28 Şubat 2024 Çarşamba

ANKARA DÜKÜ :)

Taslaklarda çok konu birikmişti arkadaşlar. Hepsini ayrı ayrı değil, tek yayınla paylaşayım ki, başınıza ağrılar girsin istedim. 😁😂😁 Şaka, şaka ama okurken yine de asabınız bozulabilir. 

Birinci haberim: Turgut Altınok, (ay yoksa Ankara dükü mü desem? )mal varlığını açıkladı.  5 Milyon metre kare tarlası ve bunun yanı sıra neleri, neleri varmış ama parasını, dövizini, altınını, çoluk çocuğunun vs. mal varlıklarını saymamış.  Artık utandı herhalde. Listeyi altta yeşil renkli Yeniçağ haber sitesinin linkinde ayrıntılı okuyabilirsiniz.

TURGUT ALTINOK MAL VARLIĞI TIKLA

Okuyunca göreceksiniz, alt alt yazdığı evlerin, dairelerin, dükkanların, arsaların, tarlaların yanında "babamdan miras kaldı"😁 yazıyor. Hal böyle olunca Ekşi Sözlük şöyle yapmış:


"Turgut Altınok'un babası

(Foto: Elon Musk
dünyanın en zengin adamı)😂😂

Ekşi Sözlük'te bu konudaki yorumları da bence tıklayıp, okuyun derim. İyi espriler var. 



Sonradan ekledim:  Ankara dükünün Antalya'da 600 dairesi daha ortaya çıkmış. Yeniçağ Gazetesi yazmış. Link vermedim üşendim. Tıklarsanız karşınıza gelir haber. Anlaşılan babasından neredeyse tüm Türkiye miras kalmış!😡😡😡

Valla ne diyeyim? Zehir, zıkkım olsun. 

İkinci haberim:  Peygamberliğini ilan eden adam hakkında. Bunun için de alttaki haber sitesini tıklayarak ayrıntıları okuyabilir, fotoğraflara bakabilirsiniz. 56 yaşındaki bu -çok affedersiniz- orospu çocuğunun elinden tam 251 çocuğu kurtarmışlar. Olay, Afrika'da geçiyor ve bu ilkeller ülkemize doluşuyor! Nerede bir tarikat, nerede bir dini mekan, orada çocuk tacizi, çocuk istismarı! Gün gelecek tüm insanlar hep bir ağızdan "Kahrolsun dinler!" diye sokaklara çıkacak. Şunu da unutmayalım: Katolik kilisesi, çoğunluğu çocuk tecavüze uğrayan kurbanlara 57 Milyon Euro tazminat ödedi:

KİLİSE,  TAZMİNAT ÖDEDİ



Üçüncü haberim: Sığınmacı rezaleti, kepazeliği. Afrika'dan, Afganistan'dan, Pakistan'dan, Suriye'den, elinin köründen gelenler sadece ülkemizin değil tüm medeni ülkelerin de başına bela oluyorlar. 

İşte Afrika'nın Sudan'ından gelip Antalya'yı birbirine katan, biri daha 14 yaşında çocuk olmak üzere kadınlara saldıran orospu çocuğunun haberinin linki ve fotoğrafları. Bunun sebebi biliyorsunuz Tayyip ve AKP, dedem değil.  Haber sitesi de dinci bir site seçmişim üşendim, değiştirmedim. Altta:



Dördüncü haber: Afganistan denen eroinman, keş ve kafa kesici radikal İslamcıların oluşturduğu ülkeden ta Avustralya'ya gelip, oradaki genelevi basıp, üç kadını öldüren orospu çocuğunun haberi. Bunu sınır dışı etmezler umarım yoksa Türkiye'ye gelir.


Beşinci haberim: Şeriatla yönetilen, İslam ülkesi Afganistan'dan Londra'ya gelen kezzaplı sığınmacı. Kendi ülkesinde kadınların yüzüne kezzap atmak sıradan, günlük bir olay! Eh, İngiltere'ye gelmiş orada da İngiliz kadınlarının, çocuklarının yüzüne atacak. Herhalde çocuklar burkalı değildi tahrik oldu sapık! 

Tıklamaya üşenirseniz Afganistan'dan Londra'ya gelen manyak Abdül Şükür Ezedi insanların yüzüne kezzap atıyormuş! Kurbanlardan biri 3, diğeri 8 yaşında çocuk! Fotoğrafları var! Okuyunca İngilizlerin de aptallıkta bizden geri kalmadıklarını anlayacaksınız zira manyak 2018'te zaten cinsel saldırıdan hapis yatmış ama sonra nasıl olduysa sığınmacı statüsü almış! Yani kabahat bunları ülkeye sokanda! Önce sığınma talebi iki kez reddedilmiş sonra nasıl olduysa kabul etmişler şimdi bin pişmanlar ve akılları başlarına gelmiş ama neyin pahasına? O yüzleri yanan çocuklar ne olacak? Bir daha yüzleri eski güzel haline dönebilecek mi? Gözleri kör olduysa ne olacak? Kız çocuksa yaralı yüzüyle aşağılık kompleksine kapılacak, belki intihar edecek çünkü güzellik önemlidir her ne kadar önemli değil dense de özellikle kızlar için önemlidir. Dünyada her yıl milyonlar niye kozmetik sektörüne harcanıyor? Güzellik için)

Altıncı haber: Afganistanlı bir orospu çocuğunun Londra'da bir İngiliz kızın kapısını kırarak evine zorla girmek istemesi haberi. Altta haber sitesinde tıklayarak okuyabilir, fotoğraflara bakabilirsiniz:

AFGANLI KAPIYI KIRDI

Yedinci haber: Konya'dan. Suriyeli sığınmacı aile artık bile bile Türkler ölsün, gebersin diye mi yaptı, bilmeden mi yaptı? Bilemiyorum. Evine böcek ilacı yapmış, ev sahibi ve üç çocuk komada, bir tanesi ölmüş. Altta MSN sitesinin videosu var. 

SURİYELİ SIĞINMACI KONYA


Ve son haber: İngiltere'deki Pakistanlı orospu çocuğu kocadan: Adam görücü usulüyle bir kadınla evlenmiş. Adam ve ailesi, kadını diyabet ilacı almaya zorlamış. Kadın komadaymış. Bitkisel hayata girmiş. Pakistanlı koca ve ailesi hapiste. 

KARISINI BİTKİSEL HAYATA SOKTU

SONUÇ: Sığınmacılar sadece ülkemizin değil Avrupa ülkelerinin de başına bela oldular ve olmaya devam edecekler. Avrupa ülkeleri bunları güzelim huzurlu, demokratik, laik ülkelerine aldıklarına bin pişmanlar. Hepsini sınır dışı etmezlerse pişman olmaya da devam edecekler. Ya biz ne yapacağız? 

Bu kezzaplı saldırganların, canilerin ortak özellikleri hep İslam ülkelerinden, şeriatla yönetilen yerlerden gelmeleri. Bunlara yolda sorsalar İslam'ın ne güzel bir şey olduğunu anlatırlar, şeriat isterler. Bana sorarsanız İslam hiç de güzel bir şey değil, dinlerin tümü zaten akıl hastalığı, masal, rivayet, efsane. Hep diyorum yaşadığınız şehirdeki akıl hastanelerine gidin, başhekimle, doktorlarla, hemşirelerle ve hastalarla konuşun, yatan hastaların çoğunun kendini peygamber sanan akıl hastaları olduğunu göreceksiniz. Dinler, çok yaygın bir tür akıl hastalığıdır. Dinlerden kurtulunca, AKP ve benzeri dinci partilerden de kurtulacağız. 

Neyse, hadi herkes şimdi Google'da 5 Milyon metre kare tarla nasıl bir şey baksın. 😁😁😁 Twitter'da şunu gördüm bu sabah. Bu durumda dük, Altınok kendisine bir dükalık kurabilir. Neden olmasın Altınoluk Dükalığı! Bu durumda karısı da düşeş oluyor. 😁

Zehir, zıkkım olsun.



8 yorum:

  1. Merhabalar.
    Keçiören gibi bir ilçenin Belediye başkanlığını yapmıştı. Belediye başkanı demek, gayrimenkul zengini demektir. Her uygunsuz yapı, inşaat ve iskana ruhsat verdiğiniz zaman en kral dairenin ya da dükkanın biri sizin oluyor. Daha belediyecilikte gayrimeşru kazanım elde etmenin o kadar çok alan ve kapısı var ki, onlara hiç değinmedim. Bunlar vatandaşı Allah ile aldatanlardır. Bir de Müslüman geçinirler. Deist olsalardı, en azından Allah'tan korkarlardı ve işlerini dürüst yaparlardı. Bunlar ateist olsalardı vicdanları bu yanlışları yapmalarına engel olurdu. Bunlara artık nasıl bir sıfat yakışır bilmiyorum.

    İktidarın sınırlarımızın kapılarını sığınmacılar için sonuna kadar açtığı herkesçe biliniyor. Sığınmacıların durumunu, Cenab-ı Peygamber'in hicret esnasındaki muhacir ve Ensar olayıyla benzeştirerek yaptığı işi mubah göstermek suretiyle vatandaşı Allah ile kandırma yoluna gitmişlerdir.

    Oysa Suriye'den ülkemize sığınmacı olarak kabul edilen hiçbir Suriyeli muhacir sıfatına layık değildir. Keza Afganistan, Pakistan, Somali ve Irak'tan gelen sığınmacılar için de aynı şeyi söylemek mümkündür. Kısacası tüm sığınmacılar, gittikleri ülkenin başına bela olmuşlardır. Zaten adı geçen ülkeler; aklı başında, eğitimli, saygılı, görgülü, varlıklı ve kültürlü vatandaşlarını bir başka ülkeye sığınmacı olmak üzere sürmemişlerdir, onlara sahip çıkmışlardır.

    Batılı ülkelere sığınmacı olarak yerleşen ve yerleştikleri ülkeye ve insanlarına zarar veren sığınmacıların Türkiye'ye gönderilmesi için de Batılı ülkeler ile Türkiye arasında da bir anlaşma yapıldığı söylenmektedir. Yani Batılı ülkeler Türkiye'yi, bir sığınmacı çöplüğü olarak görmektedirler. Tabi bu işin karşılığında para söz konusudur. Ülkemizin de paraya ihtiyacı vardır.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Abi,
      Evet eskiden biz daha İstanbul'dayken Keçiören'in başkanlığını yapmış, sonra bir kaset vs. olayıyla istifa mı etmiş, kovmuşlar mı artık ne olduysa başkası gelmiş, sonra yine seçildi, halen de oturduğum yerin yani Keçiören'in - maalesef- belediye başkanı bu adam.
      Bu adam bir ara Twitter'da pandemi dönemiydi,
      "Bugün pazarda dolaştık bir milyon maske ve kolonya dağıttık"
      diye Twit atmıştı, ben de tesadüfen görmez miyim? Hemen,
      "Yahu Keçiören'in nüfusu 1 milyon demiştim" hahaha:) beni engellemişti bu yüzden mi, yazdığım başka şeylerden mi hatırlamıyorum ne yazdım.:)))gıcık edecek şeyler yazmışım demek ki.

      Belediye başkanı demek emlak zengini olmak demek ki, tevekkeli değil diğer AKP'li Melih Gökçek için de Ankara'nın yarısı onun demişti yine başka bir AKP'li. Birbirlerinin hırsız olduğunu biliyorlar ama hiçbir şey olmuyor bunlara. Gözümüze baka baka ülkeyi talan ediyorlar.

      Yorumunuzda çok haklısınız. Sığınmacı çöplüğü olduk. Bedelini sadece insanlar değil, en savunmasız olan kediler, köpekler de çekiyor. Yorumunuza teşekkür ediyorum.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  2. :))) valla ben bişey yapmadım hepsi babamdan hehehe :) bizim ülkeyi ekonomi ve göç batırcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))kız gülme böyle şeye gülünür mü? Şimdi sana cevap yazarken ben de güldüm ama gülüyoruz ağlanacak halimize. Çok haklısın bizim ülkeyi ekonomi ve göç batıracak. O zaman buralara ben dahil yazı yazabilen olacak mı merak ediyorum. Belki hayatta bile olamayacağız. :(
      Teşekkür ediyorum yorumuna.

      Sil
  3. Çok birikiyor taslaklar gerçekten de. Ben de yetiştiremiyirum. Düşüncelerimiz bizden ônde gidiyor 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle. Bir ayı geçmiştir, belki 2 ay bilemiyorum hesaplamadım o dönem bir hafta da ağır grip geçirmiştim nekahat dönemi filan bir türlü yazamadım. :)

      Sil
  4. Sekiz haberin hepsini nefretle okudum. Linkleri tıklamadım yoksa iyice gerileceğim. Bunlar bilinen haberler de kim bilir ne çok açığa çıkmamış olaylar vardır. Şu an yaşadığımız din, gerçek din değil. Birileri suç işliyor, dinin arkasına sığınıyor.
    Altınok Dükalığı...Yerinde bir benzetme olmuş. :)
    Paylaşım ve emeğinize çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nazlıcığım, sorma....ülkenin hali bu işte.
      Dediğin gibi bunlar basına yansıyanlar, daha yansımayan, kol kırılır, yen içinde kalır denilen, utançtan, korkudan polise gidilmeyen ne vakalar var.
      Linkleri sayfama gelen AKPliler için veriyorum yoksa "Yalancı, uyduruyorsun? İspatla" diyorlar:) Alsınlar ispatları linklerde.
      Ben de güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum.

      Sil