21 Aralık 2023 Perşembe

ŞU GÜZELİM DİNİ BEĞENMİYORLAR -1 -


Günaydın benim tatlış okurlarım😊

Gelelim yazımın başlığına. Bugün bir özeleştiri yaptım. 

" Kız, Müjde, dedim kendi kendime, şu güzelim dini ve 4000 küsur dinin, 120 000 peygamberin hiçbirini beğenmeyip deist olmuşsun. Ne kadar müşkülpesentsin. İnsan bir tanesini bile beğenmez mi? "😁😁😁😁

Videodaki kişi ünlü birisi. Twitter'da yarım milyon takipçisi var. Benim yüz takipçim bile yok çünkü ben bu adam gibi  

" Tuvalet taşı bir gün Allah'a sormuş,  demiş ki, 'Ey Allah'ım beni niye tuvalet taşı olarak yarattın? Allah da demiş ki, ya seni sakalsız ölenlere mezar taşı olarak yaratsaydım."




Ben, tabii Cübbeli Ahmet Hoca'yla aynı  IQ' ye sahip olmadığımdan, tuvalet taşlarını Allah'ın değil,  seramik üreten fabrikaların yaptığına inanıyorum, cehalet işte.😁😁😁

Gazze'de ölen çocuklar için kılını kıpırdatmayan, 2 aylık bebeğe tecavüz edilirken umursamayan, kedilerin patisi kesilirken gıkı çıkmayan, Titanik'e buz dağı çarptığında ya da bir yerde 8 şiddetinde deprem olacağı zaman "Yahu durdurayım olmasın yazık şimdi  bebekler, çocuklar, kediler, iyi insanlar da arada kaynamasın" demeyen sonsuz merhametli, sevgi pıtırcığı yaratıcımız, meğerse böyle şeyleri umursamayıp; tuvalet taşıyla sohbet ediyormuş.  (yazarken, deist olmama rağmen, resmen Tövbe, tövbe, haşa diyesim geldi yani Allah'ın olur da kulağına giderse; neyse söyleyen ben değilim içim rahat; Cübbeli düşünsün değil mi? Öteki dünya diye bir şey varsa, Sen gel bakayım, ben tuvalet taşıyla muhabbet mi etmişim? Deyince ne yapacak bakalım😁😁😁)

Sonuç: Şu güzelim dini beğenmeyip deist oluyorlar.😁😁😁 Ahahahaha.

(Video oynamazsa haber verin olur mu?)


8 yorum:

  1. Merhabalar. (video çalışıyor)
    Şu yobazı televizyon kanallarına çıkarıp, açık oturumlarda konuşturuyorlar ya, inanamıyorum. Bu adamı açık oturumlara davet etmelerinin altında iki neden yatıyordur. Birincisi, kendisini gülünç duruma düşürüp alay etmek için; ikincisi ise, onun gibi düşünen mensubu olduğu cemaat izleyicilerinin sempatisini kazanmak için olabilir. Bunların dışında onu, İslam dini adına alim ve bilgin bir adam olarak gördükleri için değildir. Ancak, anlattığı safsatalar konusunda alim ve bilgin biri olarak kabul edilebilir.

    Cübbeli Ahmet, İsmailağa Cemaati, Mahmut Ustaosmanoğlu'nun İstanbul Fatih'te Çarşamba semtindeki İsmailağa Camii merkez olmak üzere oluşturduğu, Nakşibendiliğin Halidi koluna bağlı bir cemaattir. Ehl-i Sünnet İslam anlayışını benimsediğini iddia eden cemaatte tasavvufi söylemler ağırlıklıdır.

    İslam dininin peygamberi olan Hz. Muhammed'in bile Allah ile konuştuğuna dair hiçbir ayet ve hadis olmamasına rağmen, insanlar tarafından üretilen tuvalet taşının Allah'a münacat etmesi mümkün olmadığı gibi teşbihi bile söz konusu edilemez. Ben tuvalet taşının Allah'a münacatını, Cenab-ı Hakk'a yapılmış bir hakaret olarak telakki ederim.

    İşte İslam dininin, bu yobaz ve kendini bilmezlerin elinde ne hale düştüğünü görün. Böyle bir dine, elbette kimse saygı göstermez. Daha önce içi ısındığı için saygı göstermiş ve inanmış olanlar da dinden çıkar ve deist olur çıkar.
    Selam ve saygılarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Recep Bey,
    Sormayın televizyonlara çıkarttıklarını bilmiyordum sanırım hangi kanallarsa benim televizyonumda hiç açmadığım ya da denk gelmediğim kanallar. Bu akıl hastasını (belki sadece üçkağıtçıdır yani kendi söylediğine kendi de inanmıyordur) Twitter'da yarım milyon insanın takip etmesi çok üzücü, televizyonlara çıkması da. Umarım sırf gülmek için takip ediyorlardır.
    Dediğiniz gibi tuvalet taşının Allah'la konuştuğunu söylemek Allah'a hakaret oluyor.
    Tabii ki de kimse böyle bir dine inanmaz.
    Yorumunuza teşekkür ediyorum.
    Selamlar, saygılar. Siz de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You Tube'de sorgularsanız, Cübbeli Ahmed'i hangi televizyon kanallarına çıkarıldığını görürsünüz. (Örnek:Fatih Altaylı Habertürk)

      Sil
    2. Bu şarlatanı ciddi ciddi haberlere çıkartmaları tam bir kepazelik. Teşekkürler bilgi için.

      Sil
  3. Videoyu açmayayım. Tahammül sınırlarını zorlayan şahsı görmesem daha iyi olacak. :)
    Pess diyorum, başka bir şey diyemiyorum. Bakalım, daha neler duyacağız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Nazlıcığım, ben mecburen açtım çünkü gerçekten öyle deyip demediğini kontrol etmek istedim. Tam bir şarlatan, soytarı:)))Yorumun için teşekkür ediyorum.

      Sil
  4. tiktok komedi videoları gibi :)

    YanıtlaSil