25 Temmuz 2017 Salı

15 TEMMUZ' u FETÖCÜler YAPTI - FETÖCÜLER DİNCİDİR NOKTA.

Bir akrabası savcı, diğeri hakim, ikisi de görevde!
15 temmuzudan önce karısını,çoluk çocuğunu
yurt dışına gönderen 15 temmuzun TSK imamı
ve tutuklanıp sonra kaçan (!) Fetöcü Adil Öksüz.
Haberin orijinali Sözcü


damadı fetöcü ile ilgili görsel sonucu

"SAHTE suikastle Fetöcüleri ordunun
kozmik odasına sokturan Bülent Arınç 
değil miydi?"



damadı fetöcü ile ilgili görsel sonucu

damadı fetöcü ile ilgili görsel sonucu
 15 temmuz şehidi gencin annesi Boğaz köprüsündeki siyah sivil araçtan halka ateş edenler tarafından oğlunun oracıkta şehit olduğunu televizyon ekranlarında birkaç kez anlattı. (Bir kez değil, oğlu 15 temmuz şehidi kadın yalan söyleyecek değil herhalde) Oğlunu askerler ya da askeri öğrenciler öldürmemiş bu açık ve net. 

Balyoz dediler, KUMPAS çıktı. 

 Bülent Arınç suikast dediler YALAN çıktı. 

Ergenekon dediler KUMPAS çıktı.

Tüm bu Balyoz, Bülent Arınç suikasti, Ergenekon'u Fetö tek başına mı yaptı? AKP ile birlikte yapmadı mı? Tayyip Erdoğan "Ben bu davaların savcısıyım" demedi mi? Bu davaların savcısı olan Zekeriya yurt dışına tüydü ama Erdoğan 'kahraman' pozlarında!!! Normal zekaya sahip insan olarak ben bunu anlamıyorum, siz anlıyor musunuz? Fetö'ye her istediğini veren niye yargılanmıyor? Allah beni affetsin, kandırıldım demek yetiyor mu? (Hoş, geçenlerde beni kimse kandırmadı da dedi. Bir öyle diyor, bir böyle diyor, hangisi doğru?) 

15 Temmuz kalkışmasına katılan TSK mensularının oranının % 2 olduğu ortaya çıktı.

Ama 15 Temmuz afişinde askerler resmedildi, Adil Öksüz, Fetöcü damatlar, daha önce Fetö'ye yıkama yağlama yapan malum isimlerin hiçbiri yoktu. Fetö'nün kendisi bile yoktu afişte.



15 temmuzu kim yaptı? Fetöcüler yaptı.

Fetöcüler kimlerdir? Dinciler.

Fetöcüleri kim besledi, palazlandırdı, her yere yerleştirdi? AKP.


 Vaktiyle TSK  "Fetöcüleri yani dincileri" ordudan atıyordu bir bildikleri varmış, o zaman ne diyordunuz?

"Namaz kılanları ordudan atıyorlar üüüüü" diye ağlaşıp, TSK'ya 'kafir, dinsiz' diyorlardı.

Demek TSK nın bir bildiği varmış.


merve kavakçı eşi fetö ile ilgili görsel sonucu

Şimdi bu kadın Merve Kavakçı, büyükelçi olmuş, kocası Fetöcü kendisi büyükelçi! Kardeşi akp milletvekili. !

Ha şimdi siz hala AKP, Fetö ile mücadele ediyor deyin.

15 temmuzu Fetöcüler yaptı. Fetöcüler dincidir.

Nokta.

14 yorum:

  1. Bunları unutturmamak, yinelemek önemli. Emre Kongar'ın kitabında okumuştum:
    "Mutlaka ama mutlaka tarih önünde, vicdanlarda, son tahlilde ve son noktada kazanan; yoluna devam eden demokrasiyi, özgürlüğü, adaleti geliştiren: insanlıktır!"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emre Kongar çok güzel yazmış. İnşallah ölen 240 kişinin kanı yerde kalmaz, buna suçsuz, ne olduğunu anlamadan oraya gelip, vahşice, yamyamca, ışidliler gibi ve muhtemelen ışidliler tarafından kafası kesilerek öldürülen 18 yaşındaki öğrenci de dahil. Bu ülkede pkk'lı pisliklerin kafasını kesmiyorlar, suçlu mu, suçsuz mu belli olmayan, mahkemeye çıkmamış bir öğrencinin kafasını kestiler:(((çocuk Fetöcü değil zaten. :(

      Sil
  2. Yemin ederim hiç anlamıyorum ben :( Her ağızdan ayrı cümle. Kimi gerçek diyor, kimi kurgu.. Ben kurgu tarafındanım ama ölen insanlar olunca acaba diyorum? Beynim hoşaf yani ablacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurgu değil başka bir şey bu. Belki şu anda hiçbirimiz bilemiyoruz çok şeytani bir plan var ortada. 240 kişinin ölmesine göz yummak var bir kere. Niye halkı oraya çağırdı? Bile bile niye keskin nişancıların ortasına halkı attı? Bu normal değil. Ben olsam "Aman sakın sokağa çıkmayın" derim. Çağrı yapacaksa darbeye katılmayan ve elinde silah olan yüzbinlerce TSK mensubu askeri çağırırsın. Silahsız vatandaşlar, silahlı insanların önüne yem gibi atılır mı?

      Sil
  3. Olan eğitim görevlilerine, genç askerlere, halka oldu. İşlerine nasıl geliyorsa onları suçlu ilan ettiler. Fetö afişlere konulmaz çünkü gün gelir belki barışırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle oldu. Zaten barışma sinyalleri verildi bile İrem'ciğim, o şeytan Fetö "darbeyi biz yapmadık, laikler, ulusalcılar yapmış olabilir" demeye başladı. !!! Sonunda suçu yine laiklere, Atatürkçülere atacaklar. Darbeyi madem Fetöcüler yaptı niye imam hatipler değil de, askeri okullar kapatılıyor? Niye kitaplardan laiklik çıkartılıyor?

      Sil
  4. ilk olarak o BA'dan hesap sorulması gerekiyor o suikast işi için zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ya. Ayrıca o da bu işi tek başına kotarmamıştır. Ne kadar destekçisi varsa hepsinin vatana ihanetten yargılanması gerekiyor. Ya ben inanamıyorum ülkenin haline bakın ta o zamandan aklı başında olan herkes "Bu adam yalan söylüyor" demişti. Ama İlker Başbuğ tuttu kozmik odanın kapısını açtırdı. o da suçlu. Dingo'nun ahırı mı nerenin kapısını açtırıyorsun her önüne gelene?

      Sil
  5. Ne söylesek bildiğini okumaya devam ediyor kuzum fetöden dem vurdu onun adını tepede görmek battı na şimdi her yere kendini işliyor dün haberler de kurslar ve vakıflar için bilmem kaç yıllığına istedikleri yerler de binaları yapıp verecek hızla yayılacaklar yine kapattıklarının adını değiştirecek sadece bence . yeni öğenci yurtları ile ilgili açıklamalar kusacak gibi oluyorum izledikçe ..............
    9 ay öncesin kadar lozanıyerden yere vuruyordu şimdi sımsıkı sarıldı çatlak bunlar yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Hatice'm, üç gün sonra yine dediğinin tersini yapar, öyle bir işler döndürüyorlar ki, şeytana pabucunu ters giydirirler aklımız almıyor ne haltlar döndüğünü bilmiyoruz.....

      Sil
  6. dün tele1,de merdan yanardağ ve emre kongarın "18 Dakika" programında gördüm.."2019 için cihat çağrısı yapılmış.."diye..zaten Google'de " 2019 hilafet ; 2019 cihat çağrısı " diye aratırsanız,bu konuda çok sayıda haber ve bilgi çıkacaktır..fetö ile mücadele göz boyamadan başka bişey değil gibi..çünkü fetö ile mücadele ediyoz görüntüsü altında ülkemizdeki aşırı islamcı örgütler,tarikat ve cemaatler giderek tahmin edildiğinden daha fazla güçlenmeye başladılar ve "2019'da hilafet devletinin gelmesi" için hazırlık yapıyorlar gibi bir durum var ortada..bazı ulusalcı kesimin ise bu hilafet devletine yardım ediyor olması da çok şaşırtıcı ve üzücü bir durum..onlarda fetö ile mücadele ediyoz görüntüsü altında siyasal iktidara yalakalık yapmaya çalışıyorlar,anladığım kadarıyla..işte bu durum ülkenin sonunu getirecek gibi..sonumuz iran gibi olmazsa hiç şaşırmam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle göz boyama,
      Fetö kim? DİNCİ bir adam
      Fetöcüler ne? DİNCİ müritler, başları kapalı, pardesü giyerler, namaz kılarlar, camiye giderler
      Fetöcü ablalar / abiler kim? DİNCİLER
      akp kim? DİNCİ parti
      akp kim? DİNCİ fetöcülerle et tırnak
      Fetöcüler de AKP de Atatürk'ü sevmez, laiklik düşmanıdır, ikisi de DİNCİDİR.
      O yüzden bu 15 temmuz bize anlatılan kadar değil, saklanıyor, gizleniyor. Ulusalcı olup bunlara yanaşan gebersin. Ne menfaatleri varsa çok yanılırlar İran'da öyle yaptılar Humeyni ilk onları astı.
      Çok teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  7. gel de Aziz Nesin'i hatırlama değil mi , neydi o oran %60 mı , işte hep bunlardan sebep olalar. Bir gün söylediğini öbür gn inkar eden ve bunu tv de yapan birine hala bu kadar at gözlüğü ile bakabilmek marifet , kendilerini kutluyor , ülkenin kalmayan eğitim sistemiyle yetişecek çocuklarına akıl fikir diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Aziz Nesin'lik olaylar. Akıl yok akıl....insanda önce akıl olacak. Yalancının evi yanmış, kimse inanmamış. Aklı bıraktım şu atasözünü bile unutmuşlar. Kandırıldım, kandırıldım, kandırıldım diyene ancak akılsızlar kanar.

      Eline sağlık. Ben de kutluyorum hakikaten marifet...

      Sil