13 Temmuz 2017 Perşembe

BEGONVİLLİ EV - 5. Bölüm

Banu, paraya dokunmadı bile. Koşarak yattan kaçtı. Kerem'in kahkahaları tekneyi çınlatıyordu. Bir an arkası döndü adama son kez baktı. Kerem, elindeki kokteyl bardağını sehpaya koydu ve sular sıçratarak, balıklama denize atladı.



blonde man jumping sea from yacht ile ilgili görsel sonucu

Banu, gözyaşlarından önünü zor görüyordu. 


crying eyes ile ilgili görsel sonucu


Bir daha   o mağazaya gidemezdi. Gidip istifa ettiğini söyledi. 26 günlük maaşını aldı ve çıktı. Yoldaki eczaneden bir kutu uyku ilacı aldı. Çantasına attı. Dolmuşa binip mahalleye gitti. O gün perşembe pazarıydı. Annesi ve ablası evde yoktu, pazara gitmişlerdi.


perşembe pazarı ile ilgili görsel sonucu



Yatağına oturdu. Bir kağıt, kalem aldı ve gözyaşları içinde yazmaya başladı. 





boş uyku ilacı şisesi ile ilgili görsel sonucu

Sonra ilaçların hepsini içti
 ve kağıdı katlayıp, yastığın üzerine koydu. 


closed eyes ile ilgili görsel sonucu

"Gözlerini yumdu."



Onbeş dakika sonra annesi ve ablası yorgun argın pazardan döndüler. Anahtarla kapıyı açıp içeri girdiler, Banu'nun ayakkabılarını, ceketini görünce şaşırdılar. İşten o kadar erken dönmesi tuhaftı.

"Banu? Erken gelmişsin?"

diye seslendiler. Cevap yoktu. Sonra odasının kapısını açtılar. 



Hareketsiz yatan genç kızı, boş ilaç kutusunu ve intihar notunu gördüler. Ebru, hemen 112'yi aradı.

"Kızımmmm! Neden yaptın? Allah'ım!"


"Ambulans çağırdım anne. Kurtulacak merak etme. Ona bir şey olamaz. Hayır! Olmaz! Bak göreceksin şimdi gelirler. Midesini yıkarlar. Bir şeyciği kalmaz."

Ebru böyle söylüyor ama bir yandan da gözlerinden sicim gibi yaşlar akıyordu.   


 Annesi kağıdı okudu bir anlam veremedi.

"Ne demek başımızı öne eğdirmek? Ne yaptın ki yavrummmm? İlk göz ağrım. Aç gözünü annesinin kuzusu. Kimmiş aşık olduğu? Sen biliyor musun kızım? Kime aşık olmuş?"

"Şüpheleniyordum ama bana da bir şey söylemedi anne."


112 acil servis ile ilgili görsel sonucu

Az sonra ambulans kapının önüne geldi. Meraklı konu komşu toplaştılar. Banu, sedyeye kondu, annesi ve Ebru da bindiler ve hastaneye gittiler. Dedikoducu  komşuları Sakine de dolmuşa binip onların peşinden hastaneye gitti.  



Dakikalar geçmek bilmedi. En sonunda nöbetçi doktor yanlarına geldi.


doctor body ile ilgili görsel sonucu


"Geçmiş olsun.  Kızınızın midesini yıkadık. Şu anda durumu iyi. Bebek de iyi."

"Bebek mi?" 



"Allah'ım! Çekilecek çilem varmış daha! Allah'ım! Bizi neyle sınıyorsun Yarabbi!"

"Anneciğim ne olur, kalbin var...Banu kurtuldu, hayatta. Ya ölseydi? Otur şöyle....ben sana su getiriyorum..."


dedikoducu  kadın ile ilgili görsel sonucu

Ebru ve annesi hastanedeyken, Sakine haberi çoktan mahalleye yaymıştı.

"Anaaaa! Kız hamile miymiş? Aaaaa! Bak sen yere bakan, yürek yakan."

"Bir daha onlara elbise filan diktirmeye gitme sakın kız, ayağını kırarım."



BÖLÜMLER:

22 yorum:

  1. Çizimler yine şahane. Yalnız ben gözden kaçan bir hatacık gördüm. Terbiyesizin ismi Kerem'den Ekrem'e dönmüş. Gerçi isimler anagram olduğundan karışması doğal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa hem de öyle:))))Çok teşekkür ediyorum canım, sen olmasan farketmeyecektim, evet benzer isimler. Hemen düzelteyim. Sağol canısı. :)

      Sil
  2. kızcağıza yazık olmuş..:( bebeğin durumu ne olacak acaba? Bebeği aldıracaklar mı yoksa bebeğe bakacaklar mı? to be continued diyelim artık.. :) elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazık oldu:((ama kendi saflığının, aptallığının cezası çekti:((evet perşembeye 'to be continued' :))
      Yorumunuza sağlık. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Çok korkunç, kurgu da olsa gerçek olaylara dayanıyor sonuçta, üzücü, umarım Banu kendini toparlar diyeyim..:( elinize sağlık Müjde Abla, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toparlamaya çalışacak ama mahalleli....neyse perşembeye kalsın:)bir hata yapınca gerisi çorap söküğü gibi geliyor:(senin de yorumuna sağlık Eren'cim. Sevgiler:)

      Sil
  4. Kızın hamile olması işi biraz daha zora sokuyor :( Bakalım şimdi ne olacak?Ben olsam hemen küretaj ettirirdim gerçi :)Beni cani olarak görecekler olabilir ama sağlıksız ortamlarda çocukların doğmasına karşıyım.Sonra hastalıklı kişilikler ortaya çıkıyor.Daha fazla uzatmadan bitireyim yorumumu :) Sevgilerimle ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım, kimi insanların gerçekten çocuk sahibi olmaması gerekiyor bu hayatta. Ya gazetelerde görüyoruz adam kendi çocuğuna kötü gözle bakıyor ya da minicik çocuğu dayaktan öldüren ebeveyn olacak pislikler var. :( öyle çocukları okuyunca keşke dünyaya gelmeseydi diyorum.:((
      Canımcım tüm yorumlar, kısa/uzun başımın tacı.:) Çok teşekkürler, sevgilerimle.

      Sil
  5. Dedikoculardan da kurtuluş yok ! İntikamlarını alırlar o Kerem'den umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o dedikoducu küçük insanlar yok mu? Haftaya perşembe bak onlar neler yapacak....Çok teşekkürler yorum için Handan'cım.:)

      Sil
  6. Ben takip edemiyorum:( Arasıra uğrayınca olmuyor, daha sık gelmem lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi'cim eksik olma canım, arasıra uğraman da yeter çok teşekkürler. :)

      Sil
  7. Kitap yazdığını duyunca görünce hemen koştum !!
    Okuyorum ablacim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım, kitap değil, seni hayal kırıklığına uğratacağım ama tv dizisi olması için tasarladığım bir hikaye diyeyim.
      Okuyan gözlerine sağlık. Çok teşekkürler:)

      Sil
  8. Çok güzel gidiyor.
    Ellerine-emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, senin de yorumuna sağlık.

      Sil
  9. Yine harika bir anlatım. Harikasın gerçekten. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım o senin harikalığın. Çok teşekkürler, yorumuna sağlık. :)

      Sil
  10. Dedikoducular her yerde :)) Bari yardım etseler de, konuşmaları boşa gitmese... Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef:( Yardım yerine tam tersini yapacaklar:((( Yorumuna sağlık canım. :))

      Sil
  11. Mahalledeki herkes sanki sütten çıkmış ak kaşık. Ne de kolay sırtlarını dönebiliyorlar. Banu ve ailesi için zor günler daha yeni başlıyor.
    Her bölümde okuyanı yakalayan olaylar meydana geliyor. Merakım diri bir şekilde yeni bölümü bekliyorum Müjde abla.:)
    Kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım, ben bunu birebir gözlemledim inanır mısın? Özellikle fazla okumamış, böyle ilkokul düzeyi hatta onu da okumamış insanlardan korkuyorum çünkü çok kolay insan harcıyorlar. Evet iyi tahmin ettin çok daha zor günler gelecek:(
      Perşembe inşallah yeni bölüm Zülal'ciğim. Senin de yorumuna sağlık. Çok teşekkürler:)

      Sil