7 Şubat 2021 Pazar

DÜŞMAN AŞIKLAR

Merhaba sevgili blog arkadaşlarım, biliyorum eskisi gibi  bloğa uğrayamıyorum. Ancak, hikaye yazmakla meşgul olunca, vakit kalmıyor 😟  

Hikayelerimden YEŞİM  geçen Cumartesi 35. Bölümüyle final yaptı. (Sayfamda sağda yeşil gözlü kız fotoğraflı görseldeki). 

Şu anda çok sevdiğim ve yıllar önce yazdığım bir romantik komedi olan DÜŞMAN AŞIKLAR devam ediyor. Henüz 10 bölüm oldu ve her Pazar yeni bölüm yazıyorum.  

Okumak isterseniz tıklayabilirsiniz. (Ayrı pencere açılır)

Not: Wattpad sitesine üyelik ücretsiz. Facebook ile de bağlanılıyor. Üye olmayınca belli bir süre sonra maalesef sayfalar açılmıyor / giriş yapın  deniyormuş 😓  Üye olunca rahat rahat tüm bölümler okunuyor.  

Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum. 💜💛💙





32 yorum:

  1. Hikayeniz heyecanla ilerliyor bakalım haftaya pazar Serap’ın neye benzediğini bulabilecek mi :) Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa:) Okumuşsunuz, çok mutlu oldum. :) Çok teşekkür ediyorum. Haftaya pazarı beklemenize gerek yok. 10 bölüm hazır. Ancak Wattpad'da üye olmayınca maalesef sayfalar açılmıyormuş diye duydum :( Bu benim elimde olmayan bir şey :( üyelik ücretsiz, facebook ile filan da bağlanılıyormuş otomatik. Tabii dilerseniz:) Wattpad benim sitem olsa asla böyle yapmazdım okuyan rahat rahat okusun değil mi? Ama işte :(
      Sizin de okuyan gözlerinize sağlık:)

      Sil
    2. Aaa bilmiyordum wattpad'i bir keşfedeyim o zaman :)
      Evet siteye üyeliğin zorunlu tutulması kötü olmuş aslında ama olsun onlarda böyle yapmışlar ne diyelim :)

      Sil
    3. :) Sormayın ben de çok üzüldüm çünkü üyelik olmasa daha çok kişi gelir, daha çok kişi okur. Ama elimde değil:( haberim de yoktu kız kardeşim telefon etti. "Abla senin hikayeni okuyorum ama bir süre sonra giriş yap filan diyor!" dedi. Üzüldüm tabii artık uyduruk bir isim aldı, üye oldu, beni takibe de aldı orada rahat rahat okuyor şimdi:) Yani benim de haberim yoktu. Evet yapabileceğimiz bir şey yok. Facebook, Twitter, İnstagram hepsi üyelik istiyor. :)

      Sil
  2. Hocam hikayeleri watpad ile paylaşınca bir faydasını görüyor musunuz, bende blogumda hikayeler yayınlamak istiyordum ama çalınır korkusuyla yayınlayamıyorum... Watpad in bu yönde bir yararı var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydası tamamen manevi. Okuyanların olduğunu bilmenin mutluluğu var. Mesela az önce yukarıda yorumu görünce okunduğunu anladım ve çok mutlu oldum. Bu mutluluk hissi çok güzel:)
      Çalınma olabilir tabii. Maalesef:(
      Ancak yazarken kopyalayıp kendinize e-posta atın ve AÇMAYIN.
      O zaman çalınma durumunda o açmadığınız e-maille dava açabilirsiniz, ispat edebilirsiniz, noter yerine geçiyormuş. Üstelik noter çok pahalı e-mail bedava.

      Sil
    2. Evet bu taktiği bende duymuştum :))

      Sil
  3. Bende üyeydim aslında şimdi gireyim dedim, kabul etmedi,silmiş. Yeniden üye olayım.Yalnız kullanması da bana biraz karışık gelmişti, yayın yapması falan. Epeydir girmemiştim, girmeye devam edeyim ,hikayeni tümden okurum artık.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, demek uzun süre girmeyince siliyor. Hay Allah:( dediğin gibi yeniden üye olursun nasılsa ücretsiz. Çok teşekkür ediyorum Mehtapcığım, okursan çok sevinirim. Şimdiden okuyan gözlerine sağlık. Sevgiler :)

      Sil
  4. "Erkekler için kıllarımızı almak zorunda değiliz.
    Dikkat maçolar giremez"
    Ayy çok güldüm yaa. Nerden buluyorsun bu lafları Müjde ablacığım 😂😂.
    Geçenlerde Düşman Aşıklar'ın ABD ve Azarbeycan'da da takip edildiğini söylemiştin. Çokkkkk güzel başarılar bunlar. Artarak devam etsin inşallah. 🧿🧿.

    Watpad hakkında pek bilgim yok
    Hesap da açmadım. Sevgiler selamlar 😍🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Erkekler için kıllarımızı almıyoruz" Ekşi Sözlük'te gerçekten var. İşte feministler açmış tahminim.:) Ben de yıllar önce yazdığım bu hikayede kullanmıştım. Onca yıldan sonra Ekşi'de görünce şaşırdım:)Evet %30 oranda ABD ve Azerbaycan'dan da okuyorlar Düşman Aşıklar'ı. Ben de ilk gördüğümde şaşırdım ve çok sevindim tabii. İNşallah canım, amin.

      Wattpad, blog gibi. Burası gibi. Üye oluyorsun (ücretsiz) sadece e-posta veya Facebook'tan bağlanıyorsun. İşte bir dolu -tıpkı blog gibi yüzlerce kullanıcı var, hikayeler yazıyorlar, blog gibi istediklerini takibe alıyorsun, istersen sen de yazı / hikaye yazıyorsun. Yorum yazma yeri var. Aynı yani:)

      Benden de sevgiler, selamlar Yıldızcığım. :)

      Sil
  5. Burdayken takip ediyordum Düşman Aşıkları, gayet de eğlenceliydi :) Şimdi wattpad.e gidip üye olmaya üşendim ama yarın bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum buna:) çalmasınlar diye tüm hikayelerimi kaldırdım ama üzülüyorum hâlâ ..belki bazılarını tekrar geri yüklerim, yorumlarla birlikte duruyorlar taslaklarda :) Sağolun:)

      Sil
  6. Yeşim'i okumaya başladım. Ama bazı sorularım var. Yeşim daha lise öğrencisi ama ilkokul aşkı olan Serdar neredeyse evleniyordu. Yani mantıklı düşünürsek öyle böyle üniversiteden mezun olmuş. Aralarında kaç yaş var? Bu yaş mevzu biraz tutarsız gibi geldi bana ama henüz 12.bölümdeyim. Bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim okumaya başlamanıza:) okuyan gözlerinize sağlık.:)
      Eleştiriniz için de çok teşekkür ediyorum. Evet ikisi ilkokul arkadaşı, bölümleri yazarken Serdar, evlenebilsin diye birkaç sınıf büyük olsun diye düşünmüştüm ama yazma aşamasında unutabiliyorum. Şimdi dönüp kontrol edeceğim atlamışsam ekleyeyim ki, tutarsızlık olmasın dediğiniz gibi. :)
      Hatırlattığınız için sağolun.:)

      Sil
  7. Wattpad'e yorum yazamadığım için buraya yazıyorum. Yeşim'in 26. bölümünde Serdar'ın ailesi Yeşim ve annesi yabancılık çekmesin diye ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar ama seçtikleri yemekler pek öyle değil gibi: "Rosto ve patates püresi", tatlı olarak da "çikolatalı puding". Daha yerel bir menü şöyle daha bir Türk tatlısı olsa... Mesela güveç ve pirinç pilavı ya da perde pilavı ve et kavurma gibi, tatlı olarak da baklava olur, kalburabastı olur... Yeşim ve annesi muhtemelen daha önce patates püresi eşliğinde rosto yemedikleri için kendilerini biraz yabancı hissedebilirler. Bir de öyle zengin bir aile için tatlı olarak çikolatalı puding biraz az kalıyor sanki. (Yorumlar önce onaydan geçtiği için okurken aklıma geldiği şekliyle yazıyorum aklıma takılanları. Bir de yaş mevzu hala kafamı kurcalıyor. Yeşim üniversiteye hazırlanıyor ama tam olarak kaç yaşında? Eğer sınıf arkadaşıysalar, yani aynı yaştalarsa Serdar üniversite okumadan mı evlenmeye kalktı? Bu konular netleşse taşlar yerine daha bir oturur sanki. Yorumu sadece senin okuman yeterli, yayınlamana gerek yok :) Hikaye çok sürükleyici, güzel ama tekrar göz atılması gereken noktalar var)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, aşkolsun eleştiriler, yorumlar başımın tacıdır. Yayınlamamazlık asla etmem. Ayrıca eleştiri çok faydalı bir şeydir, insan yazarken unutabiliyor, atlayabiliyor, okurların gözüyle görmek ancak yorum ve eleştiriler sayesinde oluyor onun için seviyorum eleştiri ve yorum almayı. :)
      Yaş konusunu üstte yazdım ve atlamış olabilirim başka mevzulara dalıp, rosto konusuna o gözle bakmamıştım hiç ama aile zaten malikânede yaşıyor, yemekleri de ona göre olacaktır, aşçı var evde. Bilemiyorum o kadar ince düşünmeyebilirler.:)))Yine de çok teşekkür ediyorum eleştirileriniz için. Okuyan gözlerinize sağlık tekrar:)

      Sil
  8. Eskiden burada okumuştuk değil mi o hikayeyi de Müjde? Bir de perili olan vardı, hani profesörün gençleştiği, o da çok eğlenceliydi 🧿❤️🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevdacığım, resimli olarak yayımlamıştım. Wattpad'da bazı yerleri attım, değiştirdim, yeni şeyler ekledim ama ana konu aynı. Perili olan hikayemi çok seviyorum. Ya üzülüyorum bazen tekrar geri mi yüklesem hikayelerimi? Yorumlarınızla birlikte duruyorlar taslaklarda:) Çok teşekkürler canım.

      Sil
  9. Çok mutlu oldum, çok teşekkür ediyorum. Şimdiden keyifli okumalar diliyorum, umarım çok beğenirsiniz. :))Sizin de okuyacak olan gözlerinize sağlık olsun. :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de bir süredir giremiyorum.Başlarda baya aktif takip etmiştim.3 ayrı eğitim almak ve bir de sosyoloji okumak çok yordu beni bu yıl :((
    Emeklerine sağlık ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Yurdagülcüğüm, aynı zamanda bir de bloğuna yetişiyorsun ama emeklerinin karşılığını alacağına eminim ve burada kutlayacağız inşallah :))
      Senin de okuyan gözlerine sağlık canım. :)

      Sil
  11. En kısa sürede hikayeyi okuyacağım ama Wattpad'in nadir mücevherlerinden biri diyebilir miyiz sana? Belli bir aralıkla girdiğin için oranın oldukça ilginç senaryolarla kaynadığını söylememe gerek yok :D Önceki hikayelerini bildiğim için senin gibi aklı başında kurgu yazan çok az kişi var diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belleciğim gelmiş:)seni tekrar gördüğüme çok sevindim. Bir ara yoktun uzun süre ara vermiştin, sonra da ben gittim gerçi. Ah, çok teşekkür ediyorum bu nazik iltifatına Belleciğim. Özenerek, emek vererek ve severek yazıyorum, kurguluyorum bakalım henüz Yeşim 3 ay, Düşman Aşıklar 2 ay oldu...:) yeniyim yani. Bir yıl filan geçsin bakalım o zaman okuma oranına göre belli olacak:)inşallah emeklerimin karşılığını alırım.

      Yalnız şöyle bir göz attım Wattpad'a milyon okuma alanların bazıları yetişkin içerik ya da texting denen ilk kez duyduğum ve bana kalırsa edebi bir tarz asla olmayan şeyler! Mesajlaşma! Çok şaşırdım yani böyle bir edebiyat tarzı yok, uydurmuşlar:)çoğu da imlâ kuralları filan arama! Yine de nasıl o kadar çok okunmuş hayret ettim! Milyon kez okunmuş kimi hikayeler şöyle başlıyor: " Merhaba ben filanca, güzel bir kızım, siyah saçlarım, mavi gözlerim var...." hani böyle amatör günlük gibi...ama çok iyi yazanlara da rastladım ve moralim düzeldi. Bir de vampir, zombi ve Mafia hikayeleri çok tutuluyor. Bilemiyorum benimkinin bir şansı olacak mı?:)) KISMET:)

      Belleciğim şimdiden okuyacak olan gözlerine sağlık olsun diyorum.:)

      Sil
  12. aaaa iyi ki söledin yaaaa :)

    YanıtlaSil
  13. düşman aşıklar ve yeşim, bu ikisi mi devam ediyor wedpedde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim, tamamlandı. 35. bölümle final yaptı.
      Düşman Aşıklar devam ediyor. Henüz 10. bölümde. :)

      Sil
  14. hikayelerini keyifle okuyorum Müjde ablacım, hemen tıklıyorum ve ziyaret ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Esracığım, okuyan gözlerine sağlık. :)

      Sil
  15. bikaç bölümünü okıyabilmiştim, feysim yok, wedpet üyeliğim yok, bir ara bloguna da koysana, fotosuz, okuruz, kaldırırsın sonra ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepciğim, aslında bloğuma da koyabilirim bakalım:)

      Sil