30 Mayıs 2023 Salı

SEÇİMİN KAZANANLARI - KAYBEDENLERİ


"Biz bugün dohtor dövüyoz"  diyenler kazandı.


Fotoğrafta gördüğünüz "gelenler" kazandı. 



Afganistan dünyanın en büyük eroin üreticisi,  3. 5 Milyon eroin bağımlısı, (Meth, esrar, hap bağımlılarının istatistiğine bakmaya üşendim, onu da siz araştırın internet elinizin altında) insanın yaşadığı, Bacha Bazi geleneği yani oğlan çocuklara musallat olan sapıkların kaynadığı, savaş travmalı, keş Afganlılar, onlardan pek farksız olmayan Pakistanlılar, Suriyeliler, Iraklılar, denizlerde korsanlık yapmalarıyla meşhur Somalililer kazandı. 




Yukarıdaki köprü altı fotoğraf, New York Times'ın Afganistan'ın gittikçe artan eroinman ve keşleriyle ilgili bir haberinden. Fotoğrafın altındaki yeşil renkli linki tıklarsanız bu konuda İngilizce kısacık video ve makale var. Özetlersem, "Ülkemiz bitik, iş yok, güç yok, çaresizlikten hepimiz bu hale düştük" diyorlar. 

OTURDUĞUM APARTMANDAKİ RUH HASTASI MÜLTECİ AİLE 

Source (kaynak): dreamstime.com


Oturduğum apartmanda şu an nereden geldiği konusunda herkese farklı konuşan iki Türk olmayan aile var. Birine "Psikopat aile" adını taktım. Koca karısını 9 aylık hamileyken dövdü, 155'i aramışlar ki, kapıya hem ambulans, hem polis geldi, bir, iki ay önce yine dayak yine ambulans. Bu sefer polis yoktu. Üç çocuk sürekli kavga, gürültü, bağırış, çağırış, çocukların ağlamaları, bebek yanmış! Karnı sargı bezleriyle sarılıydı. Bilmiyorum başına ne iş getirmişler? Yöneticiye "Senin boğazını keserim" dedikten sonra imza topladı adam attırmak için ama bir işe yaramadı. Anladığım koca karısını, kadın çocukları dövüyor, çocuklar da kedilerden hıncını çıkartıyor!


SAVAŞ TRAVMALI, KEŞLER EN BÜYÜK ZARARI KEDİ, KÖPEKLERE VERECEKLER

Ha şimdi bunlar bize geliyor ve sokaklarda ampullü çaputu sallıyorlar çünkü AKP onları geldikleri yere geri göndermeyecek. Burada da iş bulamayacaklar, hınçlarını kedi, köpeklerden çıkartacaklar. En çok ona üzülüyorum.😢😢
Karşı apartman, yan apartman ve aşağıda dere dedikleri yere yapılan TOKİ'ler Suriyeli, Afganlı, Somalili kaynıyor onlar çoğalınca apartmanın bahçesindeki kediler esrarengiz biçime ortadan yok oldular. Tek bir kedi kaldı. Onun başına da neler yaptılarsa bir hafta hayata küstü, topallıyor, kalçaya darbe mi almış, tecavüze mi kalmışlar bilemiyorum. 

EDEN ELBETTE BULACAK, KARMA DİYE BİR ŞEY VAR

Ha, ama hayatta karma diye bir şey var.  Aradan 10 yıl, 20 yıl geçecek. Bu Afganlılar, Suriyeliler, Iraklılar, eroinmanlar, keşler  tavan yapacak. Bugün sokaklarda ampullü çaputla kutlama yapanların illa ki, bir tanesinin kızı, kız yeğeni, oğlan çocuğu bunların eline düşecek. İlla ki, eroin parası için bir AKP'linin babası, anası, dayısı, teyzesi saldırıya uğrayacak, illa ki, bir sürü AKPli bunlar yüzünden işsiz kalacak. 

Diyeceksiniz ki, akılları başlarına gelecek mi o zaman? Sanmıyorum. Zira kanserin çaresi var ama ahmaklığın çaresi yok ve ahmaklığa saygı duyamam. 

Hollanda'da eşcinsel evliliği kutlayan
Hollandalılar

ERKEK, ERKEĞE EVLENECEKLER DİYE AMPULE BASAN HOLLANDALI!

Bu seçimde " CHP kazanırsa,  erkek, erkeğe evlenecekler! O yüzden oyum Tayyip'e!" diyen ahmak,  erkek erkeğe evliliğin yasal olduğu Hollanda'da Tayyip'e % 67 oy atmış. Erkek, erkeğe evliliğin yasal olduğu Belçika'da ampule % 70 üstünde oy atmış. E, pezevenk,  madem öyle niye erkek, erkeğe evliliğin yasal olduğu Hollanda'da oturuyorsun? Gelsene Türkiye'ye! Gelmez!

Adam, Hollanda'da kirazı 2.5 $ - 3.5$;  Euro olarak  2.31 - 3. 23'e alıyor.  Tayyip'e % 67 oy atıyor. Türkiye'de yaşasa aynı kirazı 60 Tl ye yiyecek. Kıyaslamak için kendi ülkesinde 60 $ veya 60 Euro'ya satıldığını düşünmesi lâzım.  3. 5 Euro'yu Türk lirasına çevirerek kıyaslama yapmak yanlış olur. Doğru olmaz. Mühim olan kaç para birimi ile satın alınndığıdır. Hollandalı 3. 23  para birimi verirken, Türk 60 para birimi veriyor. 

Hollanda'da kirazın fiyatlarını nereden buldun derseniz; güncel kiraz fiyatları Hollanda yazıp tıkladım. Bu da linki: (hem perakende, hem toptan fiyatları var)



KURU SOĞANA TAYYİP'i SATMAYIZ, SOĞAN DEĞİL VATAN ÖNEMLİ

Vatan dediği topraklar Suriyeli, Afganlı, Iraklı, İranlı, Somalili, Pakistanlı, Libyalılar 13. 000.000 gelmiş, oturmuş! Bir yıl sonra 26. 000 000 olacak. 10 yıl sonra 50. 000 000 olacak yani vatan kalmamış  ama nasılsa Hollanda'da,  Belçika'da, Almanya'da, İngiltere'de laik, demokratik ülkenin tüm nimetlerinden faydalanıp, benim vatanımı işgal ettiriyor, laik ülkeyken Hizbullahçı şeriatçılar tarafından yönetilmem için ta Hollanda'dan Tayyip'e oy atıyor!  Amerika, Kanada gibi eğitim seviyesi yüksek, akıllı, sağduyulu Türk'lerin çoğunlukta olduğu yerlerde ise CHP kazandı. (Örneğin Boston: % 80 lere varan oyla Kılıçdaroğlu aldı) Eğitim o yüzden çok önemli ve o yüzden AKP'liler eğitimli insandan nefret ediyor ve o yüzden okulları İmam Hatip'e dönüştürüyor ve o yüzden "Cahil insanlara güveniyoruz, ne kadar okurlarsa o kadar kötü" diyorlar. (Bunu söyleyen iblisin tam da bunları söylerken videosu var ekleyeceğim)


Arkasında kara çarşaflı, dört karısıyla yürüyen Suudi Arabistanlı benim kaderimi belirliyor! Ben Suriyelinin seçimine karışıyor muyum? Hayır.  AKP'liye bunu söylersen  "N'olmuş?" diyor. Dediğim gibi kanserin çaresi var, ahmaklığın çaresi yok. 

AKP  HÂLÂ NASIL BU KADAR OY ALIYOR DİYE SORANLARA

1) Tayyip'e oy atan birine kime oy attığını, neden oy attığını, ülkenin halinden memnun olup olmadığını ve pahalılığı sordum. Verdiği cevaplar aynen şu  oldu:
" Seviyoruz, her şey çok iyi, çok memnunuz, azıcık pahalılık var ama Tayyip ona ne yapsın?"

Şimdi isim vermiyorum rencide olmasın; bu kadıncağız niye memnun söyleyeyim mi? Çünkü kocası çalışıyor (ilkokul mezunu artık ne iş yapıyorsa), iki çocuğunu okuldan aldı (ilkokul sonrası) onlar da çalışıyor, bir tek ufak çocuk kaldı ilkokula gidiyor, kendisi de sırtım ağrıyor silemiyorum deyip bıraktığı apartman merdivenlerini silme işini tekrar aldı. (Herhalde pahalılıktan). Yani evlerine dört maaş giriyor, yeni araba da aldılar (gözüm yok yanlış anlamayın) O yüzden görece olarak benden, sizden kat be kat rahat yaşıyor. 

Bir başkası dört çocuklu, tesettürlü, isim vermiyorum rencide olmasın. Üç çocukluyken normal bir ev kadınıydı, yazın çocukları parka götürüyor, getiriyor, okula götürüyor, okuldan alıyor. Üç erkekten sonra, dördüncü kızı doğdu. Geçen mesaj atmış  "Abla ben evlere temizliğe gidiyorum aklında olsun, kapı, pencere silmek gerekirse" diye.  Hayat pahalılığından ev temizliğine gitmek zorunda oluşu ona koyuyor mu bilmiyorum ama   "Nasıl da koyduk?" diye seviniyordur sanırım. 

Dediğim gibi ahmaklığın çaresi yok ve dediğim gibi 20 yıl sonra ülke 2. Afganistan olunca, bunların zaten üniversiteye gitmemiş, okumamış çocukları iş bulamayınca, vaktiyle AKP'ye oy attığı için ana, babalarına küfredecekler. Karma diye bir şey var. Eden bulacak. En baştaki "Biz bugün doktor dövüyoz" diyen kadın: Gün gelecek sen, kızın, oğlun, torunun, ihtiyar anan, baban ülkede doğru dürüst doktor bulamayacak, başını taşlara vuracaksın. Acırsam namerdim. Ne derler sana su veren itfaiyenin hortumunu s.......ler!  Arada biz yaşlar da yanacağız tabii. Sen, AKP denen uyuşturucu kartelinden gelen kanlı paralarla altına cip çekilen, 5 yerden maaş alan türbanlı veya türbansız bacı. Sen de o haram paranın bir gün hayrını görürsün (mecazi olarak) elbet fitil fitil burnundan gelir. Öyle ya da böyle.

Sonuç olarak  "Nasıl da koyduk!" diyenler siz kendi çocuklarınızın, kendi torunlarınızın geleceğine, ülkeye koydunuz haberiniz yok. 

Müjde Dural 

8 yorum:

  1. 1. Hayat merdiveninin basamakları hazmede hazmede çıkılır. Hazmedilmeden atlanan basamaklar yüzünden bu haldeyiz.
    2. Muhalefetteki tüm siyasi partiler alternatif olamadıkları gibi, birer kocaman hiç!
    3.Bu durum böyle devam ettiği sürece AKP her seçimde kazanır.

    10 ay sonra mahalli yerel seçimlerin yapılacağından bahsediliyor. Göreceğiz bakalım.
    Sağlıklı huzurlu ve güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Recep Bey, her zamanki gibi haklısınız. Bundan sonra zaten muhalefetin karşısında AKP olmayacak, mülteciler olacak. O seçimlerin sonucu aynı böyle olacaktır.
      Umarım İstanbul, Ankara vs. yi kaybetmeyiz.
      Çok teşekkürler, ben de size ve eşinize sağlıklı, huzurlu, güzel günler diliyorum.

      Sil
  2. Millet ittifakının yeterli propagandayı yapmadığını seçim sonucunda anlamak mümkün.
    Diğer yandan , diğer ittifakın imkanları kullanması söz konusu.
    Herkes her şeyi gördü aslında.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam, 60 tl kiraz, 30 tl kuru soğan, 8 milyon kira, ev, araba, bilgisayar, vs. almak hayal olmuşken, 13 milyon sığınmacı varken, Tayyip hâlâ %50 oy alıyorsa, sadece muhalefette değil; oy atanlarda da problem var demektir ki, oy kullananların çoğu TC kimliği almış yabancılardı. Ben seçim sabahı 07.00'de okuldaydım bizzat gördüm. Ayrıca 60'a yakın kişi oy kullanmaya gelmedi imza yerleri boş kaldı. Belki oy kullansalardı sonuç değiştirdi. Benim sandığımdan 130 KK, 173 Tayyip çıktı. Burası AKP'nin kalesi ve sığınmacıların çok olduğu bir semt. Yani belki de bu kaçak, göçekler vs. olmasa KK kazanırdı.

      Sil
  3. göçmenler bizi çok üzecek. dolar ve enflasyon u napacak acaba hükümet?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşımızda normal insanlar yok. Bunu dün anladım. (AKPli iki kişiyle (isimlerini vs. vermeyeceğim)neden AKP'ye oy attıklarını sordum. Bayağı anket yaptım. Twitter'da otobüste aniden ayağa kalkıp Recep Tayyipi diye bağıran sığınmacı kadını ve başka videoları da görünce normal olmadıklarını iyice anladım. Yeni yazımda yazacağım neden normal insanlar olmadıklarını.

      Sil
  4. Çok üzgünüm, şimdilik bizim buralarda Suriyeli yok lakin Araplara satılacak bir sürü gökdelen yapılıyor:( Gençlerin geleceğinden endişe duyuyorum, bizim nesile kimbilir neler diyecekler, haklı olarak.

    YanıtlaSil
  5. Kim ne derse desin RTE'nin bir numaralı adamı KK. Ne yaptı etti gene bu kadar krize rağmen RTE'nin seçilmesine aracılık etti. :( Hâlimiz harap! Yakında Zimbabwe gibi bir tomar parayla çikolata alırız artık...

    YanıtlaSil