29 Ocak 2023 Pazar

DİNCİLERDEN NEFRET ETMEMİZ İÇİN BEŞ SEBEP



 

 



Tabii beş değil daha çok sebep var. Sayfamdaki "Tüm Dinler Çok Yaygın Bir Tür Akıl Hastalığı mıdır?" yazımı okuyanlar bilir. Akılları fikirleri sekste bunların. Cennet nasıl bir yer diye düşününce bile akıllarına hurilerle seks yapılan bir yer geliyor! Kiliseler çocuk .....k için, dini yurtlar, kurslar keza! Sübyancılık, oğlancılık genlerine işlemiş! Hayvan sevgileri yok, insan sevgileri yok, o kadar acımasız, kindar ve manyaklar ki, Yılbaşı kutlayana bomba atıyorlar, İzmir'de deprem olunca "Laikler geberdi" diye zil takıp oynuyorlar, tuttukları partinin liderinin ayaklarını yalarım, götünün kılı olurum diyecek kadar kendilerine saygısı olmayan aşağılık yaratıklar ve en sevdikleri şey din adına hırsızlık yapmak, din adına tecavüz etmek şöyle ki, başka dindensen  o dinin  kabilesine saldırmak, yağmalamak, kadınlarına tecavüz etmek, ganimet olarak yani seks kölesi yapmak için almak gayet doğal!  O yüzden bu kadar rahat çalıyorlar. 

 

13 yorum:

  1. Merhabalar.
    O küçücük çocuklara hiç acımadan büyük yetişkin insana vurur gibi vuruyor şerefsiz, ahlaksız. Böyle bir din yok ya! Bunların dini başka, Allah'ın buyrukları arasında asla böyle bir uygulamadan bahsetmiş değil. Böyle eğitim, öğretim olmaz ya!
    Selam ve saygı ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Bu ilk de değil maalesef. Sayfamda benzer çok video var. O yüzden çocuklarımızı piyano, gitar, yabancı dil kursuna yollayalım dincilerden uzak tutalım diyorum hep.
      Çok teşekkürler yorum için.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  2. Merhabalar.
    Paylaşımınıza sık sık bakıyorum ve her küçük eklenti videoyu açıyor izliyor ve her biri için ayrı ayrı yorumda bulunmak istiyorum.

    Zikir çekenleri izledim. Şimdi burada hep beraber konsantrasyon sağlanarak insanları kendinden geçiriyorlar. Yani böyle bir terapide siz insanları neye yönlendirirseniz insanlar o noktaya kansantre olup, kendilerinden geçerler. Bu terapinin din ile asla alakası yoktur.

    Yani Allah, bu zavallılara akıl fikir ve hidayet ihsan eylesin. İslam dini bu değil, böyle hiç değil. Bu güzelim dini istismar ederek bambaşka bir mezraya çektiler ve de içine ettiler. Bunların yüzünden dürüst ve doğru insanlar da dinden imandan soğudular. Şimdi ne yalan söyleyim bunlardan biri de benim.

    İslam dini insanlara yalan söyleme, adaletten şaşma, kul hakkı yeme, günah işleme, senin olmayana bakma, adam gibi adam ol diyor. İşte dinler tarih boyunca hep böyle şerefsizlerin çıkarcı menfaatperestlerin geçim ve sığınma yeri olmuş. Tüm dünyada dinler böyle istismar ediliyor.

    Şu anda Recep ayının içindeyiz. Ben oruç tutmayı çok seven ve tuttuğum oruçtan feyz ve zevk alan bir insandım. Şimdi ben bu orucu nasıl tutar da yine feyz alabilirim diye şimdiden kendimi yoklamaya başladım.

    Abdest alıp namaz kılmayı terk edeli yıllar oldu. Eskiden Cuma namazlarına giderken, şimdi onu da terk ettim. Sadece bir cenaze zuhur edince öğle vakit namazını ve ardından dışarıda cenaze namazını kılıyorum o kadar.

    Artık eskisi gibi değil bu Fetö olayından sonra diğer tüm cemaat ve tarikatlar ülkenin iktidarına oynamaya başladılar. Ve bu durum çok kötü ve tehlikeli bir hal almaya başladı. Bunların da oyları ile iktidarının devamını sağlayan iktidar, bunların her yaptıklarına göz yumuyorlar, aynen Fetöye göz yumdukları gibi. Allah sonumuzu hayır eylesin.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Yorumunuzun her kelimesine katılıyorum. %100 katılıyorum hem de. Ülkemizde bir kaynaktan okuduğuma göre 30 tarikat çeşidi, bunların da 400 kolu varmış! Yani kepazeliğe bakar mısınız? Bunların her biri ayrı bir din gibi demek ki! Fetö gitti, Metö geldi. Metö gider Betö gelir. Mercedes arabalarda geziyorlar. Bu iş artık bir ticaret olmuş.
      Çok teşekkür ediyorum yorumunuza.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  3. Merhabalar.
    Çocuğuna atış talimi yaptıran dangalağa sesleniyorum. O yaştaki çocuk öyle şeyleri kaldıracak olgunlukta mı lan şerefsiz, haysiyetsiz? Allah sizlerin belasını versin!..
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi dangalak. Her gün gazetelerde 7 yaşında çocuk tüfekle oynarken kardeşini öldürdü, dedesini vurdu haberleri çıkıyor. Bir gün bunun da ailesinden birini vurunca aklı başına gelir.
      Çok teşekkürler yorumunuz için.
      Bil mukabele.

      Sil
  4. Merhabalar.
    Halil İbrahim sofrasındaki rezilliği ve aymazlığı da gördüm. Muhammed bunlara İslam dinini getirerek en büyük kötülüğü yapmış. Belki mübareğin kemikleri sızlıyordur. Bunlar Muhammed öncesi cahiliye döneminden daha da cahil olmuşlar. Hiçbir ilerleme sağlayamamışlar. Bu deyyusların hakkından ancak dipçikli, süngülü faşist yönetimler gelir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Çatal, bıçak kullanmak gibi basit bir şeyi reddederler ama ceplerinde en pahalı cep telefonu ile gezip, en pahalı arabaları satın alıyor bu görgüsüz, medeniyetsizler.
      Çok teşekkür ediyorum yorum için.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  5. Merhabalar.
    Bir avuç sakal, başında bir sarık sırtına bir de cübbel al, sen de hocasın. Bunlar hocalığa da hacılığa da kurban olsunlar. Uydurup uydurup fetva veriyorlar. Yazıklar olsun. İslam dini böylelerin eline kaldıktan sonra, daha bu İslam dininden kimseye fayda gelmeyeceği gibi, kimseyi de mutlu edemez.

    Sigara o dönemlerde keyif veren bir madde olarak var mıydı yok muydu bilmiyorum ama, insan sağlığına zarar veren her şeyden uzak durmalı. Bu ayrı bir konu. Ancak keyif veren bu maddenin içimini Adıyaman Menzil'deki tarikat ve cemaat üyelerinin tamamı sigara içer, onlar için sigara serbesttir. Şıhları da sigara konusunda hiçbir müridine bu zıkımı içmeyin diye telkinde bulunduğunu sanmıyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sigara o dönem var mıydı ben de bilmiyorum, dediğiniz gibi sırtına cübbe alan şeyh oluyor, hoca oluyor. Ne kadar kolay bu ülkede şeyh, şıh, hoca olmak. Bu kadar geri zekalı nüfus olunca zor olmuyor. Beni bile geri zekalı sanıp sık sık ev telefonumdan arıyorlar: "Filan karakol amiriyim, sicil no şu, telefonununuz kopyasını yapmışlar, yasa dışı örgüterle konuşmuşlar...." diye akıllarınca inanacağım! Sonra para isteyecekler. Çoğu insan inanıp bunlara para kaptırıyor hatta içlerinde asker, öğretim görevlisi, vs. olan var! Demek ki geri zekalı nüfusumuz oldukça çok. Bu geri zekalılar oldukça memleket hocadan geçilmez.
      Bil mukabele, çok teşekkürler.

      Sil