5 Ekim 2018 Cuma

PRENSES ve YILDIZ BÜYÜCÜSÜ - 4 PRINCESS & STAR CHARMER 4



Karamel, on yıl önce gördüklerini Tobi'ye anlattı.
Caramel told Tobi what he saw 10 years ago.


"Sonra, küçük kızı ve yaşlı kadını kuleye götürdüler."
"Then they took the little girl and the old woman to the tower."



" Kraliyet arabası ha? Yoksa onlar prenses ve dadısı mıydı?"
"Royal carriage ha? Were they princess  and her nanny?" 




" Bence de ama onlar olsa bile hala hayattalar mıdır?"
"I suppose so, but can they be alive still?"

"Bilemiyorum..."
"I don't know..."


TAM O SIRADA RÜZGAR, BİR SU DAMLASI GETİRDİ....
AT THAT MOMENT, THE WIND BROUGHT A DROP OF WATER... 





" Havada tek bulut yok. Bu yağmur değilse ne?" 
"There's no cloud at the sky, if this's not rain what it is?"



"Ama bu tuzlu! Bu yağmur değil, gözyaşı!"
"But this is salty, this's not rain but tear drop!"



Bakınca gözyaşlarının rüzgarla ta kuleden geldiğini gördüler.
When they looked, they see the tear drops coming from the tower  with the wind.



"Hayaletli kuleden geliyor!"
"They're coming from the haunted tower!"



"Demek prenses hala hayatta!"
"So the princess is still alive!"



" Şimdilik bunu kimse bilmemeli. Yoksa kraliçenin kulağına gider ve onları sağ bırakmaz.  Ben onları kurtarmaya gideceğim."
"Now we must keep it a secret or else  the queen may hear and doesn't let them alive.
I'm going to save them."



"Ben de geliyorum."
I'm coming with you too."



"Ben de"
"Me too.."



"Yolda uyumak için mi hahahaha?"
"In order to sleep on the way hahahaha?"


"Hiç de bile! Prensesi kurtarınca havam olur."
"No! When I save the princess I'll be cool!"


"Tamam o zaman, güneş batıyor, yarın sabah yola çıkarız."
" Okay then, the sun is going to set, we'll set off tomorrow morning."


xxx

O sırada köylüler yine sarayın kapısına gittiler. 
Meanwhile the peasants went to the castle's gate again.

"Kraliçe bizimle konuşana kadar burada bekleyeceğiz.."
"We'll wait here till the queen talk to us..."


"Demek öyle.  Söyleyin geceyi beklesinler, yıldızlar çıkınca onlarla konuşacağım."
" Tell them to wait till night, I'll talk to them when the stars shine."


"Onlara bir ders vermenin zamanı geldi. "
"It's time to teach them a lesson. "


Gece olunca kraliçe sarayın balkonuna çıktı
At night the queen came to the balcony of the castle.




Büyülü sözcüklerle tüm yıldızları toplamaya başladı...
With a spell she began collecting the stars 





HAHAHAHAHAHA!



"Gelin güzellerim! Gelin bana."
"Come on sweeties! Come to me."



İnsanlar korkuyla kaçtı...
The people run away with fear...

 Muhafızları yıldızları büyük cam fıçılara koydu....
Her guards put the stars in big, glass barrels...




Zoi çok mutluydu, her gün yıldızlarına sarılıyor ve onlardan güç alıyordu. 
Zoi was very happy, she was hugging her stars everyday and was taking power from them.



ERTESİ GÜN...
The next day...

"Yıldızlara bunu yapan bize neler yapmaz?"
"Keşke prenses ölmeseydi..."
"If she can do this to the stars, I cannot imagine what she can do to us"
"I wish the princess didn't die..."




Onlar düşünürken, Tobi, ayı ve Tembeleş prensesi kurtarmak için yola çıktı.
While they're thinking, Tobi, bear and lazy animal set off to save the princess.


Yolda yine yakışıklıya rastladılar

"Nereye böyle kepçe kulak?"
"Where are you going big ear?"



" Prensesi kurtarmaya gidiyoruz."
"We're going to save the princess."



"Ha- ha- ha- ha! Olmayan bir prensesi kurtarmaya gidiyorlar!"
"Ha-ha-ha- ha! A princess that never exists!"



Tobi ve tüylü dostları,  Yakışıklı'ya aldırmadan yollarına devam ettiler. Ama Yakışıklı  tilki kadar kurnaz biriydi; durumudan şüphelendi. 
Tobi and his furry friends didn't take care of  him  and go on walking. But  he was as cunny as a fox, he suspected from the situation.



" Gerçekten bir prenses varsa, benim gibi bebek yüzlü yakışıklı varken ne yapsın Tobi'yi?
Dur şunları takip edeyim gizlice."

"If there's  real a princess, she'll prefer a babe magnet like me than Tobi.
Let's follow them secretly."






Prensesi kurtarmak kolay olacak mıydı? 
Yoksa onları tehlikeler bekliyor muydu?
Would it be easy to save the princess?
Or were there dangers waiting for them?



Yazan ve çizen:
Müjde Dural

Bölümler:

1. Bölüm - 1st. episode
2. Bölüm - 2nd. episode
3.Bölüm -3rd. episode
4. Bölüm - 4th. episode
5. Bölüm - 5th. episode
6. ve son bölüm - Final



40 yorum:

  1. Göz yaşı sel olmuş Müjde abla. Tez vakitte kurtulsunlar inşallah.
    Tobi ekibi kurdu zaten. Kim korkar düşmandan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Budur işte:)Tobi ekibini kurdu, düşmandan korkan beter olsun:)))

      Sil
  2. Bekliyoruz prensesin kurtulmasını.Hak yerini bulsun değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, hak yerini bulmalı. Yurdagül'cüğüm tüm yorumların için çok teşekkürler.:)

      Sil
  3. Kuleden gelen gözyaşının kerameti..🙂 Bence Tobi takımıyla beraber prensesi kurtaracak..Kraliçenin yıldızları toplaması çok ilginç olmuş,korkunç cadı..😁 Heyecan dorukta,emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de:)))yıldız toplama hikayemin evet en ilginç yönü başkaları kopya etmesin diye o yüzden çok önem verdim. Çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  4. O bir damla gözyaşı belki de hayat kurtaracak. O sondan ikinci çizimde tembel hayvanın Tobi'ye sarılması nasıl sıcak bir görüntü olmuş..Yine en heyecanlı yerde arkası yarına kalmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözyaşına yakından bakınca prensesin ağlayan yüzünü koymuştum ama vazgeçtim fazla fantastik olmasın diye:) Beğenmene sevindim Yeşim'ciğim çok teşekkür ediyorum. Halen yarınki çizimlere devam ediyorum. :)

      Sil
  5. Tobi deyince aklıma köpeğimiz Tombi geldi, ah Tombi ışıklar içinde uyusun.
    Yine en heyecanlı yerde bittiii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy kıyamammm:( Aminnnn çok mutlu olsun gittiği yerde.
      Bitti ama arkası yarın:)

      Sil
  6. Yaaa sen harikasın ablam bu yaratıcılık .Hayranım sana.Yine değerli bir hikaye.Emeğine sağlık.💋😍🧡❤🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay estağfurullah canım, o senin harikalığın. Hem yorumun, hem de o güzel emojilerin için çok teşekkürler:)♥♥

      Sil
  7. Karamel'in havam olur demesine bittim :)

    YanıtlaSil
  8. Gözyaşları içimi sızlattı.Tez vakitte kurtulur insallah.Tembelde cok komik ;-)
    Yildizlari kim kurtaracak acaba?Giderek meraklanmaya basladim.
    Cizimler muhteşem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa, on yıl bir kulede hapsolmak çok zor:((az kaldı finale yaklaşıyoruz İnci'm, estağfurullah; çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  9. Diyaloğların altına ingilizce olarak yazmanız çok çok iyi. İLgi ile ingilizce çevirilerini de izliyorum. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım İngilizce'de yanlışım olmuyordur, çok oldu okul biteli zira:)))çok teşekkürler Hüseyin hocam.

      Sil
  10. Terapi gibi geldi.İnan çocuk gibi mutlu oldum Müjde. Harika yazıyor ve çiziyorsun. Mutlaka bir gün değerin keşfedilecek, buna tüm yüreğimle inanıyorum.Emeğine sağlık. Ellerin dert görmesin. Sevgiler. Merakla bekleyeceğim kardeşim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim umudum kalmadı artık bu son çizgi dizi hikayem. İsterlerse keşfetsinler, istelerse keşfetmesinler çok yoruldum:(sana terapi gibi gelmesiyle mutlu oldum, çok teşekkür ediyorum, sevgiler.:)

      Sil
  11. Kolyenin sırrını bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar günü, final bölümünde kolyenin sırrı ortaya çıkacak:)

      Sil
  12. Hello,

    So amazing !

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr/

    YanıtlaSil
  13. Bu birliktelik çok keyifli sonunun mutlu biteceğine dair izlenimler aldım. Sevgiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İç sesin yanıltmıyor desem:))))
      Sevgilerimle:)

      Sil
  14. Hadi bakalım Tobi' lerden kim kurtulabilirmiş heheyy! :))
    Çizimler yine bir harika vallahi ablacım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçlü bir ekip oluşturdular, çok teşekkür ediyorum o senin harikalığın canım.♥

      Sil
  15. Tembel çok iyi, ayakta uyuyor sözde kahraman. Haydi Tobi, halk zor durumda, elini çabuk tut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tobi'cik ekibini kurdu ama Tembel işleri yavaşlatıyor:) Çok teşekkürler.

      Sil
  16. Abla nereden geliyor aklına kuleden gelen gözyaşı, yıldızları fıçıya toplamak falan :) hayal gücün ne kadar geniş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah vergisi bir şey Özlem'ciğim, esin perisi gelince geliyor:)))yoksa hikaye yazamazdım.:)))Çok teşekkürler:)

      Sil
  17. Yoğunluktan okuyamamıştım, şimdi bu bölümden devam ediyorum, hemen öbür bölüme gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Ha ha ha...Tembel hayvan ayakta uyuyor.Ne yardımız olacak onlara.Ayak bağı olmasa bari :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))ah o daha ne komiklikler yapacak aklımda var ama her sahneyi çizmeye üşendim:))))

      Sil
  19. Ayy ne kötü kadin ☹️☹️☹️

    YanıtlaSil
  20. bakalım nasıl kurtaracaklaar muthiş ekip :) kraliçe neler de yapabiliyor öyleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kraliçe büyücü olduğundan hiç sorma:)))

      Sil