2 Ocak 2024 Salı

TAYYİP'İN SIĞINMACILARI

Uzun yıllar önce Rahşan Ecevit döneminde cezaevindekilere af çıkartılınca, bu affın adı 

"Rahşan Affı" olarak kaldı. Herkes de lanet etti hatta.

Ben de sığınmacılara  "Tayyip'in Sığınmacıları" diyorum. Umarım herkes öyle der.  Ülkeye milyonlarca sığınmacıyı ben doldurmadım, Tayyip doldurdu dolayısıyla bunların adı 

"Tayyip'in sığınmacıları" olmalı. 

Ve Tayyip'in sığınmacıları ile ilgili uzun zamandır dikkatimi çeken bir şey vardı. Son gazete haberiyle iyice emin oldum. Bu sığınmacıların çoğu ruh hastası ve madde bağımlısı yani keş ve kendi çocuklarını, bebeklerini camdan, balkondan atıyorlar. 

İnanmayan şu polise intikal etmiş balkondan düşerek ölen bebek, küçük çocuk ölümleriyle ilgili verdiğim haber linklerine tıklasın. Hepsi de yabancı uyruklu bebekler, sığınmacı bebekleri, mülteci çocukları.

Önce kendi oturduğumuz apartmandaki sığınmacı aileden söz edeyim. Adlarını bilmediğim bir karı, koca var. İki küçük oğulları vardı. Taşındıklarında kadın karnı burnunda hamileydi, kısa süre sonra bebek doğdu, üç çocuk oldular. Sürekli bağırış, çağırış, sandalye gibi büyük eşya devrilmesi sesleriyle birbirlerine giriyorlar. Tüm apartman sesleri duyuyor. Üç kez ambulans, iki kez polis kapıya geldi. Birinde kulağımla duydum polis telsizle

"Hamile kadına darp" dedi.

Ötekinde kadını hastaneye götürdüler, benim üst katımdaki komşu, kadının koluna girmişti. Yürüyecek hali yoktu. 

Bir diğerinde kadın yolda dayak yerken telefonla polisi aramış, polis gelip kocasını aldı ama bir zaman sonra adam geri geldi.

Bir gece saat 03.00 gibi uyku tutmamıştı. Bunların bebeklerinin çığlıkları benim dairenin baca boşluğuna vuruyor. Bebek uzun uzun ağladı. Polis çağırıp çağırmamak arasında kaldım. Benden başka kimse de polis çağırmadı. Adam belalı, kocaları, polis oğlu olan komşu vs. varken ben niye bela arayayım dedim. Bir hafta filan sonra bebeğin karnı sargılar içinde gördüm. 

"Yanmış"

dedi kardeşleri. O yaşta bebek kendini yakamaz. Ne olduğunu bilmiyorum. Büyük ihtimal o ağladığı gece bir şey yaptılar. Sağlık ocağına filan gitmeyip, (suç tabii) kendileri sarıp sarmaladılar herhalde. Yani ne olduğunu Allah bilir. (Allah da çok karışıyor ya bu işlere!)

Bir de bir, iki apartman ötede sığınmacı aile var,  halı yıkayan komşular Iraklı olduklarını söylemişlerdi, orada da ruh hastası anne sürekli çocuklarına bağırıyor ama normal bağırma değil. Çığlık çığlığa, kriz geçirircesine bağırıyor. Ben dayanamadım 155'i aradım sonuç değişmedi.

Şimdi bunların ruh hastası olmaları, çocuklarına, kendi karılarına şiddet uygulamalarından başka internetteki haberlerde sürekli balkondan düşen bebek, balkondan düşen çocuk, durduk yerde beşiğinde ölen bebek, uyuşturucudan ölen bebek haberleri okuyorum.

İşte altta ispat için linkleri:

1) Kayseri'de yabancı uyruklu 20 günlük bebek ölü bulundu:

GAZETE HABERİ 

2) Osmaniye'de balkondan düşen 3 yaşındaki Lina Badel hayatını kaybetti.

GAZETE HABERİ

3)Kayseri'de Suriyeli 2 yaşındaki çocuk balkondan düştü

GAZETE HABERİ

4) Ölen yabancı uyruklu bebeğin kanında uyuşturucu madde çıktı.

GAZETE HABERİ

5) Kilis'te yabancı uyruklu 9 yaşındaki çocuk vahşice öldürüldü.

VİDEO HABERİ

6) Afganlı sığınmacı evi ateşe verdi, küçük kız yanarak öldü!

GAZETE HABERİ

7) Mardin'de 4 yaşındaki Hazal Arya Homan balkondan düşüp öldü!

 GAZETE HABERİ

8) Suriyeli çocuk evde rahatsızlanıp, öldü. Darp izleri bulununca aile gözaltına alındı.

GAZETE HABERİ

9) Konya'da yabancı uyruklu bebeğin şüpheli ölümü!

GAZETE HABERİ

SONUÇ:

Bu sığınmacıların çoğu normal değil,  ruh hastası. Ülkelerinde sürekli bombalar, kafa kesen İŞİD, Hizbullah vs. bilimum İslamcı akıl hastası sadistlerle yaşaya yaşaya akıllarını yitirmişler, onlara benzemişler. Çoğu madde bağımlısı. 

Bunları ülkeye doldurmak ülkenin  sadece insanlarına değil, kedilerine, köpeklerine bile kötülük etmektir. Bugün kediyi kesen, 20 yaşına gelince insan kesecek, seri katil olacak. Tüm seri katiller öldürmeye evcil hayvanlara işkence ederek başlarlar. 

En önemlisi de psikopatlık tedavisi olmayan bir durumdur. Dünyadaki hiçbir akıl hastanesi, hiçbir doktor, hiçbir ilaç psikopatlığı tedavi edemiyor. İlacı yok. Bunların aramızda ellerini kollarını sallayarak dolaşmaları Tayyip'in ülkeye yaptığı en büyük kötülüklerden bir tanesidir.  Sürüm sürün sürünesin Tayyip. O balkondan atılan bebeklerin, kafası, patisi kesilen kedilerin ahı çıksın senden ve şakşakçılarından.


14 yorum:

  1. valla ya ne tuhaf millet olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev, ev üstüne olmaz denir, ülke, ülkenin üstüne oluyor.
      Hem de tek ülke değil 72 ülke!

      Sil
  2. Merhabalar.
    Ben de sizinle aynı fikirdeyim. Böyle belalı ve sorunlu sığınmacıları ülkemize yerleştiren ve ülkemizin huzurunu bozanlar, Allah'ın gazabına uğrasınlar. Onlara lanetler olsun!

    Sayın kardeşim, yeni düzen küresel kraliyetçi takımı dediğimiz emperyalist ülkeler, eninde sonunda amacına ulaşacaklar. Şu ana kadar tam elde edemedikleri iki ülkeden biriyiz, diğeri de İran'dır.

    İçinde bulunduğumuz şu günler, Kurtuluş Savaşı yıllarımızı aratır oldu. Bu gidişle, bizler daha bu günleri de arayacak duruma düşeceğiz sanıyorum. Allah yar ve yardımcımız olsun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Aminnnn, aminnn.
      Emperyalist ülkeleri Atatürk ve ona destek olan Türk halkı kovmuştu ama şu anda bir Atatürk yok başımızda, kendi kendimizi kurtarabilirsek kurtaracağız yoksa Afganistan olma yolundayız.
      Teşekkür ediyorum yorumunuz için.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  3. Rahşan affını hatırlıyorum sanki 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2000 yılıydı sanıyorum. Aslında koalisyon vardı ama ihale rahmetli Rahşan Hanımın üstüne kalmıştı. Bugün ise koalisyon yok, dolayısıyla tek sorumlusu, tek sebebi, tek suçlusu Tayyip.

      Sil
  4. Sonuç kısmı tam isabet olmuş. Nasıl temizlenecek bunlar, biz görecek miyiz, hiç bilmiyorum. Linklere girip bakmak istemedim. Başlıkları okumak bile beni gerdi. İnsan çocuğuna, bebeğine kıyar mı yaa...:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlıcığım valla bunları temizlemek için kimseden (Avrupa Birliği yasalarından filan) korkmayacak kadar yani Atatürk kadar cesur, kararlı, korkusuz birinin ülkeyi yönetmesi şart. Halkın çoğu (Hatta ampul partisine oy atanlar bile) bunların gitmesini istiyor. Gemilerle, otobüslerle, uçaklarla ne kadar alındıysa, ne kadarına vatandaşlık verildiyse İPTAL edilip sınır dışı etmek şart. Gözlerinin yaşına bakılmayacak. Ülkenin kendi ruh hastası yeterince var, ithal rus hastasına ihtiyacımız yok.

      Değil mi ya? Nasıl da zombileşmişler. Madde kullananların kimseye acıması olmuyor. Minicik kedinin kafasını kesen insana neler yapmaz?
      Yorumuna teşekkür ediyorum canım.

      Sil
  5. Atatürk gibi birinin gelmesi çok zor. Hatta Atamız'ın ilkelerinin yarısı gelse, ona bile razıyım.
    Rica ederim, ne demek...Cesur paylaşım için asıl ben teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de belli olmaz gençlere emanet etmişti çok cesur gençlerimiz var ben belki görmem ama inşallah olur. :)

      Sil
  6. Merhabalar.
    Dün akşam TRT1 haberlerindeydi galiba; "bilmem ne kadar göçmen ve sığınmacı ülkesine dönüş yapmış" şeklinde bir habere denk gelince; aynen şöyle söyledim: "Yalanınız batsın!" On üç milyonu aşkın sığınmacı, göçmen ülkeye sokulmuş da bilmem kaç bin sığınmacı tekrar ülkesine dönmüş. Allah sizi bildiği gibi etsin!.. Yazıklar olsun!..

    İktidarın başındaki tek adam hala,Türkiye'ye sığınan göçmenleri kabul edeceklerini ve onları asla ülkelerine geri göndermeyeceklerini dile getiriyor ya! Söyleyecek bir şey bulamıyorum. Senin ülkende senin vatandaşın aç ve sefalet içinde, sen elin ülkesinden ne olduğu belli olmayan sığınmacıları ülkene sokacaksın ve onları barındırmaya ve doyurmaya zaman, mekan ve para harcayacaksın. Sen bu kadar zengin bir ülke misin? Sen bu kadar varlıklı bir ülke misin? Esad seninle bu konuda alay ediyor, farkında değil misin?

    Ülkeye sokulan o kadar yabancı, ülkenin demografik yapısını bozuyor, ülkenin huzurunu bozuyor, farkında değil misin? Ülkeye sokulan sığınmacılar, ülkende her haltı karıştırıyorlar, kaç tane senin vatandaşını öldürdüler biliyor musun? Bunlar ne sığınmacı, ne de göçmen, bunlar EŞKIYA, hem de ne eşkıya, Ermeni eşkıyalarından bir farkları yok bunların. Hepsi Türk ve Türkiye düşmanı bunların.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Yalan, yalan, yalan.....TRT'yi hiç açmıyorum demek öyle yalanlar söylüyorlar e şaşırmamak lâzım sonuçta TRT demek Tayyip'in borazanı demek.
      Ben sokağa çıkıyorum, her gün ekmek almaya, en azından iki günde bir ekmek almaya çıkıyorum sağım Somalili, solum Afganlı, apartmanda iki sığınmacı, karşı apartmanlar, TOKİ'ler sığınmacı dolu. Bunların yalanları yüzünden küfürbaz ve uykusuz oldum.

      Tabii ki maalesef öyle, yazınıza imzamı atarım, zaten mahsus yaptı ki, ülkenin demografisi bozulsun, insanların da psikolojisi bozuluyor, benim bilgisayarı açınca otomatik karşıma haberler geliyor, o intihar etti, beriki kendini çatıdan attı, diğeri babasını bıçakladı, şu kadar kadın öldürüldü, amcasını miras yüzünden bıçakladı, görümce gelini öldürdü, kedileri kestiler, köpekleri yaktılar, yolcu otobüs şoförünü dövdü, adam garsona dayak attı, kiracı ev sahibini öldürdü, ev sahibi kiracının kapısını kırdı, bir tane iyi haber yok. Millet kafayı yedi bu adamın yüzünden.

      Bu arada o sığınmacıların bir kısmı MOSSAD ajanı çıktı, dediğiniz gibi hepsi Türk ve Türkiye düşmanı.
      Yorumunuza teşekkür ediyorum.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
    2. Merhabalar.
      Keçiören Bademlik Mah. Uyanış semti Itri caddesi üzerindeki 2+1 dairemi satmadan evvel Keçiören'de önce Somalili sığınmacı ya da göçmen bilmem artık, o kadar çoktular ki, hatta apartmanımızdaki bir daireye de kiracı olarak gelmişlerdi. Tam benim karşımdaki daireyi de Iraklı Türkmenlere kiraya verdiler. Ben zaten bu daireyi satmaya 7 yıl önce karar vermiştim ve 7 yıl sonra daireyi sattım ve Sincan'dan bir daire aldım ve ben şimdi Sincan'da ikamet ediyorum. O sizin bahsettiğiniz Tokiler'den 10. katta merkezi sistemli Iraklı bir Türkmen'in daha önce aldığı ve tekrar satılığa çıkardığı bir daireyi alacaktım da tekrar vazgeçmiştim.
      Haberler konusunda sizinle hemfikirim. Bu acı haberlerin müsebbibi belli, ama elimizden bir şey gelmiyor.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Merhaba,
      Güle güle oturun. İyi ki, Toki'den ev almamışsınız çünkü hep göçmen doluymuş, ben gözümle görüyorum zaten Afrika'nın hangi ülkesinden geldilerse siyahlar filan dolu.
      Evet maalesef öyle yani Gezi'de isyan ettik, sokaklara döküldük işte elimizden en fazla o geldi ama o da bir sonuç vermedi. Bir de iftira atıyorlar yok yurt dışından fonlamışlar, vs. hiç de değil halk kendiliğinden isyan etti. Ben de 3, 4 gece bayrağımı alıp çıktım, slogan attık, yürüdük, konu komşu, bakkalımız, eşi, küçük çocuğu filan hiçbirimiz fonlanmadık biz Fettoş muyuz? Bu ülkenin en güzel, en gurur duyulacak halk hareketiydi Gezi. Onu da pkakalılarla sabote ettirdi.
      Teşekkür ediyorum, selamlar, saygılar.

      Sil