18 Mayıs 2024 Cumartesi

ŞEHNAZ'ım CANIM ARKADAŞIM

 


Şehnaz'ım, canım arkadaşımla ta blogcu.com dan blog arkadaşıydık. (16 yıldan fazladır) Sonra birlikte blogspot'a geçtik. Bir şekilde telefonlarımızı aldık ve telefonlaşmaya başladık. 

"Müjde, hatırlıyor musun blogcu'da sen nasıl kavga ederdin akplilerle, dincilerle?"

der; gülerdik. Kızını evlendirmişti, bir torunu olunca  "Kız, sen şimdi babaanne mi oldun?" diye gülmüştüm. Böyle gencecik babaanne olur mu diye. Bir gün İstanbul'a gidince tanışmayı çok istiyordum. Bloğu yıllar oluyor bırakmıştı şair arkadaşım. Facebook ve İnstagram'da takılıyordu. Çok güzel şiirler yazardı. Bayılırdım şiirlerine. Bücürük'üm çok hasta olduğundan ve bloğa veda ettiğimden sıkıntıdan Facebook'a biraz bakayım dedim ki, ne göreyim? Şehnaz'ım bu dünyadan göçmüş😢😢😢

İnanamadım. Hâlâ da inanamıyorum. Twitter'da profilime yazdığım gibi bu dünyadan nefret ediyorum. Sevdiklerimiz birer birer gidiyor. Daha tanışamamışken, ölüm haberini almak çok kötü bir duygu. O yüzden hep söylediğimi tekrarlamak istiyorum. Bu dünya kısa, kalp kırmaya değmez.  Vakit varken sevdiklerinize onları ne kadar sevdiğinizi söyleyin; küs olduklarınız varsa bir telefon açın, özür dilemedikleriniz varsa dileyin, yıllardır selamlaşıp hiç evine gitmediğiniz apartman komşunuza gidin. 

Şehnaz'ım canım arkadaşım, neredeysen mekânın Cennet olsun, huzur içinde ol, çok mutlu ol duygulu şiirlerin güzel şairi. ♥ ♥ ♥  

Not: Bu arada neden, niye olmuş hiç bilmiyorum arkadaşlar. Sayfasında en ufak bilgiye rastlamadım. Telefonunu çalınca da bu numara kullanılmamaktadır denildi.  :(  

15 yorum:

  1. Acını paylaşıyorum Müjde. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  2. Yaa Müjdeciğim şimdi hatırladım. Evet Allah rahmet etsin, nur içinde uyusun. Çok genç... Ama ölüm yaşa bakmıyor. Vakti geleni götürüyor. Sen sorduğunda hatırlayamamıştım. Fotoğrafını görünce hatırladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölüm yaşa bakmıyor Hanifeciğim, ne diyorum şu an Allah kimseyi evlat acısıyla sınamasın. :( Aminnnn.

      Sil
  3. Çok üzgünüm. Erken vefatlar karşısında elimizden gelen hiçbir şey yok ne yazık ki. Sevenlerine sabır diliyorum. Nurlarda uyusun. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle Nazlıcığım. Aminnnnn.....aminnn...... insan ölünce bloğu, instagram'ı, facebook'undan anlıyoruz gittiklerini. :( kendileri gidiyorlar sayfaları sanki hâlâ oradalarmış ama yazmıyorlarmış gibi kalıyor, dün gece tam 2.5'ta da 16 yıl, 3 aylık kedimi kaybettim, o kurtuldu; ben yıkıldım :(

      Sil
  4. Merhabalar.
    Paylaşımınızı görüp okuyunca, emin olun ben de sizin kadar üzüldüm. İşte bu dünya bir günlük o gün de, öldüğün gündür. Öldüğümüz güne göre, geride kalan yıllar teferruattan ibaret oluyor.
    Başınız sağolsun. Allah, ölen arkadaşınıza rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamele eylesin inşAllah! Ruhu şad olsun, huzur ve nurlar içinde uyusun.
    Bir gün bizler de böyle ansızın gideceğiz. Her birimiz, birimizi kaybettiğinde aynı duyguları ve hisleri yaşayacağız. Mukadderat böyle. Ölüm çaresi olmayan bir geçiş kapısı.
    Blogcu'dan beri arkadaşınız olduğunu söylüyorsunuz. Belki ben de arkadaşınızı mahlas ismiyle tanıyor olabilirim. Şiir yazanları hiç kaçırmazdım, ama net hatırlıyamıyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Abi,
      Eksik olmayın iyi günümde de, üzüntülü günümde de her zaman yorumlarınızla destek oluyorsunuz. Siz de sağolun, Aminnnn.
      Valla doğru söze ne denir? Hepimiz gideceğiz, dün gece Bücürük'üm de gitti:( Mahlas ismi kullanmıyordu gerçek ismi, soyadı olan Şehnaz Aysel Ateş olarak yazıyordu yazılarını.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  5. Şehnaz'ın vefatını duyunca yıkıldım ben de. 2009 dan bu yana bloğlarda yazar çizerdi. Ne diyeceğimi bilemiyorum. İyiler hep mi erken gider. Işıklarda uyusun değerli insan. Çok üzgünüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şiirler yazardı, perişan oldum. Valla iyiler gitmese keşke, kız kardeşi olduğunu hatırlıyorum Facebook'ta arkadaş listesinden bulabilirsem belki (bir umut) size de haber veririm. Aminnnn.

      Sil
  6. Allah rahmet eylesin. hayat böyle bir şey işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, evet aynen öyle. :( böyle hayata turp sıkayım diyorum o yüzden.(

      Sil
  7. Başınız sağolsun nur içinde yatsın 🙏

    YanıtlaSil