Atatürk'ü sevmeyen sayfama gelmesin

Atatürk'ü sevmeyen sayfama gelmesin

1 Ekim 2014 Çarşamba

30 Eylül 2014 Salı

ELİNDEKİNİN KIYMETİNİ BİLMEMEK

İran, Müslüman ama laik bir ülkeydi.

Irak, Müslüman ama laik bir ülkeydi.

Libya, Müslüman ama laik bir ülkeydi.

Suriye, Müslüman ve laik bir ülke.



Kaddafi zamanındaki Libya

Sonra, bu ülkenin insanları laik bir ülkede yaşamanın kıymetini bilemediler. Rahat battı. Amerika bunlara gaz verdi.

Şah'ı devirin

Saddam'ı devirin

Kaddafi'yi devirin

Esat'ı devirin

ki, size demokrasi ve özgürlük gelsin dedi.

Ve
Şah devrildi
Saddam devrildi
Kaddafi devrildi

Şah devrileli 34 yıl geçti
Saddam devrileli 14 yıl geçti.
Kaddafi devrileli 4 yıl geçti.

Ne demokrasi geldi, ne özgürlük.
Libya  da Irak da, İran da birbirinden beter durumda.


Kaddafi sonrası Libya

Irak, şeriatçı, kafa kesen İşid'çi ve başka aşiretlerin elinde. Kadınların sokağa peçesiz, yanında bir erkek akrabası olmadan çıkması yasak. Okullarda laik eğitimden vazgeçildi, fizik, kimya, müzik, beden dersleri kaldırılmış sadece Kuran okunacakmış. Ölen milyonları bıraktım, evlerinden, barklarından oldular. Mülteci oldular.

 Saddam zamanındaki Irak


 
Saddam sonrası Irak

Alttaki Şah zamanındaki İran
 

Letter from Iranian woman: Life before Khomeini and leaving Islam 
Şah devrildikten sonraki İran!

Sırada Suriye var. Esat devrilirse Suriye'de Irak, Libya gibi olacak. O yüzden Suriye halkı Esat'a büyük destek veriyor ve adam 4 yıldır direniyor. Seçimlerde de Esat seçildi hem de büyük farkla.


Suriye ABD demokrasi getirmeden önce ve sonrası


Ve bu ülkelerin çöküşü için ABD'ye en büyük desteği
Müslüman Kuveyt
Müslüman Suudi Arabistan
Müslüman Katar
Müslüman Türkiye hükümeti
verdi! ! !

 

Laikliğin ne büyük nimet olduğun bilmeyen, elindekinin kıymetini bilmeyen ülkelerin sonu İran, Irak, Libya, Suriye'dir.

29 Eylül 2014 Pazartesi

MASUM SURİYELİ SIĞINMACILAR ÖYLE Mİ?



 
 Şemsiyesi bile pkk paçavrasından MASUM SURİYELİ SIĞINMACILAR! 


Sevgili arkadaşlar alttaki mektubu Suriyeli bir vatandaş Zahide Uçar'a yazmış:

" Zahide Hanım Merhaba;

Suriye’de neler mi oluyor? Anlatayım. Lütfen sesimiz olun.

ABD nereleri mi bombalıyor? Boş petrol kuyularını bombalıyor… Eee, tabii 4 senede Rakka’nın petrollerini sömürdüler, kalmadı ki... Kuyular boş. Tayyip IŞİD ile birlikte 4 senedir Rakka’nın petrollerini çaldı. Şimdi Lazkiye’nin “doğal gazına” ve madenlerine göz koydular.

Şimdi ÖSO-NUSRA ve PYD ABD’ye karşılar. Kullanıldık diyorlar. Diğer yandan da ABD IŞİD’e karşıymış gibi görünüp yeni kargaşa sahaları oluşturuyor. Bunları da Türkiye’nin yardımıyla yapıyor. Devamlı terörist örgüt kuruyorlar. Bu kaos Ortadoğu da birkaç senede bitecek gibi görünmüyor. Ne zaman biter? Tüm kaynaklar sömürülür, halklar fakirleşir ve savaşta soykırımla yok olurlar, o zaman biter. Zaten bu savaşın bir tarafı da bu, etnik temizlik. Yani soykırım…

Bu savaşta ne kadar vatansever gerçek Suriyeli varsa bu bölgelerde öldürüldü. Korkunç katliamlar yaptılar. Bir tek canlı kalmadı. Çok ilginç, bu bölgelere yabancı ülkelerden gelenler yerleşti.

DİKKAT ETTİYSENİZ, SURİYE’DE İLK OLAYLAR ÇIKTIĞINDA DEVLET TAPU DAİRELERİNİ YAKTILAR. (Not: Ne kadar tanıdık değil mi? Irak’ta Türkmen kayıtları yakılmıştı. Aslında Türkiye’de de birçok nüfus müdürlüğü yakılmıştır. Z. Uçar) Bilgisayarları yaktılar. Tüm malzemelerle bir kısmını Türkiye’ye çıkardılar. Nüfus dairesi diye bir şey bırakmadılar. Yaşayanların bile şu an kimlikleri yok. Ee, dil de Arapça olunca, işgal ettikleri bölgelere yerleşmeleri kolay oldu.


Beşar Esad’ın durumu şu an aynı. Halkın verdiği yetki ve güvenoyu var. Rusya–Iran ve Lübnan Hizbullah’ın desteği tamdır. Beşar Esad giderse burada tek canlı kalmaz. Bunu biliyoruz.

Zahide Hanım, oraya gelenlere asla güvenmeyin. Oraya gelenlerin ne şartla gittiklerini biliyoruz. İlk önce Esad’a muhalif olanlar alındı. SURİYE’DE ERMENİ VE KÜRT KALMADI. Hepsi Türkiye’ye geldi. Ermenilerin bir kısmı Lübnan’a, çoğunluğu da Türkiye’ye gitti.. Onlar da topraklarını geri almak için.. Tanıdığım Ermeniler bile vardı. Süryanilerin hepsi Türkiye’ye geldi.

Sadece Van’a 670 Ermeni gittiğini biliyorum. (Van Ahdamar adasında ki tecavüz kilisesinin onarılıp ayine açılması demek ki planlıymış. Z.UÇAR)

Burada bazı Ermeniler eskiden biz Kürt’üz diyordu. Şimdi açıktan Ermeni olduklarını söylüyorlar. “Topraklarımızı almaya Türkiye’ye dönüyoruz” diyorlar. Hepsi Reco’yu çok seviyor. Şimdi düşünün, bu 4 senelik bir savaşta Suriyeli biri kalkıp Reco’yu sever mi? Çocuklar bile nefret ederken…

Ama bunlar tapıyor. Tayyip diyor, başka bir şey demiyor. Boşuna mı aldı RECO onları?

Siz Suriye’den, Irak’tan gelenlere asla asla asla güvenmeyin. Acıma duygularınızın istismar edilmesine izin vermeyin.

Neden Türkmenler alınmadı? Halep’te benim dostum olan Türkmenlerin kafalarını camii minaresine astılar Zahide Hanım. Ne anlatayım ben? Pilotlar ölmedi, yazın şunu, açıklayın, ifşa edin dedim. Türkiye’de herkes sır oldu. Yazamadılar. TSK öldüler diye açıkladı. Pilotlar ölmedi Zahide Hanım. Burası sağ teslim etti. Öldülerse daha sonra öldürülmüşlerdir.

Zahide Hanım, bir Türkmen ailesini ben yazdım. Ve hala aklımda, unutmam, unutamam. Baba en son çare olarak bu piçlerin eline düşmesin diye 5 kızını, karısını yaktıktan sonra tek kalan mermisiyle kendini vurdu. Ve tüm mallarına el koydular. Halep’te bir Türkmen ailesi; kardeşim, kandaşım tüm aile ve akrabaları tamamen yok oldu.

Hangisini yazalım? Tarih kitapları bundan fazlasını yazacak. Torunlarımız utanacak, bizden nefret edecekler.

Savaştan önce Lazkiye’de bir Türkmen aile ile tanıştık. Bizi misafir ettiler. Daha sonra adam benim konuşmalarıma dayanamadı, patladı. “Kardeşim biz aslında gerçek Türkmen değiliz. Biz Osmanlı zamanında buraya gelenlerdeniz” dedi.

Niçin yazdım bunu? Tayyip özde Türkmen olmayan sözde Türkmen olanları gerçek Türkmenlere karşı kullandı, kışkırttı, katlettirdi.

Kimyasal kullandılar. Zehirli sütlerden yüzlerce Türkmen çocuğu öldü. Türkiye Kızılay’ı Türkmen çocuklarına süt yardımı yaptı. Yüzlerce çocuk öldü. Kapalı Konsoloslukta Protesto ettik. Neye yarar?

Ahhhhhhhh ahhhh..

Ben sabahlara kadar uyuyamıyorum Zahide Hanım. İnanın saat bazen sabah 10 oluyor. Hala evin kapısına gardrop koyuyoruz destek olsun diye. Sadece biz değil, herkes aynı. Beni televizyonda konuştum diye öldürmeye kalktılar. Kaç kez ölümün ucundan döndüm. Bir saldırıda ayağım yandı. Bunlar basit. Ellerine geçince kafa kesip ciğer yiyorlar. Beşar Esad tüm sivilleri, milis eğitimli güçlerin hepsini silahlandırdı. Şu an bizim mahallede milis güç bekliyor. Gündüz işlerinde, gece bizleri bekliyorlar. 4 sene kolay mı? Siz keşke gelebilseniz de, hastaneleri görseniz.

Evet, şimdi delil bırakmamak için boş petrol kuyularını bombalıyorlar. Esat BM’e Erdoğan’ı şikayet etmişti. Suriye petrollerini Erdoğan teröristler ile birlikte çalıyor diye. Erdoğan’ın hırsızlığının üstünü örtüyorlar. 4 senedir bu petrolleri oğlu İsrail’e taşıdı. ABD’ye taşıdı. Bombalayarak delil bırakmıyorlar. Yazın bunları Zahide Hanım. Şeytan bunlar. ABD delilleri karartıyor. IŞİD bahane.

Bize de şimdi İran petrol yardımı yapıyor. Venezuella 5 sene karşılıksız petrol veriyor. Hırsızlar sadece Türkiye’yi değil, Suriye’yi de soydular, yaktılar. Gelin buraya Zahide Hanım, gözlerinizle görün.

Size dediğim gibi, ABD sadece işledikleri suçları, müttefiklerin işlediği suçları örtüyor. Anılıyorsunuz değil mi beni?.." 


Sevgili arkadaşlar, mektubun devamını ve Zahide Uçar'ın yazısını okumak için alttaki linke tıklayın.

http://www.zahideucar.com/index.php?option=com_content&view=article&id=336%3Asnmac-gercei-ve-suriye&catid=3%3Amakaleler&Itemid=5

28 Eylül 2014 Pazar

OKUYUN, OKUYUN, BİR DAHA OKUYUN

 

 Siyasi bir iktidar değil, Mafia tipi çete tarafından nasıl yönetildiğimizin ayrıntıları altta. Valla uzun muzun demeyin, okuyun, okuyun, bir daha okuyun. Hatta her satırını ezberleyin. Ve kendinize sorun: "Hala neden kimse bir şey yapamıyor? Böyle başka bir ülke var mı dünyada?" diye.

http://sozcu.com.tr/2014/gundem/17-aralikin-kitabi-erdogana-gitmis-611314/

27 Eylül 2014 Cumartesi

İLKOKULDA TÜRBAN

aa
9 yaşındaki çocuğa türban taktıran "Seni CİNSEL OBJE olarak görüyorum, kapan ki, tecavüz etmeyelim" diyen sübyancılardır. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...