22 Aralık 2023 Cuma

ŞU GÜZELİM DİNİ BEĞENMİYORLAR - 2 -

 



 


 


Hatırladınız mı bu zavallı canı? Dört patisini kesen cani yakalanmadı, tedaviye rağmen hayatını kaybetti, bir anda iki elinizin, iki ayağınızın kesildiğini düşünün, bir empati yapın, şu bakışlar acaba ne düşünüyor? Bana niye bunu yaptılar? Ya da hiçbir şey düşünemeyecek kadar acı çekiyor.  Ona bu işkenceyi, bu kötülüğü yapan cani bulunmadı; belki buldular ama Suriyeli, Iraklıydı o yüzden örtbas ettiler. Bir ismi yoktu, sokak köpeğiydi, seven bir sahibi olabilir, yıllarca bir evin en küçük bireyi olabilir, 13, 14 yıl güzel bir yaşamı olabilirdi. Bu fotoğrafı koymamın sebebi şu:  Dinci Cübbeli Ahmet ve onun gibi sahtekarlar Allah'ın tuvalet taşıyla sohbet ettiğine inanıyorlar ama bu kadar düşünceli bir yaratıcının, bu güzelim canın patileri cani, ruh hastası biri ya da birileri tarafından kesilirken niye gık etmediğine cevap veremiyorlar, bu köpeğin bu hale gelmesini dinler durdurmuyor, hiçbir din durdurmuyor, Tanrı durdurmuyor,  hangi din buna engel olabiliyor dünyada?  Dinleriniz ne işe yarıyor? Ben X, Y, Z bir dinim olmadan da bir yaratıcıya dua edebilirim. Duyan olur, duyan olmaz, kimsenin duymadığına %100 emin de olabilirim, ne olursa olsun yine de içimi rahatlatmak için dua edebilirim ve bunun için dinlerinizden hiçbirine ihtiyacım yok. O yüzden dinciler tuvalet taşı filan gibi örnek verdikçe ben de bu delilerle mücadele etmeye devam edeceğim çünkü biliyorum ki, ne kadar dinci, o kadar AKP'ye oy atan insan, ne kadar dinci, o kadar mahvolmuş bir ülke oluyor.

Yukarıdaki videolara gelince, hep yazdığım üzere tüm dinler çok yaygın, alışkanlık yapan ve tehlikeli bir tür akıl hastalığıdır. O yüzden çoluk çocuğunuzu dincilerden uzak tutun. O videodaki insanlar(!)dan kendilerine, ailelerine, topluma, ülkeye hatta sokağın kedisine, köpeğine bir fayda gelir mi diye sorun lütfen kendinize. Çoluğunuzu, çocuğunuzu, torununuzu bu tiplere emanet eder misiniz? Lütfen etmeyin. Bunlara mahallenin kedisi bile emanet edilmez.

Not: Videolar çalışmazsa haber verin arkadaşlar.


10 yorum:

  1. Merhabalar.
    O zavallı sokak köpeğine yapılan bu caniliği ve vahşeti şiddetle kınıyor ve her kim yaptıysa aynı zulme ve şiddete maruz kalmasını Cenab-ı Hakk'tan niyaz ediyorum.

    İktidarda kalmak uğruna din adı altında bu saçmalıklarla insanları bu hale getiren cemaat ve tarikatların faaliyetine derhal bir son verilmelidir. Aksi halde, ülkemizin sonu hiç iyi görünmüyor.

    Peygamberlik yolu kapanınca dinci kesimlerin icat ettikleri cemaat ve tarikatlar yoluyla zavallı masum insanlarımız kandırılıyor ve bu tehlikeli fikirlerle zehirleniyorlar. Herkesin aklını başına alması gerekir. Emperyalist küresel kraliyetçi takımını oluşturan ülkeler, doğrudan savaşla istila edip sömüremedikleri ülkeleri, o ülkennin durumuna göre en zayıf noktasını bularak o yoldan kaos ve huzursuzluk yaratarak istedikleri kıvama getirip daha sonra kurşun atmadan her şeylerini ele geçiriyorlar.

    Bu iktidar, 21 yıldır ülkemizi küresel kraliyetçi emperyalist ülkelerin kucağına itecek her türlü ortamı hazırlayarak bu ülkelerin ekmeklerine yağ sürüyorlar.

    Mevlana bile aslında bir Moğol casusuymuş. Mevlana ve onun sevgilisi olan Şems-i Tebrizi hakkında bilmediğimiz o kadar çok çirken şeyler var ki, bilenlere kulak vermek gerekiyor.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Ah, inşallah dualarımızı duyan bir yaratıcı vardır da yerine getirir, Aminnnnnnn diyorum. Aynen öyle olsun, yaşattığını yaşasın.
      Kesinlikle haklısınız ülkemizin sonu hiç iyi görünmüyor. İran Humeyni öncesi bizim gibi laik ama Müslüman bir ülkeydi (hoş ülkelerin dini olmaz, insanların dini olur yani öyle deniyor Müslüman çoğunlukta bir ülke diyeyim) Sonra İran ordusunun içine bizim Fetö gibi dincileri yerleştirdiler, ülkedeki tarikatlar ABD ve Batı fonladığı Humeyni gelsin diye ayaklanınca, ordu dincilerle bir oldu ve ülke bir gecede şeriata geçti, siz de biliyorsunuz bunları, Şah ailesiyle apartopar kaçtı. Bir daha da İran'a laiklik gelmedi. Şimdi türbansız sokağa çıkanları sopalıyorlar.

      Evet, doğru Mevlana hakkında çok çirkin şeyler ben de okudum; o yüzden sevmem hiç kendisini. Aşık Veysel'i bin kere tercih ederim.
      Yorumunuza teşekkür ediyorum.
      Saygılar, selamlar.

      Sil
  2. islam korku üzerine kurulu yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Cemaat ve tarikatlar çok tehlikeli oluşumlardır. Bunlar İslam dinini ahiret dini yapar, kendileri de dünyanın zevkini çıkarırlar.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Kesinlikle çok tehlikeliler. ENSAR tarikatı (vakfı)olayında ve vakıflarda intihar eden küçük yaşta çocuklardan hepimiz gördük ama hâlâ inananlar var maalesef. Ben izlemedim ama Fox tv tarikatların içyüzünü anlatan dizi gelmiş, ismi Kızıl Goncalar. Hatta o yüzden dizi kaldırısın istiyorlarmış umarım kaldırılmaz. Ben asabım bozulur diye izlemedim.
      Teşekkür ediyorum yorumunuza.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
    2. Merhabalar.
      Evet, Fox tv.de "Kızıl Goncalar" isminde bir dizi gösterime girdi. Eşim baktığı için ben de ara ara bazı bölümlerine takılıyorum. Sakın izlemeyin, belki evinizdeki televizyonun ekranına o öfke ile bir şeyler fırlatabilirisiniz. Kaldırılmasını isteyen tarikat da İsmailağa cemaatı. Çünkü bu ve bunun gibi tarikatların ipliğini pazara çıkarttığı için bu dizinin derhal gösterimden kaldırılmasını istiyorlar. Demek ki, yaraları var ki gocunuyorlar.
      İstanbul'da dizinin çevrildiği setlere giderek çekime mani olmaya bile çalışıyorlarmış.
      Dinciler bu işi öyle güzel götürüyorlar ki, tüyü yolunacak o kadar çok ördek, kaz var ki...
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Merhaba, yok, yok izlemem. Reklamlarına denk geliyorum o bile yetiyor. Ben naslısa tarikatların, dinlerin, dincilerin ne kepazelik olduğunu biliyorum, izlememe gerek yok. ;)))
      Geri zekalı ülkede öyle çok ki, kandırmaları zor olmuyor, koskoca profesörleri, doktorları telefonla dolandırıyorlar. Ülkenin zeka seviyesi Avrupa'nın çok gerisinde.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  4. Dayanamadım, videoları izledim. 3. video bitirdi beni. Yüreğim parçalandı. Hele o can köpeğe yapılanlar...Aklımdan ne geçiyorsa kabul et Tanrım. İnanın, yorum yazamıyorum, nutkum tutuldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne korkunç değil mi Nazlıcığım? İnsan hasta oluyor yani aklımıza mukayyet olmak güçleşiyor. O köpek haberi eski bir haber ama hiç unutamıyorum :( sonrasında Suriyeliler vs. kedilerin filan patilerini kesmeye başladılar. Bu ülkede kedilerin patisi kesilmezdi, ne zamanki sığınmacı ÇÖPLÜĞÜ oldu güzelim ülke, olan kedilere oldu:(
      Yorumun için teşekkür ediyorum.

      Sil