22 Eylül 2017 Cuma

12 MADDEDE ÜLKENİN HALİ



ÜLKENİN HALİ 1:

 ÜLKENİN HALİ  2: 

AKP’li başkanın istifası için ‘başörtüsü’ iddiası

Şimdi fotoğraftaki başı örtülü hanım
istifa etmiş.



FOTO:DHA - Başkan başı açık haldeki fotoğrafını paylaşınca istifası istendi.

İstifa sebebinin facebook'taki başı açık
paylaşımı olduğu iddia edilmiş.

Dahası istifa eden hanımefendi "Büyüklerimle konuşmadan yorum yapmam" demiş. Demokrasi ve fikir özgürlüğü olan bir ülkede, değil bir partinin filan il, ilçe başkanlığı yapmış vatandaş, sokakta mikrofon tuttuğun herhangi bir vatandaş bile böyle bir cümle kurmaya utanır. Kadın daha kendi fikrini özgürce söyleyemiyor. Korkuyor! İddia doğruysa kendi partisi tarafından başı açık diye atılmış! Şimdi bu partinin ileri gelenleri işlerine gelince

"Biz çok iyi bir partiyiz, demokrasi, özgürlük, biz herkesi kucaklıyoruz, hepimiz kardeşiz" filan derler. Kendi partililerine bunu yapan, sokaktaki başı açığa ne yapmaz düşünün.

Haberin orijinali alttaki linkte



ÜLKENİN HALİ 3: 

 Bu fotoğrafı altta linkini verdiğim Hergele Postası isimli tweet sayfasından aldım.
Gördüğünüz  yemek tepsisi, Kırşehir ÇEMAŞ Döküm A. Ş. 'de gece vardiyasında işçilere çıkan yemekmiş.  Bu fotoğrafa 135 yorum gelmiş.





ÜLKENİN HALİ 4:

Fetöcü + AKP'lilerin kumpasıyla yıllarca suçsuz yere Silivri'de yatan  Tuncay Özkan'ın tweeter sayfasından  bir haber:

Videoyu izledim, hepsi Osmanlı devri kılığı giymiş öğretmen (!) ve küçük yaşta öğrenciler var. Öğretmen çocukları döverken gizlice çekmişler. Yeni Osmanlı sevdalıları özellikle izlesin. Okul İstanbul Esenler'de imiş sanırım.

(Verdiğim ilk link çalışmıyordu, bu link çalışıyor arkadaşlar. Tıklayınca ODA tv' sayfası açılıyor. Video da izleniyor. Kontrol ettim.)


ÜLKENİN HALİ 5: 

Beş yaşındaki Suriyeli çocuğa tecavüz etmek isteyen Afganistanlı, çocuk direnince, öldürüp çöpe atmış. Hürriyet ve bilimum gazetelerde yer alıyor. Altta tıklayarak okuyabilirsiniz.  Bu Suriyeliler, Afganistanlılar hele on yıl geçsin bakın ülkenin hali neye dönecek.



ÜLKENİN HALİ 6: 

15 Temmuz'un arkasındaki 'üst akıl' kim? Amerika demiyor muydu AKP'liler? (ki, öyle) 
Fetöcülerin elebaşı da zaten yıllardır ABD'de oturmuyor mu? (ki, öyle)
ABD, 15 Temmuz'un elebaşı Fetö'yü Türkiye'ye teslim etmiyor mu? (ki, etmiyor)
Aynı AKP'liler  şimdi  "Tayyip, Trump ile şu kadar saat görüştü" diye niye böbürleniyorlar?


ÜLKENİN HALİ 7: 

KIBY (Kuzey Irak Bölgesel Yönetimi) yani aslında Kürdistan oluyor. 
İşte bu bölgenin başı Barzani referandum yapacak ya, AKP başkanı Erdoğan'ın ve ABD'nin itirazı olduğu haberleri bana hiç inandırıcı gelmiyor. ABD'nin BOP planının amacı zaten Kürdistan kurulmasıdır, yıllardır da PKK'lı narko teröristlere silah başta her türlü yardımı yapanlar zaten onlar. Bir yandan 'karşıyız' gibi görünürler, bir yandan silah verirler. Adına 'politika' deniyor. 
Erdoğan'ı inandırıcı bulmamanın sebebi ise alttaki fotoğraflar:


tayyip barzani ile ilgili görsel sonucu
Diyarbakır 2013
Erdoğan ve eşi, 
Barzani, Şivan Perver...

tayyip barzani ile ilgili görsel sonucu

Aynı törenden başka fotoğraflar...


tayyip barzani ile ilgili görsel sonucu



ÜLKENİN HALİ 7:

Keşke, AKP'ye oy atanlar, ülkenin güllük gülistanlık olduğunu sananlar, Fatih Portakal'ın haber saatini izlese. Çünkü onların izlediği kanallarda o haberleri asla duyamazlar. Kendilerinden özenle gizlenir. Ne tür haberler bunlar? Mesela saman ve büyükbaş hayvan ithal ettiğimiz haberi. Evet samanı bile ithal eder hale düştük. Büyükbaş hayvanlar çeşitli ülkelerden geliyor. Muhabir hanım elinde mikrofon yerinde röportaj yaptı, kimi hayvan Almanya'dan, kimisi bilmem nereden gelmiş. (Ülkelerin adlarını tek tek saymıştı akşam ama ben unuttum). Kıyaslama da yaptılar: Almanya'da devlet hayvancılığı teşvik için mazotu ucuza veriyor, çitfçiye destek veriyor, işte vergi vs. çok az alıyor, hayvan yemi çok ucuz vs. Bizde ise tam tersi olduğundan çiftçiler 'hayvancılık öldü" diyorlardı. 

ÜLKENİN HALİ 8: 

Terör sorununa gelirsek: Hani 'EVET' çıkınca terör bitecekti? Ama her gün şehit haberleri geliyor tek fark kimse üzerinde durmuyor. Ateş düştüğü yeri yakıyor. Bir kişi şehit olmuş, kimin umurunda halbuki her gün bir kişi, iki kişi ayda belki 30  insanımız ölüyor. :(

ÜLKENİN HALİ 9: 

AKP başkanı Erdoğan'ın diploması hala bulunamadı. Cumhurbaşkanlığı için gerekli belgeleri sunarken diploması yokmuş. Sunamamış! Genelkurmay'a sorulmuş diploma orada da yokmuş. Nerede bu diploma? Diploma yoksa, cumhurbaşkanlığı geçersiz sayılır. Onca yıl verdiği, aldığı, imzaladığı tüm kararlar da geçersiz sayılır. 


ÜLKENİN HALİ 10:

Dikkatli bir okur olduğum için dikkat ediyorum. 
Ülkede cinnet geçirenlerin sayısı her gün artıyor.  Babalar, eş, çoluk çocuk bıçaklayıp veya silahla öldürüyorlar. Daha dün bir baba karısını ve iki çocuğunu öldürdü. Sonra da intihar etti. Bugün bir altta fotoğrafını gördüğünüz kadın "Oğlumla yeterince ilgilenmiyorsun" diyerek okuldaki öğretmeni (solda) bıçaklamış.  


Anne, okul koridorunda oğlunun öğretmenini bıçakladı!



ÜLKENİN HALİ 11: 

O sınav olmadı, bu sınav, bu sınav olmadı, öteki, öteki de olmadı, bu! Bunu getirelim, onu kaldıralım, yok yok bu da olmadı, bunu da kaldıralım. Yaz - boz, nasılsa insanlar deney tahtası, kobay. Bir de tutturmuşlar neredeyse tüm okulları İMAM HATİP yapacaklar. 15 Temmuz'cu Fetöcüler dinci değil miydi? Yıllarca sizi KANDIRAN - ya da sizi kandırdığını iddia ettikleriniz - dinci Fetöcü değil miydi? O zaman niye bu DİNCİ okul merakı?  


ÜLKENİN HALİ 12:

Fetö ile mücadele.

Çok konuşulacak gelişme


Fetöcü damatlar korunur, Bank Asya'dan kredi alıp yalılarda oturan, kocası "Muhterem Hocaefendi" diye mektuplar yazan, Fetö savcısının heykelini dikmek isteyenlere bir şeycik yapılmaz, 15 temmuz kurbanlarına otopsi yapılması kabul edilmez, 15 Temmuz'un siyasi ayağı araştırılsın diyen CHP'ye hayır denir, saklı, gizli, ne olduğunu kimse bilmiyor, bir şeyler dönüyor ama insanlar açık açık söylemeye korkuyorlar başlarına bir iş gelir diye. 

SONUÇ

Ama türbanı serbest bıraktırdı ya! Haklısınız. Bu ülkenin en önemli sorunu türbandı zaten. Pahalılığa, emeklilerin haline hiç değinmedim. Belli bir malum zümre var onların tuzu kuru olsun yeter. 

36 yorum:

  1. Harika özetlemişsin Müjdecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Handan'cığım unuttuklarım da eminim vardır. İlk aklıma bunlar geldi.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.
      Şu öğretmeni bıçaklayan kadın olayı da, AKP zihniyeti ürünü, öyle bir ruh halindeler ki, "Artık güç bizde, her istediğimizi yaparız, asarız, keseriz, kindarız, intikam alacağız' havasındalar. Anormal bir 'özgüven' geldi, normal bir veli, cebine bıçak alıp okula gitmez. Kadın önceden tasarlamış.

      Sil
  3. Okadar üzülüyorum ki ülkemiz ne hale geldi. Okadar doğru yazmışsın ki seni ayakta alkışlıyorum👏👏👏👏👏👏👏👏👏😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzücü gerçekten. Çocukluğumun o huzurlu ülkesini çok özlüyorum, nineler baş örtülüydü, gençler ister normal giyinirdi, ister şort, kimse tekme atmak ne haddine! Kimse gösteriş için namaz kılmaz, gösteriş için camiye gitmezdi.

      Estağurullah İnci'm, ben bir şey yapmadım sadece gördüğüm haberleri aktardım, yine de çok teşekkür ederim. ♥♥

      Sil
  4. son dakika haberi , KAdir Topbaş istifa etmiş diye yazıyor twitlwede , yerine gelecek olan ismi falan da yazmışlar , hani gitti diye sevinemedin . Bu arada bu tür paylaşımlarını da özlüyorum , daha sık yapmalısın , materyal sıkıntısı çekmeyeceğini düşünüyorum :D sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm canım, yesinler birbirlerini ete para vermesinler:)o gider, öteki gelir hepsi akp değil mi? Farketmez.

      Dizilere başladığımdan beri siyasi yazılarım azaldı. Biraz da kızkardeşim baskı yapıyor, yazma abla, yeğenlerini düşün, ileride memurluk filan diye...:( yazsam bir türlü, yazmasam bir türlü yani...:(

      Sevgiler.

      Sil
  5. Bu kadar güzel özetlenirdi herhalde.. Herşey yetişebilir iklimimizde, ama tarım da hayvancılık da öldü.. En çok üzüldüklerimden biri bu, artık üretemeyen bir toplumuz. Sadece hazırdan yiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili Ezgi, akp'den önce bu ülke tarımı, hayvancılığıyla kendi kendine yeten 7 ülkeden biri diye biliyorduk. 7 rakamı için yanlışım varsa düzelt, aklımda kaldığıyla yazdım. Google'da araştırmadım. Yıllarca böyle bildik biz.
      Hazıra dağ dayanmaz derler bakalım sonumuz ne olacak?

      Sil
  6. Sanırım delirmeye ramak kaldı...Aklı başında olanın dayanabileceği şeyler değil bunlar ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam isabet, çok güvenilir kaynaktan (psikoloji son sınıf öğrencisi)öğrendiğim bir bilgi var, Bakırköy'de staj yapmışlar, hastaların yarısı siyaset, yarısı dincilik/din, cin, vs. yüzünden oradaymış. :( İnanmayan gitsin gözüyle görsün, baş hekime sorsun.

      Sil
  7. Diyanet İşleri Bakanı gerçekten bu ülkeden mi diye düşünmeden edemedim :)

    YanıtlaSil
  8. Ülkenin her yerinde başka yangın var. Bu arada Kadir gitti, darısı Melih'in başına. Adam istifa ediyor giderken hala etek öpüyor. Başkaları adına utanmaktan yoruldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Burcu'm yukarıda sürekli el etek öperler çünkü oraya vatandaşın refahı, iyiliği, menfaati hatta ülkenin menfaati için gelmemişler ki, kendi ve 7 sülalelerinin menfaatine, hepsi birbirine gebe. Hepsi birbirinin rüşvetini, pisliğini biliyor. Kah birbirlerini satıyorlar, kah yağlıyorlar.

      Dünya biliyor Barzani, ışid Irak'ın petrolünü çalıyor satarken kimlerin oğullarının tankerleriyle hangi ülke yoluyla gidiyor o petroller! Milyon dolarlar kimlerin cebine giriyor. O yüzden gık edemiyorlar Barzani'ye. Zarrab davasında 4 bakana verilen rüşvetleri haber siteleri yazdı milyon dolarlar...

      Sil
  9. Ne desem bilemiyorum şu anda. Yorgunum bunlardan. At gözlüğü takmış bir kısım insanlar var ki onlar anlasa keşke. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle...hele gençler, üniversiteyi yeni bitirenler ya da bitirecek olanlar gelecek endişesi içindeler, akp'li değillerse işleri zor, parası olan yurt dışına kaçıyor. Olamayan ne yapsın?

      Sil
  10. Emeğine sağlık arkadaşım.
    İyi özetlemişssin.

    Ülkenin 1001 hali ne yazık 1001 gece masallarını geçti;
    geçmiş ola ülkeme,geçmiş ola...!

    YAZIK...

    Sevgilerimle,Öptüm seni de yaramaz kaprisli bücürüğü de,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de sağol arkadaşım, ben ülkenin durumunu NARCOS dizisine benzetiyorum, birkaç çete birbiriyle "Ülke benim olacak", öteki "Benim olacak" diye savaşıyor arada çimenler eziliyor. :(

      Ben de seni ve Topiş'i öptüm, annenin ellerinden öperim, sevgilerimle.

      Sil
  11. Çok iyi özetlemişsiniz Müjde Hanım, elinize sağlık... vah güzel ülkem vah:( sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül'cüğüm hakikaten güzel ülkemiz ne hale geldi:( Sen de sağol canım. Sevgiler:)

      Sil
  12. Bu gece sevgili yazdan Kalanın dileklerine biz de katıldık:))
    Çivi çıktı bir kere ve yeri yalama olmuş nasıl tutucak bilemiyorum bilsin diye yolladıklarımız da koltuktan olacak diye ödleri kopuyor:((( öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.

      Yerine akraba kontejanından birisi gelmiş e doğal, bunlar birbirlerine de asla güvenmezler, akraba kontenjanı olunca sanki çok iyi olcak, öyle de, böyle de memleteki aralarında parselliyorlar, bak bir tanesi çıktı dedi "Bu Gökçek ANKARA'yı parsel parsel sattı" diye. Ne oldu? Koca bir hiç. Diyen de AKP'li, satan da AKP'li, hiçbir şey yapmayan da AKP'li.

      Ben de öpüyorum canım.

      Sil
  13. Ben bu araştırmacı gazeteci yazılarınıza bayılıyorum, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah sadece gazetelerde, haber sitelerinde herkesin gördüğü, okuduğu haberleri aktarıyorum.
      Siz de sağolun arkadaşım. Çok teşekkürler. :)

      Sil
  14. gönlüm dardı,dapdar oldu
    devekuşu olasım var bu ara..gönlüm kaldırmaz oldu ülkenin halini

    ne yapsam bilemedim Müjde'cim..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devekuşu olanlar AKP'ye oy atanlar. Onlar çok güzel devekuşu olmuşlar. Sorsan her şey güllük gülistanlık, hele müteahhit karıları, çocukları altlarında jipler var ya, tüm ülkeyi de öyle sanıyorlar.

      Sevgiler Kadriye'cim.

      Sil
  15. Yıllardır yazıyoruz eleştiriyoruz Müjdeciğim şu paylaştıklarının çok daha fazlası var. Ancak çözüm olmuyor. İnsanlar öyle kör ki, bazen nasıl olur böyle bir şey diyorum. Bazı paylaşımlarımı bilirsin yeri geldiği zaman eleştiririm. Ben buradan başka bir de milliyetblogda da paylaşıyorum yazılarımı bildiğin gibi. Orada yönetim değişmiş, yeni gelen yönetim eski yeni tüm yazıları inceleyip, işlerine gelmeyeni yazana sormaya bile gerek görmeden siliyorlar. Benim de 30 ya da 40 yakın yazımı silmişler. Hangilerini sildiklerini bilmiyorum. Çünkü bilgi verilmemiş. Bazen aklıma geliyor bu bloğumuza da el atıp engellerler mi acaba diye düşünmüyor değilim. Canım öpüyorum bücürükle seni. Sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, derler ya "Görmek istemeyen kadar kör biri olamaz." diye. Bunlar da görmek istemiyorlar, öyle bir psikoloji, ruh hali içindeler ki, sevdiklerine ana, baba toz konduramaz ya, isterse esrar içsin, "Benim oğlum yapmaz" derler. Görmek istemezler, duymak istemezler. Söylersen kızarlar. AKP'ye oy atanlar da aynı böyle oğluna toz konduramayan babalar gibi. Bir de müteahhit takımıysa, ihalelerden tüm aile üyelerinin altına jipler, son model minibüsler alacak kadar ihya oluyorlarsa, PARA onurun yerine geçiyor.

      Milliyet, Hürriyet yani Doğan medyası Tayyip'in avucunun içinde. O yüzden hiç şaşırmadım. Hele ki, sen öyle sivri dilli bir yazar hiç değilsin. Ne verip satın aldılar ya da hangi şeylerinden ötürü ŞANTAJ yapıyorlarsa, tasması Tayyip'in elinde. Üzülme canısı, ben de seni ve Simitis'i öpüyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  16. çok iyi tespitler..elinize sağlık..bugün kuzey ırakta bağımsızlık referandumu var galiba..fena bi durum.. :( bakalım türkiye ne yapacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de sağol Ertuğrul bey kardeşim.
      Barzani'ye bu mu karşı çıkacak? :)))

      http://www.aktifhaberci.com/wp-content/uploads/2014/06/tayyip-barzani.jpg

      Sil
  17. Emeğine sağlık cidden ancak bu kadar güzel özetlenebilirdi bu durumlar, neyse çok takılmayalım netice yol yaptılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de sağol Seda'cığım, evet neticede yol yaptılar. :)))

      Sil
  18. Bu haberleri ben de okumuştum :(( Özet haliyle daha bir vurucu olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım ama malum kesim tınmıyor bile. Hani anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul, zurna az misali. :((

      Sil