19 Aralık 2023 Salı

EZANLARI SUSTURAMAYACAKSINIZ

Bakın,  bugün Gaziantep'te bir çöp gibi dereye atılmış bebek cesedi bulunmuş.  Yapan henüz bulunmamış. Bulununca buraya ekleyeceğim. Ben, %99 sığınmacı çıkacağını düşünüyorum. 

DEREDEN BEBEK CESEDİ ÇIKTI

Bu da bugün okuduğum bir haber, okur okumaz içimden  "Sığınmacıdır" dedim. Ayrıntıları okuyunca haklı çıktım. Mısırlı kadının 2. 5 aylık bebeği ölmüş. Sebep kanında bin türlü uyuşturucu madde bulunması!


İşte ülkeyi böyle  keşlerle, eroinmanlarla dolduruyor Tayyip ve onun ampul partisi.

Şimdi şu tipe  ekonomiyi sorunca alttaki cevabı vermiş diyor gazete:


Bu ampul kafalara soracağınız her soruya verecekleri cevap belli:

- Ekonomi?   Ezanları susturamayacaksınız!

- Sığınmacılar, mülteciler?  Ezanları susturamayacaksınız!

- Her şey çok pahalı  - Ezanları susturamayacaksınız!

- Millet kara para aklayıcısı olmuş? -  Ezanları susturamayacaksınız

- İnsanlar et alamıyor, süt alamıyor? - Ezanları susturamayacaksınız

- Ülkede adalet, hukuk bitmiş? - Ezanları susturamayacaksınız

-  Eğitim bitmiş, liyakat yok? -  Ezanları susturamayacaksınız

Yazım bu kadar, yazımın bitiminde içimden bir şey dedim onu yazmıyorum artık. Tahmin eden etsin😁😁😁

14 yorum:

  1. Merhabalar.
    Her şeyi kendilerine dönderdiler. Yazıklar olsun! Ülkenin şu geldiği hale bakın. Şehitlerin ve kahramanların kemikleri sızlıyordur. Atatürk'ün vefatından bu tarafa bu ülkeyi yönetmek için iktidara gelmiş ne kadar parti ve parti lideri varsa, bu ülkenin böyle olmasında hepsinin günahı ve vebali var.

    Bir olalım birlik olalım ülkemizi adam gibi yönetelim demediler, herkes bir tarafa çekiştire çekiştire emperyalist küresel kraliyetçiler takımının ekmeğine yağ sürdüler.

    2002 yılından bu tarafa da 21 yıldır, düzenimizi sistemimizi tepetaklak ettiler ve en sonunda AKP parti-devlet rejimi sistemiyle kedinin fare ile oynadığı gibi bu milletle oynuyorlar.
    Selam ve saygılarımla.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Aynen öyle yaptılar. Maalesef "ezan" deyince, eline Kur'an alınca, din, peygamber, kefen vs. deyince yiyen zeka özürlü çok. Şaşırmıyorum, telefon çalıyor, arkada polis telsiz konuşmaları, "Ben filan karakol amiri, falanca, sicil numaram şu" diyor, herkes bu tuzağa, bu yalana düşüyor, (beni de 4, 5 kez aradı bir erkek sesi, Keçiören polis karakolundan aradığını söyledi, adımı, soyadımı, babamın adını, doğum yerimi, yılını hepsini biliyordu! Ama ben kanmadım. Yakında yine arar bu sefer başka plan yaptım tamam emekli aylığımı istediğin yere getireyim diyeceğim sonra da polisi arayacağım)
      Ülkeye bir Atatürk gelmez, ülkeyi bıraktım öyle biri dünyaya gelmez.
      Çok teşekkürler, selamlar, saygılar.

      Sil
    2. Merhabalar Müjde Dural Kardeşim.
      Taklidi iman ile İslamı tanıyıp Müslüman olan kimseleri kandırmak çok kolaydır. Çıkar çevreleri bu hassas konuyu çok iyi bildikleri için, insanları kendi çıkar ve menfaatleri doğrultusunda kandırmak için başta din olmak üzere her şeyi kullanmışlardır. Tıpkı daha önce de Arabistan'da Emevi ve Abbasilerin yaptıkları gibi...

      Sahte polis kimliğine bürünüp telefon ile insanları kandıran sahtekarlar da ayrı bir dert. Her kuşun etinin yenmeyeceğini bu sahtekarlar da biliyor ama, arada bir de öyle amaçlarına ulaşabiliyorlar.

      Siz yine de dikkatli olun, telefondaki kişilerin çok büyük bir ikna kabiliyetleri varmış. Bunlar bazen yöntem de değiştirip insanları şaşırtabiliyorlar.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Evet haklısınız, merak etmeyin dikkat ediyorum, bu dolandırıcılar nüfus bilgilerimizi bir şekilde ele geçirmişler, özellikle benim gibi yaşlıları hedef alıyorlar. Teşekkürler,
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  2. Müjdeciğim zaten bunları bakanları da bir hoş. Sanki beyinleri boş. Karşısındakini beyinsiz zannediyor. Gerçekten öyle duruma getirdiler ki ele alınacak bir yerimiz kalmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanifeciğim bunların dini, imanı Dolar, Euro, altın, (zaten ay kocişim bana külçe altın almışşşş ay aşkımm inanamıyorummm TikTok videoları çekiyorlar) Dinlerden kurtulmadan dincilerden kurtulamayacağız tek çözüm yıllar, yüz yıllar geçecek, ateist olmasa bile deist sayısı %99 olacak işte o zaman dünyaya huzur gelecek. :)
      Teşekkür ediyorum yorumuna canım.

      Sil
  3. Dinleyenleri oldukça derler müjde kardeşim.

    YanıtlaSil
  4. Ben de merak ediyorum kim bu ezanları susturacak olanlar. Kendi dışardan getirip doldurdukları yapmasın da ona dua etsinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlara göre laikler. Artık bizi canavar gibi görüyorlar herhalde ama evet dışarıdan getirdikleri ile iyi sınanacaklar gibime geliyor. Teşekkürler yorum için.

      Sil
  5. Tahmin ettim içinizden ne dediğinizi. :) Hakikatten ezanı susturacak olanlar kimler ki, inanın hep merak etmişimdir. Bozuk plak gibi hep aynı şeyi söylüyorlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))aynen öyle bozuk plak:)))ben çocuktum iğnesi takılırdı aynı kısım tekrar eder dururdu:))) Teşekkürler yorum için.

      Sil
  6. çok şahit oldum, ezan sesi duyunca korkuyor ülkemizdeki yabancılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez duyunca korkması normal, sonra alışıyordur. Ben bile kendi ülkemde sokakta birisi yüksek sesle "Allahuekber" derse kendimi yere atarım, sütun, ağaç filan varsa arkasına saklanırım diyorum.

      Sil