31 Ocak 2022 Pazartesi

YENİ ve BİLİM KURGU HİKAYEM: MEKTUPLU EV

Sevgili arkadaşlarım, rahmetli babamın 1952 yılında, Kore'den anneme yazdığı mektuplardan esinlenerek bilim kurgu bir öykü yazdım. Okursanız çok sevinirim. Keyifli okumalar. Umarım beğenirsiniz. 😊  

Not: Hikayem üç bölüm. İlk bölümün sonunda, fotonun altında Wattpad tarafından otomatik olarak "Sonraki bölümü okumaya devam edin"  yazısı çıkıyor. Dikkatli okurların zaten fark etmemeleri imkansız ve ona tıklayarak diğer bölümlere geçiyorlar. Görmeyenler için sonradan  tüm bölümlerin linkini de ekledim: 

1. Bölüm

2. Bölüm

14 yorum:

  1. wattpad pekiii, kutlarım, paralel evren, pek sevilen konu, güzel seçim :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir başlangıç. Kore Savaşını içermesi bakımından da önemli. Romana, senaryoya yatkın bir kaleminiz var.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Babanız Kore gazisi sayılır. Babanıza ve annenize Allah'tan rahmetler dilerim. Nur içinde yatsınlar.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Rahmetli baba zaten Kore gazisiydi Recep bey. 52-53 2 yıl Kore'de kalmış. Madalyası dahil pek çok fotoğraf, mektup, belge, vs. anıları vardı. Bloğumda Kore Anıları'nda da bahsettim.
      Amin hepsinin mekanı cennet olsun.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  4. Kalemin daim olsun Müjde kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de Hüseyin hocam. Amin. Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  5. bu seriyi mutlaka okumalıyım, yüreğine, kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  6. müjde abla nasılsın bi selam vereyim dedim. umarım her şey yolundadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook uzun aylardan sonra yorumunu gördüm sevindim iyiyim umarım sen de iyisindir.

      Sil
  7. çok güzel olmuş ellerinize saglık

    YanıtlaSil