13 Ağustos 2020 Perşembe

BEGONVİLLİ EV KİTAP OLDU





Begonvilli Ev'i çoğunuz hatırlayacaksınız. Bloğumda naçizane kendi çizdiğim resimlerle çizgi-dizi olarak veya resimli roman gibi yayınlamıştım. İşte o kitap oldu. Kitap olunca yayınevinin kuralları gereği bloğumdaki çizgi roman şeklindeki yayını taslaklara almak zorunda kaldım.

 Sapiens Yayınevi'ne çok teşekkür ediyorum; kitabımı beğenip, basmaya değer buldukları için.😊 

Tabii blogda okuduğunuz halinden çok değişti kitap olma yolculuğunda. Alacak olanlar keyifle okurlar umarım.  Başta sapiens yayınları olmak üzere şu anda hemen tüm kitap siteleri ve amazon.com.tr de satışa çıktı. İnternetten alışverişi sevmiyorsanız, Ankara'da oturuyorsanız, Bahçelievler'deki Sapiens Kitap- Kafe'ye giderek, hem bir fincan kahve içip, hem de bizzat oradan da alabilirsiniz.😊 Kitabım 2020'de çıktığında Sapiens Yayınları Bursa'daydı. Sonradan Ankara'ya taşınıp orada güzel bir kitapçı açtılar. 


İlk kez canlı yayın ve çok heyecanlandım. Telefon tutucunun azizliğine uğradım, düştü filan,  Öyle bir tutucuydu ki sadece yatay konuluyordu.  Yayında ise dikey koymak gerekiyormuş. Öyle olunca telefonu nereye koyacağımı, nasıl sabitleyeceğimi bilemedim. Bir panik! Sormayın gitsin:))Elim, ayağıma dolandı. Söylemek istediğim çok şeyi unuttum. Yine de izleyenler beğendiklerini söylediler ve ben tüm bu heyecan ve paniğime rağmen çok keyif aldım. :) Heyecanımı yayınevinin değerli yayın yönetmeni Gökçe hanım sayesinde epey belli etmemeye çalıştım:) 


56 yorum:

  1. Aaaa çok sevindim Müjde Ablacığım, hayırlı uğurlu olsun inşallah. Aynı yayın evinden ben de kitap çıkaracağım inşallah. Canlı yayını da kaçırmam . Bir gün benim kitap kulübüme imzaya gelirsin yazarından imzalı kitap olur. Bol okuyuculu olsun . Devamı gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kadriyeciğim, Amin.
      A, öyle mi? Çok sevindim. Senin kitabın da şimdiden hayırlı, uğurlu olsun canım. İnşallah şu pandemi yüzünden hep sanal yapılıyor imza günleri ama salgın bitsin çok isterim gelmeyi tabii ki de:) tüm kitap yazanlar için Amin. :)

      Sil
  2. Hayırlı ve de uğurlu olsun, ne kadar sevindiğimi anlatamam ♥
    Bereketi bol olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Şebnemcim. Çok incesin. ♥
      Amin, inşallah.

      Sil
  3. Hayırlı olsun Müjde Hanım bol bol okunsun. Nice nice kitaplara, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Gülcüğüm, güzel dileklerin için sağol. Sevgiler.:)♥

      Sil
  4. Çok sevindim. Hayırlı, uğurlu olsun.:)

    YanıtlaSil
  5. Aaaaaa ne güzel bir haber bu Müjde ablacığım👍😊. Kutlarım candan yürekten👏👏. Sana çok yakışan bir iş çıkarmışsın. Dilerim okuyucusu bol olsun, yolu açık olsun ve en kısa zamanda da filmi çekilsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yıldızcım, sağolasın. Amin, inşallah. Ekranlarda izlettirmeyi çok istiyordum inşallah olur hayırlısıyla:)

      Sil
  6. Tekrar tebrik ederim çok sevindim ☺️

    YanıtlaSil
  7. ah çok güzel bi haberle döndün :) okuru bol olması dileğiyle kutluyorum müjde abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu'm çok teşekkürler, inşallah canım. Sağolasın.:)

      Sil
  8. Yürekten tebrik ediyorum. Muhakkak alacağım. Begovilli Ev'in yolu açık olsun.
    Sevgiler Müjde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sezer'ciğim, amin canım. Sevgilerimle.

      Sil
  9. Ayy ben bunu okumamıştım ama sizin yazılarınızı ben çok seviyorumm. Tebrik ediyorum sizi, mutlaka okuyacağım ve blogumda paylaşacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Zeynepciğim, senin paylaşım ve yazıların da çok keyifli okuması, fotoğrafların da harika. Sağol canım çok incesin. :)

      Sil
  10. Heyoo... Kitabın hayırlı olsun Müjde Abla süper bir haber buu... Çok çok sevindim. Emeklerinin karşılığını alacağın bir yolculuğun başlangıcı olsun bu kitap inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camgüzelimmmm:)çok sağol canım, Aminnn, inşallah. ♥

      Sil
  11. Hayırlı uğurlu olsun,tebrik ederim..Okuru bol olması dileğiyle..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ertuğrul Bey kardeşim. Amin :)

      Sil
  12. Çok sevindim, tebrikler.İnstagramda izlemeye calışacağım mutlaka,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mehtapcığım, benden de sevgiler.

      Sil
  13. Ayyyy süper çok sevindim dur Instada takibe alayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimcimmmm çok teşekkür ediyorum, tamam canım ben de seni takibe alayım. ♥

      Sil
  14. Merhabalar.
    "Begonvilli Ev" in kitap olmasına sizin adınıza çok sevindim. Hayırlı olsun ve okuyucusu çok olsun inşAllah.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Recep Bey,
      Eksik olmayın, çok teşekkür ediyorum. Amin, inşallah.
      Benden de selamlar, saygılar.

      Sil
  15. Merhabalar.
    Evet, sayfanızda "İzleyiciler" eklentisi görünmüyor. Ayarlar kısmından girip, yeniden izleyiciler eklentisini eklemeniz gerekiyor olabilir. Eğer, yerleşim bölümünde izleyiciler eklentisi görünüyorsa, kaldırıp yeniden ekleyin, resetlenmiş gibi olur ve belki yeniden sayfanızda yer alır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Recep Bey, onları yaptım, birkaç kez hem de; çok uğraştım sonunda bıraktım, daha da bozmaktan korkuyorum.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  16. Tebrik ediyorum Müjde kardeşim. Gerçekten çok emek verdin. Başaracağını biliyordum. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam, çok teşekkür ediyorum, henüz yolun başındayım inşallah başarılı olurum, Allah utandırmasın. Benden de çok selamlar.

      Sil
  17. Müjde Ablaaa çok güzel bir haber bu çok sevindim :) 17 Ağustos'u unutmamam lazım. Darısı diğer çalışmalarının başına dileklerimi de iletmek istiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülalcimmmm, çok teşekkürler canısı, Aminnn, inşallah.
      Sen de, ismini tek tek sayamayacağım bir dolu blog arkadaşımla birlikte çıktık bu yola. O yüzden hepinize çok teşekkür ediyorum♥

      Sil
  18. ayyy bu yüzden saklanıyodun yani seeeeen ha ha haaa ne güzeel yaaa heey çizgiler de var mı için de resimler desenler var mıııı :) roman haline getirdin yani, değiştirdin o zaman tabi biraz, annatsana amaa, kitap nasıl başladı, yani yayınevini nerden nasıl buldun yani :) tebrikleer. adı da kapağı da çok yakışmış sana çok uygun olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa Deepciğim, saklanmak değil bloğumdan zaten biraz soğumuştum sonra teknik olarak bozuldu, düzelmedi sadece arada Karpuz Apt. için geldim yine gittim. Bir yıldır da hadi şunu kitap haline getireyim diye bir hevesle başladım. Hikaye zaten hazırdı. Sil, yaz, yırt, yaz, çok değiştirdim. Bastırmayı asla düşünmedim. Spiralleyip bir hatıra olarak kalsın istedim.

      Yayınevini tesadüfen gördüm; Begonvilli Ev'i Mayıs sonu onlara gönderdim, ne ben onları tanıyordum, ne onlar beni; cevap gelir mi, gelmez mi bilmiyordum, yani her şey çok hızlı gelişti. Ben bile şaşırdım:) Kapağı ben de çok beğendim. İşte böyle.

      Çok teşekkürler:)

      Sil
    2. eveeet geçmişi biliyodum daaa mayıstan bu yana olan kısım, sevindim, eh iyidir şaşırmaak :) hadi gerisi de gelir işallah, karpuzu da yaparsın kitap, hem o zaman fikirlerini çalamazlar daaaa, sonra belki dizi de oluuur :)

      Sil
    3. Ah inşallah Deepcim, hayırlısı olsun, Karpuz dizi olursa çok sevinirim:) çok teşekkürler:)♥

      Sil
  19. izleyiciler de aklımızda olsun. bu işlerden çok iyi anlayanlar var onlara sorarız, bizim blog mahallesi diye bir site var, onlar bilir, çözülür o daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya valla bıktım bu teknik sorunlardan, sadece kendimdeki izleyiciler değil, arkadaşlarımdaki izleyicileri de görmüyorum ben. Bloğunu uzun yıllardır güncellemeyen veya aylarca bloğuma uğramayan blogları takipten çıkarttığım olur ama onların çoğunu facebook'ta takip ediyorum orada yazışıyoruz, birçok sevdiğim arkadaş da takip listemden yok olmuş. Artık böyle bıraktım. Teknik bilgim yok o konuda. Yine de teşekkürler:)

      Sil
  20. Müjde Ablacım inanılmaz sevindim, inşallah bu bir başlangıç olur ve sizin güzel eserlerinizin değeri artık anlaşılır, çok tebrik ederim, maşallah okurunuz satışınız bol olsun inşallah..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erenciğim çok teşekkürler, inşallah canım, Amin, Allah utandırmasın. Sağol:)♥

      Sil
  21. Müjde Ablacım çok güzel bir haber bu gerçekten çok sevindim.Yeni kitabın hayırlı uğurlu olsun,bol satışı bol okuru olsun inşallah :)
    Canlı yayına da katılmaya çalışacağım Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sevilciğim, Amin, inşallah canım, çok sevinirim. Benden de sevgilerimle:)♥

      Sil
  22. canlı yayın videosu şimdi yutupta var mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube'ta şu an görmedim ben. Sonradan koyabilirler.:)

      Sil
  23. Müjde Hanım merhaba, Nişanlılar bir sürü olayın sonunda (vebaya da yakalanıp kurtulduktan sonra) kavuşup evlendiler:) ben pek mutlu son beklememiştim ama yazar öyle uygun görmüş. En güzel tarafı erkek nişanlısını etrafa o kadar anlatmış ki evlendikten ve karısını gördükten sonra gelini kimse beğenmedi bunun için mi uğraştın diye:) İşte böyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülcüğüm, sonunda mutlu olmalarına sevindim. :) Aaa! Hahahaha, çok komikmiş bu:))))derler ya güzellik gören gözdedir:)))Sevgiler

      Sil
  24. yaaaa yerim seni şu güzelliğe bakınız..çok çok tebriklerimle ve çok sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakan göz güzel görürmüş, çok teşekkürler canım, benden de çok sevgiler.

      Sil
  25. Sevgili Müjde, şimdi gördüm ve çok mutlu oldum,, harika bir iş yapmışsın,, başarılarının devamını dilerim arkadaşım,, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, çok teşekkür ediyorum, bil mukabele. Sevgiler

      Sil