24 Ocak 2024 Çarşamba

SEN SADECE KÖTÜSÜN

Suriyeli biri, zorla eve girdi. On iki yaşındaki kızı öldürdü, annesi yaralı, hastanede.  

GAZETE HABERİ TIKLA

Daha geçenlerde elin Somalilisi, zavallı kuryeyi öldürdü. Elini, kolunu sallaya sallaya Somali'ye kaçtı. Link vermiyorum herkes haberlerde izledi. Bende yalan haber, linksiz, kaynaksız haber olmaz. 

Daha önce Afganlı bir sığınmacı Ayşegül Aydın isimli genç kızımızı gece takip etti, tecavüze kalkıştı, öldürdü. ( Google'da arayıp bulabilirsiniz.)

Bunlar öyle vahşi ki, kediye, köpeğe bile şiddet uyguluyorlar ve mültecilerin bir köpeği tekmelediklerini gören Mehmet Bayraktar, engel olmak isteyince, bıçaklanarak öldürüldü. 

Listesini tutmadım, böyle basına yansımış, yansımamış yüzlerce vaka var. Dayaklar var, hırsızlıklar var, tacizler var, gözümle gördüğüm sokağa, apt. bahçelerine çiş, kaka yapmaları var; hiçbir şey yapmasalar sokakta, metroda, vapurda - özellikle mevsim yazsa -  kadınlarımızın, genç kızlarımızın popolarını, bacaklarını videolara çekip sırıta sırıta TikTok'larda  salyalar akıtarak yayınlıyorlar! Övünüyorlar! Gelenlerin neredeyse % 99'u şeriatçı olduğu için Atatürk'e küfrediyorlar! Benim ülkeme sığınıp suç işlemeleri yetmiyor yani, benim ülkemin kurtarıcısı ve kurucusuna dil uzatıyorlar. Kimse de o dilleri kesmiyor; kesmedikçe daha da cesaretlenip 

"Yüz verdik Ali'ye; Ali sıçtı halıya" oluyor.

Kendi mahallelerini hatta kendi şehirlerini kuruyorlar. Kilis, Gaziantep artık Türk şehri olmaktan çıkmış ya da çıkmak üzere. Bunun nasıl bir milli güvenlik tehlikesi olduğunun farkında mısınız? En vahimi de bunlara Türk vatandaşlığı veriliyor ve seçimlerde oy kullanıyorlar! Geleceğimize, kaderimize yön veriyorlar. 

Peki suç bunlarda mı? Hayır.

Suç, bunları ülkeye dolduranda.

Onun da kim olduğunu biliyorsunuz. 

Kötüsün sen kötü. Yaptığın tüm diğer kötülükler (Fetö'ye ne isterse vermek, Türk ordusuna kumpas kurmak,  askerlerimizi hapislerde çürütmek, ölmelerine sebep olmak, ekonominin, eğitimin, sağlık sisteminin her şeyin içine etmek, hırsızlıkların, ülkeyi uyuşturucu karteli haydut devlete dönüştürmek, Atatürk'e, cumhuriyete, laikliğe düşmanlığın, ülkenin gizli ajanlarını ifşa etmen, deprem ertesi Twitter'ı kapattırman, halkı başı açık- başı kapalı, laik - dinci diye ikiye bölüp birbirine düşman etmen, Ekrem İmamoğlu seçimi kazanınca iptal ettirmen, dün dediğini, üç gün sonra tersini yapman, yalancılığın, muhalif diye Erol Evgin gibi kendi halinde bir sanatçıya bile bulaşman ve aklıma gelmeyen diğerleri) bir yana Türk halkına ve Türkiye'ye yaptığın en büyük kötülük bu milyonlarca sığınmacıyı ülkeye doldurup, vatandaş yapman oldu. 

İçinde zerre iyilik yok. Tanrı'n para, Dolar, Euro. Bildiğin saf kötülüksün.

Ölme; servet sahibi yaptığın kızın, oğlun, damatların, 7 sülalen ve tüm yandaşlarınla birlikte sürüm sürüm sürün. Allah gerçekten varsa, topluca yargılandıklarını ve süründüklerini görmeden benim canımı almasın. 


21 yorum:

  1. Üzgünüm,öfkelim çok... Yaşanacak dünya değil bu dünya 😒😡😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Arzucuğum, bile isteye yaşanmayacak hale getirdiler.
      Yorumuna teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. Amin Müjdeciğim. Benim de tek dileğim. Ama buna yürekten inanıyorum. Kimsenin ahı kimsede kalmaz. Sap döner keser döner. Gün gelir hesap döner. İnşallah o gün çok geç olmaz. Canım tüm bu anlattıkların daha fazlası beni yazmaktan soğuttu. Arada facebook da yazmaya çalışıyorum. Orada da insanlar korktukları için okumuyorlar bile. Zor hem de çok zor bir dönemden geçiyoruz. Canım ya ruhum daralıyor. Bize reva görülenleri kabullenmiyorum... Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da rahmetli annem "Alma mazlumun ahını, çıkar aheste aheste" derdi. Facebook'umu dondurdum ben. Biliyorum insanları çok korkuttu çünkü kendisi çok korkuyor. Korkan, korkutmaya çalışır ki, kimse isyan etmesin, kimse gıkını çıkartmasın.
      Yorumuna teşekkür ediyorum canım. Sevgiler.

      Sil
  3. Sokağa çıkmaktan, özellikle geceleri in cin top oynarken, korkar olduk. Bakalım sonuç nereye varacak... Sonuçta şunu da söylemek istiyorum, dünü arar olduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Hüseyin hocam, daha geçen gün bir manyak 11 kişiyi bıçaklaya bıçaklaya dolaştı, babasını da bıçaklamış mı, dövmüş mü, yaralamış mı, bir doktora da saldırıp, ortalığı kırmış, dökmüş ve bu manyağı serbest bıraktılar.
      Yorumunuza teşekkür ediyorum.

      Sil
  4. Şunu da söyleyeyim, ya bu dünyaya uyamadım, ya da bu dünya bana göre değil.

    YanıtlaSil
  5. bu konunun sonu nereye varacak bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir yere varmayacağı belli :( yorumuna teşekkür ediyorum.

      Sil
  6. Merhabalar.
    Suç, bunları ülkeye dolduranlarda... Suç iktidara payanda olanlarda...
    Suç, "bana değmeyen yılan bin yaşasın" diyenlerde...
    Selam ve saygılarıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey Abi,
      Kesinlikle öyle. Haklısınız.
      Yorumunuza teşekkür ediyorum.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
    2. Merhabalar.
      Ya "abi", ya da "bey" ya da doğrudan isimle bile olur. Ben sadece fikrimi sundum. Takdir sizindir.
      Selam ve en derin saygılarımla.

      Sil
    3. Merhaba, o zaman Recep Abi, diyeyim. Kendi abimden farklı olması için. Selamlar, saygılar benden de.

      Sil
    4. Merhabalar.
      Bizim ülkenin Gazze'den ne farkı var? Gazze'yi İsrail ölüm silahları ile mütemadiyen vuruyor. Bizi de ülkemizde diğer türlü silahlarla R.T.E. vuruyor. Fakat bu durumu fark edemeyecek kadar, görmeyecek, görmeyecek kadar kuş beyinli insanlarımız var.
      Daha dün hastanede aynı koğuşu paylaştığımız bayan refakatçi aynen şöyle anlattı: "Biz eskiden RTE'ye adeta aşıktık, biz bu adamı bu kadar seviyorduk. Ama şimdi onu sevmediğimiz gibi bu adamdan nefret ediyoruz." Hemen duvara bir çöp sokmak için ayağa kalktım ama, tabi çöp sokulacak ne duvar, ne de çöp var. Bayanı tebrik etmekle yetindim.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    5. Merhaba Recep Abi,
      Benzetmeniz isabetli olmuş, gerçekten Gazze'yi İsrail, Türkiye'yi Tayyip vuruyor. Silahı da zamlar, mülteciler. Böyle aşırı sevmelerinin aşık olmalarının sebebi sanırım dini duyguları kullanması oldu (türban, mürban)yavaş yavaş hepsi akıllanır umarım.
      Sağolun yorum için, selamlar, saygılar.

      Sil
    6. Bu arada yine hastanede kalmışsınız sanıyorum, acil şifalar dileğimi tekrarlıyorum, çok geçmiş olsun. İyi haberlerinizi beklerim.

      Sil
    7. Merhabalar.
      Evet şu anda yine sekiz gündür ameliyat kaynaklı enfeksiyon nedeniyle hastanedeyiz. Tedaviye cevap aldık, durumlar iyidir. Çok yakında tekrar taburcu olacağız. İlgi ve alakanız için çok teşekkür ederiz. Biz de size sağlık, huzur ve esenlikler dileriz.
      Selam ve saygılarımızla.

      Sil
    8. Merhaba, Recep Abi,
      İyi olmanıza çok sevindim, ne olur eşiniz de, siz de kendinize çok dikkat edin. Ben birkaç gündür sesiniz çıkmayınca endişelenmiştim ama taburcu olacağınıza sevindim. Rica ederim ne demek, çok teşekkür ediyorum. Selamlar, saygılar.

      Sil
  7. Suç; her şeyin farkında olup bile bile ayakta alkışlayanların da, suç; çıkarını vatan sevgisinin önüne koyanların da, suç; sessiz kalanların da...Bu cesur yazı için yürekten teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Nazlıcığım, hâlâ nasıl alkışlıyorlar akıl alır gibi değil. Bu artık gaflet, delalet, hıyanet tıpkı Gençliğe Hitabe'de yazdığı gibi. Sağol canım, ben de yorumun için içten teşekkürler ediyorum.

      Sil