23 Şubat 2024 Cuma

HER GÜN BİR KADIN ÖLDÜRÜLÜRKEN KADINLARA TAVSİYELER

Naçizane tavsiyeler diyecektim başlık çok uzun olsun istemedim. Yani, hiç evlenmemiş, kız kurusu biri olarak belki bu konuda tavsiye verecek son kişiyim.😁😁😂

Neyse yine de akıl, mantık var diyerek veriyorum. İşte tavsiyelerim:

1) Bir erkekle zamane deyimiyle çıkacak, hatta hatta ciddi düşünecek, hele hele evlilik filan planlayacaksanız önce o erkeğin polis karakolundan GBT'sini isteyin. Kendiniz isteyin sahte GBT verebilir.

2) Bir erkekle yine çıkacak, evlilik düşünecekseniz paraya kıyın özel dedektif tutun. Size bekarım diyebilir ama evli, 3 çocuklu olabilir. Hapiste kuzeni, kardeşi, abisi var mı mutlaka öğrenin. Bunun sebebi gasp, torbacılık, hırsızlık olabilir.  Dedektife verecek paranız yoksa, eskiden insanlar kızlarını evlendirmeden önce konu komşuya, bakkala, kasaba mutlaka sorardı. Bunu yabana atmayın. Konu, komşu, bakkal, kasap sarhoş mu, kabadayı mı, evli mi, uyuşturucu kullanıyor mu bilir.

3) Kediye, köpeğe, garsona, sokağı temizleyen işçiye iyi davranmayan erkekten şunu 🐍 görmüş gibi kaçın. Kompleksli insanlar kendilerinden tür veya meslek olarak "aşağı"  (garsonluk, çöpçülük de saygın mesleklerdir, hayvanlar insanlardan aşağılık değildir ama onlar tam tersini düşünürler çünkü orospu çocuğudurlar.) gördükleri herkesi ezmeye çalışırlar. Evlenirseniz sizi de ezmeye çalışacağına %100 emin olabilirsiniz. Bir de aman AKP'li,  MHP'li, dinci, tarikatçı tiplerden uzak durun ve tip önemli değil demeyin. Tip, önemlidir. Bakın yukarıdaki adam, sağdaki Damla isimli kadını 47 yerinden bıçaklayarak öldürmüş. Zaten cezaevindeymiş, birlikte yaşıyorlarmış, hapisten çıkıp öldürmüş. Rahmetli Damla, bu tipte biriyle nasıl oldu da birlikte yaşamaya karar verdi? Anlamış değilim. Normalde yolda görünce kaldırım değiştirilmesi gereken biri.

Ha, neden bu tavsiyeleri verdim?

Ülkemizde hemen her gün bir kadın, bir genç kız

- Eşi,

- Boşandığı eşi,

- Boşanma aşamasındaki eşi,

- Barışmayı kabul etmediği eşi,

- Hapisteki eşi,

- Nişanlısı,

-  Erkek arkadaşı,

- Eski erkek arkadaşı,

- Barışmayı kabul etmediği erkek arkadaşı,

- Çıkma teklifini reddettiği erkek arkadaşı,

- Evlenme teklifini reddettiği erkek arkadaşı,

tarafından öldürülüyor.  Alttaki istatistikte göreceğiniz üzere on (10) yılda tam 2996 kadın öldürülmüş. İlerideki Azrail' iniz ile evlenmemek için benim GBT ve özel dedektif tavsiyelerimi dinleyin. Her tarafı dövmelerle kaplı, höt - zöt, kaba saba, maganda, kıro tipleri,

"Ayyy! Beni kıskanıyor, beni iyi korur!"

diye seçmeyin. Öldürülen kadınların katil zanlılarını okudum. Çoğunun 17 suçtan, 20 suçtan sabıkaları varmış. Bu kadınlar önceden sabıkalı olup olmadığına baksalardı bugün hayatta olacaklardı. Sabıka kaydını her iş yeri istiyor, siz kadınlar niye istemiyorsunuz? 

Kaynak: Wikipedia

Yazdı, yazdı günümüzü kutlamadı demeyin,  Dünya Kadınlar Günü'nüz kutlu olsun anacım.
 🌸🌷🌺🌿🌹



14 yorum:

  1. Çok haklısın . Gerçi bu konularda GBT si tertemiz olanlarda vukuat çıkarabiliyor yani garantisi yok ne yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur GBT'si temiz çıkan da garanti yok ama yine de mutlaka GBT istemeliler. Çoğu 17 suçtan filan sabıkalı insanlar.

      Sil
    2. Merhabalar *mehtap
      Bu saptamana aynen katılıyorum. Erkekler kendilerini olduğundan farklı göstermekte gayet ustalar.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Galiba bu bir insan özelliği, çoğu kendini saklamayı iyi beceriyor,yalancılıkta mahir:/

      Sil
  2. Merhabalar.
    Yazınızı okudum. Keşke ben de hiç evlenmemiş erkek kurusu biri olaydım. Benim bu serzenişim evlendiğim eşimden, hayat arkadaşımdan dolayı değil. Şu anda ülkenin içine düştüğü bataklıktan dolayıdır.

    Evliliğim sonucu biri erkek diğeri kız olmak üzere iki evladım var. (Allah cümle ümmet-i alemin evlatları ile birlikte onları her türlü kötülüklerden korusun ve muhafaza buyursun inşAllah) Bunlardan da beş torunum var. Ülkemizin şu anda içinde bulunduğu durumdan dolayı evlatlarıma ve torunlarıma çok üzülüyorum. Zaten onlara doğru dürüst bir babalık yapamadığım gibi, onların rahat edebileceği mutlu olabileceği bir ortam da sağlayamadım. Üstüne üstlük ülkenin bu gidişatı onları her açıdan çok kötü etkiliyor. İşte ben bunlara üzüldüğüm için, evlenmemiş olsaydım, çoluk çocuğa karışmamış olsaydım bu kadar üzülmezdim diyorum. Elbette ülkenin bu olumsuz gidişatına kendim dışındaki insanların düştüğü çaresizliğe de üzülürdüm ama bu kadar değil, çünkü ateş düştüğü yeri yakıyor.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Abi,
      Ahahahaha, ilahiii güldürdünüz beni Recep Abi, anladım ülkenin hali gerçekten insanları evlenmemeye itiyor yoksa eşinizin her konuda size destek, fedakar biri olduğunu biliyorum. Hastalıktan kalktığında bile naz yapmayıp, iş yapmaya başladığını yazmıştınız hiç unutmadım.
      Oo, Maşallah, Maşallah, Allah bağışlasın. Estağfurullah hayat şartlarından kimse mükemmel şeyler sunamıyor evlatlarına. Ülkenin hali de sizin suçunuz değil ki....malum kişinin suçu. (Aç parantez sürüm sürüm sürünsün)
      Ben, değerli eşinizle, çocuk ve torunlarınızla, önce sağlıklı, sonra da huzurlu, mutlu yıllar diliyorum. Geçmişle üzülmeyin şimdi de onlarla bol vakit geçirip, telaffi edersiniz.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  3. dövüş sanatları öğrenin, silah alın, evde kamera olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah, evet, evet, bunu unutmuşum. Kesinlikle öğrensinler. Ezik olmasınlar. Kamera da iyi fikir.

      Sil
  4. Bence çok iyi tavsiyeler 👏👏👏. Artık mutlaka evlenmek gerekmiyor ancak bir beraberlik için bile şiddetten uzak medeni insanları seçsinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Deryacığım. Evet, 60'lı yıllarda, 70'li, 80'li yıllarda hatta 90'larda daha medeniymişiz, ne zamanki dinciler, tarikatçılar, AKPliler çöktü ülkeye kadın cinayetleri de tavan yaptı. Çocukken karısını öldüren mesela üç, dört kişi olursa olurdu gazetelere geçen. İdam cezası da vardı o zamanlar. İdam cezasının kaldırılması çok kötü oldu. Nasılsa ucunda ölüm yok diyorlar bence.

      Sil
    2. Beyniyle alt edemeyen şiddete başvuruyor . Taş devri insanında bile bu ilkellik yoktur. Eylemde de olsa, psikolojik de olsa şiddet şiddettir.

      Sil
    3. Haklısın Deryacığım. Şiddetin her türü çok kötü. Psikolojik olanı da.

      Sil
  5. Ve anneler oğullarınızı düzgün yetiştirin, babalar kız çocuklarınızı çok sevip arkalarında durun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet, düzgün yetiştirsinler; erkek çocukları yetiştirirken acaba hatalar mı yapıyorlar ama Handan, nasıl bir hata yapıyorlar ki, bu çocuklar büyüyünce bu kadar cani oluyorlar, ben anlamıyorum. Yani belki de erkek geninde bir tuhaflık, bir arıza vardır. Suçu tamamen annelere atmak da istemiyorum.

      Sil