17 Ekim 2020 Cumartesi

HANİ BEDAVA MASKE, KOLONYA? YALANCI

 


Salgın başladığında  akepe  başkanı Tayyip,  " Vatandaşlarımızaaaaaa bedava maske, kolonya dağıtacağım" demişti. Yalan yok, iki sefer 5 adet maske geldi. On kez dışarı çıktım bitti. Arkası gelmedi! 

Maskemi (en az 40 lira) eczaneden alıyorum. Bedava kolonya hiç gelmedi. YALAN YANİ! Şişe şişe marketten alıyorum. Bedava maske, kolonya dağıtamayan adam, bedava tablet dağıtacakmış. Hahahahaha. 

Yani adam yalancı.  Gerçi bilmediğimiz şey değil. 

"Adam, yalancının teki çıktı Rıza Baba!" 

😁😁😁😁😁😁


Not: Resimdeki maskeyi marketten almıştım çoğunun ipi kopuk, çok da gevşek, koruyup korumadığına da emin değilim. Almayın. Dandik bir şey. 



12 yorum:

  1. Cep telefonunda bir aplikasyon varmış, maskenin tse uygun olup olmadığını mı ne sötlüyormuş. Indirdim. 2 paket kayıtsız çıktı, üçüncünün barkodunu bile bulamadım, güya eczaneden almıştım. İkişer tane takıyorum bazılarını, püfür püfür hava geliyor aksi halde zira.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! İlk kez duyuyorum. İnan barkodlarına hiç bakmadım. E madem öyle bundan sonra maske alırsak kutusundaki bar kodunu cep telefonunda o dediğin uygulamaya okutacağız. Gerçi ben migros hemen'i bile yükleyemedim yeriniz yok filan yazdı.

      Sil
  2. bana da 10 tane geldi maske, kolonya görmedim :)

    YanıtlayınSil
  3. Derince iç çektim Müjdem. Evde sağda solda illa bir basma, poplin gibi bir kumaşın vardır. Çarşaf bile olur. Kes uzun bir dikdörtgen,ikiye katla, arasına elektrik süpürgesi torbası kes aynı ölçüde. İki yandan dikip büz, alttan üstten de ister lastik tak, ister arkadan bağlanacak şekilde kurdele ya da bez kordon dik. Al sana maske Müjdeciğim, o aldıklarından bin kat iyi korur. ❤️❤️❤️

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm....ya beybisi en üşendiğim şey bişiler dikmek. Bi de bunu her seferinde yıka, filan...:( gerçi sen dikiş biliyorsun sana kolay geliyordur. İyi çözüm aslında. Çok teşekkürler tavsiyene canım, ben yapamam belki ama okuyanlar için faydalı olacaktır. ♥♥♥

      Sil
  4. Mujdem.
    Merhaba,
    İyi şeylerde paylaşım yapmak için ben de arayı uzattim.Keske iyi şeyler olsaydı olmuyor ne yazık.
    Umut ederek geçiyor malum günler yine de.
    Tam da Sevdamın dediğini yazacaktim ki o yazmış zaten.
    Ben de ilk günden beri maskelerimizi hep diktim.
    Keşke sende dikebilsen.
    Nasılsın dileğim genel olarak sağlığın yernde olsun.
    Bizde iyi olmaya çabalıyoruz,,
    Kopisimiz topis çok hasta oldu, veteriner artık o korkunç sona hazır olun dedi,çok kötü gunler yaşadık.
    Çok şükür ki topisimiz kendine geldi eskisi gibi olmasa da bizi üzmeden direniyor akciğer kanseri olmasına rağmen şu an daha iyi inşallah şefkat ve ilgimizle bizi terketmesi geç olur diye dua ediyoruz.
    KucaklRda gezdiriyoruz,mamasını elimde ancak yiyiyor.
    Çok yorgun ama Çok şükür ki acı çekmiyor...
    Gayretli ve huzurlu görünüyor şimdilik bu da bize yetiyor.
    Sevgilerimle

    Bucurukle sana sağlık diliyor.
    Opuyorum.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Merihciğim, merhaba canım ama senin yorumunla Tayyip, maske vs. hiçbir şeyi gözüm görmedi şu an çok üzgünüm Topiş için, kanser olduğunu bilmiyordum, vah yavrucuğum:( dilerim acı çekmez. :( Melekler korusun onu. Çok teşekkürler, bil mukabele.
      Benden de sevgiler, öperim.

      Sil
  5. Gelinen durumu herkes görüyor.
    İnsanlar tedirgin.
    Çaresiz.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, bu salgın da iyice tedirginliğimizi arttırdı. Gelecek belirsiz. Hâlâ da yok %40, yok %30 oy alacak diyorlar bana kalsa %10 bile mucize! O da mülti milyarder ettiği zengin sınıftan gelecek oylar....

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Gazetede filan linke tıklayın, açılınca işte yaşınızı, adresinizi vs. yazın diyordu bana da o şekilde geldi. Kolonya hiç gelmedi.

      Sil