30 Aralık 2023 Cumartesi

YENEMEZSİNİZ

 İşte böyle Atatürk, mezardan bile haddinizi bildirir; dut yemiş bülbüle dönersiniz.

Bu güzel çizim Hicabi Demirci'ninmiş, imzasını görmüş ama seçememiştim sağolsun Recep Bey aramış taramış bulmuş. Değerli karikatür sanatçımızın eline, yüreğine sağlık olsun. İzinsiz paylaştım umarım kızmaz. Kızarsa da kaldırırım ne yapayım. ♥

Para için  cumhuriyetin 100. yılında, Fener- Galatasaray maçını Türkiye'de değil de Arabistan'da oynatmaya kalktılar, çok affedersiniz g..t oldular. Beter olsunlar. 

Atatürk'ü yenemezsiniz. Yenemeyeceksiniz. 


11 yorum:

  1. Merhabalar.
    Bu konuda ben de bir şeyler yapmak istiyordum. Ancak, sizin twitter görüp de burada paylaştığınız bu çizim gerçekten çok müthiş bir fikir. Çizenin de sizin de ellerinize ve gönüllerinize sağlıklar olsun. Şimdi ben onu çizeni bulurum.

    Evet Atatürk'ü kimse yenemez! Demek bu maçı suudlara sattılar öyle mi? Ben de internette 100 milyon Dolar gibi bir rakamdan bahseden bir şey okumuştum. Yirmi beşbin'er takımlara kalan ellisi de konfederasyona gibi bir şeylerden bahsediyordu. Yazıklar olsun. Bu kadar düştüler demek ki! Beter olsunlar.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey Abi,
      Siz de yazın bence, ne kadar çok kişi yazarsak o kadar iyi olur. Hatta keşke tüm blog yazsa. Ya, sormayın, parayla satmışlar ay ne rezil bir fikir! Yeniçağ gazetesi internet sitesinde okudum rakamı ama şu an aklımda değil, hazine tamtakırmış Çin, Katar ve başka ülkelerden de para dilenmişler.
      Aminnnn. Beter olsunlar.
      Teşekkür ediyorum yorumunuza.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  2. Merhabalar.
    Bu karikatürü çizen HİCABİ DEMİRCİ, karikatürdeki imza "Hicabi" olarak okunuyor da. Eline, emeğine ve yüreğine sağlıklar dileriz. Helal olsun!
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, çok teşekkür ediyorum. Eline, yüreğine sağlık olsun.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  3. oleeeey biricik atatürkümüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle deepcim, teşekkür ediyorum yorum için:)

      Sil
  4. Epeydir kendimi böyle iyi hissetmemiştim memleket meselelerinde. Sönen umutlarım canlandı. Epey kalabalık olduğumuzu hissetim yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle Mehtapcım, bunlar Atatürk'ümüzü hafife alıyorlar, Atatürk sevgimizi de. Teşekkür ediyorum yorumuna.

      Sil
  5. Atatürk ve Cumhuriyet kırmızı çizgimizdir!!! Bu çizgiyi hiç bir yobaz aşamadı, bundan sonra da aşamayacaktır!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Nazlıcım, asla aşamazlar. Teşekkür ediyorum yorumuna.

      Sil
  6. Asla kimse yenemez 💪💪💪

    YanıtlaSil