27 Aralık 2023 Çarşamba

BİRAZ DA TATLIŞ KONULARDAN KONUŞALIM

"Ay, bıktık içimiz şişti dinlerden, dincilerden..."

dediğiniz duyar gibiyim. Bugün tatlış konulardan konuşalım istedim. Tatlış konu deyince aklıma ilk gelen kediler oldu. Kediden tatlı ne var? Kabak tatlısı var, aşure var, çikolatalı pasta var,😆😆😆 Tamam bunlar da tatlı ama kedi başka. Kediler candır, kedi sevmeyen ölsün. (Oha, çüş diyebilirsiniz)

Şimdi bugün konumuz İngiltere'nin 10 Numaralı meşhur konutunun yani başbakanlığın olduğu binanın kedisi Larry. 

Şimdi  bu kedi yani Larry, 16 yaşındaymış. (Aferin demek iyi bakıyorlar) Sokak kedisiymiş e, her kedi sokak kedisidir ama evimize alındığı andan itibaren artık ev kedisi olur. 

Larry,  Boris Johnsson'un köpeğini dövmüş. Konuta gelen her köpeği dövüyormuş.😁😁😁

Dövsün, kedinin dövdüğü yerde gül biter. 😆😆😆 Ayrıca kedi, evini ve sahiplerini çok kıskanır, başka hayvanla paylaşmak istemez ama misafir seçer, sevdiği kişiler olabilir. Bücürük mesela alt katımızdaki genç kızı çok severdi o gelince hemen onun kucağına atlar beni kıskançlıktan çatlatırdı. 😁😁😁

İşte Boris bu, bunun köpeğini bir güzel pataklamış.😁😁😁

Kendisi, muhteşem bir fare avcısıymış. Konutta yakalamadık fare bırakmamış. Oh, eline sağlık. (Tamam fareye üzüldüm ama o da doğasına uygun yerlerde yani ormanda dolaşsın değil mi? Ne işi var başbakanlıkta?) Bir ara da bir güvercin yakalamış ama kuş uçmayı başarmış. Eee...kedi bu ne yapsa yeridir. ♥  Bir ara da tembel bu ya, artık fare yakalamıyor filan diye adı çıkmış. E, güzelim kedi mamaları varken ne yapsın fareyi? 

Şimdiye kadar David Cameron, Theresa May, Boris Johnsson, Liz Truss ve Rishi Sunak olmak üzere tam beş başbakan dönemi görmüş oluyor. 

Bu arada gudubet Tayyip ve karısının bir gün  hayvan severleri kandırmak amaçlı, beyaz yavru bir kediyle bir fotoğrafları çıktı. Ne oldu bilmiyorum. Kedi filan sevmedikleri o kadar belliydi ki suratlarından. Kediye böyle uzaylı gibi bakıyorlardı. Kedinin akıbetini bilen varsa söylesin. 😢😢😢Ben, endişeliyim.


11 yorum:

  1. bütün notların eğlendirici olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Kediler, insanın negatif elektriğini kendine yükler ve o da toprağa verir. Kediler insanın stresini alır. Kediler insana yaşama sevinci verir. Ama kedi nankördür. Tayyip ve eşinin bırakın göstermelik hayvan sevgisini, onların çocuk sevgisi bile göstermelik ve yapmacıktır. Gerçek sevgiyi hayvanlar da çocuklar da hissedebiliyor, bizler de gözlemleyebiliyoruz.

    Kediler cesaretli hayvanlardır. Cesaretli olanları kendilerinden daha büyük ve hacimli olan köpeklere bile nasıl posta koyuyorlar. Kediyi eve alabilirsin, ama köpeğe evde yer veremezsin. Şu minnacık süs köpekleri hariç.

    Kediler köpekler gibi değil, kediler insandan bile temiz olup, temizliğine dikkat eden varlıklardır. Kediler için söylenecek daha çok şeyler olabilir. Sokak köpekleri bir grup oluşturduğun da sokaktaki insanlara saldırıp zarar verebiliyorlar, ama kediler için aynı şeyi söylemek mümkün değil.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Recep Bey,
    Evet çok doğru ben de okumuştum, kalbe, tansiyona da iyi gelirmiş hatta yani stres topu gibi bir şeyler:)
    Nankör olduklarına inanmayın Recep Bey, bunu kedi sevmeyen, kediden korkan insanlar çıkartmış. Ben 30'lu yaşlardan itibaren kedisiz kalmadım; nankör olsalar söylerdim:)))ya da kedilerin bağımsızlıklarına çok düşkün oluşu, yalakalık yapmaktan hoşlanmayışlarını insanlar nankörlük olarak nitelendirmişler. Şöyle ki, gel dersiniz, canı istemezse gelmez hahaha, böyledir huyları, canları isteyince kucağınıza atlarlar, siz zorla kucak alırsanız kızarlar, özetlersem kimseye eyvallahları yoktur:) dediğiniz gibi gerçekten çok cesurlar, koca koca köpekleri kaçırttıklarını gözlerimle gördüm ve evet çok temizler. Bu arada evet asla insanlara saldırmazlar tek istisnası yakınlarda doğum yapmışlarsa, inanın yoldan geçen kediye, insana kızıp saldırıyorlar bazen, "Sen yavrularıma bir şey mi yapacaksın lan? Kaybol! " gibisinden hahaha. Bizim bahçedeki kedicik doğumdan sonra rahmetli anneme saldırmıştı tabii sebebini bildiğimiz için asla kızmadık hatta özür diledik kendisinden:) annemin üstünde kışlık üstüste kalın kazaklar olduğundan bir şey olmadı:) müthiş koruyucular yavrularına karşı ama sokak köpekleri gibi durduk yere bir araya gelip insanlara saldırmak yok kedilerde çok tatlışlar.
    Yorumunuza teşekkür ediyorum.
    Selamlar, saygılar.

    YanıtlaSil
  4. Kediler asil hayvanlar 😻😻😻

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Bücürükveben.
    Kedilerin nankörlüğü şöyle: Her kedi bir olmuyor. Her kedinin bedenlerine göre dokunabileceğin noktaları değişiyor. Eğer kedinin hoşlanmadığı bir yerine dokunursan, bu benim sahibimdir demiyor bana zarar verecek diyor ve hemen tırmıklıyor. Yoksa durup dururken hiçbir kedi sahibine pençe atmıyor. İşte nankörlük olayı bu.
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, :)
      Evet hoşlanmadığı yere dokununca hemen tırmalarlar:)))malum sayfamın ismi Bücürük yani kedimin ismi; karnına dokununca çok kızıyor benim Bücürük hahaha az tırmık yemedim:)) evet buna nankörlük diyorlar ama ben nankörlük demiyorum buna afacanların tırnakları da çok sivri, ben kesmeye korkuyorum canını yakarım diye ağaç kütüğü de yok tabii bahçem olmadığından törpüleyemiyor, her an kollarım filan çizik içinde:)eh gülü seven dikenine, kediyi seven tırmığına katlanıyoruz :)))
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  6. Evet yaa, biraz da tatlış konular olsun. :) Bravo Larry'ye. Köpekler, cüssesinden utansın. O ne öyle dayak yemek falan. :) Az buz değil hani, Larry'nin de yaşı epey varmış. Larry'ye sataşan yandı.:)
    Kediler candır, can. :)
    Şimdiden yeni yılınız kutlu olsun. Tatlı konuların olduğu, nice mutlu yıllara...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ablası?:)) valla bizim apt. bahçesinde de kediler hele yeni doğum yapmışlarsa köpekleri hatta erkek kedileri bir kovalıyorlar, bir dövüyorlar görme:))))hahaha. Evet kesinlikle katılıyorum kediler candır ayrıca çok cesurlar ve bence kedinin cesareti insana geçiyor.:) Kedici olunca öyle Silivri soğuktur filan vız geliyor:))))
      A, sahi yeni yıl geliyor, çok teşekkür ediyorum Nazlıcığım, senin de yeni yılın kutlu olsun.
      Ay deist deist kocaman bir Aminnn diyorum:)

      Sil
  7. Ben de kocaman sevgi ve selamlarımı gönderiyorum. :)

    YanıtlaSil