3 Temmuz 2024 Çarşamba

DÜŞMAN AŞIKLAR



Ana fikrini ta 1995 yılında kurguladığım Düşman Aşıklar isimli hikayemi  TIKLA  yıp okuyabilirsiniz. Tıklayınca 1. Bölüm açılır. Bu site Wattpad isimli Kanada merkezli ünlü bir hikaye yazma ve okuma sitesi ancak sadece okumak için de üye olmak gerekir mi bilemiyorum. (Yazmak için üyelik gerekiyor ben kediciteyze2 ismiyle üye olmuştum) Üye olmak ücretsiz ve çok basit. Bloğa ya da Facebook'a üye olduğunuz gibi bir kullanıcı adı ve kendi oluşturacağınız şifreyle üye oluyorsunuz. İsteyince kolayca üyeliğinizi sonlandırabiliyorsunuz. 

Yazdığım sıralarda hikayenin ismini bir ara Deli Aşık, İnatçı Sevgili olarak değiştirmiştim ama sonra tekrar Düşman Aşıklar'a döndürdüm. Galiba bunlara en yakışan isim o oldu. Konusunu söylemeyeyim sürpriz olsun. Okumak isteyenlere keyifli okumalar dilerim. Bir gün romantik komedi dizisi olması en büyük hayalim. 


8 yorum:

  1. Merhabalar.
    Düşman Aşıklar konulu hikayenizle ilgili isim seçme ve kesinleştirme yazınızı okudum. Ancak, arka plandaki görseli çözemedim. Bu bir kitap kapağı mı? Eğer kitap kapağı ise, yine görselde yer alan tv. dizi oyuncularının resimleri nasıl yer aldı, merak ettim doğrusu? Resimde Fatma Gül'ün Suçu Ne? dizisindeki Kerem'i görünce sizin kitabınızda nasıl yer aldı merak ettim. (Bu dizi benim başucu dizimdir. Yüzlerce kez seyretsem de doyamıyorum.)

    Daha önce sizin dizilerinizi, dizi hikayelerinizin yer aldığı WATTPAD'dan okuduğumu hatırlıyorum. Bir müddet devam ettim ama daha sonra artık o platformunu hiç ziyaret etmemiştim.

    Sizin bu dizi ve hikaye yazma konusunda yetenekli biri olduğunuzu biliyorum. Ben de en az sizin kadar, dizi hikayelerinizden birinin bir yapımcının dikkatini çekerek telelvizyon dizisi olmasını çok istemiştim. Bu konuda sabırlı olmak gerekiyor. Siz yine yarışmalara ve seçmelere sabırlı ve azimli bir şekilde katılmaya devam edin; belli mi olur, belki bir gün şansınız döner. Size iyi şanlar ve başarılar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Evet, doğru. İki ünlü dizi oyuncusunu kapak görseli olarak kullandım. Hikayem basılmadı yani kitap olmadı ama Wattpad hikaye sitesinde hikayelerimize bu şekilde kapak yapabiliyoruz, böyle bir uygulaması var. Ben, teknikten anlamadığım için kapak görseli yani resim için bu işi yapan bir hanım arkadaştan rica ettim. Ücretsiz yapıyorlar (sadece "Kapak tasarımı filan kişiye aittir diye yazmamız ve kendisini Wattpad'da takip etmemiz gibi gayet kolay şartları var) Ben, bir gün dizi film olursa ana karakterler olarak bu iki oyuncunun olmasını isterdim deyince onları kullandık kapakta. Diğer resmi de internetten bulmuştum. Çoğu Wattpad kitabının kapağında böyle ünlü oyuncular var yani herkes yapıyor:)

      Çok teşekkür ediyorum ne yazık ki yetenek yetmiyor, tanıdık, çevre, torpil gerekiyor. O da bende yok ne yazık ki...işte Wattpad'da filan bir yapımcının dikkatini çekerse ne âlâ.

      Çok teşekkür ediyorum, eksik olmayın.
      Selamlar, saygılar.


      Sil
    2. Merhabalar Bücürükveben.
      Cevab-i yorumunuzla (kitap kapağı olarak hazırlanan resimler konusunda) beni aydınlattığınız için çok teşekkür ederim. Tanıdık, çevre ve torpil demek ki her alanda olması gerekiyor. Sanatın ve yeteneğin tek başına bir şey ifade etmiyor olması, ne kadar üzücü. Liyakat denen bir kavram var. Ama tek başına liyakatlı olmak yetmiyormuş!..
      Eserleriniz, inşAllah birilerinin dikkatini çeker ve bizlere de bunu görmek nasip olur.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Merhaba, ne demek, rica ederim. :)
      Evet maalesef öyle. Özellikle sinema, tv dizi sektörü böyle çalışıyor. İnsan inanamıyor ama çalışma prensipleri, kuralları böyle. Ahmet, Mehmet'i, Mehmet, Hasan'ı, Hasan, Ayşe'yi tanıyor, bir bakıyorsunuz siz bu şekilde sektöre adım atmışsınız. İsterseniz hiç senaryo yazmamış olun, hiç bu işten anlamayın. Yavaş yavaş öğreniyorlar ve yetenekleri de varsa, şansları da yaver giderse bir bakıyorlar dizi senaristi olmuşlar hatta dizi tutarsa sonradan yapımcı bile olmuşlar. Bir bakıyorsunuz sektöre adım atarken senaryo nedir? Senaryo nasıl yazılır? bilmeyen insan 20 sene sonra senaryo dersleri veriyor. (Bu örneği de uydurmadım inanın, şu anda çok ünlü - ismi lâzım değil- bir yapım şirketi sahibi ve senarist kendi ağzıyla anılarını anlatıyordu YouTube'da. Orada hayretle dinlemiştim)
      Öte yanda benim gibiler kimseyi tanımadığı için yıllarca boşuna yazı, çizip, çabalıyor ama bir sonuç alamıyor. :(
      İnşallah, amin. Çok sağolun iyi dilekleriniz için.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  2. eveey tatlı hikaye idiii :)

    YanıtlaSil
  3. Tıklaya tıkladım, iki bölüme okumadan baktım. Sakin bir zamanda 1. bölümden başlamak isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tıklayınca açıldı demek ki, buna sevindim. Üye olmana gerek kalmadan açılmasına yani. Tabii ki, ne zaman istersen Nazlıcığım. :)

      Sil