1 Ocak 2024 Pazartesi

KEŞKE YENİ YILDA GÜZEL BİR ŞEY YAZABİLSEYDİM

 


Kaynak: Steve Hanke

Keşke moralinizi bozmasaydım  Yeni Yıl'da. Kusura bakmayın ama yazım taslaklardaydı uzun süredir bekliyordu. Artık Yeni Yıl filan demedim moralleri bozmak pahasına paylaştım. Sonuçta bu yazacaklarımı bilmiyor değilsiniz; olur da sayfama gelen ampul partili varsa onlar öğrensin diye yazıyorum işte.

Steve Hanke ünlü bir ekonomi profesörüymüş. Ben de ismini ilk kez Twitter'da tesadüfen gördüm. Çizimi de kendisi mi yapmış bilmiyorum. Atatürk hayranı biriymiş. Doğal olarak halimize üzülüyormuş tıpkı Atatürk hayranı Hollanda başbakanının laik Türklerin haline üzüldüğü gibi.

Elin Somalilisi geliyor, bir vatandaşımızı öldürüyor, ülkesine kaçmasına göz yumuluyor

100. Yıl şerefine maç yapılacak tutup para dilendikleri Suudi Arabistan'da yaptırmaya kalkıyorlar ve g...t oluyorlar. Fenerbahçe ile Galatasaray kulüpleri onurumuzu kurtarıyor neyse ki.

Askeri vesayet diye diye orduyu Fetö ile doldurdular sonuç 15 Temmuz oldu!

Balyoz kumpası ile namuslu, dürüst, Atatürkçü insanları öldürdüler, kanser ettiler, zindanlarda çürüttüler sonra "Ay, pardon Fetö bizi kandırdı" dediler.

Beş, on yerden maaş almaya başladılar. Ülkeyi yağma Hasan'ın böreği gibi yağmaladılar. 

Ne kadar it, kopuk, tecavüzcü, sapık, kedi kesen psikopat, keş varsa ülkeye doldurdular ve doldurmaya devam ediyorlar. Sınırlarımız genelev kapısı gibi oldu. Giren belli değil; çıkan belli değil. 

Tarikatlar, Kuran kursları, dinci vakıflar, dinci yurtlar çocuklara tecavüz haberleriyle çalkalanıyor! Çocuklar kendilerini asıyorlar bu dincilerin mekanlarında. Üç gün sonra unutuluyor haberi.

Ha bir de sürekli yalan söylüyor. Mitomani yani yalan söyleme hastası. Yok, 2023'te Ay'a gidecekmiş de, yok şahlanacakmış da..."at yalanı, s...sinler inananı" olduk.

Haberlere bakıyorsanız her gün bir kişi intihar ediyor, boşanmalar iki misli olmuş, her gün bir erkek ya boşandığı, ya boşanma aşamasında olduğu, ya takıntılı olduğu kadını ya da hamile karısını tartışma sonucu öldürüyor. 

Kedilere, köpeklere bile işkence edilir bir ülke olduk. Ülkede ne kadınlar, ne çocuklar, ne kediler, ne köpekler güvende değil. Böyle ülke olur mu?

Ne kadar - affedersiniz - orospu çocuğu varsa ortak özellikleri Atatürk düşmanı, laiklik düşmanı, cumhuriyet düşmanı ve Arap  poposu yalayıcısı. 

Şimdi merak ettiğim yukarıdaki çizimde, otobüsün yere çakılması sonunda halimiz ne olacak? 

4 yorum:

  1. Merhabalar.
    Böyle bir iktidar başımızda iken, bizim 2024 yılından beklentimiz ne olabilir ki? Hiç kimse boşa ümitlenmesin. Akibetimiz çok kötü olacak! 2024 yılının gelişi, 2023 yılının gidişinden belli. Arife tarif gerkemez.

    Karikatürün özetle açıklaması: "Bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete" olmalı. Vatandaşı soyup soğana çevirecekler. AKP, yeni düzen küresel kraliyetçiler takımının ekmeğine yağ sürüyor. Benim gelecekten umudum kalmadı. Allah sonumuzu hayır eyleye.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Haklısınız ne diyeyim ki? Benim de umudum kalmadı. Bir kilo kıyma 500 olmuş, 1 kilo kestane 200 TL! Lüks semtlerde 250! Zam yapacaklarmış neye yarar? Aynı zam ekmekten, süte, her şeye gelecek ve bu yapacakları zam bir halta yaramayacak. Psikolojik olarak zamlı maaşa kimse aldanmasın. İki, üç ay içinde zammın faydası olmadığını herkes anlayacak.
      Aminnn
      Teşekkür ediyorum yorumunuza.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  2. geçcek bu günler de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek umudum yok ama umarım:) Teşekkürler yorum için.

      Sil