19 Ocak 2023 Perşembe

SEVMESİN HERKES SİZİ

 Bu "çağdaş" olacağım, "minnoş sevgi pıtırcığı" olacağım, "ay sen homofobik misin?" diyenler; bir şeyi savunurken biraz kafanızı çalıştırın. Yoksa başkalarına "sevgi pıtırcığı, çağdaş" insan görünmek uğruna küçücük çocukların  en güvenmesi gereken kişiler tarafından tecavüze uğramasına, fuhuş sektörüne satılmasına sebep olanların suçuna ortak olursunuz. 

Altta linkte Türkçe okuyacağınız haberin konusu kısaca şu: 

ABD'de eşcinsel çift evlenmiş ve iki oğlan çocuk evlat edinmiş. Sonrasında bu zavallıları istismar etmekle kalmayıp, fuhuş sektörüne de satmaya başlamışlar. Bu şekilde bayağı para da kazanmışlar da öyle yakalanmışlar yoksa yakalanacakları da yokmuş! 

Bu da  haberin Türkçe linki: Orijinal ODATV haberi

Şimdi "Gökkuşağııııı!"   "Eşcinseller de evlat edinsiiin, Yazıııkkk" diyeceklerin ağzına kürekle vurulur. Ha, İstedikleri kadar evlensinler, isterse 40 gün, 40 gece davul zurnalı düğünle evlensinler ama bunlara çocuk emanet edilmez. "Ama eşcinsel olmayanlar kendi çocuklarına aynı kötülükleri yapmıyor mu?" demeyin. Onu başında tahmin edemeyiz; bir erkek, bir kadınla evleniyor, oğlan meraklısı olsa kadınla değil erkekle evlenirdi deriz  daha da önemlisi bebek doğunca annesi onu korur, kollar. En ufak şüphede boşanır. Yani kadın da erkek gibi ağır sapık değilse, kocasının çocuğuna kötülük yapmasına izin vermez ama aklı olan bunların zaten böyle şeyler için bebek evlat edindiklerini tahmin etmemesi zor değil. Bir değil üstelik iki bebek evlat edinmişler! Bunların çoğu açık açık o LGBT 'ye  P (pedofili) harfini de eklemek istediğini söylüyor. (Gözlerimle okumuştum.)Özellikle Hollanda'da yolunu yapıyorlarmış. Dergiler çıkartıp, dernekler kuruyorlarmış. Kimi dernek, kimi dergi kapatılmış. O kadar ahlâksızlar ki, açık açık  "Biz minör (küçük) seviciyiz"  diyorlarmış. 

Benim bundan çıkarttığım sonuç:  Dincisi, dinci kurs, kilise; eşcinseli Gökkuşağı, LGBT ayağına çocuklara tecavüz ediyor.

HERKES BENİ SEVSİN

 Bir sözüm de "Aman çok çağdaş görüneyim,  herkesle, her şeyle empati yapayım, herkese hoş görüneyim. Ne sevgi pıtırcığı desinler. Herkes beni sevsin." cilere:  

Sevmesin efendim herkes sizi. Herkesin sizi sevmesine gerek yok. Herkese yaranmaya, herkese hoş görünmeye çalışmak iyi bir şey değildir. Siz, siz olun; kendiniz olun; sizi seven sevsin; sevmeyen sevmesin. Hiç öyle bir derdim olmadı benim. Hiç "Herkes beni sevsin" demedim. Hatta sevmesinler ama doğru bildiğimi yazayım dedim. Herkese yaranmayı siyasetçiler hep yapıyor; siz yapmayın. Her şeye "He, he, evet" demeyin. Empati de bir yere kadar. Hannibal Lecter gelse onunla da empati kuracaksınız! 

6 yorum:

  1. Merhabalar.
    Çok ilginç bir konuyu detayıyla birlikte yakalamışsınız. Bu bir hastalık mıdır? Tedavi edilebilir bir şey mi? Nedir bu seviyesizlik ve ahlaksızlık? Hadi sizin de dediğiniz gibi iki yetişkin 40 gün 40 gece düğün yapsınlar ve birbirleriyle istedikleri boku yesinler, ancak küçük çocukları neden bu işe alet ederler?

    Demek ülkemizde de aynı şekilde olanlar ve evlat edinmek isteyenler var öyle mi? Yoksa onlar da şu Amerika'daki iki sapkın gibi mi yapmak hevesindeler. Küçüklerimizi, çocuklarımızı koruyalım. Ne kadar acı bir tablo, insan duymak bile istemiyor. Duymak bile insanı rahatsız ediyor.
    Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Hastalık olduğunu sanmıyorum. Doğuştan böyleler yani genetik olabilir. Bir de çocukken istismara uğrayanlarda olduğunu okumuştum. Afganistan mesela hep oğlan çocukları istismar ediyor kültürlerinde var ve sanırım bu yüzden Taliban denilenler kadınlardan nefret ediyorlar. Tamamen burkayla örtünsünler, okula gitmesinler, sokağa çıkmasınlar dolayısıyla ortalık sadece oğlanlara, erkeklere kalsın istiyorlar. (Bu benim fikrim)

      Ülkemizde eşcinsel, LGBT lobisi var, çok da güçlü. Dikkat ediyorum TV'de yemek programına vs. eşcinsel biri çıkınca ağzı da laf yapıyorsa, yırtıksa (ki, bu tipler zaten yırtık oluyor, şaklabanlık yapıyor) ünlü bile oluyor. Bilmeyerek bunlara maalesef destek olan "sevgi pıtırcığı" tipler de var. Onlara naçizane tavsiyem kendi çocukları varsa, kendi çocuklarını düşünsünler.

      Yorumunuza %100 katılıyorum; kendileri evlensinler ne yaparsa yapsınlar ama çocuklarımıza ilişmesinler. Çocuklarımızı, küçüklerimizi koruyalım.
      Rica ederim asıl ben teşekkür ederim yorumunuz için.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  2. Nefret ediyorum artık bu sapıklıklardan. Maneviyatım çok zedelendi Müjde'ciğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Ececiğim. Dincisi, dinci kurslarda, vakıflarda; eşcinseller de LGBT ayağına çocuklara tecavüz ediyor. O çocukların artık normal, düzgün, huzurlu bir hayatları olur mu? Ömür boyu psikolojik destek almaları gerekir. Türlü psikolojik hastalıklara yakalanırlar, intihar edebilirler. Kimseye güvenemezler hayatta, evlenemezler.
      Yorumun için çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  3. hımm ilginç haber çok tuhaf tabii bu haber

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence korkunç bir haber deeptonecum.
      Yorumun için çok teşekkür ediyorum. (Yine spamdaydı)

      Sil