29 Aralık 2023 Cuma

ÖLME, SÜRÜM SÜRÜM SÜRÜN

Birkaç gün önce Twitter'a Suriyeli baba-oğulun, gülüp, kahkahalar atarak bir kediyi köprüden dereye fırlatırken videosu çıkmıştı. Dün akşam da sosyal medya en fazla iki aylık yavru kediye kerpetenle işkence edip, kemiklerini kırdıktan sonra kafasını kesen, Türkçe konuşmayan hangi dilde konuştuklarını kimsenin anlamadığı canilerin videosu yüklendi. Sosyal medya beddua edenler, küfredenlerle doldu, ben videoya bakamadım; çoğu internet kullanıcısı da bakamamışlar. Kazara bakanlar "Baktığımıza pişmanız" diye ağlıyorlar. Siz de bakmayın.

Bu kedinin çığlıklarının, çektiği acının tek sebebi  22 yıldır ülkenin başına çökmüş Tayyip denen ve amacı Türkiye'yi çökertmek olan, bunu da büyük ölçüde başaran aile çetesi ile ona oy atanlar, oy atmaya devam edecek olanlar, şakşakçıları, adları gazeteci, köşe yazarı, tv sunucusu vs. olan CIA'ya, MI6'ya, Fettoş'a hizmet eden basın fahişeleri, pezevenkleri, 30 yerden maaş alan danışmanları, hırsız, Mafia, uyuşturucu baronu bakanları, belediye başkanları, vekilleri ve sığınmacı güzellemesi yapanlardır.

Yavru kedileri  kesen canileri de, dereye atan psikopat baba oğlu da,  daha önce kedilerin patilerini kesip yakalanmayanları da, 72 milletten ruh hastası, eroinman, madde bağımlısı, tecavüzcüyü, katili, manyağı ülkeye ben doldurmadım; Tayyip doldurdu. 

Yukarıda yazdıklarım ve oy atanlar da destek oldular.

Şimdi diyorum ki, sen Tayyip ve yukarıda yazdığım şakşakçıların; destekçilerin ölmeyin, sürüm sürüm sürünün. 

Öyle sürünün ki, dilimiz "Tayyip gibi sürünmek"  diye bir deyim kazansın.

Senin ve yukarıda yazdığım şakşakçılarının büyük acılarla ölen o kedinin boku kadar değeri yok; olamaz da. 

Senin yüzünden doluştu bu caniler ülkeye. Büyük ihtimal çocukken sen de kedilere işkence ediyordun; o yüzden bu kadar kötüsün. Yemin edebilirim ama ispatlayamam. 

Sana ceza verecek sevgi pıtırcığı, adaletli bir Tanrı'nın olmadığını biliyorum ama belki karma harekete geçer ve bugüne kadar yaptığın tüm iblisliklerinin cezasını sürünerek çekersin. Dediğim gibi öyle sürün ki, dünya "Tayyip gibi sürünmek" diye bir deyim kazansın. Amin.

8 yorum:

  1. Merhabalar.
    Yavru kedilere bu vahşeti uygulayanlar zaten iyi yerde ölemezler. O dilsiz hayvanların beduuaları, hiçbir bedduaya benzemez. Ne insana ne de hayvana benzemeyen bu yaratıklar Cenab-ı Hakk'ın lanetine uğrasınlar. İyi yerde ölmesinler. Ölümleri, aynen o kedi yavrularına uyguladıkları vahşete dönüşsün. Sürüne sürüne ölsünler.. Allahın gazabına uğrasınlar. Allah onları bildiği gibi yapsın.

    İnsanlıktan nasibini almamış, ahlaksız, vicdansız, merhametsiz, her türlü pisliği taşıyan ve bu pislikleri ile çevresine zarar veren ve ülkemizin demografik yapısını bozan bu yabancıları ülkemize dolduran iktidara da çok kızıyorum. İktidar zaten ülkesini ve milletini düşünen bir iktidar değil; onların derdi eski hilafet ve saltanat dönemine dönerek; ülkeyi, bir kaplumbağa hızıyla zar zor getirdiğimiz şu yüz yılın gerisine götürmektir.

    Varlığından haberdar olduğumuz, varlığını kabul edip tanıdğımız Allah'tan yardım istemekle birlikte bizler de üzerimize düşen görevi yapmak zorundayız. Oturduğumuz yerden dualarla, aminlerle bu işler yürümez. Azimle, sabırla, gayretle çalışmak ve çabalamak gerekiyor.
    Aksi halde, kalenin elde kalan son burcu da elden çıkarsa, Birinci Dünya Savaşı sonrasındaki mandacıların durumuna düşeriz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Amin, umarım dediğiniz gibi Allah'ın lanetine uğrarlar, inşallah aynen onlara yaşattıklarını yaşarlar. Dün akşam bir, iki Twitter kullanıcısı "Bunu yapanları iki saatliğine bana verin ötesine karışmayın"
      demişti, keşke öyle olsa. Çok kişi bunları bulup aynısını onlara da yapmak istiyor şu anda. Dilerim bulur ve yaparlar.

      Evet dediğiniz gibi sadece dua etmekle, beddua etmekle bir şey olmuyor, çok moralim bozuk, çok üzgünüm, gerçekten geriye gitti ülke, eğitim, tarım, ekonomi her alanda geriye gittik, oturduğumuz apartmanda 11 yaşında kız çocuk var, bir peçe takmadığı kalmış, okuldan almışlar sakallı tekinsiz tipli bir adamın şoför olduğu minibüsle bilmediğim bir dini yere gidip geliyor her gün, üzerinde yerlere kadar kıyafet, başında masa örtüsü gibi örtü. Daha 11 yaşında!
      Yorumunuza teşekkür ediyorum.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  2. Çok üzücü. İnsanlar gitgide agresifleşiyor. Çocuklar bile böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar normal çocuk değil Deryacığım, canavar.
      Bunlara çocuk muamelesi, insan muamelesi değil canavar muamelesi yapmak gerekir. Ben de çocuk oldum, çocukken de kedilere, köpeklere evden peynir, meynir ne bulursam getirirdim, kutudan ev yapardım. Yani genetik olarak kötü bunlar. Bildiğin saf kötülük, kötü doğmuşlar, katil doğmuşlar. Köpekleri uyutacaklarına böyle katil doğanları uyutsunlar.

      Sil
  3. vallahi ya yolda yürümeye korkuyoruz artık bir suriyeli çıkar da saldırır diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım. Yapmadıkları şey de değil zaten.

      Sil
  4. Merhabalar.
    Cumartesi günkü Hürriyet gazetesi, kediye pense ile işkence eden 16 yaşındaki B.G.'nin yakalandığı, başını kesenin de aranmasına devam edildiği haberini paylaşmış. Ancak haber metni içinde bunların yabancı uyruklu oldukları ya da Suriye uyruklu oldukları ile ilgili herhangi bir ibare yoktu.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, haber verdiğiniz için teşekkür ediyorum, ben Twitter'da konuştukları dili kimsenin anlamadığını yazdıklarından sığınmacı olduklarını düşünmüştüm, gerçi her kimse bu caniler 3 - 5 kuruş para cezasıyla salınırlar ve caniliklerine devam etmeleri sağlanır.
      Benden de selamlar, saygılar.

      Sil