21 Eylül 2017 Perşembe

SEVGİLİ İREM'in MİMİ

Sevgili arkadaşlarımdan Kitabın DNA'sı  yani İrem beni mimlemişti.  Daha fazla geciktirmeden sözümü tutup, mim sorusuna ve benim cevaplarıma geçiyorum:

Mimin konusu: "Sevdiğiniz üç marka nedir? Bahseder misiniz?" di.

Benim marka tutkum yok yani üstüme, başıma bir şey alırken hiç marka tasam yoktur. En ucuz neyse onu alıyorum. Hatta mahalledeki ayakkabıcı bazen indirim günü yapar, oradan 10 liraya, 20 liraya ayakkabı almışlığım var ki, öyle rahat bir ayakkabı ki, keşke iki tane alsaymışım dedim.:)

Yine de üstbaş dışında bazı sevdiğim markalar var:

1) BİNGO hasas ciltler için sıvı bulaşık deterjanı - beyaz renkli olan.

Bulaşık makinem olmadığından çok severek kullanıyorum. Aşırı asitli değil sanırım, çok ünlü markalar belki yağları daha çabuk çözüyor ama elimi de pütür pütür, kıpkırmızı yapıyor. Bunda bulaşıktan sonra elime krem sürmeye dahi gerek yok.

2) COLGATE total 12 gelişmiş temizlik jel diş macunu

Bu ürün yeşil, jel şeklinde, diş fırçasında  tortu bırakmıyor, iyi de temizliyor, jel olmayan diş macunlarını sevmiyorum.

3) NETFLİX dizi film / film sitesi

Valla çok güzel dizi ve filmler izledim. Ayda 8 lira mı neymiş üyelik. Yeğenim üye olmuş sayesinde ben de seyrediyorum. Ailece, çoluk çocuk için filmler, diziler de var ki, en sevdiğim tür.



BÜCÜRÜK'ün HASTALIĞI


 Bücürük 'üm hastaydı biliyordum ama araya çok şeyler girdi, maddi imkansızlıklar oldu, Lokum olayı oldu ve neredeyse iki yıl geçti. Sonunda dört gün önce götürebildim. Hem karaciğer değerleri kötüymüş, hem idrar yolları enfeksiyon olmuş.

Ama Bücürük doktora gidince öyle korkuyor ki, korkudan hastanede altına çiş yaptı. Eve gelince de bana küstü, çişini yapmamaya başladı. Günde iki, üç kez çiş yapan oğlum, 12 - 17 - 24 saat çiş yapmamaya başlayınca üzüntüden kahroldum. :(  Doktorun verdiği minik hapı da bir türlü yutturamadım tıslıyor, korkuyor, yatak altlarına saklanıyor yine strese giriyor.

Anladım ki, Bücürük'ü doktora götürmek onu korkunç strese sokmakla eşdeğer. Şimdi götürsem yine strese girecek. Sanırım bundan sonra onu asla doktora götüremeyeceğim çünkü stresten çişini tutması ölmesi demek:( Benim yüzümden oldu diye ağlaya ağlaya gözlerim ufaldı - ufalır mı diyeceksiniz sanki ufaldı...sabah 09. gibi çiş yaptı da sevindim, ağlamayı bıraktım ve bunları yazdım terapi niyetine. Ben kendime geleyim ki, kedim de gelsin çünkü hissediyor her şeyi. İnşallah çok sürmez, normale döner. Tabii söylemeye gerek yok ne oyun oynuyor, ne bir şey, tüm neşesi, keyfi kaçtı, en ufak zorlamada yine doktora götüreceğim sanıp tıslıyor, kızıyor, kaçıyor:(  Kedisi olanlar beni anlayacaklar. Doktora götürmeden önce bu hastalıklarına rağmen oynuyordu, keyifliydi, mutluydu:(  Velhasıl çok üzgünüm çok...:(


ÜLKENİN HALİ


tıklayın görün diyorum ne hale geldik. Bunlar kendi adamlarına bunu yaparsa, başkalarına ne yaparlar düşünün. :(



54 yorum:

  1. Bücürüğe çok geçmiş olsın
    Inşallah en yakın zamanda düzelir canım :(
    Iyi haberlerini bekliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler İnci'cim, inşallah öyle olur. İyi düşünelim iyi olsun. Sevgiler:)

      Sil
  2. Bizde zamaninda öyle degilmiydik abla az aglamadim götrmeyin igne yaptirmayin diye. Cok gecmis olsun bücürge :( ya insan kiyamiyor. Dün aksam esimle eve gelirken baktik kedi kumu tirmaliyor. Bak kedi tuvaletini yapcak simdi yerini yapiyor dedim. Oda bakalm üstnü kapatcakmi dedi. Uzaktan korkutmadan seyrettik kapattı üstnü. Nasil hosumuza gitti. Hay Allahm bide hayvan olucak dedik insanlar bile yapip cikiyor bu devirde. Ay ne cok konustum sevgiler ablacim 😁💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediler dünyanın en temiz canlıları, insanlar özellikle okullarda hatta üniversitelerde umumi tuvaletleri nasıl bırakıyorlar görüyoruz zaten oldum olası dışarıda tuvalete gidemem. Çok sıkışınca gençkızken birkaç kez gittim bir daha tövbe...Kedinin kum örtmesi, kumdan, topraktan başka yere çiş yapmaması başka hiçbir hayvanda yok. Olsun canım istediğin kadar konuşabilirsin sakıncası yok:) Çok teşekkürler, sevgiler. :) ♥

      Sil
  3. Bücürük'e acil şifalar dilerim. Siz de kendinizi bu kadar helak etmeyin. Siz iyi olursanız o da iyi olacaktır muhakkak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Yıldız'cığım, helak etmemek elimde değildi ama sabah çişini yapınca iyi oldum. İnşallah öyle olur. :))

      Sil
  4. çok geçmiş olsun Müjde Abla, inanın annemde de strese giriyor diye veterinere götürmüyor artık bizimkini çünkü yarardan çok zarar oluyor, inşallah düzelir keyfi yerine gelir Bücürük'ün... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla anneni o kadar, o kadar, o kadar iyi anlıyorum ki, hayır biraz da kediden kediye farkediyor, Prenses de sevmezdi ama kutuya sokabilirdim, bunu kutuya bile sokamadım, telefon ettim dayısı geldi, iki kişi zarzor kutuya koyduk nasıl kızıyor, nasıl tıslıyor, yazık o kadar eziyet etmiş oldum ki...o korkuyu yaşattım diye kendime çok kızıyorum:(

      Çok teşekkürler ERen'ciğim, amin, inşallah hastayken bile en azından arada koşup, oynuyordu, huzurluydu, mutluydu:( Sevgiler.

      Not: Amerika'da, İngiltere'de, Avrupa ülkelerinde vet. hekimler evlere geliyorlar kedi için, bizde böyle bir uygulama yok, baştan öyle olsaydı vet. korkusu oluşmazdı, hasta olunca rahat rahat doktorumuzu çağırırdık, ben hap bile yutturamıyorum nasıl yapayım, dört kere hap yutması demek, onu dört kere daha doktora götürmek demek, mahvoldum üzüntüden ona bunu yaşattım diye ama doktorlarda da kabahat yok hastalığını öğrendik, ilacını, nasıl tedavi olacağını öğrendik, mama değişti, ALlah razı olsun, yani ellerinden geleni yaptılar, tamam, onlar olmasa bunu nasıl öğreniriz ama kedi sahibi nasıl hap yuttursun? Ben yapamıyorum bunu...:( daha yaklaşırken kıyamet kopartıyor...:(

      Sevgiler canım.

      Sil
  5. Bücürük'e çok üzüldüm :( Bir an önce ikinizde iyi olun... Bu arada diş macununu ben de denemek istiyorum, şimdi kullandığımdan pek memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol İrem'ciğim amin, inşallah. İnan ağlamaktan ekrandaki yazıları hayal meyal görerek yorum yazıyorum. :(

      Beyaz diş macunlarını hiç sevmiyorum, umarım bulursun bu aralar ben bulamıyorum:( hatta firmasına e-mail attım.

      Sil
  6. Bücürük'e çok üzüldüm.. Umarım çabuk iyileşir.. Sen de kendini helak etme ablacığım. Biliyorum kolay değil ama sen iyi olursan Bücürük'te iyi olur bence.. Öpüyorum ikinizi de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Kerime'ciğim o benim bebeğim, evladım o yüzden çok üzüldüm, ya doktora götürsen bir türlü, götürmesem bir türlü, iki arada, bir derede kaldım ne yapacağımı şaşırdım. :( Her götürdüğümde böyle olacaksa...:( ben de seni ve küçük cadı:) yı öpüyorum

      Sil
  7. Bingoyu annem de çok sever. Müjdecim bücürüğe çok üzüldüm geçmişler olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı unutmuşum Derya'cığım fiyatı da ucuz, çok teşekkürler canım.

      Sil
  8. İnsanın vazgeçilmezleri var bir de umursamadıkları. Bunlardan hangisine daha fazla değer veriyorsa ona yaptığı harcamalar gözüne görülmüyor. Marka bence de mühim değil, her şeyde kalite daha önemli. Son seçeneğini ben de sevdim. Çok ender, ayda yılda bir TV izlememe rağmen, film siteleri vazgeçilmezlerim arasında.

    Bu arada sevgili Bücürük umarım, yakında iyileşir. Çok çok geçmiş olsun. İyileşmeniz dileklerimle, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Mukaddes'ciğim, eşyaya değer vermem Allah da biliyor, koltuğumun, kanepemenin kolları lime lime, süngerleri çıktı. (Kedisi olanlar bilir:))kitaba harcarım mesela ama yıllardır apt. bahçesindeki kediler yüzünden kitap alamıyorum:( emeklilerin hali malum.

      İnşallah, aminnn, çok teşekkür ediyorum canım, sevgiler. :)

      Sil
  9. çok geçmiş olsun,tam olarak neyi vardı pek anlamadım?
    kakasını yapamadığı için mi veterinere götürmüştünüz?
    strese mi girmişti? kediler pekçok nedenden dolayı strese girebiliyrmuş,strese girerlerse sahiplerine bile küsebiliyorlarmış..Bende daha yeni öğrendim..:) Bu yazıyı okumanızı tavsiye ederim..Burada nasıl davranlacağı yazıyr..

    Kedileri Strese Sokabilecek 9 Davranış
    http://bipati.co/kedi/kedileri-strese-sokabilecek-davranislar/


    Bu arada bizde geçen gün sağlık ocağına gidiyoduk,beyaz tüylü mavi gözlü bir kedi peşimize takıldı..sürekli bana bakıp miyavlıyor,ardısıra takip ediyordu..ne yapacağımızı şaşırdık,yiyecek falan verelim dedik ama acil sağlık ocağına gidiyoduk..etrafta bakkal falanda yoktu..gerçekten şaşırmışık ne yapacğamızı..snra çöp konteynerde iki kedi ile karşılaşınca bizi takipten bıraktı.. :) buda güzel bi anı oldu..

    Neyse gene çok geçmiş olsun..Size ve Bücürük'e selamlar.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık üzüntüden, kafa karışıklığı, ikilemden, panikten nasıl yazdıysam, kendimi iyi ifade edememişim o yüzden haklısınız tam olarak anlamamakta sevgili arkadaşım.

      Kaka sorunu yok şükür.
      Küçük çişini yapamıyor daha doğrusu yapmak istemiyor, çişini tutuyor. 12 saatten fazla tutuyor, 24 saati geçerse idrar kesesi patlar, üre kana karışır ölür diye okuyorum o yüzden moralim çok bozuldu, tahmin edersiniz.


      Çok strese girdi hem de. Çişini tutma sebebi tamamen stresten. Doktora götürdüğüm için çok strese girdi ve ben götürdüğüm için bana çok kızdı. Kızdıkça stresi arttı, çişini tutmaya başladı. Valla bir ikilem yaşıyoruz kedimiz hasta olunca doktorlar Allah razı olsun tedavi ediyorlar ama kedileri doktora götürmek bir felaket hasta sahipleri için:( Bir de doktor hap verdi ama hapı yutturamıyorum tabii. Başkaları yapabiliyor ben yapamadım. İşte tüm bunları karmançorman anlatmışım.

      Link için çok teşekkürler ben de dün gece yarılarına kadar okudum durdum, özellikle çişini kaç saat tutarsa ölür diye...:(((moralim bozuldu çok...getirin sonda ile alalım demişti doktoru ama doktora gitsek yine strese girecek. Kısır döngü olacak yani. E, bu çocuk ömür boyu veteriner klinikte sondayla mı yaşayacak? Bunlar aklıma geldi ağla ağla perişan oldum. Doktor ne yapsın? Onlar da çaresiz bu konuda....:((( sorun kedilerin çok stresli canlılar olması, doktordan çok korkması.

      Çok teşekkürler,biz de size selam ederiz. :)

      Sil
    2. Anladım,çok zor bir durum..ilacını ufalayıp toz haline getirip su /mamasının içine katıp verseniz öyle olmaz mı? günlük olarak ne veriyorsanız onun içine katıp verin..anlar mı bilemiyorum ama belki işe yarayabilir..bir deneyin derim..tekrar geçmiş olsun..

      Sil
    3. Çok zor, çok...:( kedisi olmayan anlamaz:(
      O aklıma geldi ama çok acı bir ilaç tahminim zehir gibi ve yine olmadı. Aksilik yaş mama yemiyor yoksa dediğiniz gibi yaş mama içine saklayıp vereceğim.
      Çok teşekkürler.

      Sil
  10. Ben Bingo' yu çamaşır yumuşatıcı olarak da çok beğeniyorum.
    Bücürüke geçmiş olsun. Evcil hayvanların hassasiyeti düşündürüyor insanı.Strese girmemesi için üst üste günlerde doktora götürmemek lazım sanırım. Müjde sen iyi olmalısın ki o da iyi olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Makbule'ciğim, ah sorma zaten 2 yıldır mı ne doktora gitmemişti. Pazartesi ilk kez götürdüm ama yine de çok korktu. Hele o kutuya sokma işi yarım saat uğraştım yapamadım, telefon ettim dayısı yani abim geldi. İki kişi zarzor kutusuna koyabildik. Hastanede de dört doktor ancak kan aldılar:( ancak zaptettiler. :(

      Haklısın canım, çok doğru.Sevgiler.

      Sil
  11. Bücürükün durumuna üzüldüm.Moralinin bozuk olduğunun farkındayım.Dilerim kısa zamanda neşeli olarak oyun oynadığı günlere döner kedicik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzülüyorum Yurdagül'cüğüm doktor kontrola bekliyor ama bu durumda onu götürmeye kıyamıyorum, götürmezsem iyileşip iyileşmediğini de anlayamayacağım en azından karaciğerinin:( hapı yutturamadığımdan büyük ihtimalle idrar yolu da iyileşmeyecek ay ne yapacağım, çıldırmak işten değil Allah'ım aklıma mukayet olsun diyorum:(

      Sağol canım çok teşekkürler. :)

      Sil
  12. Bücürük'e çok geçmiş olsun, kıyamam ona :((
    Netflix dizilerini seviyorum ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler arkadaşım, şu an gözüm kapanıyor dün geceyi çok uykusuz geçirdim, ikidebir kalktım çiş yaptırmaya çalıştım:( sanırım erken saatte uyuma rekoru kıracağım.

      Sil
  13. Geçmiş olsun Bucuruk'e. Üzüldüm.
    Bayağı yazın birikti, fırsat buldukça okuyacağım hepsini.
    Ülkenin hali artık tasvir kaldirmiyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bir iyi olsa ama ilacını yutturamıyorum filan zor durumdayız:( şimdiden okuyan gözlerine sağlık olsun. Evet ülkemizin hali maalesef öyle:( Parası olanlar zaten kaçıp gidiyor...bizim sokaklar hep Suriyeli dolmuş...:( ışid'li tipimiz bile var karşı apartmanda hem de...bakınca tüylerim diken diken oluyor:(

      Sil
  14. Geçmiş olsun Bücürüğe Müjdecim. Bu kadar etkileneceklerini hiç tahmin etmezdim. Kıyamam ben ona...
    İnşallah birkaç güne kadar toparlar kendini, stresini atar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Seboş'um, ben de tahmin edemedim, kızacağını biliyordum ama 20 saatte ancak küçük çiş yaptı dün saat tuttum. Ne olacağız böyle bilemiyorum perişanım:(

      Sil
  15. Çok geçmiş olsun Müjdem, yazık Bücürük'e ya kıyamam. İnşallah iyileşir en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Bahar'ım, inşallah canım..

      Sil
  16. yaa üzüldüm , geçmiş olsun :( marka takıntısı enteresan bir şey herhalde , herkeste yok ve bulaşıcı da değil bildiğim kadarıyla , genellikle sevdiğim şeyleri daha sık giyiyorum ben de , elim her zaman aynı ti-şörte gidiyor mesela , sanki başka yokmuş gibi , yıkamamışsam keşke diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Eylem'ciğim.
      İyi ki, bulaşıcı değil ama çok genç yaşta, çocuk yaşta olanlar onda görüp özeniyorlar:( ben de senin gibiyim sevdiğim şeyi giyer dururum. Hatta keşke bundan iki tane alsaymışım dediğim kazaklarım var.

      Sil
  17. Kıyamam ben bücürük nasıl oldu.
    Canım arkadaşım hep böyle aksilikler de seni bulur.
    Toprak da korkar hatta yürüyüş yaparken bile o tarafa gitmek istemez.
    Ama sağlıkları için gitmek, zorundayız.Sen yine de götür küsse bile,onun iyiliği için,bir kaç gün sonra küssmesi geçer merak etme ama böyle sağlığını merak etmen seni de hasta edecek.Hapının ignesi yok mu gidince onu da yaptır,küsse bile aradan o da çıkar...Sakın senin de onunda sağlığını riske atma kuzum.
    Öpüyorum ikinizide.
    Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım arkadaşım, perişanım "Benim yüzümden oldu" diye ağlayıp duruyorum.
      Çünkü hastaydı biliyordum ama koşup, oynuyordu, yiyor, içiyor ve en önemlisi günde 3 kez - affedersin- küçük çiş yapıyordu.

      Sen misin doktora götüren? Dün çişini 21 saat tuttu. (saat tuttum kağıda yazdım) kumu tertemiz, yapar yapmaz kumunu temizliyorum, sırf stresten, onu doktora götürdüğüm için böyle yaptı.

      Bu sabah sonunda farklı bir mama denedim; hapı mamanın içine sakladım yuttu. Şimdi hapı yutturma yolunu buldum ya, götürürsem yine strese girmesin. Sonda mondadan bahsediyorlar:( eve gelmiyorlar evde iğne yapmaya, evde sonda takmaya ise gelmiyorlar. Sordum olmaz dediler. :(

      Ben de öptüm canım, çok teşekkürler.

      Sil
  18. Sevindim neyse hapını yutmuş ya...
    Şimdilik tekrar geçmiş olsun.Kendini suçlayıp üzme,sen onun iyiliği için yapıyorsun,sonra sen hasta olursan ona kim bakacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, üç gün böyle antibiyotik vereceğim inşalah iyi olur, tek umudum bu hap. Bu arada doktora götürmek istemeyişimin nedeni küsmesi değil, yazımdan öyle anlaşılmış, kafam yerinde değil iyi ifade edemedim.
      Çişini tutmaya başlaması doktora götürdüm diye oldu.
      O yüzden çok kendimi suçladım, doktora gitmeseydik çişini tutmaya başlamazdı:( çok huylu bir kedi:( doktorun da kabahati yok...götürmeseydim de bu antibiyotiği vermem gerektiğini ve karaciğerinin hastalandığını öğrenemeyecektim.
      Yani iki arada, bir derede kaldım, doktora götürsem bir türlü, götürmesem bir türlü.

      Sağol tekrar...

      Sil
  19. Bucurugün durumuna çok üzüldüm Müjde Abla. Umarım çabuk iyileşir ikinizde mutlu olursunuz. Doktor korkusunu da oğlumdan biliyorum. Oglum kendisini ifade edemiyor. Dişçiye gitmek olum gibi bir şey. Ağzını açması için üç kez götürmem gerekti bu ay. Ama sonuncusunda ağzını kendi rızasıyla açtı. İlk ikisinde Dr hiç zorlamayalim demişti. Çocuk odasında oyun oynayıp müzik dinleyip geri dönmüştük. Bir nevi psikolojik hazırlık yapiyormusuz meğerse. Veteriner size yakın mı bilmiyorum ama bir kaç kez öylesine gitseniz korkusunu yener belki diye düşündüm.
    Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Zülal'ciğim, evet doktoru haklı zorlamak daha da korkutuyor, oyun, müzik filan çok iyi bir doktormuş valla keşke kedilerin de korkusunu yenecek bir çözüm olsa ama mümkün değil. Daha evdeyken taşıma sepetini görür görmez panik atak başlıyor kedilerde. "Eyvah doktora gideceğiz!" diyorlar:( sakinleştirecek yolu yok hani neredeyse narkoz verip ancak götürebiliriz:(((

      Çok teşekkürler canım.

      Sil
  20. Aaa mimleri pek okumuyorum sanırım, Bücürük'ün hastalığını görmemişim. Geçti geçti.

    YanıtlaSil
  21. Mimi yaptığınız için çok teşekkürler! ^_^ Bücürük'e de çok geçmiş olsun. :/

    YanıtlaSil
  22. Colgate ve Netflix yorumlarına katııyorum bence de çok başarılı bir site ben fragmanların bile hastasıyım ki defenders mıydı en son hangisi hatırlamıyorum güzel bir film başlayacaktı iple çekiyorum bir şekilde üye olabilirsem. çok güzel bir mim olmuş katılmış olmana sevindim mimine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defenders'e bakmadım. Gerçi şu ara Bücürük'üm hasta hiçbir dizi,film bakmıyorum. Sadece yorumları okuyup, cevalayıp çıkıyorum.
      Beğenmene sevindim Sümeyye'ciğim. Sağol. :)

      Sil
    2. Bücürüğün in acil şifalar dilerim.umarım ciddi.bir şeyi yoktur :(

      Sil
    3. Çok teşekkürler, Bücürük'ta doktor korkusu vardı, ama hasta olduğunu biliyordum götüreyim bir baksınlar dedim, neyi var? ANlayalım, tedavi olsun. Biliyormuş gibi çok korktu, sepetine girmemek için neler yaptı, ama yine de götürdüm. Keşke götürmeseydim, strese girdi, korkudan çişini tutmaya başladı, doktordan dönüşte daha hastalandı yani:( keşke ellerim kırılsaydı götürmeseydim hastaydı ama en azından çişini tutmuyordu, koşup, oynuyordu:( kendimi suçluyorum çok üzülüyorum çok:( benim yüzümden oldu:( götürmeseydim keşke zaten o kadar direndi taşıma sepetine girmemek için...:(

      Sil
    4. Yahu kendini suçlama sen onu düşündüğün için yaptın sonuçta ya ciddi birşey varsa en azından doktor bir ilaç veririm iyileşir düşüncesi ile yaptın kendini sorumlu hissetme. Umarım yakın zamanda düzelir Dr senden mutlu olup bu sorumluluk duygusundan kurtulabilirsin. Belkide mevsim geçişi diyr hastalanmıştır ve ciddi bir şeyi yoktur. Çişini de üzerindeki stres kalkar kalkmaz yapar umuyorum. Tekrardan çok geçmiş olsun üzülüp kendini kötü hissedip bücürüğüne de olumsuz enerji yansıtma ki iyileşebilsin. Acile şifalar diliyorum :)

      Sil
    5. Onun iyiliği için yaptım çünkü neredeyse 2 yıldır sıksık kusuyordu ama kah doktor korkusu, kah maddi imkansızlıktan bir türlü götürememiştim hastaneye. Hep bir mani çıkmıştı.

      Ama götürmeden önce koşan, oynayan, keyifli ve günde üç kez çişini yapan çocuğum, götürdükten sonra anında çişini tutmaya 20 saat hem de başladı, daha kötüledi. O yüzden kendimi suçluyorum. Böyle yapacağını bilseydim dünyada götürmezdim. :(

      İnşallah Sümeyye'ciğim, sağol:)

      Sil
  23. Aaaaa :(
    Ayıp be bücürük, insan yavruları bile hastanede yapıyor yapacağını, sonra normale dönüyorlar. Eve gelince çişini tutmak da neymiş. Hadi tavır koy, nazlan tamam. Hiç mi düşünmedin annen ne kadar perişan oldu başında.
    Kızdım ben sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne perişan oldum, ne perişan oldum, kum kabı elimde (ağır da zor taşıdım) peşinde gezdirdi 21 saat yapmadı. Yeni yeni 12 saate indik:( ben bunu kontrola nasıl götüreceğim? Yine aynı şey sil baştan?

      Sil