4 Ekim 2018 Perşembe

PRENSES ve YILDIZ BÜYÜCÜSÜ 3 - PRINCESS & STAR CHARMER 3



 Aradan on yıl geçti. Küçük prenses ve dadısı hala kulede hapisti ama ölmemişlerdi çünkü...
10 years have passed, little princess and her nanny were still locked in the tower but they were alive,  because....





Kuledeki  Bici isimli Fare onlara acımış
The mouse named Bici had pitied them 


Ve prenses ile dadısına yiyecek, su hatta giyecek getiriyordu.
And was bringing food, water and even clothes for princess and her nanny.


Yiyecek aşırmak için üzerine çarşaf giydiğinden herkes onu hayalet sanıyordu. 
Everybody was thinking it was a ghost since she was wearing a sheet for stealing food.




Lillian, 18 yaşına gelmişti. 
Lillian was 18 years old.


"O kadını hiç gözüm tutmamıştı. Ne kadar haklıymışım."
"I never loved that woman, now I know I was right."


 "Bir balta olsaydı kapıyı kırardık."
"If only we had an axe, we'd break the door."


" Umudunu kaybetme canım, belki birisi bizi bulur."
"Don't lose hope sweetie, maybe someone finds us."


Öte yandan...
Meanwhile....

Karamel  ve Tembeleş, insanlardan korktukları için kimseye bir şey söylemediler. Prensesin sihirli kolyesi ise hala ayıcığın boynundaydı.
Caramel and Lazy didn't talk to anyone because they fear the humans. Princess' magic pendant
was still at his neck.


Ülkenin durumuna gelince...
As for the country's situation...

Kraliçe, köylülerin ektiklerinin çoğunu, tarlalarını vergi diye alıyor, insanlar yoksullaşıyordu.
Zoi and her men were taking most of the crop as tax, so the people were getting poor.




Kendisi ve adamları ise her gün ziyafetteydiler.
She and her men were enjoying banquet every day.


" Göl kıyısında da bir saray yaptıracağım..."
"I'd like to build a new castle  near the lake..."



"Bu şahane bir fikir kraliçem.."
"That's a great idea madam..."


Bazen sarayın dış kapısında vatandaşlar toplanıyordu.
Sometimes the citizens were gathering at the gate of the castle. 
"Lütfen bırakın da kraliçeyle konuşalım çocuklarımız aç..."
"Please let us talk to the queen our children are hungry.."





"Ne? Onlar da kim oluyormuş? Kovun; gitmezlerse tutuklayın."
"What? Who do they think they are? Send them away or arrest"


İtiraz edenler, eleştirenler hapse atıldı...
The people who criticize or object were sent to jail...



 Bu on yılda Tobi de  büyümüştü...
Meanwhile Tobi was grown old too within 10 years...
Kepçe kulaklarını hala saçıyla kapatıyordu. 
He was still hiding his stick out ears with his hair.


Rüzgar çıkınca çok utanıyordu...
When the wind is blowing, he was embarresed.



"N'aber kepçe kulak?" 
" How you doing big ear?"


"Sana ne? Sen kendine bak."
"It's none of your business! You look at yourself!"




" Bakıyorum zaten çok yakışıklıyım hahahaha!"
"I'm looking already and I'm very handsome; girls go crazy for me hahahaha!"



Bu yüzden Tobi'nin tek arkadaşı lavtasıydı...
Therefore, Tobi had no friends but his lute...


"Kulağım kepçe olsa da  yüreğim güzel ya..."
"My ears may be big but my heart is beautiful...lalala


Bazen de başını alıp ormana gidiyordu...
Sometimes he was going to the forest....
"Anne, baba ben ormana gidiyorum,  şarkılarımı 
kuşlara söyleyeceğim, onlar bana gülmüyor..."
"Mom, papa, I'm going for a walk at the forest,
I'll sing my songs to the birds...they are not laugh at me.."




"Yağmur çiseler lalalala papatyalar danseder rüzgarla..."
"The rain is falling lalalala  daisies are dancing lalala..."




" İnsan! ! ! "
"Human!!!"



"Hayır, lütfen benden korkma!" 
" No, please don't be afraid of me!"



"Sen avcı değil misin?"
"You are not a hunter? Are you?"




"Hayır değilim, ben hayvanları severim ençok da ayıları.."
"No, I'm not. I love animals mostly  bears..."




"Gerçekten mi?"
"Really?.."




"Gerçekten; çünkü çocukken en sevdiğim hikaye ayı masalıydı."
"Really, because when I was a child, the story I loved most was the bear tale"




Tobi, Karamel'e  ayı masalını anlattı. 
Tobi told  Caramel the bear tale.




"İyi ama bu masal değil ki, gerçek."
"But this is not a tale, this is real."



"Gerçek mi?"
"Real?"




" Eveeet! O ayı bizim büyük, büyük, büyükannemizdi."
"Yeah! That bear was our grand, grand grandmother."





"Aman Tanrı'm!"
"Oh my God!"





"Ama sonradan avcılar ayıları avlamaya başlayınca bir daha insanlara yanaşmamışlar."
"But when the hunters began hunting the bears, they never went near the humans again."




"Anladım, avcıları ben de sevmiyorum. Peki bu kolye ne?"
"'I see, I don't love hunters too. What's this pendant?"




Bölümler:

1. Bölüm - 1st. episode
2. Bölüm - 2nd. episode
3.Bölüm -3rd. episode
4. Bölüm 4th. episode
5. Bölüm 5th. episode
6. ve son bölüm - Final



Yazan ve çizen
Müjde Dural

40 yorum:

  1. Evet güzel soru, "bu kolye ne?"
    Tobi çarçabuk kurtarsın onları.
    Çok güzel gidiyor Müjde abla, kalemine, yüreğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım çabuk olacak mı? :))
      Mutlu oldum Yıldız'cığım, sen de sağol canım.:)

      Sil
  2. Ah, yine en heyecanlı yerinde :D
    Abla çizimlerin muhteşem yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın 4. bölüm merak etme:)
      Çok teşekkürler Özlem'ciğim, teveccühün.

      Sil
  3. Nedense büyüyeceklerini hiç aklıma getirmemiştim.

    YanıtlaSil
  4. İki bölüm üst üste okumak da güzelmiş :)

    Prenses ne güzel bir genç kız olmuş.

    Konuşan hayvanlara bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liz Taylor'un gençliğinden esinlendim bilmem belli oluyor mu? Okuyan gözlerine sağlık Handan'cığım, çok teşekkür ediyorum. :))

      Sil
  5. Aaa şimdi biraz ortaya cikti..Karamelin sayesinde guzel bir aşk mi doğacak?
    Zalim kralicenin sonunu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarınki bölümle daha da her şey rayına oturacak ve heyecan başlayacak. Çok teşekkürler İnci'm.

      Sil
  6. Bakalım Tobi kurtaracak mı prensesi? Aralarında belki aşk da doğar...Merakl bekliyorum sonraki bölümü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prensesli masal olunca da aşksız olmaz:)))çok teşekkürler arkadaşım. Devamı hazır, yarın uyanır uyanmaz yayımlarım.

      Sil
  7. Yine ne güzel bir öykü sunuyorsun bize.
    Resimler, kahramanlar ne güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim beğenmene arkadaşım, çok teşekkürler.

      Sil
  8. Ama tam da heyecan içinde okurken bitti... Hemencecik yeni bölümü gelsin. Bu arada ben ingilizce okuyorum daha zevkli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkası yarın nasılsa.:) çok teşekkür ediyorum:)
      Hazırladım bile sabah umarım geç kalkmam, kalkınca ilk iş yarının bölümünü koyarım. İngilizce konusunda inşallah bir yanlışım olmuyordur, okul biteli uzun yıllar oldu:)))yanlışım olursa söyle olur mu? Memnun olurum...:)

      Sil
  9. kurtarıcı ortaya çıkıyor yavaş yavaş galiba :)

    YanıtlaSil
  10. İki bölümü de okudum çok güzel bir hikaye olmuş gerçekten bakalım o kolye ve prenses ve dadı kurtulacak mı 😊 bekliyoruz devamını ablam sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık canım, yarınki bölümde sorularının cevabı olacak:))çok teşekkür ediyorum. Sevgiler:)♥

      Sil
  11. Menekşe gözlü kız Lillian'ı ne güzel çizmişsiniz,çok beğendim..✔ Ufukta Lillian ile Tobi arasında bir aşk başlayacak gibi gözüküyo..😊 Emeğinize sağlık..✔🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe:))))gözünüzden kaçmıyor ama peri masalların olmazsa olmazı:)))Çok teşekkür ediyorum:))

      Sil
  12. İyi oldu bu dostluk.Bakalım Tobi'yle ne yapacaklar birlikte?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de, sorma Yurdagül'cüğüm sabahtan beri birlikte yaptıklarını çiziyorum:)))

      Sil
  13. Lillian ne kadar güzel bir kız olmuş. Bu 10 sene boyunca ne yediler ne içtiler çokk merak ettim. Kolyenin sırrı da bir sonraki bölüme kaldı artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Yeşim'ciğim, evet güzel bir soru, kraliçe onları öldürmedi çünkü çocuk öldürürse tüm güçleri gider, o yüzden de hapsettiği kulede açlıktan ölmemeleri için gizlice belli aralıklarla kulenin kilerine yiyecek, içecek hatta dikmeleri için kumaş, dikiş aletleri vs. göndertti.:)
      Kolyenin sırrı finalde olacak:)

      Sil
  14. Hayvanları dillendirmek en beğendiğim şey.Ben zaten onların her şeyi anladıklarını düşünüyorum. Çok güzeldi Müjde'm. Hiç yormuyor, zevkle okuyorum arkadaşım. Emeğine sağlık.Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hoş oluyor ben de seviyorum konuşan hayvanlı çizgi filmleri filan, çok teşekkür ediyorum, üşenmemiş toptan bir dolu yorum yapmışsın sağol. Sevgilerimle:)

      Sil
  15. Aynı duygular nasıl da birleştiriyor insanları.
    Nereden nereye devam edecek dostlukları.
    Harika gidiyor ablacığım. Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ekip oldular şimdi onlar.
      Senin de okuyan gözlerine sağlık Mukadess'ciğim.

      Sil
  16. Ayy, bu aralar uğrayamadım bloga bölümler birikmiş hemen okuyacağım ablacım :)
    Canım Karamel ya, ne güzel bir dostluk kurdular :) Çok da yerinde bir soruyla bitti bakalım hemen diğer bölümlere, neler olmuş.. Ellerinize sağlık Müjde Ablam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlla hemen gününde yorum yapılacak diye bir beklentim hiç yok şefim, için rahat olsun, geldin ya, önemli olan o, hoşgeldin:)
      Sen de sağol canım.:)

      Sil
  17. Bu iş aşka gider, zaten ülkeyi de aşk kurtarır. İnsanlar mutlu olmayı onların gözünde göreceklerdir. Aferin Karamel'e, kimin torunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezgilerinizde çok isabetlisiniz, bence de ülkeyi aşk kurtarır. Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuza.

      Sil
  18. Zavallı Tobi.Tabi o zamanlar estetik cerrahi ameliyatları yok :)) Sorması ayıp, prensesle dadısı 10 yıl boyunca ne yiyip içti Müjde abla ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi sen sorunca aklıma geldi, iyisi mi üşenmeyeyim bir, iki sahne, daha çizeyim, sonradan okuyanların da kafasında soru işareti kalmasın.:)))

      Sil
  19. Tobi kurtaracak galiba 😉

    YanıtlaSil
  20. ay ay ay işte kolyeeeeee bişilere yarıycak belliydiii :)

    YanıtlaSil