1 Haziran 2024 Cumartesi

HAYAT DEVAM EDİYOR

Sevdiklerimizi kaybetsek de hayat devam etmek zorunda. Bu tatsız bir gerçek değil mi arkadaşlar? Hem de çok tatsız. Okuyanların da çoğu benim hissettiğim gibi

"Hani annem? Hani babam? Hani kardeşim? "

diyecektir. Maalesef bu dünya böyle bir dünya. Sevdiklerimiz ömür boyu bizimle kalamıyorlar.  En son16 yıllık can yoldaşım Bücürük'ümün acısına rağmen hayat devam ediyor. Hayat çok kısa, bugün varız; yarın yokuz. Sevdiklerinize sarılın, ben şu an öyle yapıyorum. Bücürük'ün acısına tek başıma katlanmamam için eksik olmasın hemen kız kardeşim geldi, birlikte İstanbul'a gittik. Kardeşim, tatlış yeğenlerim, onların kedisi Miniş'le birlikteyim bir haftadır. Ne zaman evime dönerim bilmiyorum içinde Bücürük olmayınca.....😿 ama çok şükür ailem yanımda. Hepinize sevgiler. ♥ 


20 yorum:

  1. Her canlı, sonsuza kadar yaşamıyor. Bizler de ömrümüz bitince toprak olup gideceğiz. Gidenlerin ardından hayat tatsız oluyor evet, gel gelelim bunu kabullenmekte zorlanıyoruz.
    Aldığınız yeni kararınıza sonuna kadar katılıyorum. Yıllar önce ben de öyle kararlar almıştım. Çok da iyi oldu.
    Selam olsun can kardeşinize. İstanbul'a da hoş geldiniz. Değişiklik size iyi gelecektir. Yeğenlerinizle haşır neşir olmak zihninizi bir nebze de olsa rahatlatacaktır.
    Sevgi ve selamlarımı gönderiyorum hem size hem de ailenize.❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Nazlıcığım. Hepimizin toprak olup gideceği gerçeği düşününce insanı acıtıyor, tuhaf yapıyor ama kaçınılmaz bir gerçek. Hoş bulduk canım, senin dediğin gibi kız kardeş candır, bebeklerini bildiğim yeğenler de olunca iyi oldu gerçekten, kesinlikle zihnim rahatladı. Biz de sana çok sevgi ve selamlarımızı gönderiyoruz. ♥

      Sil
  2. Hayat kesintilerle devam ediyor. Bazen acı, keder, gözyaşı bazen de daha güzel hatırlanacak anlar günlerle...
    Bir süre için bile olsa yer değiştirmek iyi olmuş.
    Sağlıklı, huzurlu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, bu dünyada sürekli mutluluk diye bir şey kesinlikle yok, ne diyelim Allah bunu unutturacak dert vermesin. Evet çok iyi oldu. Çok teşekkür ediyorum, bil mukabele.

      Sil
  3. İstanbul boğazının poyrazında az da olsa serinler, acını unutursun müjde kardeşim benim. Yazdıklarına aynen katılıyorum. Giden gidiyor, gerlye acısını çekenler kalıyor. Yaşam böyle kurgulanmış. Saygı ve selamlarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur Hüseyin hocam, gerçekten geride kalan için zor oluyor. Sağ olun, benden de saygılar, selamlar.

      Sil
  4. Merhabalar Bücürükveben.
    İster sevdiklerimiz yanımızda olsun, ister olmasın, her şeye rağmen hayat devam ediyor. Dediğiniz gibi en yakınlarımızdan büyüklerimizin hiç biri kalmadı yanımızda, hepsi teker teker gittiler. Ama güneş sabah yine doğdu.
    Ne güzel, kız kardeşiniz gelmiş ve sizi İstanbul'a götürmüş. Tek başınıza evde Bücürük'ün acısıyla daha çok üzülürdünüz. Böyle durumlarda tebdili mekanda hayır vardır. Çok iyi etmişsiniz. Hayat çok kısa, sizin de dediğinizi gibi, sevenlerimizi sevelim, bize acımayanları, sevmeyenleri de hayatımızdan çıkartalım.
    Size sağlık, sıhhat, afiyetler dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Abi,
      Ne güzel dediniz, büyüklerimizin hiçbiri kalmadı ama ertesi sabah güneş yine doğdu. Ne kadar üzülsek de gidenler geri gelmiyor. Gerçekten evde duramıyordum, odalar, duvarlar, patisinin değmediği yer yoktu ki, her şey hatırlatıyor, düşünme desem gözümün önüne geliyordu. Çok teşekkür ediyorum Recep abi, ben de size ve değerli eşinize sağlık, afiyet, güzel günler diliyorum. Selamlar, saygılar.

      Sil
  5. Canım canım, çok üzüldüm Bücürük'e. İstanbul sana şifa olsun, acını biraz hafifletein. Buradayken buluşalım. Yalnız bendeki tüm telefonlar silindi, sen beni ara , olur mu ? Begonviller açtı balkonda, kulaklarını çınlatıp duruyorum, şu köşede çay içelim birlikte .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Handancığım, yapacak bir şey yok tüm kedisi, köpişi olanlar aynı acıyı yaşayacaklar ya ya keşke hiç kedim olmasaymış diyorum:( ama 16 yıl bana verdiği bebek/evlat hissini, mutluluğunu düşünüyorum her saniyesi için ona teşekkür ediyorum, beni çok mutlu etti, evlat sevgisini anladım ve maalesef evlat acısını da. A, inşallah canım çok isterim senin telefonun bende kayıtlı. Ararım tabii ki de.

      Sil
  6. Haklısınız, insan sevenlerinin değerini bilmeli ve kendisini üzenlere fazla zaman harcamamalı.... Size sabır diliyorum... 🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum arkadaşım. (Ben de çiçek koyacaktım ama bilgisayarda yorumlara emoji çıkmıyor bende.)

      Sil
    2. Sağ klik yapınca çıkan ekranın en üstünde "emoji" çıkıyor, ben de yeni keşfettim 🌺🥰

      Sil
    3. Teşekkürler bakayım olacak mı? Şu an tıklıyorum. :)😍 aaa! valla oldu. 🌸

      Sil
  7. Orada kalsaydınız anılar gözünüzde canlanıp sizi daha çok üzecekti.Mekan değişikliği iyi olmuş. Biraz kafanız dağılır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle, haklısınız, insana ailesi en çok böyle durumlarda gerekiyor.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. İstanbul bana sıcak geldi ama gezmeye çalışıyoruz:)

      Sil
  9. Bücürük de gitti ha. Sevdiklerimiz olmasaydı yaşadığımız hayat ne denli eksik ne denli yavan olurdu. İyi ki sana rastlamış, harika bir on altı yılı beraber geçirdiğinizden eminim. Çok şanlı bir kedi güzel Bücürük. Sana sabırlar diliyorum ablacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için üşenmemiş kupaya hem Prenses'in, hem Bücürük'ün resimlerini yapmış, hediye etmiştin; bakıp bakıp sana dua ediyorum Burcucuğum. Eline sağlık tekrar. ♥ evet çok güzel 16 yıl geçirdik son üç ay maalesef acıydı onu saymıyorum. Sağ ol canım.

      Sil