6 Ekim 2018 Cumartesi

PRENSES ve YILDIZ BÜYÜCÜSÜ 5 - PRINCESS & STAR CHARMER 5





Yolda, hanım bir tembel hayvana rastladılar.
They met a female lazy animal.




Bizim şıpsevdi Tembeleş hemen aşık oldu. 
Our boy fell in love at first sight. 😂😂

Tobi'nin lavtasını kapıp kıza serenad yapmaya başladı ama çalmayı bilmiyordu.😊
He tried to give a serenade for her with Tobi's lute but he didn't know to play.




"Tanrı'm! Bu bir işkence!"
"Oh my God! This is a torture!"



Fakat aniden kızın erkek arkadaşı geldi ve çok kızdı!
But  her boy friend came suddenly and got very angry!



"Gel bakalım! Korkmuyorum!Çok iyi karate yaparım."
Come on I don't afraid of you!I'm good at karate.






"Ah!"
"Oh!"



"Üüüüü...."
"Booo...hooo..."



"Üzülme Tembeleş, unutursun.."
"Don't be sad Lazy...you'll forget her soon..."


Nihayet basamaklara geldiler...
Finally they came to stairs

Önlerinde daha yüzlerce basamak vardı.
There were hundreds of steps ahead...



photo kaynak- source
Basamakların tuzaklandığını bilmiyorlardı...
They were unaware the traps!



Bir basamağa basınca basamak aşağı düştü ve oklar fırladı!
When Tobi step one of them, it fell and arrows have been thrown!

"Kaçın! Oklar!"
"Mind the arrows!"


Bir ok Tobi'nin lavtasına saplandı.
An arrow struck  Tobi's lute.

"Müzik aşkım hayatımı kurtardı!"
"Music love saved my life!"


Tuzaklar bitmek bilmiyordu!
There were more traps on the stairs.!

"İMDAAAT! Çocuklar yardım edin."
"HEEELP!  "






"Nerdesin Tembeleş? Ağaca tırmanman gerekiyor!"
"Where are you lazy? You must climb the tree!"


"Zzzz......uykum geldiiii......"
"Zzzzz....I need sleeping...."



"Uyumanın sırası mı şapşal?"
"Is it time to sleep idiot?"



" Tam ortaya geldim, biraz uyuyayım sonra yine tırmanırım.."
" I came to the middle of the tree, may I nap a little then climb again?"


Sonunda Tembeleş ipleri kemirip Tobi'yi kurtardı.
At the end lazy animal saved Tobi.

Umarım başka tuzak yoktur.
I hope there's no more tramps..



Derken bir ip gördüler...
They saw a rope...


Kesin tuzak ama korkmuyorum! Çekiyorum çekiyorum çeeek tim...geleceği varsa göreceği de var!
 her neysen gel bakalım hatta sana çay, kahve ısmarlayayım hahaha...!
Sure another trap but I don't afraid of. We'll overcome it too.  Come on who ever you are let me offer tea or coffee hahahaha... 




! ! ! ! 


İp ejderhanın ayağına bağlıydı.
The rope was tied to the dragon's foot.



"Borcum olsun!"
"Rain check!"



Onlar kaçtı, ejderha kovaladı. Bir uçuruma geldiler.
They escaped, dragon followed, they came to a cliff. 


"Bittik!"
"We're done!"



"Ha-ha-ha...ejderha hepsini yiyecek. Acıdım valla zavallılar."
"Ha-ha-ha the dragon will eat them all. Poop guys!"




"Bizi yiyecek!"
"It will eat us!"



"Hayır! Bir fikrim var, üçe kadar sayınca yere yatın."
No! I have an idea. When I count to three, lay down"


1 - 2 - 3  ŞİMDİ!
1- 2 - 3 Now! 


Böylece ejderha üstlerinden uçup aşağı düştü.
So the dragon flied over them and fell from the cliff. 

"Yaşasınnnnn!"
"Hurrayyyy!"




"Vay canına bu kepçe kulak ne şanslı. Kurtuldular."
"Wow! This stick out ears is so lucky. They had saved."



Ve nihayet kuleye geldiler.
And finally they arrived at the tower.



"Acaba nasıl biri? Daha önce hiç prenses görmedim."
" I wonder what does she look like? I've never seen a princess before."



Tobi,  hayal kuruyordu:)
Tobi was dreaming  :)




"Hayal kurmayı bırakıp şu kapıyı kıralım ve güzel prensesi kurtaralım."
"Let's stop dreaming and break this door and save the beautiful princess."



Az sonra kapı kırıldı.
Soon the door was broken.

!!!


" Ha?" 



"Bu da ne böyle? Sirkten mi kaçtınız? "
"Who are you? Did you escape from the circus?"




" Bizi beğenmedi Tobi...."
"She didn't like us Tobi..."




"Bizi beğenmediniz  ama sizi kurtarmaya gelmiştik!"
" You didn't like us but we came to save you !"




" Aman Tanrı'm! Üstelik sihirli kolyem ayının boynunda!"
"Oh my God! My magical pendant is on this bear's neck!"




"Size vermeye gelmiştik prenses"
"We brought it to you princess."




"Ah! Tamam tamam üzülme, yanlış anlamışım, 
hepinize çok teşekkürler."
"Oh! Allright, don't be gloomy. It was a misunderstangin, Thanks to all of you."




"Hoşgeldiniz cesur çocuklar, sonunda dualarımız kabul oldu."
"Welcome brave children, the God heard our prayers."



"Hemen saraya gidelim. Zoi olacak o cadıya iki çift sözüm var.
"Let's go to the castle at once. I have a word or two for that witch named Zoi."


Sen de bizimle gelmelisin Bici.
You have to come with us Bici. 


Bici, "Bu kulede doğdum, tüm arkadaşlarım ve çocuklarım burada  o yüzden sizinle gelemem. Hoşça kalın, yolunuz açık olsun." dedi. Prenses de "Seni ve bizim için yaptıklarını hiç unutmayacağız. Seni çok özleyeceğiz. Hoşça kal." dedi.
"Bici said 'I was born in this tover and all my friends, my children are here so I cannot come with you. Bye. Have a safe trip."
And Princess said: I'll never forget you and what you did for us. We'll miss you. Bye. "


41 yorum:

  1. Ooo,sonunda prensesi kurtardılar,kraliçenin işi zor artık..✔ Prenses Lillian'ın çizimlerini çok beğendim..Yeşil gözlü prensesin bakışları fatma giriğin gençlik gözlerine benzemiş..😊 elinize sağlık..✔🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle zor, a evet Fatma Girik'in de gözleri çok güzeldi, siz de sağolun:)

      Sil
  2. Hahaha hayalindeki prensese pek uymadı gördüğü ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa halbuki düşünse on yıldır kapalı kulede, zarzor üstüne başına bir şeyler uyduruyor, dikiyor, o kadar giyindiğine şükretsin:))))

      Sil
  3. Vayyyy, yine su gibi akan bir dizi...
    Çizimlerin çok eğlenceli yine ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Şebo'cuğum, bugün final bölümünü hazırlıyorum. Yarın final yapıyorum. ♥

      Sil
  4. O nasıl karşılama öyle. Hiç yakışmadı.
    Seni kurtarmaya gelmiş birine böyle mi davranılır...
    Hihhhh..
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi yane?:))) işin aslı anlayamadı o an ne olduğunu. Onu kurtarmaya geldiklerini anlamadı. Normalde kurtarmaya gelse gelse süslü kıyafetleriyle saray muhafızları filan gelir diye hep kendini şartladı.:)))

      Sil
  5. "Müzik askimi kurtardi"bu soze ve espriye cok güldüm 😄 Prensesin ettigi lafa bak.Ya bit teşekkür etsene o ne oyle:))
    Mujde abla kesinlikle senaryolarini kitap haline getirmelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim İnci'm doğaçlama bir espriydi o an aklıma gelen.:) Ya evet biraz huysuz bir prenses:))bilemiyorum İnci'm belki en azından bu masalı öneririm yayınevlerine bir şansımı denerim.
      Çok teşekkürler:)

      Sil
    2. Mutlaka önermelisin.Her yaşa hitap eden bir üslüpla yazabilmen büyük bir başarı..
      Asıl ben teşekkür ederim,💓💓👏👏👏

      Sil
  6. intikam çanları sesleri geliyor kulağıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız bunca yıl hapsedilmenin intikamını almalı.:)

      Sil
  7. Bir an prensese ulaşamayacaklar sandım... Ah Tobi esmer prensesi nasıl sarışın hayal ettin nasıl boyasın o kız saçlarını kalede. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Hakikaten prenses deyince hep sarışın hayal ediyoruz:)))))

      Sil
  8. Vav bakalım neler olacak şimdi bir solukta okudum gerçekten 😊 emeğine sağlık canım ablam sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım, artık final bölümüne geldik, şu an sabahın yedisi, birazdan final bölümünü yayına sokacağım, beklerim mutlaka finale de. Çok teşekkür ediyorum. :)♥

      Sil
  9. Ejderhadan kurtulduklarına göre kraliçeyi hayli hayli alt ederler gibi geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Bence de öyle, zaten kötüler değil iyiler kazansın istiyoruz hep:))

      Sil
  10. Tembel hayvan mı daha komik yoksa uçurumun başındaki o tepki mi, hihihi :))) Prensesimiz biraz donuk ama gözleri pek güzel vallahi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözleri çok güzel olsun istedim şefim, beğenmene sevindim, yorumuna sağlık:)

      Sil
  11. Prenses biraz naz yapıyor ama aşk çıkar bu hikayeden. Hala tembeli en sevimli buluyorum. Rahat çocuk :))

    YanıtlaSil
  12. O tuzakları geçecek babayiğit azdır.Tebrikler valla :)

    YanıtlaSil
  13. Çeetin bir mücade olmuş. Ne çabuk finale gittik Müjde abla. Tatlı tatlı gidiyordu ne güzel?. Nasıl bitti şimdi okumaya gidiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız'cığım masal olduğu için çabuk bitecekti zaten, ama film olsa 120 dakikayı bulur tabii tüm sahneleri, tüm diyalogları buraya aktaramıyorum yoksa daha uzun sürer ama yoruldum:(
      Okuyan gözlerine sağlık:)

      Sil
  14. Müzik ruhun gıdasıdır aynı zamanda da hayat kurtarıcısıdır..Lavta en olmadık zamanda hayat kurtarmış.Bu bölüm çok mu hızlı aktı ne :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle öyle Yeşim'ciğim, bilemiyorum hızlı mı oldu, okur gözüyle belki hızlı akmıştır olabilir, haklısın.:))

      Sil
  15. Çizimlerinin hayranıyım, tembel hayvan benim de favorim zaten çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Esra'cığım, evet şirin bir hayvan:)))

      Sil
  16. İki gün girmedim internete,final bile olmuş. Minik ve çok tatlı öykü oldu.Bence yeniden yapmalısın, eline sağlık. Çizimler harika yine. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik resimli,çizimli başka öykü düşünmüyorum çok yoruyor, sen de bu hikayede beni yalnız bırakmadın çok teşekkür ediyorum canım, o senin harikalığın. Benden de sevgiler.

      Sil
  17. Prenses aynı Zeyna gibi.Zavallı Tobi hayalleri suya düştü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 10 yıl doğrudürüst giyeceği yok, dadısının diktikleriyle filan nasıl biri olsun derken Zeyna gibi bir şey çıktı ortaya:)))ama hayalindeki gibi giyinmiş olsa çok mantıksız olurdu zaten:)))

      Sil
  18. Kaprisli prenses 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film olsa ikisi çok didişecekler burada fazla sahne çizemedim:)))

      Sil
  19. çok tatlıydııı. tembel hayvan işe yaradıı. şimdi napcaklar bakalıım. baksanaa, rain check, demişsin yaa, alacağın olsun. bu böyle mi gerçekten yaa. hiç duymadım bunu. rain check, diyelim bir dükkana gittin. bişi alcan, ama o anda yok, rain check veriyolar sana, o malı depodan getiriyorlar, sen de gidip alıyon. gerçekten de alacağın olsun ama mal olarak. ticari olarak. burdaki gibi alacağın olsun deniyo mu yaa. ay bak bunu bilmiyoduuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim deeptone'cuğum, çok teşekkür ediyorum. :) uzakta işlerim vardı, eve gel, banyo yap filan ancak görebildim yorumları...
      Raincheck'i ben de Netflix dizilerini izlerken, o sayede öğrendim ve keşfettim.:)
      Ticari anlamda olmuyor, şöyle :
      Mesela senle ben buluştuk, sinemaya gideceğiz, tam o sırada bana bir telefon geldi çok acil bir şey olmuş mesela evin kapısını açık unutmuşum:)))mecburen sinemaya gidemiyoruz seninle ve ben
      "alacağın olsun" diyorum. (Başka sefere gideriz anlamında)

      Sil
    2. Pardon alacağın olsun değil 'borcum olsun' derdik galiba....:))
      şaşırmışım....sonradan farkedip düzelttim...

      Sil