17 Mart 2024 Pazar

BLOĞA VEDA ve TEŞEKKÜR

  Şimdi sevgili deeptone diyecek ki,

"Sen yine gelirsiiin..."😁😁😁

Valla belki 5 kere gittim, 5 kere döndüm ama din, siyaset ve sığınmacılar konusunda  yeterince yazdığıma göre tekrar bloğa dönmem için bir uzaylıların istilası kaldı. 😁😁😁

Ya da ismi T ile başlayan, Türk düşmanı, TSK düşmanı, Atatürk düşmanı, ulusal bayramlarda "Keşke Yunan kazansaydı" diye ağlaşan bir vatan haini var işte onun helvası yapılırsa; helva yeme videosu paylaşırım, Söze, lafa, yoruma ve bloğa dönmeme de gerek kalmaz.😁😏

Siz de görüyorsunuzdur.  Eksik olmasın  Recep Abi,  Nazlıcığım, Deeptonecum, Deryacığım haricinde çok az kişi yorum yazıyor. Hatta kimi yazılarımda Recep Abi haricinde yorum yazan yok. Okuyan da pek kalmamış. Kendim çalıp; kendim oynuyor oldum. 

İnşallah en azından bir kişiyi tüm dinlerin çok yaygın, alışkanlık yapıcı, tehlikeli bir tür akıl hastalığı olduğuna ikna edebilmişimdir. Gitmeden son kez o yüzden o konuda yazı yayınladım ve ülke yanarken saçımı taramadım. İstesem ben de çiçek, böcek, gün batımı, vur patlasın, çal oynasın, lay lay lom şeyler paylaşırdım, kendisini dünyanın merkezinde sanan ve iyileşmesi imkansız selfitis hastaları gibi 7/24 ne yaptığımın raporunu verirdim ama öyle değilim. Çok şükür öyle değilim, kendimi değil hep ülkeyi düşündüm, çocuklarımızın, torunlarımızın geleceğini düşündüm,  karınca kararınca insanları biraz olsun uyandırmaya çalıştım. O yüzden vicdanım rahat ama bir hanım arkadaşıma kırgın gidiyorum. O kendini biliyor ve kendisini haklı görüyor ama bir konuda sadece bir kişi haklıdır, iki kişi aynı anda haklı değildir. Ben, blog hayatımda birine kızdıysam haklı olarak kızmışımdır, sitem ettiysem haklı olarak sitem etmişimdir, kin tutmayı sevmediğimden de yine bir bahaneyle telefon açıp, e-mail atıp yine ben zeytin dalı uzatmışımdır; ta o zaman bana "Müjde sen siyaset yapıyorsun, yazılarına yorum yapmaya korkuyorum, annem de korkuyor, o yüzden kapris yaptım, bir şey olsun aramız bozulsun istedim" deseydi,  "Hah, şöyle. Dürüst ol canımı ye, tamam yorum yapma, takibi bile bırak, ben de sana yorum yapmam, senden kıymetli mi?" derdim ama takipçi sayısı çokluğuna harcandığıma kırıldım. Canı sağ olsun; beni düşünüp gönderdiği hediyesini daima saklayacağım. Burayı okuyorsa,  ayrıntısını Çağımızın Hastalığı: Selfitis isimli yazımda belirttim. 

Velhasıl, uzun lafın kısası, Cahit Sıtkı Tarancı'nın güzel şiirinin ilk iki mısrasıyla veda ederken; bugün kadar yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorum.♥

Haydi Abbas vakit tamam
Akşam diyordun işte oldu akşam.
..

Hoşça kalın, sağlıcakla kalın. ♥

Bu Angara 😁 havası da size gidiş hediyem olsun.
(Oturduğum ilçe olan Ankara, Keçiören'in
 
30 yıl sonra AKPgillerden kurtulup CHP'ye geçişini  kutlamak için.) 


49 yorum:

  1. Ben sizi hep okuyordum, belki vazgeçersiniz, sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum arkadaşım. Sevgilerimle.

      Sil
  2. Siz de eksik olmayın. Üzüldüm. Ne desem bilemedim şimdi. Okuma listesinde blog yazınızı gördüğüm de kaçırmayıp hemen okumaya alışmıştım. Tamam, biraz dinlenin, sonra yine dönersiniz. Ama arayı çok açmanızı istemem açıkçası. Görüşmek üzere, sevgiyle kalın. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim üzülme. Yazı yazmasam da senin o güzel ve bilgilendirici gezi, seyahat yazılarına yorum yapmaya mutlaka uğrarım zaten. Bakalım...:) görüşmek üzere Nazlıcığım, çok teşekkürlerler; sevgiyle kal sen de♥

      Sil
  3. Merhabalar.
    Özellikle yazılarını takip ettiğim bir blogdaşımın bloğuna veda etmesi elbette beni de çok üzecek! Ama ne yapalım, kararınıza saygı duymaktan başka bir şey gelmiyor elimden.

    Anladığım kadarıyla şu anda çok sıkı bir şekilde blog paylaşımları yapmayacaksınız, ancak çok önemli, yazmaya ve de paylaşmaya değer bir şey yakaladığınız da o konuyu paylaşırsınız. Zaten söz konusu paylaşımınız okuma listesine düşecek ve merak eden takipçi arkadaşlarınız gelip okuyacaktır.

    Cahit Sıtkı'nın "Haydi Abbas" şiirindeki bu iki dize ile siz sadece blogdan ayrılma vaktinin geldiğini temsilen belirtmek için yazınıza almışsınız. Bir Haydi Abbas şiiri ile blog sayfanıza ve blog arkadaşlarınıza veda ediyorsunuz, inşAllah yine bir Haydi Abbas şiiri ile de blog sayfanıza en kısa zamanda dönersiniz.

    Selam ve saygılarımla birlikte size sağlık, huzur ve hayırlı günler dilerim. Esen ve hoşça kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Abi,
      Ben de sizin yazılarınızı günü gününe takip ediyorum ve yine takibe, okumaya, yorum yapmaya devam edeceğim. Sadece ben yeni yazı yazmayacağım.
      Bakalım....ileride zaman ne gösterir bilemiyorum.
      Çok teşekkür ediyorum, bil mukabele, sağlıcakla kalın, selamlar, saygılar, mutlu, huzurlu günlerle...

      Sil
    2. Merhabalar.
      Ben de bundan sonra öyle çok sık blog paylaşmayacağım. Gerçekten paylaşmaya değer bir konu yakaladığım zaman paylaşma yapacağım. Ben de sizin gibi takip ettiğim blogdaşlarımın blog sayfalarını ziyarete devam edeceğim.
      Hastalıklar ve iyi gitmeyen şeyler yüzünden ruhumuz da hastalandı. Dingin, huzurlu ve keyifli bir ruh hali olunca, insan her işi zevk alarak ve büyük bir keyifle yapıyor.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Merhaba Recep Abi,
      Biliyorum hastalıklar kolay mı? Hem değerli eşiniz, hem kendiniz mutlaka insanın ruhu etkileniyor. İnşallah en, en, en kısa zamanda ikiniz de iyileşirsiniz, evren mesajımı alsın; duysun. Kendinizi nasıl iyi hissediyorsanız öyle yapın Recep abi, ben paylaştıklarınızı merakla bekleyeceğim.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  4. siyaset dışında yazarsın ama yaaa :) görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya, deeptonecuğum siyaset dışında yazacak olsam veda etmeme gerek kalmazdı:) görüşürüz ;sana yorum yazarım hem:) Çok teşekkürler:)

      Sil
    2. Merhabalar Deeptone ve Bücürükveben.
      Bücürükveben, ülkenin içinde bulunduğu kötü duruma çok üzüldüğü ve bu kötü gidişattan çok etkilendiği için; kültür, sanat ve sosyal ağırlıklı paylaşımlardan ziyade ülkenin kötüye giden durumu ile ilgili konuları paylaşma zaruretini hissederek daha çok dini ve siyasi paylaşımlarda bulundu. Onun bu konudaki paylaştığı tüm yazıları, aslında hepimizin ortak sorunlarımızı yansıtan yazılardı. Ancak, her nedense konusu siyaset ve din olan yazıları belki okunuyor olabilir, ama yorum desteğinden yoksun olunca, insan üzülüyor. Ve bu bağlamda Bücürükveben kendini, bloğuna ve arkadaşlarına veda etmek gereğini duymuştur. Bu kararına saygı duyduğumuzu da belirtmeden geçmek istemedim.

      Kendisine sağlıklı, huzurlu ve mutlu günler dilemekle birlikte en kısa zamanda onu tekrar blog sayfasında görmeyi arzu ettiğimizi de kendisine iletmek isterim.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Merhaba Recep Abi,
      Beni benden iyi tanıyorsunuz valla, aynen dediğiniz sebepten daha çok dini ve siyasi paylaşımlarda bulundum. Güzel dilekleriniz, temennileriniz için çok teşekkür ediyorum. Bil mukabele.
      Selamlar, saygılar benden.

      Sil
  5. Aa oldu mu bu şimdi? Çok üzülüyorum eski bloglar veda edince. Buralar bizim evimiz gibi oldu. Biraz mola verin de gitmeyin yine de 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bir dolu blog arkadaşım neredeyse hiç uğramıyor bloğuna ilk aklıma gelenler Ben Bir Hexe, Dikiş Sevdası, abla diyenler vardı ne oldular? Kayboldular şimdi de gitme sırası bende galiba Deryacığım, hevesim kalmadı hep aynı sorunları yazmaktan...AKP'nin yaptığı hainlikler, dinlerin akıl hastalığı oluşu...çok teşekkür ediyorum canım. Gitsem de yorum yazmaya gelirim o güzel bloğuna. ♥♥

      Sil
  6. pehito tam on yıl sonra yazı yazdı şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel:) insanın gönlü tekrar yazmak isteyince dönmeli tabii:) bu isim bana hiç yabancı gelmedi, sevdiğim bloglardan biriydi diye hatırlıyorum. (Yaş 66 olunca zor hatırlıyorum ama hatırlıyorum.)

      Sil
    2. Merhabalar Deeptone.
      PEHİTO'yu ben de hatırlıyorum. Demek ayrılmış, on yıl geçmiş ve tekrar dönerek paylaşım yapmaya başlamış. En kısa zamanda sayfasını ziyaret etmek isterim.
      Selam ve saygı ile.

      Sil
    3. https://pehito.blogspot.com/2014/07/agac-dedigin-ne-ki.html

      eveeeey, bak 10 yıl önceki son yazısında senin 2 yorumun var :) bir dee eski arkadaşlarımız var büssürü, artık yazmayanlar :)

      Sil
    4. recep altun.

      o son yazısında sizin de 4 tane yorumunuz var :)

      Sil
  7. Okunma oranları çok düştü ama olsun yine de dursun bloglarımız, canımız isteyince yazarız. Veda etmeyin bence de. Okumayı sevdiğim bloglardan birisiniz. Üstelik böyle cesur yazan başka da yok. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba Oğlak burcu olarak böyle enayice bir cesaretim var:)
      Çok teşekkür ediyorum. Sevgiler.

      Sil
  8. Görmesek de yazdıklarımızın birilerine ulaştığını düşünmek hoşuma gidiyor benim. Özleyeceğim yazılarını.

    YanıtlaSil
  9. Üzüldüm valla Müjde Ablacım ne diyecegimi bilemedim...
    Ben de ara ara yazıyorum ve ara ara ugruyorum bloglara ama yine de arkadaşlarımızın varlığını hissetmek güzel oluyor...
    Seni özleyeceğim❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme Sevilciğim. Twitter'da yine birlikteyiz seninle. :) bana en kolay Twitter geliyor. Seviyorum. Çok teşekkür ediyorum canım. Ben senin yazılarını okurum yorum da yazarım özlemene gerek kalmayacak:)))) ♥

      Sil
  10. çok üzüldüm ama ben yorum yazmasam da yazıları hep okurdum

    YanıtlaSil
  11. Yaa çok üzüldüm...
    Ne yazık ki söylediklerinizde haklısınız ama yine de umarım geri dönersiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme beybisi, bakalım, zaman ne gösterir? Büyük söylemeyeyim. Wattpad'a da veda etmiştim, 9 ay mı ne oldu (hesaplamadım şu an) ama dönmedim. Burayı bilmiyorum.
      Çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  12. Merhabalar.
    Hepimiz iyi kötü yıllardır Blogger'in bu hizmetinden yararlanarak blog yazıyoruz. Bizler yazarak paylaştığımız blogların okunduğunu nereden anlıyoruz? Eğer ziyaretçi bir yorum bıraktıysa, bizler de anlıyoruz ki, bloğumuz falanca takipçi tarafından ziyaret edilmiş. Karşılıklı yorumlarımızı okuyup, gerekiyorsa cevab-i yorumlarda bulunuyoruz. İşte bu olay bizi kamçılıyor, teşvik ediyor ve daha bir şevk ve heyecanla blog sayfamıza sarılıyoruz. Aksi halde, işte böyle sizin yaptığınız gibi vedalarla karşılaşıyoruz.
    Bu platformda aktif katılımcı sayımız ne kadar çok olursa, o kadar kuvvetli oluruz.

    Küresel Kraliyetçi Takımı Emperyalist ülkelerin oyununu bozmak için, bir ve beraberlik içinde olmalıyız. Bu sorun hepimizin ortak sorunudur. Bu sorundan kaçamayız. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün "Gençliğe Hitabesi"ni hiç hatırdan çıkarmamalıyız.

    "...iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler. Hatta bu iktidar sahipleri şahsi menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr-ü zaruret içinde harap ve bitap düşmüş olabilir...

    Ey Türk istikbalinin evladı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk İstiklâl ve Cumhuriyeti'ni kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur! "
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Abi,
      Bu her satırı haklı cümlelere eklenecek söz bulamıyorum.
      Birlik olursak güçlü oluruz kesinlikle doğru.
      Gençliğe Hitabe'deki her şey maalesef gerçekleşti.
      İktidara sahip olanlar hıyanet içindeler, orduyu da Balyoz, Ergenekon, 15 Temmuz kumpasları ile Fettoş+CIA ile bir olup dağıttılar, fakr-ü zaruret içinde harap ve bitap da düştük....
      son cümle kaldı.
      Bakalım ne yapacağız?
      Çok teşekkür ediyorum.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  13. Merhaba Müjdeciğim,
    Ayrılma yazını okurken, bir taraftan da geri döner, diyerek okudum. Ben de uzun zamandır bloğuma yazı ekleyemiyorum. Elim varmıyor. Sıradan bir şey paylaşmayı düşünüyorum, sonra içinde bulunduğumuz durum geliyor aklıma. Sonra vazgeçiyorum. Bloğuma ara ara giriyorum. Hepsini olmasa da gözüme çarpanları okuyorum. Canım bücürükü ve seni öpüyorum. Kısmet olursa Nisan sonlarına doğru Ankara'ya geleceğim. Uygun olursan görüşürüz canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hanifeciğim,
      Biliyorum canım, bloğuna giriyorum ve bakıyorum yeni şey paylaşmış mı diye. Ben de seninle aynı sebepten gidiyorum zaten. A, harika:)))çok sevinirim canım, bu sefer eve gel, Bücürük'le de tanışırsın. (Bu aralar hastayız ama inşallah o zamana iyileşmiş olur) mutlaka ara beni önceden.
      Biz de seni ve Simitis'i öpüyoruz. Sevgiler.

      Sil
  14. ankaranın taşına bak, onların gözlerinin yaşına bak :) keçiören şeysi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha:)))Valla 95 yılından bu yana Keçiören'de oturuyorum. Sonunda geri aldık. :))))

      Sil
  15. Merhabalar.
    Angara havası video paylaşımınız da çok manidar. Muhataplarına mesaj göndermenin en akıllıca yolu işte budur.
    Emeğinize, gönlünüze ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Abi,
      Çok teşekkür ediyorum:) bloğa veda ettiğim için aslında yeni paylaşım yapmamaya karar vermiştim ama seçimde böyle bir sonuç alacağımı bilsem, seçimi bekler, böyle bir video ile veda ederdim. Beğenmenize sevindim, siz de sağlıcakla kalın.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
    2. Merhabalar Bücürükveben.
      Böyle önemli hadiselerin vukuunda tepkinizi gösterin. Bu yeniden blog yazmaya ya da yeniden bloga dönme anlamına gelmez.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Tabii, tabii, ben de öyle düşünüyorum. İstesem dönerim de kimseye Hac yolunda yemin vermedim "Asla dönmem" diye ama AKP konusunda da, dinler konusunda da yeterince yazdığımı düşünüyorum. İkna olan olmuştur, olmayan zaten kayıp vakadır, sabit fikirlidir ki yıldızların arasına fırlatsam da ikna olmaz. :))) (bu cümle Martin Eden'den alınma oldu)
      Çok teşekkürler
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  16. Merhabalar.
    Bu son yazınız artık sizinle irtibat kurmak için başvuracağımız bir post olacak. İyi bayramlar dilerim. Bayramlar, gevşemiş olan akraba, eş, dost gibi bağlarımızı sıkılaştıran ve bizleri birbirimize yaklaştıran güzel geleneklerimizden biridir.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıcakla ve esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Abi,
      Çok teşekkür ediyorum Recep Abi, söylediğiniz doğru; güzel bir gelenek. Deist olsam da Ramazan (Şeker) bayramını çocukluğumdan beri severim. Anne, baba hayatta olmayınca, Bücürük'üm de hasta olunca bayram olmuyor benim için ama size ve kıymetli eşinize güzel bayramlar dilerim. Sağlıcakla kalın, bir dahaki bayramlarda görüşmek üzere hoşça kalın.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Sağolun.

      Sil
    3. Sevgili Bücürük'e geçmiş olsun dileklerimi iletiyor ve acil şifalar diliyorum.

      Sil
    4. Sağ ol Recep abi, çok teşekkürler.

      Sil
  17. Aaaa Müjde abla gittin mi gerçekten:((( Bence bırakmamalısın. Benimde bloğuma doğru dürüst gelen yok ama ben yazmaya devam ediyorum. Aklıma ne gelirse. Yazmak bana iyi hissettiriyor. Bende bazen kendim çalıp, kendim söylüyorum gibi hissediyorum ama olsun. Ben yazmaktan mutluyum. Bence sende yazınca mutlu olacaksın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık yazma hevesim kalmadı. Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  18. son yazımdaki kitap ilgini çeker sanıyoruuum :)

    YanıtlaSil