6 Temmuz 2017 Perşembe

BEGONVİLLİ EV - 4. Bölüm

Günler, geceler hızla geçiyordu. Kerem, gazetecilere yakalanmamak için Banu'yu öğle yemeğine teknesine veya ormandaki gözlerden uzak, küçük, tek katlı evine davet ediyordu. Yatın nerede demirlediğini kendisinden başka bilen yoktu. 




Gazetecileri peşine takmamak için kızla ayrı ayrı gidip, sahilde buluşuyorlardı. Şoförü Mehmet tüm bu işleri ayarlıyor, paparazzi var mı, takip eden oldu mu diye sürekli kontrol ediyordu. Annesi ve ablası Ebru ise bütün gün, geç saatlere kadar dikiş dikip, mezuniyet elbisesi dikip bitap düşüp yatıyordu. Ebru'daki mutluluk, neşe hoşlarına gidiyor ve kızın birine aşık olduğundan şüpheleniyorlardı.  Annesi,

"E, genç, aşık olacak tabii kızım, inşallah ikiniz de aşık olup, yuva kuracak, mutlu olacaksınız, fakir olsun ama karakterli olsun, dürüst olsun tek bunu isterim damadım olacak insandan. Allah'a hep dua ediyorum, o hayırsız babanız gibi içki içen, dayak atan birine kapılmayın diye. Ben evlenmeden önce hiç bu yanını bilmiyordum babanızın. Sonradan öğrendim ama iş işten geçti. Aman kızım, isterse hiç parası olmasın ama taşı sıkıp suyunu çıkartacak kadar cesur olsun. İnşallah iyi biridir, helal süt emmiş biridir, yakında ya sana, ya bana açılır anlarız. Bak buraya yazıyorum" diyordu.


drunken homeless ile ilgili görsel sonucu
Babaları değişmemişti hala aynıydı...
içiyor, sokakta yatıp kalkıyordu...
hala aynı mahalledeydi...


"Mürüvvet beni terketti, iki kızımı da alıp kaçtı, hayırsız kadın, nankör kadın, onun yüzünden evden atıldım."

 diyordu. Allah'tan onları bulmaya kalkmıyordu. Zaten bütün gün sarhoş geziyordu. 


yacht ile ilgili görsel sonucu



drinks in yacht ile ilgili görsel sonucu

İçkiler...kokteyller...



lunch at yacht ile ilgili görsel sonucu

İhtişam, Banu'nun başını döndürdü...


Beş, altı buluşmadan sonra Banu, Kerem'in kendisine aşık olduğuna iyice inandı ve Kerem'e 'hayır' diyemedi. 


bed room in yacht ile ilgili görsel sonucu

Gizli kamera her şeyi kayda almıştı... 


girl dreaming wedding ile ilgili görsel sonucu

Banu çok mutluydu, bu işin sonunun, tıpkı dizilerdeki gibi, kumsalda düğünle 
biteceğini düşünüyordu....




"Seviyorum, seviliyorum...
çok mutluyum..."


takvim yaprakları ile ilgili görsel sonucu




Günler, aylar geçti....Banu hamile kalmış olabileceğinden şüphelenmeye başladı ve 

utana sıkıla uzak bir eczaneye gitti; iş yerindeki tuvalette sonuca baktı


pregnancy test ile ilgili görsel sonucu


Aman Allah'ım! Pozitif! 




"Annemin, ablamın yüzüne bakamam. "



Ama niye korkuyordu ki, seviyordu, seviliyordu, elbette

evleneceklerdi. Kerem kimbilir ne kadar sevinecekti
bebeğe...



"Bir an önce evlenmemiz lazım aşkım. 
Bebeğimiz olacak. "




"Tabii, tabii ama önce beraber bir film izleyelim.."

Kerem, laptopu açtı ve Banu'ya yattaki gece gizlice kameraya aldığı görüntüleri izlettirdi. 




"Bu benim! Biziz! Ne demek oluyor bu?"





" Benimle evlenmek gibi hayalleri bırakacaksın ve hemen o bebekten kurtulacaksın demek oluyor. Merak etme, gerekli kliniği ve parayı ben temin ederim. Sen sadece vereceğim adrese git, gerisini doktor halleder."


para dolu zarf ile ilgili görsel sonucu

"Al, güle güle harca. Eğer dava filan açmaya, gazetecilere röportaj vermeye kalkarsan, bu kasedi internete koyarım. Rezil olursun. Herkese "Kolay yoldan sınıf atlamak isteyen, servet avcısı bir kız." derim. Herkes bana inanır, sana değil. Yatağıma kendi ayağıyla geldin, görüntüler her şeyi ispatlıyor. "


"Hayır! Hayır! Hayır!......"


BÖLÜMLER:

38 yorum:

  1. 4. bölüme ne zaman başladım ne zaman bitirdim anlamadım. Çabucak bitti. Bir solukta. :)

    YanıtlaSil
  2. Müjdecim okurken kendimi babaannem gibi hissettim, tüü, ne zannediyorsun aptal kız diye söylenmeme ramak kalmıştı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ta Japonya'da bile okuyup, yorum yaptığın için çok teşekkür ediyorum Handan'cım, ben de babaannen gibiyim, film izlerken kendimi tutamam hiç:))))

      Sil
  3. bu bölüm,baykal'a yapılan şantaj kasetine benzemiş :) baykal paçayı kurtardı ama bu kızcağız nası kurtaracak çok merak ettim..:( elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten:)))Toplumda erkeğe hiçbir şey olmaz böyle durumlarda. Hatta "Çapkın" denir, geçilir. Olan hep kadına olur. :(( Çok teşekkür ediyorum arkadaşım.

      Sil
  4. Banu bebeği aldırcak mı?, bundan sonra Banu'ya ne olacak? üff çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perşembe günü öğreneceğiz Kerime'cim. Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  5. Karpuz apartmanı ne zaman Müjgan abla ?? Ya size ne deyim bilemedim.Müjgan abla mı, Müjgan Hanım mı? 😯 önce ne güzel bücürük deyip geçiyordum..😦

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, Karpuz apartmanı en son 3 temmuz akşamı yayınlamışım, Normalde, 1 hafta içinde yeni bölüm yayınlıyorum. Sonuncuyu biter bitmez yayınladım dayanamadım sizleri bekletmeye:))))

      Yeni bölümü çizeyim, inşallah en geç pazara yayınlarım. :)

      İçinden nasıl geliyorsa, kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle de canım, rahat olalım:))
      Genelde Müjgan diye karıştırıyorlar, Müjde ismim. :)))))abla da olur, teyze de olur, kedici teyze de olur...:)))

      Sil
    2. Bücürük'ün annesi de olur:)))

      Sil
  6. yine bir çırpıda okudum, merakla devamını bekliyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Evrim'cim, kolay okunsun ve akılda kalsın diye çok uzun tutmuyorum Begonvilli Ev'i. Perşembeye beraberiz o zaman. :)

      Sil
  7. Bak yaa 😠 Döveyim ben bu Kerem'i!! Yalnız fotoğraftaki yatağa bayıldım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu Allah dövecek zaten A ipucu verdim:))))Yatak çok güzel gerçekten...:)

      Sil
  8. Yapma etme Banu yaa:( Kalemine sağlık Müjde abla.... Bir nefeste okunuyor yazdıkların... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyorum, mutlu oldum. Sevgiler..

      Sil
  9. Gıcık oldum bu Kerem'e yaaaaaa :( Böyle insanların hala olması sinir ediyor beni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef hep varlar ve olacaklar:((sıksık gazetelerde hem de bazen ünlü mankenlerin, oyuncuların başına geliyor:(

      Sil
  10. Ooof offf çağımızın sorunu, sevildğini zannetmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle, herkes karşındakini kendi gibi sanıyor.

      Sil
  11. Müjde Hanım kardeşim;
    yazdıklarını umarım bu yolun yolcusu olmaya aday olanlar okur
    ders alır.
    Her daim derim,
    bir insan vereceği kararların sonucunu düşünmeli
    bir anlık olan bitenler için kendini feda etmemeli
    hele hele şımarık, zengin, ahlaksızların yanına hiç yaklaşmamalı,
    sevmek ayrı "sevildiğini hissetmek" ayrı bir olay..
    ne demek "hissetmek"
    işte sonuç böyle olur hissetmenin.
    Evlenecek bir insan evlenmeden önce bu tür ahlaksızlığa yönelmez.
    Lanet olsun bu zihniyete.
    çağımızın bir vebası da bu.
    parası var diye şımaran ahlaksız züppelere güvenmemek lazım.
    Ders alınacak bir yazı.
    Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam, haklısınız tüm söylediklerinizde, maalesef insan hissettiğini gerçek sanıyor, ona öyle geliyor halbuki ama o hakikat sanıyor kendi kuruntusunu. :) Çok teşekkür ediyorum, beğenmenize sevindim, siz de sağolun.

      Sil
  12. Abla be keşke dizin olsa, yanında beleş çalışırım valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç olur mu, beleşe çalışmak, emeğinin karşılığı neyse yapımcı ödeyecek zaten. :) Ah keşke Emre'cim. Yapımcılar duysun sesimizi. :)

      Sil
  13. İşte kızın mahvolduğu an. Böyle şeyler hayatta olmuyor mu? Çok güzel kaleme dökmüşsün canım. Merakla bekliyorum. Sevgiler kardeşime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok sık oluyor dediğin gibi hatta çok ünlü bir dizi oyuncusunun benzer ve basına yansıyan, aylarca süren mahkemeli davası olmuştu, videoya çekmişler filan. Beğenmene sevindim, sağol ablacım, perşembeye inşallah yeni bölüm. Benden de sevgiler. :)

      Sil
    2. Mesajı aldım. Gmailini bilseydim oradan cevap verecektim. Canımsın sen. Hiç sorun yok. Çok kıymetlisin benim için. Detaylı yazamıyorum. Güzel düşüncelerin için teşekkürler canım. Sevgilerimle kardeşim benim :)

      Sil
    3. Ablacım beni anlayacağını biliyordum, ben de anlayışın, inceliğin için çok teşekkür ediyorum. Sen de canımsın, sevgiler benden. :)
      gmail adresim: dural.mujde@gmail.com

      Sil
  14. Olacağı buydu iştee...
    Gitti annesinin güzel hayalleri , hayırlı damat değil bela denk geldi. Banu çocukla evin önüne gittiğine göre çocuk doğacak, onu ve ailesini zor günler bekliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl gitti:((annesinin tüm hayallerini yıktı. Minicik bir düzeltme yapayım, ilk bölümde, çocukla evin önüne giden Banu değil ablası Ebru. Sebebini ileriki bölümlerde göreceğiz. Çok teşekkür ediyorum yorumuna Türkan'cım.

      Sil
  15. Eeeee,beleş "LUXÜS Hayat" ve yıkılan umutlar...
    Ellerine sağlık.
    Bayılıyorum çizgilerine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Merih'im, yorumuna sağlık.

      Sil
  16. Valla tvdekilerden çok daha iyi yazılmış. Resim koymak da çok iyi olmuş. Okunurlugu artıyor. Eline fikrine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi iyi bir yazar ve bloggerdan bunu duymak bana gurur verdi, sen de sağol. :)

      Sil