etmemizi içlerine sindiremiyorlar istiyorlar ki, ne yapsalar da susup, sineye çekelim. Hiç isyan etmeyelim, hiç ses çıkarmayalım.

      Sil
  12. bu yrüyüşün ardından bir de istifa patlatsa helal olsun derim ama nerde onda o yürek ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmam yapmaz ama istifa ederse bir işe yarar mı emin de değilim...?

      Sil
    2. belki de yaramaz bir işe ama , yani artık birileri sorumluluk alsın istiyorum belki de , bunu iktidardan beklemek olmaz , adamlarda o vicdan yok biliyoruz da , hani diyorum belki , bir umut işte, zira kendisini çatı adayı için olan kızgınlığım hala sürmekte , öyle ki bazen gaza gelip baştakilerden daha çok eleştiriyorum . İş yapamayan gitsin istiyorum artık , kınama istemiyorum , hareket istiyorum ama ...:((

      Sil
    3. İktidardan asla bir hayır gelmez canımcım haklısın. Yani şu 15 senede yaptıkları tek hayır kamuda ve üniversitede başörtüsü yasağını kaldırmak ile kendi 7 sülalelerini zengin etmek oldu.

      Ah sorma ben de aynı şeyleri düşünüyorum hatta keşke Deniz Baykal kalsaydı diyorum ya da Muharrem İnce geçsin başa yahut Meral Akşener, aslında gönlümden geçen Osman Pamukoğlu ya da Ali Türkşen gibi biri. Ya da Uğur Dündar'ı alıp getireceksin chp'nin başına ne bileyim...

      Sil