3 Ekim 2018 Çarşamba

PRENSES ve YILDIZ BÜYÜCÜSÜ 2 - PRINCESS & STAR CHARMER 2





" Eveeet tacımı taktım; artık kraliçe benim!"
"Yes, I was crowned, I'm the new queen!"



"Artık ülke benim, çalışanlar benim, göldeki kuğular bile benim."
"This country, the people, even the
swans in the lake are mine."


"On yıl sonra 18'ine basınca,  o bacaksızın tacı benden almasına izin veremem. "
"After 10 years, that little girl will be 18 and will take my crown from me. I cannot let her do this."



Zoi bir plan yaptı: En paragöz üç adamını seçti.
ve onlara büyük paralar teklif etti.
Zoi made a plan: Chose three greedy and corrupted  men.
And offered them big money.


Sonra prensesi ve dadısını  çağırttı.
Then called the princess and her nanny.
"Buyrun kraliçem..."
"Madam......"

Küçük prenses annesinin kaybından hala ağlıyordu. 
Little girl was still crying for her mother loss. 

"Küçük prensesimiz, çok üzüldü hasta  olmasın diye
 gölde piknik yapıp, kuğulara yem verin diyecektim."
" Our little princess  depressed so much that she'll be ill. 
I want you to go to picnic near the lake and feed the swans."



"Piknik de kuğu da istemiyorum, odama dönmek istiyorum..."
"I don't want picnic or swans. I want to go to my room."



"Öyle mi? Nasıl istersen; ben de ormanda yavru kedi 
bulursan al getir diyecektim. Üzüntüye birebirdir..."
"Oh? Ok, as you please, I'd advice you to bring kittens from
the forest, they are very helpful for depression. "


"Yavru kediler mi tamam o zaman gidelim dadıcığım."
"Kittens? Oh! Then let's go nanny."



"Akşam yemeğine gecikmeyin, senin için çilekli turta yaptıracağım."
"Don't late for dinner, I ordered to make strawberry cake for you."


"Tamam canım gidelim..."
"Ok my sweetie let's go..."


"Güle güleee..."
"Bye bye....."


Ve atlı araba yola çıktı...
And the horse carriage set off....


Ama...
But...


Göle doğru sapmadılar...
 They didn't turn to the lake road...
"Ama bu göl yolu değil! "
"But this is not the lake road!"


Araba hayaletli kule tepesinin dibinde durdu.
The carriage stopped at the bottom of  the haunted tower hill.

Hepsi arabadan indiler. 
They all get out of the carriage.


"Vay canına saf altın bir kolye!"
"Wooow! A pure gold penant!"


" Artık ihtiyacın olmayacak!..."
"You won't need this from now on.."

"Babamın hediyesi o lütfen almayın!"
"It's my father's gift don't take it please"


"Off! Kim bilir kaç paradır bu ?"
"Wooow! How much is it?"


" Salak! Satmaya kalkarsan kimse onların öldüğüne inanmaz!
ve Zoi bizi öldürür."
"Idiot! If you try to sell it, noone believe they died.
and Zoi will kill us!"


Ve kolyeyi çalıların arasına fırlattı...
And throw the pendant into bushes...



" Üüüü!"


"Korkma yavrum, korkma canım. Allah'ım bize yardım et!"
"Don't be afraid sweetie, My God please help us!"


Ve prenses ile dadısını hayaletli kuleye hapsettiler.
They imprisoned them in the haunted tower.


Ancak, her şeyi gören bir çift göz vardı: Karamel
But a couple of eyes  have witnessed everything: Little bear Caramel


Kolyeyi de aldı ve kaybetmemek için boynuna taktı.
The bear took the pendant and wore it in order not to lose.

Ve en iyi arkadaşı Tembeleş yani tembel hayvanın yanına koştu
And rushed to his best friend lazy animal.

"Yine mi uyukluyorsun Tembeleş!"
"Napping again you lazy!"

"Tabii ki uyuklayacağım benim adım tembel hayvan..."
" Ofcourse I'm napping, my name is lazy animal..."

" Ama ormanda çok garip şeyler oldu! Şu kolyeye bak."
"But  very strange things occured in the forest! Look at this pendant!"



"Vayy! Ne güzel bir kolye!" 
"Wooww? What a beautiful pendant!"




XXX


O sırada Zoi herkese uyduruk haberi söyledi.
Meanwhile Zoi told everybody the fabricated story.


" Ah! Olamaz! Felaketler üstüste geldi! Prenses
ve dadısını kurtlar parçalamış. "
"Booo! Hooo! What a disaster! The wolves
killed both the princess and her nanny."

"Emirlerinizi yerine getirdik madam."
"We've executed your orders  madam. 

ok zengin olup başka ülkeye gideceksiniz"
"you'll be rich men and go to another country"



Ama adamları da anında zindana attırdı.
But she ordered three men to be locked in cellar at the town square.



"Salaklar! Tetikçiliğin sonu budur.Görgü tanığı kalmadı hahaha!"
"Fools! This is the end of henchmans. No witness hahahaha..."



"Artık o kulede açlıktan ölüp, çürürler..."
"They will starve to die in that tower."




 Ve böylece, herkes prenses ve dadısının öldüğüne inandı. 
So, everybody believed that the princess and her nanny had died.




Yazan, çizen;
Müjde Dural

Bölümler:





46 yorum:

  1. Çizimler de hikaye de çok güzel olmuş. Bakalım prensesin başına neler gelecek. Takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Yasemin'ciğim, sağol:))

      Sil
  2. Bakalım onları kim kurtaracak. :)

    YanıtlaSil
  3. Ay ben bu ayıya resmen bayıldım, çok tatlı yahu! :))
    Heyecanlı sonları çok seviyorum, bakalım yeni bölümde neler olacak..
    Ellerinize sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum şefim, yarın inşallah 3. bölüm var, şimdiden hazırlamaya başladım:)))sen de sağol.:)

      Sil
  4. Ayı ile tembel hayvanı sevdim:)

    YanıtlaSil
  5. süpersiniz Müjde Abla, yine müthiş bir seri, çizimlere özellikle bayıldım, at arabası beni benden aldı, elinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Eren'ciğim, en zorlandığım çizim o oldu, google görsellerden baka baka bu kadarcık yapabildim:) Çok teşekkürler♥

      Sil
    2. Dadiyi rahmetli Adile Naşit e benzettim Afferin karamele,👏Onun sayesinde güzel şeyler olacak.Kotu kralicenin de yaptığı yanina Kar kalmaz.
      Bakalim yarin yarin olacak.Kolye ve yildizlarin bağlantısı olabilir mi ?
      Meraklandim iyice 💓💓

      Sil
    3. Ay ne severdim rahmetliyi, mekanı Cennet olsun.:)
      Yarınki bölümü az önce hazırladım, sabah ilk iş yayınlarım İnci'm, kolye önemli şimdilik o kadar söyleyebildim:)))çok teşekkür ediyorum♥♥

      Sil
  6. Ayıcık çok tatlı mıncıra mıncıra ye beni diyor :d
    Prensesin başına neler gelecek merakla beklemedeyimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, çok teşekkür ediyorum Kerime'ciğim, az önce yarınki bölümü bitirdim. Yarın sabah ilk iş yayına alırım:))

      Sil
  7. İlgiyle okuyorum . Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Yine bir heyecan yakaladım. Prensesi ayıcık kurtarır umarım. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarından itibaren heyecan artacak sevgili ebemkuşağı, sen de sağol.

      Sil
  9. Tuttuğu 2 adamı bile ortadan kaldıran zoi çok korkunçmuş..🤔 Bakalım prenses ve dadısı nası kurtulacak bu zoiden? Konuşan ayıcıklar hoşuma gitti..😊 Kesin kahraman bunlar olmalı..😀 Emeğinize sağlık,hikaye çok iyi gidiyor..✔🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle meğer tüm istediği güç ve paraymış ve güç zehirlenmesine uğramış:)evet doğru ikisi de kahraman ama onlara katılacak iki kişi daha olacak ileriki bölümlerde.:)Çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  10. Merakla 3. bölüme gidiyorum şimdi, harika gidiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Yıldız'cığım:)))

      Sil
  11. Aa ingilizce de eklemişsin, çok iyi olmuş :) çizimler de harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen İngilizce altyazı yapıyorum:))çok teşekkürler o senin harikalığın.:)

      Sil
  12. Heyecan dorukta, hayaletli kulede neler oluyor devam ediyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  13. Şu kolyeyi bulan ayıdan çok umutluyum.Diğer bölüme geçeyim şimdi,bakayım ne olmuş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın çok akıllı bir ayıcık o, okuyan gözlerine sağlık:)

      Sil
  14. Başmabeynciye kraliçelik çok yakışmış :)))) Göldeki kuğu olayı bana İngiltere kraliçesini hatırlattı.Kuğular da kraliçeye aitmiş ya :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten ben de ondan esinlendim, öğrendiğimde çok şaşırmıştım:)))neyse ki bizim kuğularımız özgür:)))

      Sil
  15. Harika gidiyor.Çizimlere zaten hayranım. Kötü, beter kraliçe. Adamları nasıl da kullandı.Bu kraliçe daha neler yapar kim bilir? Bize tanıdık böyle kötüler, biliyorsun Müjde'm. Profil resminde Bücürük çok tatlı ve güzel çıkmış. Maşallah yavruma. Emeğine sağlık. Sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Ece'ciğim, o senin harikalığın. Evet böyle kötüler bize çok tanıdık.:)Hem yorum, hem Bücürük için çok teşekkürler, sevgilerimle.

      Sil
  16. Kötülük yapan iyilik bulmasın. Kötü emelli hiçbir iş gizli kapaklı kalmamalı. İyi bir tanık sevimli ayı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiinnn evet yaaa kötülük yapanlar gizli kalmasın, eninde sonunda ortaya çıksın ki, inanıyorum çıkar. :)

      Sil
  17. Görgü tanığı var ki, tembel olanın yerinde olmak isterdim. Çizimler yine harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))görgü tanığı olmak zor bir durum:)çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  18. Kraliçeler hep mi böyle kötü olur, masallardada böyledir ya :)Ayıcık tanık ve o kurtarır gibime geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek hayatla paralel:))iyi kraliçeler de var, kötü kraliçeler de Fato'cuğum, sezgilerinde yanılmıyorsun:))

      Sil
  19. ooooooo tam film gibi sayiden de. kötü kraliçe orman. o kolyeyi adam fırlattığında belliydi bişi olacağı. tembel hayvan pek şirinmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler deeptone'cuğum, sen de beni bu hikayede yalnız bırakmadın. Tembel hayvana google görsellerde bak gerçekten çok şirin.:)))

      Sil
  20. Ahha aha yüzünde meymenet yoktu zaten bu büyücünün.Hainlik yapacağı belliydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Sahi o meymenetsizliği basında ve televizyonlarda kedileri için konan su kaplarını döken bir kadınından esinlenip çizdim:)))

      Sil
  21. Ilk bölümden sonra ancak okuyabildim. Cok güzel gidiyor bu hikaye de 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Derya'cığım, toptan okumak belki daha pratik olur:)

      Sil
  22. Beautiful! I love Caramel and LazyBeth! 😊

    YanıtlaSil