7 Ekim 2018 Pazar

PRENSES ve YILDIZ BÜYÜCÜSÜ Final - PRINCESS & STAR CHARMER final






"Ha-ha-ha! Çıka çıka bir kocakarı ile paçavralar içinde bir kız çıktı. Onlar gidince kuleye göz atayım belki içeride gömü filan vardır."
"Ha-ha-ha! A nanny and a girl in rags!  When they go, let me search the tower maybe there's a hidden treasure inside."



Onu duyan Bici, yine hayalet kılığına girmiş. 
Bici who listen his words, disguised as a ghost again.


"Bööööö!"



"Anneciğim! Kulenin hayaleti!"
"Mamma mia! The ghost of the tower!"


"İMDAAAATTTTT!"
"Heeeelllp!"




"Ha- ha - ha -ha."
"Ha-ha-ha -ha..."




Uçurumdan düşen ejderha o sırada tekrar yukarı tırmanmış
ve onu görünce kovalamaya başlamış!
The dragon fell from the cliff climbd again and 
he began chasing him.




"Ejderha! Aman Tanrı'm"
"Dragon! Omg!"


Neyse ki, ejderha ağaçta bir şempanze görünce, onu kovalamayı bırakmış.
For his luck, the dragon sees a chimpanzee on the tree and stopped chasing him.



O sırada ....
Meanwhile....



" Zoi'nin adamlarına güvenemeyiz, saraya gizli geçitten girmeliyiz. Yerini biliyorum."
"We cannot trust Zoi's guards, we should use the secret passage. I know where it is."



"Dadı onlara gizli geçidi gösterdiğinde hava iyice kararmıştı."
"Nanny showed them the secret tunnel meanwhile the sky became darker"




"Önce ben iniyorum."
"I'm going first.."




"Hayır! Tuzaklar olabilir. "
"No! There may be traps."



" Ben kraliçenim sana emrediyorum!"
"I'm your queen I command you!"


"İndir beni salak! Emrediyorum!"
"Release me fool! I command you!"



"Henüz taç giymediğine göre emredemezsin!"
"You cannot command since you haven't been crowned yet!"



" Hihihihi, bunlar birbirleri için yaratılmışlar."
"Hahahaha, they're made for eachother."





"Vay be ne romantik!"
"My God! This is so romantic!"




Yeraltı geçidinden saraya girdiler, herkes yemekteydi. 
They walked into the castle by  the underground tunnel, everbody was at dinner.



Tembel hayvan elmalara dayanamadı...
Lazy animal couldn't resist the apples...


"AAYY! BU DA NE? İMDAAAAT!
"What's this? Heeeelp!"


"Alt tarafı bir elma. Cimriler n'olcak! Şu kadın benden bi elmayı esirgedi Karamel."
" A small apple! That's all and this woman didn't want me to take it! Caramel!"


"Neee! Sizi gözüdoymazlar, bir elmayı esirgersiniz ha?"
"You greedyguts! You don't let her to take an apple ha?"





"Neler oluyor burada? Muhafızlar! Yakalayın şunları çabuk!"
"What's going on here? Guards! Catch them!"



" Durun! Ben prenses Lillian'ım. Bu kadın,10 yıl önce beni kuleye hapsetti."
" Stop! I'm princess Lillian. This woman locked me into the tower 10 years ago."




"Hahahahaha. Güzel bir yalan kabul ediyorum."
"Hahahahahaha. A nice lie I must admit."



"Yalan ha? Peki beni tanıdın mı Zoi? "
"Lie ha? Did you remember me Zoi?"


" Sen! Hayır! Olamaz!"
" You! No! This cannot be!.."




"Muhafızlar! Yakalayın şu yalancıyı!"
"Guards! Catch this lyer!"





"Teslim ol, eller yukarı!"
"Hands up!"


" Yakalayın da göreyim salaklar!"
"Catch me if you can idiots!"


Zoi ellerinden yıldırımlar çıkarttı!...
Zoi fired ligtning from her hands!

"Ah! Gözlerim! "
"Oh! My eyes!"



" Babam, kolye tüm kötü güçleri sahibine yansıtır demişti."
"My father told that the penant reflects all evil powers to it's master."




"Denemenin tam sırası. "
"It's the time to test it. "




Kraliçe ortadan yok oldu. Geriye tacı kaldı.
The queen vanished into tiny air. Her crown was left only.





"Babam haklıymış. Sihirli kolye işe yaradı."
"My father was right. Magic  pendant worked."




Yıldızları da tekrar gökyüzüne saldılar.
They sent the stars to the sky again.




YAŞASINNNN!
OLEEEYYYY! HURRAAAAY! HEEEYYY!







"Kurtulmanızın şerefine prenses."
"I drink to your rescue princess."


Tobi, ayı ve tembel hayvanı kimse görmüyordu...
Nobody was seeing  Tobi, bear and lazy animal.

"Hadi gidelim çocuklar."
"Let's go guys.."







"N'olur ağlama Tobi. Zaten şirretin tekiydi..."
"Evet yaa, çaçaron!"
"O kadar güzel de değildi. Di mi?"
"Please don't cry Tobi. She was not  beautiful. "
"Hiç canım! Bildiğin çirkin!"
"Beautiful?  She was ugly!"
"Yeah, she was shrewish!"




"O bir prenses. Bana niye baksın ki? Zaten kimin umurundayım ki?
Kepçe kulaklı Tobi'yim sadece...."
"She's a princess. why does she cares for me? Who cares for me?
me! Big ear Tobi....." 




"Öyle deme Tobi, biz seni önemsiyoruz ve seviyoruz. Hem sen
olmasaydın yıldızlar hala cadının sarayında hapisti."
"Don't say this Tobi, we care for you and love you. And
if it weren't you the stars would be locked in the witch's castle."





"Bak Tobi baloda hır çıkınca aldıklarımıza"
"Ya şu yelpaze, ipek üzerinde ejderha resmi var tıpkı bize saldıran ejderha..."
"Look at the souvenirs we took from the ball Tobi
What about this Japanese fan? Silk and dragons like the one who attacked us"




" Beni neşelendirmek istiyorsunuz anlıyorum ama onu unutacağımı sanmıyorum neyse gidelim ben de sizi seviyorum..."
"I know you want to try to make me happy but I don't think I can forget her...let's go
I love you too..."





"Üüüüü....booo hooo..."




Sonra prenses yaptığı hatayı farketmiş: "Tobi?  Karamel? Tembeleş? Nereye gitti bunlar?"
Then princess realized her mistake
"Tobi, Caramel, Lazy...where did they go?"





"Dadı! Tobi arkadaşlarıyla gitmiş!"
"Nanny! Tobi has gone with his friends!"




"Merak etme çok uzaklaşmamıştır, koşarsan yetişirsin!"
"Don't worry, he cannot go far away. If you run, you'll catch him!"



Prenses koşa koşa Tobi'ye yetişti...
Princess run and caught Tobi....




"Tobi?...Beni bırakıp gidiyor musun?"
"Tobi? Are you dumping me?"




"Lill--yani prenses! Tabii ki hayır...ben...ben..."
"Lill...I mean princess! Ofcourse not...I....I...."




"Seni seviyorum gitme."
"Ben de seni..."
"I love you."
Me too.."



Tam o sırada rüzgar esmez mi!? 
Just at that moment the wind blowed...:)


k

"Neyin var?"
"What's wrong with you?"





Tobi, kepçe kulaklı olduğunu söyleyince, Lillian 
"Benim için önemli değil Tobi, seni olduğun gibi seviyorum şaşkın!" dedi.
When Tobi told her that he has big ears, she said
"It's not important for me, I love you just the way you are "





Tahmin ettiğiniz gibi, Tobi ve Lillian evlendiler ♥
ülkeyi çok iyi yönettiler ve herkes çok mutlu oldu. 
Zoi'ye gelince, yok olmuştu ama ölmüş müydü?
As you might have guessed, they married,
ruled the country successfully and everybody became very happy.
As for Zoi she vanished but did she die?



SON
The End




Yazan ve çizen:
Müjde Dural


Bölümler:

5. Bölüm - 5th. episode
6. ve son bölüm - Final





76 yorum:

  1. mutlu son..😊 tobi ve prenses lillian sonunda birbirlerine kavuştular..✔ zoi çok korkunçtu ama yok olduğuna göre ölmemiştir herhalde,hikayenin devamı olursa gene ortaya çıkabilir..final mutlu sonla bitti,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep mutlu sonlardan yanayım, ağlamayalım gülelim değil mi?:)))Haklısınız Zoi ölmemiş olabilir, film olursa devamı çekilebilsin istedim:)
      Çok teşekkür ediyorum, beni bu hikayede de yalnız bırakmadınız.:)

      Sil
  2. Tüm öyküler böyle resimli olsa keşke...

    Çok hoştu. Hem görsel hem de okumalı. Nereden buluyorsun böyle konuları :) Devamı var mı yani sorunun cevabı olacak öykü gelecek mi?

    Bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin'ciğim, çocukken rahmetli babam bana ayı masalını anlatırdı ve çok sevdiğim için sıksık anlattırırdım:)o masaldan esinlendim ama kopya olmasın diye masal içinde masal olduğunu da belirttim.:))

      Devamı olabilir çünkü Zoi'nin ölüp ölmediği anlaşılmadı sadece yok oldu. Ama ben çok yoruldum şu anda hiç niyetim yok devamını çizmeye.

      Çok teşekkürler sen de bu öyküde beni yalnız bırakmadın:)

      Sil
  3. Mujde abla bitti mi...Hergun firdat yaratip kitap okur gibi okuyordum:(
    Mutlusonla bitmesi huzur verdi.Yildizlarin evlerine gitmesi icimi rahatlatti.
    Burda verdigim mesajda çok anlamli.Kimseyi görünüşüne göre ayirmamaliyiz.Kepce kulaga bakmak yerine iyi,merhametli bir kalbi görmek en güzel davranış biçimidir.
    Yüreğine sağlık ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti İnci'm, evet haklısın canım, tam söylediğin mesajı vermek istedim; hem de mizah unsuru olurdu, çok yakışıklı, kusursuz bir kahraman olsun istemedim:))
      Çok teşekkür ediyorum, sen de bu hikayede beni yalnız bırakmadın.♥

      Sil
    2. Büyük oğlum bu hikayeye bayıldı.Uzun uzun dun konuştuk.
      Tekrar yüreğine sağlık ❤️💓

      Sil
    3. Aaayyy çoook mutlu oldum.
      Sen de sağol İnci'm. ♥♥

      Sil
  4. Mutlu son hoş durmuş masalda. Ellerinize, yüreğinize sağlık. Selamlarımla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukaddes'ciğim sen de bu masalda beni yalnız bırakmadın, güzel yorumlarının tümüne çok teşekkür ediyorum, selamlar benden:)

      Sil
  5. Aaa... çabuk bitti sanki.
    Mutlu son her masalda olduğu gibi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk gibi gelmesi doğal çünkü aklımdaki tüm sahneler, tüm diyalogları aktaramıyorum. Ama film olursa 120 dakikalık olur.:)
      Beni yalnız bırakmadın bu öyküde teşekkür ediyorum.:)

      Sil
  6. Ahh, ne güzel bir son, en sevdiğimiz mutlu son :)) Ama ben bir an Tobi' ye koşup yetişemeyecek sandım, neyse ki günümüz saçma gururlarına bürünmedi de sevdiğinin peşinden koştu prenses :D
    Çizimler, hikaye, akıcılık çok çok güzeldi ablacım tekrar ellerinize sağlık. İlerde bu güzel senaryonun filmini de izleyeceğimize inanıyorum ben.. :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonların mutlu bitmesi benim de en sevdiğim şey:)))film olunca Tobi ile prenses çekişmesi, bir sürü sahne olacak ama aklımdaki tüm sahneleri, tüm diyalogları buraya aktaramıyorum:( zor olur....

      Çok teşekkür ediyorum şefim, mutlu oldum tüm yorumlarınla sen de beni yalnız bırakmadın:)ah inşallah aminnnn. ♥

      Sil
  7. Mutlu sonları çok seviyorum . Devam filmine de açık kapı bırakılmış :)

    Ellerine, yüreğine, kalemine sağlık Müjdecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de:) evet özellikle öyle bıraktım:)Zoi intikam almak isteyebilir ileride:)
      Beni yalnız bırakmadığın için sen de çok sağol Handan'cığım.

      Sil
  8. Aşk kazandı bir kez daha, sevdim sonunu. Peki tembele ne oldu, uyuyor mu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, tembel ormanda prensesi kurtaran ekipten olduğu için hava atacak hep:)))hikayemde siz de beni yalnız bırakmadınız çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  9. Müjdeciğim eline emeğine sağlık canım. gerçekten meşakkatli bir iş. Hem çiziyor, hem kurguluyor hem de ingilizce alt yazılı yapıyorsun. Harika olmuş, iyi geceler canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça yorucu oldu gerçektende Hanife'ciğim, alt yazı her zaman yapmıyorum bir, iki dizide yaptım, biri de bu zaten:) bir kişi bile olsa Türkçe bilmiyorsa anlasın istedim:))O senin harikalığın canım çok teşekkür ediyorum. Sevgiler.

      Sil
  10. Sihirli kolyenin bu kadar işe yarayacağını düşünmemiştim.Ne güzel bir son oldu,kötüler de layıkını buldu.Çizimler de çok güzeldi.Emeğine sağlık ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En önemli görev sihirli kolyeye düştü:)beğenmene sevindim Yurdagül'cüğüm çok teşekkür ediyorum sen de bu hikayemde beni yalnız bırakmadın. :)

      Sil
  11. mutlu sonla bitti :) .. ama zoi nin sonu muallakta kaldı..

    gerçekten öldü mü, yoksa beklemeli miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerde Zoi'den sadece taç kaldı dolayısıyla ölmemiş olması büyük olasılık:)))hayalim bunun film olarak çekilmesi o yüzden Zoi'yi öyle bıraktım.:) Çok teşekkür ediyorum siz de hep destek oldunuz yorumlarınızla.:)

      Sil
  12. ooo her seriden sonra bir daha hayran oluyorum sana , değişik konular bulmak konusunda harikasın , çizimler güzel eh arada böyle mini diziler de benim gibi zamanı az olanlar için ilaç niyetine :D eline , emeğine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylem'ciğim çok teşekkür ediyorum, teveccüh göstermişsin canım arkadaşım. Sen de başından beri beni yalnız bırakmatın sağol:)

      Sil
  13. Çok seviyorum mutlu sonları. Ne büyük bir emeğin ürünü. Bol köpüklü bir kahve yakışır bu finalin üstüne. Eline, kalemine, sağlık Müjde ablacığım. Kutlarım yürekten. İnşallah filmi de olur. Sevgi ve selamlarımla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu son konusunda hem fikiriz:)oh, iç Yıldız'cığım afiyet bal olsun:)inşallah amiin güzel yüreğini yapımcılar, kanallar duysun. Sen de beni yalnız bırakmadın, çok teşekkürler canım, sevgiler, selamlar:)))

      Sil
  14. muhteşemsiniz Müjde Abla, hayranım size gerçekten, yine harikaydı, çizimler, konu, yaratıcılığınız... bravo gerçekten, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Eren'ciğim, teveccüh göstermişsin, çok sağol canım, sen de beni yalnız bırakmadın başından beri.:) Sevgiler:)

      Sil
  15. Bir masalın daha sonuna geldik.Mutlu son en sevdiğim :))
    İyiler hep kazanmalı bence.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu Nur'cuğum, bence de hep iyiler kazanmalı, sen de sağol canısı. Beni yalnız bırakmadın:))

      Sil
  16. Mutlu son.. Bayıldım.. Yeni hikayeyi merakla bekliyorum Müjde ablacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Kerime'ciğim, sen de hep destek oldun, bu çizimli/resimli son hikayemdi, çok yoruyor, artık dinleneceğim. Belki çizim, resim olmadan çok kısa, yarım sayfalık ibretlik gerçek hayat hikayeleri yazmayı düşünüyorum.

      Sil
    2. Sen yeter ki yaz, her şekilde okurum ben.

      Sil
  17. Çok güzel bitti. Eline ruhuna sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yasemin'ciğim, sen de bu yolda benimleydin. :)

      Sil
  18. hemen de aşık olup evlendiler keşke gerçek hayatta da böyle olsa :D güzel bir son oldu emeğine sağlık çok uğraştın ama değdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bekardın yanlış aklımda kalmadıysa, darısı başına diyeyim:)))epey uğraştırdı gerçekten ama değdiğine çok mutlu oldum, sağol Özlem'ciğim, sen de beni yalnız bırakmadın. :)

      Sil
  19. Güzel bitti elinize sağlık Müjde Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gül'cüğüm sen de beni yalnız bırakmadın:)

      Sil
  20. merhaba müjdem.sen ne yaratıcı insansın !hem yazıyor hem çiziyorsun.diğerlerini okumadım ama sırayla okuyacağım ama bunu bitirdim.çok güzeldi.bravo diyor ve alkışlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay'cığım hoşgeldin, özlemiştim seni, bloğuna döndün inşallah bırakmıştın bir ara:((okuyan gözlerine sağlık canım, teveccüh göstermişsin çok teşekkür ediyorum♥

      Sil
  21. Mutlu sonlara bayılırım. Kötüler sonunda yine hak ettiklerini buldular ohh olsun :))) Çok mu erken bitti acaba? 7 bölüm bana yetmedi gibi ...Ya tabi hepsi ayrı bir emek,senin de emeklerine sağlık..Çizimler ayrı anlatım ayrı güzeldi yine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı daha uzatmak istemedim, çok yoruldum, ama film olarak inşallah çekilse 120 dakika olur, aklımdaki tüm sahneleri buraya aktaramıyorum:( Yeşim'ciğim başından beri yanımda oldun sen de, çok teşekkür ediyorum.:)

      Sil
  22. Güzel bir emek ürününün sonuna geldik. Yenilerini okumak dileğiyle selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Hüseyin hocam, ilk bölümden beri desteğiniz için sağolun. Selamlar....

      Sil
  23. Müjde Ablacım tek tek tüm bölümleri okuyarak finale kadar gelmiş bulunuyorum 😊 Çok keyifle okudum,çizimler,hikayenin ilerleyis şekli çok güzeldi.
    Prenses ve Toby birbirleri için yaratılmış ne güzel mutlu son oldu ve iyiler kazandı.
    Ben en çok tembel hayvanı sevdim😊sürekli uyuyordu 😃Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil'ciğim okuyan gözlerine sağlık tekrar, sen de yalnız bırakmadın bu dizide beni, hikayemi, karakterleri beğendiğin için mutlu oldum canım, çok teşekkür ediyorum:) Sevgilerimle♥

      Sil
  24. Harikaydı, çok romantik. Bence kitap olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çizgi film daha doğrusu animasyon olmasını çok hayal ediyorum ama tabii kitap da olur, inşallah canım, güzel dileklerin, sen de beni bu hikayede yalnız bırakmadığın için çok teşekkürler:)

      Sil
  25. Ben çok beğendim bunu da, emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  26. Şahane Müjde, çizimler konuşuyor ama çok yeteneklisin. Mutlu son. Hep mutlu sonlar olsun, kim istemez. Ama hayat sürprizlerle dolu. Eline emeğine sağlık kardeşim. Sevgiyle kucaklıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata zaten acılarla dolu, bari hikayelerin sonu mutlu bitsin istiyorum:)sen de hikayemde beni yalnız bırakmadın çok sağol, ben de kucaklıyorum canım, sevgiler:)

      Sil
  27. Merhabalar.
    Bir diziniz daha sona erdi. Takip ettiğim pek söylenemez ama, sayfanıza uğrayıp, en azından çizdiklerinize bakıyorum. Televizyondakiler başta olmak üzere dizilerden nefret ediyorum. Çok yıllar öncesi ne güzel diziler vardı: Ekmek Teknesi, Bizimkiler vb. Burada sadece kendi duygu ve düşüncelerimi ifade ediyorum. herkes de benim gibi sevmemek zorunda değil tabi. Bu bir zevk meselesidir. İzleyenleri de kınamıyorum, onları eleştirmiyorum, ben sadece kendim için kendimden bahsediyorum. Ancak, şunu da itiraf etmeliyim, emek vererek yaptığınız bu dizilerinizden biri herhangi bir yapımcı tarafından diziye konularak televizyonda yayınlanırsa haberim olsun, belki o zaman bu diziyi blog arkadaşımın eseri diye izlerim herhalde. Bu samimi düşüncelerimden dolayı lütfen beni bağışlayınız.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Olsun takip ettiğiniz kadarıyla yorum yapmışsınız yine de, eksik olmayın. Bizimkiler'i hatırlıyorum her akşam izlerdik, Perihan Abla, Kaynanalar hatta. Hepsini çok severdik. Elbette zevkler tartışılmaz denir zaten, estağfurullah yorumlarınızda samimi olmanız bağışlanacak değil, takdir edilecek bir özellik.
      Ah inşallah ama yapımcılar hep kendi çevrelerindeki eş,dost, tanıdıkların hikayelerini çekiyorlar. Güzel dileğiniz, samimi yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  28. Şehirlerde,biz de yıldızları göremiyoruz.Bizim yıldızları hangi büyücü topladı acaba Müjde abla ? :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma maalesef öyle, ben de göremiyorum atmosferimiz ne kadar kirli demek ki...:(((
      Cam güzelim, ilk bölümden itibaren yalnız bırakmadın sen de, çok teşekkür ediyorum:))

      Sil
  29. O kolyelerden ben de isterim 😃😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de:) Tüm yorumların için çok teşekkür ediyorum.:))

      Sil
  30. çok tatlı bittiiiiii mutlu romantik :) ne kolyeymiş yiaaa :)

    YanıtlaSil
  31. Fantastik bir senaryon vardı ismini anımsayamadım canim okumak istedim, onu ararken Yıldız Hırsızı'nı buldum;) İyi ki de buldum çook sevdim. Babana ithaf etmen de ayrıca anlamlı. Nur içinde yatsın.
    Çizimlerin hep çok güzeldi ama bu sefer müthişti. Benim gözümde senin çizimlerinle oluşmuş bir masal kitabı canlandı. Düşünmüş müydün daha önce canim?
    Özlemişim :) Sevgiler canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perilerin Armağanı'nı sanırım söylüyorsun, hikayemin ismini sonradan Güzel Katil olarak değiştirdim. O yüzden bulamamışsındır.:)) Ana sayfamda Güzel Katil'e tıklarsan ulaşabilirsin dilersen...

      Gerçekten çocukken babamdan dinlemeyi ençok sevdiğim masaldı, öyle de güzel anlatırdı ki...Aminnn canım, çok teşekkür ediyorum.

      Bunda biraz daha özendim, masal kitabı olarak bunu düşünürüm ama yayınevleri ilgilenir mi, kabul eder mi bilemiyorum. Yoksa kendim bastıramam. İnşallah kabul ederler resimli masal kitabı olur en azından. Babamın da ruhu şad olur.

      Çok teşekkürler, ben de özlemiştim, gelmene, yorumuna çok sevindim. Sevgilerimle:)

      Sil
  32. Sadece çizimlere bakmak bile bana iyi geldi. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nagihan'cığım, bloğa ara verdim belki biliyorsun o yüzden kimselere uğrayamıyorum (tek istisna ölen bir eski blog arkadaşım için 2 satır rahmet diledim; o da blog ziyareti bile sayılmaz) ancak yorum yazanlara cevap yazıyorum. O yüzden bloğuna gelemiyorum kusura bakma, moralim düzelince belki dönerim bir gün bloğuma.

      Sil
  33. Wow, Princess Lillian is powerful! This is beautifully and magically illustrated! How are you? I’m featuring a designer from Turkey on my latest blog post. I still hope to visit, one day!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I love to create powerful woman in my stories. Thank you, I'm fine, how are you? Oh a Turkish designer! I'm looking forward to read it. I hope so.

      Sil
  34. O ölse bile yeni kötüler her zaman vardır
    Olsun iyiler az da olsa güçleri her zaman sevgiden geçtiği için kazanan iyiler olacaktır.
    Eeee...bu ugurda bedeller ödenecekse de ödenecektir.
    Bedel ödeyenlere selam olsun.

    Kalemine, yüreğine ve emeğine sağlık .
    Çizgilerin özellikle yıldızların kurtuluşu sahnesi harika bir hayal gücü ..Yaaa. bayıldım...💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Merih'ciğim, kötüler maalesef her zaman var ama en önemlisi iyilerin ses çıkartmaması, korkması, iyiler korkmasa, ses çıkartsa, göz yummasa, kötüler hiçbir şey yapamaz, yapsa da cezalandırılırlar. Rahmetli İnönü de demişti ya, namuslular da namussuzlar kadar cesur olmalı. Demek ki, iyi ve namuslu insanlar namussuzlar kadar cesur olmuyorlar:(

      Sen de sağol canım, çok teşekkür ediyorum, aslında o sahneyi bilgisayarda yapabilecek becerim olsa çok daha güzel olurdu ama bilmiyorum. ♥♥♥♥♥♥

      Sil
  35. Müjde ablacım çizimler harika olmuş . Mutlu son... Kalemine,yüreğine sağlık:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Ilgın'cığım, çok teşekkürler:))))

      Sil