14 Aralık 2017 Perşembe

YEŞİM 15. Bölüm

emniyet müdürlüğü ile ilgili görsel sonucu
Serdar, emniyete gidip
emekli komiser, özel dedektif 
Feridun'u buldu...


" Çakma kameramanı polis de arıyor Serdar
ama onlardan önce bulmayı umuyorum."



"Yeşim'e bunu yapanın bulunmasını çok istiyorum.
Ben de sizinle gelebilir miyim? 
İki kişi, bir kişiden iyidir. Okuldayken biraz 
boks çalışmıştım."


"Bunlar tehlikeli adamlar evlat, göz kırpmadan
herkesi kolaylıkla harcarlar."


AMA SERDAR DEDEKTİFİ İKNA
ETMEYİ BAŞARDI

istanbul trafiği ile ilgili görsel sonucu
"Beni ikna etmeyi nasıl başardın evlat?"

"Bende şeytan tüyü olduğunu söylerler.:)"



Galata'nın oralarda
arabadan indiler....


" Vaktiyle yardım ettiğimiz birinden yardım 
isteyeceğiz: MARİLYN KAZIM."


"Marilyn Kazım mı?
:))))"



"Gülüyorsun ama böyle muhbirler
sayesinde öyle çok olay çözdük ki,
şaşarsın. Marilyn Kazım da onlardan biri.."



beyoğlu ile ilgili görsel sonucu

BİRAZ ARAMADAN SONRA
MARILYN KAZIM'ı  BULDULAR



"Komiserim merhaba seni hangi rüzgar attı
bu sefer?"


" Resimdeki kişiyi arıyoruz Marilyn Kazım"



"Aaa! Tanıyorum bu herifi! Adı Cem, bir keresinde
arkadaşımın yüzünü dağıtmıştı. Necmi'nin barında
takılır, adama üç kuruş ver, sana adresini verir.
Ay bulursan benim için de bir güzel benzet ayol.
Bu yakışıklı da polis mi? "


"Değil, değil hadi bize müsaade sağol.
Bununla da bir yemek ısmarla kendine."


"Sağol komiserim, baaay...."
Ay ne yakışıklı çocuuuk Allah sevdiğine bağışlasın"


beyoğlu ile ilgili görsel sonucu

DEDEKTİF ve SERDAR
 Necmi'den Cem'in adresini aldılar.
Ağaçlık bir yerde, izbe bir evde saklanıyordu,
dedektif davet beklemeden kapıyı bir tekmede açtı."


"Hey! N'oluyo lan? Siz de kimsiniz?"


Yeşim'i kaçırırken şoförlüğü yapan 
'Tipsiz Ali olanları görüp saklandı.


dialling mobile phone ile ilgili görsel sonucu

Ve bir numarayı aradı...




Sonunda.....


"Tamam! Anlatacağım! Kızı kaçırmamızı
Aslan ve ablası Zerrin Paşazade istedi. 
Bol para verdiler."


"Ya bahçıvan? Onu da mı siz ikiniz öldürdünüz?"


"Bahçıvan mı? Yemin ederim alakam yok, 
ilk kez sizden duyuyorum. Kimseyi öldürmedik."


DEDEKTİF POLİSİ ARADI,
OLAY YERİNE GELENLERE
CEM'i TESLİM ETTİ. 
Serdar'ı evine bırakıp sonra da Yeşim'in öz babasına
olanları yüzyüze anlatmak için yola çıktı.

istanbul trafiği ile ilgili görsel sonucu




"Sana o kadar gelme dedim, yakışıklı yüzün
ne hale geldi. Yeşim'i onun için dayak yiyecek
kadar çok mu seviyorsun?"


"O kadar mı belli oluyor?"


istanbul trafiği ile ilgili görsel sonucu

" Ben anlarım unuttun mu dedektifim. 
O da seni seviyor mu?"


"Bilmem ki,   
çocukken beni buz gibi göle atmıştı."



istanbul trafiği ile ilgili görsel sonucu


"O zaman kesin seviyor..":)

"Nasıl yaaa?..."



malikane ile ilgili görsel sonucu

Evde ise Ayla hanım, Yeşim'in annesiyle 
sohbet ediyordu.



"Bizim oğlan çocukken yaramazdı ama şimdi
maşallah hiç üzmüyor, başka gençler gibi
öyle kavga, döğüş sevmez. Çok romantiktir, alır gitarını sırtına,
Luke'la birlikte...... hah geldi.."




"İyi akşamlar..."


"Oğlum! Bu ne hal!
Kavga mı ettin?" 



"İhihihihi...."


"İyi valla bir de gülüyor. 
Biz senin için dayak yiyelim..."


"Benim için mi !"

malikane ile ilgili görsel sonucu

Serdar, olanları anlattı. Dedektif de
Mehmet Paşazade'nin şirketine gelmişti.



"Olamaz! Öz çocuklarım! 
Allah'ım duymaz olaydım! 
Yakalandılar mı? "


"Muhtemelen tutuklamak üzere
evinize geliyorlardır. Üzgünüm..." 



"Daha hızlı sür abla.."



" Polis peşimize takılsın mı istiyorsun?
Ali haber verdiği için şanslıyız
onlar tutuklamaya gelene kadar 
biz kaçmış oluruz."


car lamps at night ile ilgili görsel sonucu

DAAAATTTT!!!!

"Abla dikkat et!" 





52 yorum:

  1. Hah, şimdi layıklarını bulacaklar 😡

    YanıtlaSil
  2. yaman dedektif ve aşkı memnu serdar..😀 giz perdesini ortaya çıkardılar..trafik kazası 🚔🚚 onlar için kötü bir son olabilir mi? emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk-ı memnu Serdar:))))evet sonunda önemli bir sır ortaya çıktı. Bilemiyorum yarın sabah göreceğiz:)))Siz de sağolun arkadaşım. Trafik kazasında kamyon emojileri cuk oturmuş:)))

      Sil
  3. Bugün okula gitmeyince bölümü şimdi okuyayım dedim ve iyi ki okumuşum. :)
    Çok iyi bir bölümdü! Merak ede ede, severek okudum. ^_^
    Herkese böyle bir dedektif lazım aslında. :)
    Bu arada Serdar'ın annesi Serdar'ı överken Serdar'ın o şekilde içeriye girmesi harikaydı, her sahne için ne kadar uğraştığınız o kadar belli oluyor ki... Emeğinize sağlık gerçekten! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ne güzel okul yok ha?:)))Gözün aydın diyeyim mi?:)))Valla öğrencilik güzeldir, hoştur da, her sabah okul, her sabah okul da çekilmiyor hani:))

      O sahneyi ben de çok sevdim, senin de beğenmene mutlu oldum İrem'ciğim, sen de sağol canım. :)

      Sil
  4. Havada aşk kokusu var :)

    Kaçınılmaz kaza :(
    Ve kötülükler keşke her yerde böyle cezasını bulsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havada aşk kokusu var evet:)))
      Keşke Nil'ciğim ama bakalım cezalarını bulacaklar mı? Yarın sabahki bölümde öğreneceğiz.:)

      Sil
  5. Kötü kardeşler yakayı ele verdiler, şimdi neler olacak?
    Serdar, Yeşim'i seviyor vuaaaavvv...
    Gelecek bölümü merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakayı ele verdiler ama henüz polisin eline geçmediler Kerime'ciğim bakalım yarın. Evet Serdar Yeşim aşkı başladı:)Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Marilyn Kazım'ın çizime bayıldım, ne güzel karakterler yaratıyorsun Müjde Abla :)
    Serdar da içten içe seviyormuş ha, ah yazık bu çocuğa, kavuşsunlar artık :D

    YanıtlaSil
  7. Vav güzel ve heyecanlı bitti yeşim ve serdar'ın arasın da olanlar olacak ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. bence de ölsünler hapse düşmektense :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hapiste yavaş yavaş ölmesinler diyorsun sanırım.:)

      Sil
    2. yaa müstahakta işte, ne yapayım içimdeki insan sevgisi bu acı çekmesinler diye :D

      Sil
    3. Ah, ah Meltem'ciğim biz böyle hümanist düşünüyoruz, kötülere acımıyorum ben artık. Hele diziyle ilgisi yok ama kediye, köpeğe, çocuğa, bebeğe hallen, köpek zehirleyenlere filan hiç acımıyorum inan...acıma duygum kalmadı kötülere...

      Sil
  9. Oh bee. Iyi geldi bu �� ilahi adalet bu dunyada da var ������

    YanıtlaSil
  10. neyse ki olay çözülüyor bir de yeşimle serdarın açkı olsa tam olacak ..

    YanıtlaSil
  11. Serdar'dan böyle bir itiraf beklemiyordum valla aferin..

    YanıtlaSil
  12. Çizimlerini ve hikayeni çok seviyorum.Artık farkedilmelisin.Paylaştım profilimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence senin çizimlerin çok daha güzel çünkü bilgisayarda çiziyorsun. İnşallah canım yaa, çok sağol, teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  13. Hahahah o zaman kesin seviyor :)

    Layıklarını bulacak gibi kardeşler, du bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Di mi ama genelde öyledir diye biliyorum:))
      Kardeşlere gelince yarın öğreneceğiz az kaldı...:)

      Sil
  14. İlk olarak şuan yeni keşfettim sizi ve keşke daha önce keşfetseymişim diyorum. Instagram hesabınız varsa muhakkak ulaşın bana sizi tanıtmak isterim sevgiler :)

    Aynı zamanda blog ve instagram keşif etkinliğime katılıp daha çok kişiye ulaşabilirsiniz :)
    https://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2017/12/instagram-ve-blog-kesif-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sevgili Miss B, instagram maalesef yok çünkü denedim ama telefonuma gerekli uygulamalar uygun değilmiş sanırım olmadı ya da beceremedim. Bilemiyorum artık:)

      Etkinliklere pek vaktim olmuyor ama yine de çok teşekkürler:) Sayfanızı takibe alacağım.
      Sevgiler:)

      Sil
  15. Galiba ne yaptılarsa aynını yaşayacaklar gibi...

    YanıtlaSil
  16. Kavga sahneleri çok gerçekçiydi Müjde Ablam, çizimler enfes!
    Biraz içim rahatladı aslında okurken yine birşeyler ters gidecek tedirginliğiyle okudum ama işin içinde aşk olunca yollar açılıyormuş demekki ;)
    Aman şunlar kaza geçirse hiç de üzülmem :D
    Ellerinize emeklerinize sağlık, sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "İşin içinde aşk olunca yollar açılıyormuş..."ne güzel dedin:)
      Laf aramızda ben de üzülmem:)Kavga sahnelerini google görsellerden baka baka çizdim, sen de sağol canım, benden de sevgiler. ..

      Sil
  17. Olaylar çözülmeye başladı. Marilyn Kazım tiplemesini de baya yaratıcı buldum.Renk katmış,hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka dizi yazarsam Marilyn Kazım'ı yine kullanırım, ben de sevdim onu.:) Çok teşekkürler Yurdagül'cüğüm.

      Sil
  18. oooooo aksiyon bitmiyooooo şimdi de kaza işte şimdi yerli dizi oldu tam :) meselaaaa şimdi şöyle bişi olsaaa, serdar ve yeşim, siz kardeşsiniz, birbirinizi sevemezsiniizz hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa yook, öyle kötü bir şey yapmam, dizilerde de, filmlerde de en sevmediğim konu o, evlerden uzak olsun:(((

      Sil
  19. Yine çok beğendiğim bir bölüm okudum. Kazım tiplemesi de çok dikkat çekici. Hem ismi hem de kendisi :)
    Yeşim de az hınzır değil. Çocuğun suratı dağılmış bizimki kikir kikir gülüyor :)) Ben de bu duruma güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Zülal'ciğim, yaa sorma kikir kikir gülüyor ama annesi tam 'kavga döğüş bilmez' dediği için biraz öyle oldu:)))çok teşekkürler:)

      Sil
  20. nasıl eğlenceli ve heyecanlı 10 numara bir bölüm olmuş bu ya :) emeğine sağlık , harikasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum canım, sen de sağol, çok teşekkürler:)

      Sil
  21. Amaaan, ne kardeşlermiş... Kaza yapacaklar. Adam çocuktan yana şanssızmış. Eline sağlık Müjde'm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ablacığım kötü kardeşler diyorum onlara artık:((hakikaten şanssızmış. Sen de sağol canım.

      Sil
  22. Hah ha "buz gibi suya ittiyse aşıktır" güzelmiş...

    YanıtlaSil
  23. Harikasın Müjde Abla. Benim gibi toplu okuyunca daha güzel oluyor. Zaten ben dizileri de biriktirir izlerim. Bir hafta bekleyemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu'm o senin harikalığın, Tatliş nasıl? İnşallah çok iyidir.


      Ben de 3 gündür internete giremiyordum, bilgisayarım kırıldı, tamirci yapıştırdı daha bugün geldi. Biriken yorumlara cevap yazdım (inşallah gözümden kaçan olmamıştır çünkü çok birikmişti 3 gün olunca) şimdi Yeşim 17. bölümü hazırlıyorum. :) nasıl okumak istiyorsan öyle oku canım, benim için farketmez:))
      Çok teşekkürler:)

      Sil
  24. Şirret Zerrin nin suyu ısındı.

    YanıtlaSil