14 Temmuz 2017 Cuma

15 TEMMUZ'un YILDÖNÜMÜNDE SORU İŞARETLERİ

15 Temmuz akşamı eşi şehit olan, bir kadıncağız

" Askerlerin olduğu taraftan değil, köprünün diğer tarafından, siyah bir araçtan, halka ateş açılıyor ve oğlum o an öldürülüyor"

diye kamera önünde anlatıyor alttaki linkte:




-  Darbeyi kim yaptı? Fethullah Gülen' ciler. (fetöcüler)

Fethullah Gülen'cileri (Fetöcüleri) orduya kim yerleştirdi?

Cevabı size bırakıyorum.



-  Tayyip Erdoğan neden  şehidin annesinin videoda anlattığı üzere, eli silahlı keskin nişancılar siyah araçlarda pusu kurmuşken, vatandaşlara "çıkın darbecileri engelleyin" dedi?  Bu ülkenin polisi, darbeye katılmayan yüzbinlerce askeri dururken niye vatandaşları sokağa yöneltti? Niye kendisi ve / veya kendi iki oğlu köprüye gitmedi?


-  Fethullah Gülen'in orduyu ele geçirdiğini, Fetö'nün tehlikeli bir örgüt olduğunu kaç yıl önce İmamın Ordusu kitabında anlatan Ahmet Şık niye hapiste?


15 Temmuz soru işaretleri




14 yorum:

  1. Şu videoya da bi' göz atın lütfen
    https://www.facebook.com/PolitikAdamtr/videos/1849035502081920

    YanıtlaSil
  2. bu konudaki iddialar bayağı ciddi..bakalım ilerde ne olacak? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülent Arınç "Bana suikast yapacaklar" dedi. Kaç sene sonra YALAN olduğu ortaya çıktı.
      Balyoz / Ergenekon kaç sene sonra KUMPAS olduğu ortaya çıktı. Tayyip "KANDIRILDIM" dedi.
      Valla ben bu "KANDIRILDIM" lara hiç inanmıyorum. Tayyip mi kandırılacak vah vah ya, sanki 5 yaşında, elinde horoz şekeri çocuk...
      Bunun da birkaç seneye kalmaz ne olduğu ortaya çıkar inşallah o ölen 240 zavallının (sayıyı şu an aklımda kaldığıyla yazdım) ahı çıkar.

      Sil
  3. Ülserimi azdırıyor bu ülkenin oyunları :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya..azdırır valla, hatta hepimizi delirtecekler ya da kanser edecekler kahırdan. :(

      Sil
  4. Darbeyle ilgili o kadar çok soru işareti var ki. Yillarca ilmek ilmek örüp ülkeyi bu kanli sona hazırladılar. Hesap sorma yollarini da kapattılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzlerce soru var. Hiçbir şey bilmiyoruz. Niye zavallılara otopsi yapılmadı? O siyah araç askeriyenin değilmiş kimlerindi? Onlar kaçtı mı hala ülkede mi? Kimdi onlar? Haklısın ama inşallah Allah yardım eder gerçek suçlular ortaya çıkar, bütün kalbimle dua ediyorum. Onca insanı kurban ettiler:(

      Sil
  5. Onu bunu bilmem de öldümü bu insanlar abla. Konu kapandı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 240 insana yazık değil mi? Çok yazık. Öldü konu kapandı olmaz. Beni biri öldürse, kim öldürdü peşine düşerim. İki sebepten kapanmaması gerekir. Birincisi gerçeğin, gerçek katil ve azmettiricilerin ortaya çıkartılması ve cezalandırılması için ki, buna adalet diyoruz işte.
      İkincisi de, gerçek katil ortaya çıkartılmazsa, başkasının üstüne suç kalır, yıllarca hakiki suçlu bilinmez. Adalet bu zaten, yoksa öldüler konu kapandı olamaz. O siyah araçta kimler vardı? Kadın diyor siyah araçtan halka ateş açılmış. Kapattılar örtbas ettiler tüm suçu 18 yaşında, oraya niye, niçin getirildiğini bilmeyen (demişler ki, teröristler var, canlı bombalar var, tatbikat var,...)öğrenci çocuklara kaldı. Afişlerde bile fetöcü yoktu, Adil Öksüz filan tüm tepedekiler kaçtı, Fetöcü damat salındı, ne kadar tepede Fetöcü varsa hala yerinde oturuyor. En başta Nagehan Alçı Rasim karıkocası hepsi şimdi Fetö'yü kötülüyo güya

      Sil
    2. Katileri arastirilmasin demedim ki :) ama öldüler. Birileri icin son buldu birseyler. Yakınlarının çektiklerini düşündükçe tek derdim iyiki de insan olmakmis diyorum. Keske herkes olabilse.

      Sil
    3. Canım ben de araştırılmasın dedin demedim:) konu kapandı dediğin için konu benim için asla kapanmadı onu belirtmek için yazdım. Birileri onları kurban etti. Ben onu biliyorum. Madem bu kadar cesurdu, halka sokağa çıkın çağrısı yapana kadar önce kendi 2 oğlunu, damadını çıkartsaydı aynı köprüye ya? Darbeden 1 yıl sonra damadı, kızı, oğlu ile köprüde herkes yürür.:(

      Sil
    4. Onu ben basindan beri savunuyorum zaten. Her konuda öne oglunu, kizini, kendini vs. atmasklı gerekiyor. Yok öyle oturdugun yerde ahkam kesmek. Birilerinin hayatina dokunmak

      Sil
    5. Değil mi? Diyorum ya ruh ikizimsin. :)

      Sil