20 Aralık 2018 Perşembe

KARPUZ APARTMANI - 39


Karpuz apartmanında o gün kedici teyze için çok acı bir gündü
çünkü Minnoş'u 19 yaşında melek olmuştu:(


"Komşular yarın Minnoş'um için mevlüdüm var hepinizi beklerim..:"



"Mevlüt mü! ! ! Tamam kedici teyze
bizler kek, poğaça yaparız sen yorulma Minnoş'u hepimiz
çok seviyorduk. Üzülme n'olur..."



"Bilmez miyim? Sağol Zeynep'ciğim 
ben de çöpçatan teyzelerle birlikte helva kavurayım bari.."



"Ay yakışıklı doktoru çağırdıysan 
ben de geleyim kedici teyzecim"



"Höst! Senin ne işin var cıbıldak cıbıldak dua okunan yerde alırım
ayağımın altına, doktor evli utanmıyon mu?!



"Ayyy şaka yaptım ayol! Hahahaha!"


O sırada kargocu Gülse'ye çok beklediği siparişi getirmişti...


"Yaşasın! Dünya Sarışınlar günü tişörtüm gelmiş!
Hemen giyip Zeynep'i çatlatmalıyım!"

çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

ZZZZRRRRR!


"Hoşgel....o da ne?"


"TA-TA-TA-TAAA! Dünya Sarışınlar Günü tişörtüm beğendin mi? Mayıs ayına daha var ama şimdiden aldım sonra unutuyorum ve kalmıyor."



"Ay, ay, ay güle güle giy canım. Tam sana göre, gelsene
müstakbel gelinimle çay içiyoruz"



"Dünya Sarışınlar günü diye bir gün olduğunu bilmiyordum."


" Kutlanmalı bence de sarışınlık güzel bir şey!"


"NEEE!!!? Sarışınlar güzel esmerler, kumrallar çirkin
ÖYLE Mİ!"



"A! Ama ben öyle demek istemedim! Şey! İnci! Ya- yanlış anladın!"


"Yanlış filan anlamadım sarışınlık güzel bir şey dedin."



"Evet ama yani Marilyn Monroe güzel değil mi yani şey..ehm"


"Marilyn Monroe ha? Sen ona mı aşıksın? 
Geber de onun yanına git bir an önce!"



"Ama ben...ben...ölmüş gitmiş kadın canım ya..yani.."


"Sevenlerin arasını bozdun Gülse! Kına yak!"


"Aşkolsun! Hiç de değil! Biz sarışınlar güzeliz diye kabahat mi?"


"Bak hala sarışınlık diyor! Gülse git yoksa elimden bir kaza çıkacak! Çay may yok sana!"


İnci ağlayarak kendi dairesine gitti...İlker nasıl
gönlünü alacağını düşünüyordu..


"Oğlumla müstakbel gelinimin arasını bozmak ha. Görürsün sen!"


YARIM SAAT SONRA.....


çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

ZZZZZRRRRR!!!!


" Canım, kusura bakma az önce seni kovdum diye gel çay yaptım
barışalım...." 


"Ayyy! Senle ben küs kalamayız ki zaten, geliyorum. Oğlana
kaynanam bakar..."



"He he he he....!! Görürsün sen. Kendimi
Nuri Alço gibi hissettim ama hak ettin"


"Mmm....eline sağlık..."


Ve Gülse derin bir uykuya daldı....:)



"Şimdi görürsün sen!"


"Dua et gerçek boya değil...."


YARIM SAAT SONRA...
Gülse uykudan uyandı...


"Canım ben oğlana bakayım, kaynanam laf etmesin..."
"Tamam canım kedici teyzenin mevlüdünde görüşürüz..."


Gülse kapıyı açınca oğlu şaşkınlıkla baktı:


"Aaa! Karaşın!"


"  NE? Karaşın mı? Nasıl yani?"

Gülse o kadar şaşırdı ki, kapıyı kapatmayı bile unuttu...
doğru aynaya koştu...


"AAAAAAAHHHHHH!! Olamazzz!
Saçlarım simsiyah olmuş! "

O esnada mevlüt okuyacak hoca geldi...

"Hay Allah! Gözlüklerimi camide unutmuşum ama
ağlaşıp fevaran ettiklerine göre bu daire olmalı...kapı da açık..."



"ÜÜÜÜÜÜ....o kadar övündüm ki, öldüm ve 
ceza olarak saçlarım siyaha döndü..."


"Ağlama kızım, sabret..."


" Hiiii! Ak sakallı dede! N'olur dedecim tekrar dünyaya döneyim. Bu genç yaşta ölmek istemiyorum. Daha yavruma doyamadım."


" Hoca efendi, mevlüt bu dairede değil bir alt katta..."


"Ne? Mevlüt mü? Sait efendi? Ölmedim mi ben?"


"Yok bre, ne ölmesi tövbe tövbe! "


"Dünya Sarışınlar Günün şimdiden kutlu olsun canım!"


"SEN YAPTINNNN! Çayıma uyku ilacı
katıp saçlarımı boyadın di mi? Parçalarımmmm!"



AAAARRRGGHHH!!!!


Komşular ikisini ayırdılar ve kedici teyzenin mevlüdüne geldiler...:)
hocanın ise vefat edenin bir kedi olduğundan haberi yoktu:)



"Üüüüüü......kızımmmm....kızımmmm...."



Hoca, resme baktıysa da...

 



gözlüklerini camide unuttuğundan,
Minnoş'u şapkalı bir hanım olarak gördü...:)


O SIRADA KAPI ÇALDI...

çelik kapı ile ilgili görsel sonucu



"Ben geldiiimm!"



" ??? !!!! Bismillah! "



"Kedici teyze, bu benim hologram makinem bak 
sana Minnoş'u hologram olarak göstereceğim...ışıkları söndüreyim.."




"Neler oluyor?"


" Kedici teyzenin kedisinin görüntüsü..."


"İyi ama mevlütte ne alaka?"


"Zaten mevlüt de kedinin mevlüdü...."

"Kedi mi ama bana kızım öldü demişti."

"Kızımmm...kızımmm...."


Minnoş'un helvasını da yedikten sonra mevlüt bitti.


"Haydi Allah sabır versin, ilk kez bir kedi için mevlüt okudum
ama kimseye söylemeyin olur mu? Aramızda...."


"Tamam hoca efendi, ağzına sağlık çok teşekkürler...."


"Ay hoca efendiyi tuttum, çok şeker, acaba dul mu?"


"Puuu! Arsız! Üç kocadan sonra hala utanmıyon! Dua et
de kedici teyze seni davet etti ben ossam içeri komazdım
cıbıldak cıbıldak dua edilen yere oturdu bi de! "


"Kedici teyze ehm! İstersen bi 300 ver, aşağıdaki
camide de ayrı bi mevlüt okutturayım ben Minnoş
adına, böyle, lokumlu, akideli mevlit şekerleri dağıtalım."



"Hii! Sakın kedici teyze sakın! Bu üç kağıtçı
kandırıyor seni! İnanma kediler için para da verme
doğru meyhaneye gidiyor arsız!"


"Aşkolsun çöpçatan teyzelerim, günahımı
alıyorsunuz ben sevabına...."



"Bak hala konuşuyor! Git gözümüz görmesin!"


Mevlütte ençok ağlayan ise Gülse'ydi. Ama Minnoş için değil 
saçları için gözyaşı döküyordu...:)



"Kız Gülse sen saçlarını niye siyaha boyattın?


"Boyatmadım. Zeynep çayıma uyku ilacı koyup, 
ben uyurken saçımı boyamış!"


"Oh! Elime sağlık! Çocukluğundan beri az çektirmedi bana
anadan doğma sarışınım diye. Nasılmış görsün bakalım."



"Hahahahaha! Popüler kültürün zararları, sarışınlığı abartarak, arkadaşların arasını bozuyor,  Biz esmerler de çok güzeliz."


"Üüüüüüüü!"


"Hadi hadi ağlama! Gerçek boya değildi geçici...
bir yıkamaya bakar..."



- "Gerçekten mi?! Ay çok şükür! Canımsınnnnnnn!"

- "Kıyamadım kız...bu kıyağımı unutma ama bir daha olursa valla 
 Koleston 01 mavi - siyahla boyarım!"



TÜM BÖLÜMLER:

KARPUZ APARTMANI KARAKTERLERİ



60 yorum:

  1. Kolleston 01 mavi-siyah.Allah iyiliğini versin Müjdem :))) Ben de 5 numara ile boyuyorum bu arada:)
    Minnoş'cuğun ölümü,Dodişimi hatırlattı bana. Allah rahmet eylesin. Melekonlar...Bence her canlı için mevlüt okutulabilir. Hoca da ne iyi insanmış.Kimseye söylemeyin diyor. Ne yapsın? Çünkü bazı insanlarımız anlamaz bizim yürek yangınımızı.
    Gülse ile Zeynep de ne güzel bir atışma içerisindeler.Ezcümle çok keyifliydi. Çok sevindim dönmene.Teşekkür ederiz bizi kırmadığın için.Eline emeğine sağlık arkadaşım. Sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma ve facebook'a ara vermiştim, yeni döndüm ve ilk yorum senden geldi çok teşekkür ediyorum. :)
      Aminn...bence de okutulabilir sonuçta bir canlı ve evlat kadar çok seviliyor. Ben de sevindim, yorumun için sağol tekrar, sevgilerimle:)

      Sil
  2. Gülümseyerek okudum.Özlemişiz bu apartmanı :) Kedilere de bence mevlüt okunabilir aslında :)
    Emeklerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özlemiştim:)aynı şekilde düşünüyoruz Yurdagül'cüğüm çok teşekkürler, yorumuna sağlık:)

      Sil
  3. Müjde abla dönmene çok sevindim. Arayı çok açmayacağını, artan bir enerji ile geri döneceğini biliyordum. Düşündüğüm gibi de olmuş. Yüreğine, emeğine sağlık. Bu sevimli serinin yeni bölümlerinde görüşmek üzere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Yıldız'cığım, inşallah canım, sen de sağolasın. :)))

      Sil
  4. Çok büyük emek var. Elinize, emeğinize sağlık :) Tebrik ediyorum ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, eksik olmayın, sağolun. :)

      Sil
  5. Hem güldüm hemde okudum.
    İnce mesajları ise not aldım.Harika bir analiz olmuş.Kalemine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel hanım çok teşekkür ediyorum, mutlu oldum, siz de sağolun. :)

      Sil
  6. Büyük bir keyifle okudum. Eski bölümleri de çok beğenmiştim. Çizimler de harika emeğinize sağlık Müjde Hanımcığım Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet'ciğim yaramaz Bücürük gecenin 03.30'unda uyandırdı, tüm uykum kaçınca geldim, yorumunu gördüm, beğenmene sevindim çok teşekkürler, sen de sağol canım, sevgiler:)

      Sil
  7. HOŞGELDİİİİİİN...
    İyi ki geldin,sensiz olmuyor buralar.
    Karpuz Apartmanını bitirme NOLUUUUR,çok hikaye çıkıyor buradan :)))Öptüm kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞBULDUUUUUKKK:)
      Nur'cuğum çok teşekkür ediyorum, kesinlikle haklısın bol karakter var ve bol hikaye çıkıyor, o yüzden biliyorsun bir ara yazmıştım orasından burasından çalıyorlar, sahneleri, karakterleri.....:(
      Ben de çok öptüm.:)

      Sil
  8. çok beğendim ilk defa böyle bir tarz gördüm..emeğinize sağlık...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, Karpuz Apartmanı benim tv için yarattığım bir sitcom, benim daha doğrusu bizim küçük dünyamız oldu, bizim diyorum çünkü bloğumda bugün toplamda 40. bölüm oldu, o artık sizlere de ait.:)
      Sevgilerimle

      Sil
  9. Hoşgeldinizzz:) Çok güldüm çok:) Elinize sağlık çok güzeldi, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldukkk:)Çok teşekkürler Gül'cüğüm, sevgilerimle:)

      Sil
  10. Eski çizgi romanlar gibi,"Karpuz Apartman'ının dönüşü.."🙂 Çizimler de senaryo da harika olmuş..Ben de bi çizgi romana başlıcam ama önce 3d'sini falan yapmayı planlıyom ama henüz başlamadım daha,biraz zahmetli..Bakalım hayırlısı diyelim,umarım başarılı olurum..Tekrar emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Ertuğrul bey. Aaa, çok sevindim bu harika bir haber, konusu ne? İpucu vermemişsiniz.:)Meraklandım şimdiden, hem de üç boyutlu ha, hayırlı olsun, merakla bekliyorum başarılar şimdiden. Sağolun:)

      Sil
  11. Nasıl özlemişiz, nasıl iyi geldi Müjde Ablamm ellerinize sağlık <3
    Minnoş' a çok üzüldüm ama mevlüt kısmında epey güldüm özellikle hocanın aramızda kalsın demesine :D
    Gülse ve Zeynep çok hayat gibi, yani çok biz. Beş dakika önce gülerken beş dakika sonra kavgaya tutuşuyorlar. Ama sonunda hep tatlıya bağlıyorlar işi. Onları okumaktan ayrıca keyif alıyorum vallahi :))
    Yeniden hoşgeldiniz ablacım, sizsiz olmuyor biliyorsunuz <3 Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim böyle söylemene şefim, senin de yorum yapan ellerine sağlık.♥
      Minnoş'a ben de üzüldüm:( 19 yaşındaydı çok iyi baktı, dolayısıyla yapacak bir şeyi yoktu kedici teyzenin:( ama başka kedileri de var onda kedi bol:))))

      Kesinlikle haklısın, zaten hep kendi hayatımdan, kendi sarışın çocukluk arkadaşım Zeynep'ten (hikayede tam tersi oldu Zeynep esmer oldu),çocukluğumdan 60 yaşına gelene kadar (ki çok az kaldı 61 olacağım)ömrümü geçirdiğim komşular, komşulardan duyduğum komik olaylar, komik karakterler, hayatın ta kendisi Karpuz Apartmanı...tabii arada azıcık kurgu da olacak o da tuzu, biberi:)

      Çok mutlu oldum yorumunla ve diğer yorumlarla iyi ki dönmüşüm:)Ben de hepinizi özlemiştim♥Sevgilerimle...


      Not: Biraz işim vardı o bitsin önce yorum yazanlardan başlayarak, blog ziyaretlerine başlayacağım teker teker ve heyecanlanıyorum bunun için:)

      Sil
  12. Aa yeni bölüm gelmis Müjde hanimcigimiz da dönmüs. Cok sevindim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevindim Derya'cığım, çok teşekkürler:)

      Sil
  13. ha haaa apartman formdaaaa yaaaa karaşın ha haaa hologram ha haaa süfeer dönüş olduuuu oleeeey :) tüm karakterler formdaaa heyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum yorumunla deeptone'cuğum, çok teşekkürler. Sen de formdasın her zamanki gibi:) :)

      Keşke bunları çizgi olarak değil ekranda izletebilsem... şöyle müziğiyle, gerçek oyuncularıyla o aksiyon, koşturmaca, telaş, şaşkınlık ama şimdilik elimden bu kadar geliyor.

      Sil
  14. 😅😅😅 sac boyamak haa cok sevdim. Gözümden yas geldi.

    YanıtlaSil
  15. çok hoştu, apartman da dikkatimi çekti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim Halil bey, çok teşekkürler:)

      Sil
  16. minnoşa çok üzüldüm :( ama komşuların dayanışması çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  17. Karpuz istiyordu canım bu ararlar.
    Ne güzel oldu böyle sicacık bir apartman halleri.
    Emeğine sağlık Müjdem.
    Yine her zaman ki gibi formundasın...
    Selamlar Bücürük ve sen öpüldünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman iyi ki yazmışım Merih'im, sen de sağol canım, ben de seni ve Toprak'ı öpüyorum.

      Sil
  18. Emek, yürek, dönüş yine güzel işler çıkarmış ortaya. Yüreğine sağlık ablacığım. Başarıların daim olsun, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukaddes'ciğim çok teşekkür ediyorum bu güzel sözlerin için, amin canım, cümlemizin. Sen de sağol, sevgilerimle.

      Sil
  19. Ayy Müjde ablaa...Döndüğüne çok sevindim.Ben de bu aralar bloglara fazla uğrayamadıydım.Yeni gördüm döndüğünü ,sevindim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cam güzeli'm çok teşekkür ediyorum, sen geç de olsa gördün ya sevindim ben de:)))

      Sil
  20. Blog dünyasinin seker ablasi yeni yiliniz kutlu olsun mutluluklar getirsin 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm, çok teşekkür ediyorum o senin şekerliğin:) sana da mutlu, harika bir yeni yıl diliyorum. :)

      Sil
  21. harika bir klasik oldu Karpuz Apartmanı elinize sağlık Müjde Abla, bu arada sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren'ciğim bence de öyle, üstelik Kore, Japon, Hollywood dizilerinden araklama değil:)Çok teşekkür ediyorum canım, ben de sana harika bir yeni yıl, sağlık, huzur, mutluluk dilerim:)

      Sil
  22. heey seneye yineee keyifli komikli öyküler senaryolar diliyoruuum :) bi deee işallah bir yapımcı görer onlarıııı hadiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah deeptone'cuğum, Amin. :)
      Ben de senin kitaplarına bolbol satışlar diliyorum:)

      Sil
  23. mutlu yıllar diliyorum sevgili Müjde..

    YanıtlaSil
  24. Yeni sezon hızlı başladı:) Keyifle okudum.
    Gönlünce, mutlu bir 2019 diliyorum bu arada Müjde. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Sezer, çok teşekkürler, ben de sana harika bir yeni yılı diliyorum. Sevgiler.

      Sil
  25. Özlemişiz çok güzel. Sarışınlar güzel mi oluyormuş? Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum arkadaşım, valla sarışın olup da güzel olmayan ya da esmer olup çok güzel olanlar mutlaka var ama dünya genelinde sarışınların sayısı az olduğundan öyle bir genel kanı oluşmuş:))Siz de sağolun.

      Sil
  26. Epeydir göremiyordum sizi blogda. Meğer Karpuz Apartmanı yeni sezona başlamış bile. Ben fark edememişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif bey ara vermiştim haklısınız, çoğu kişi farketmedi döndüğümü. Ziyaretinize ve yorumunuza teşekkür ederim.:)

      Sil
  27. Ben de Yurdagül gibi merak edip geldim Müjde'ciğim. Yeniden sabırsızlıkla bekliyoruz.Yeni yılının sağlıklı ve mutlu geçmesi dilek ve sevgilerimle kardeşim :) Bücürüğü öpüyorum,inşallah iyidir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım, inşallah yakında yeni bölüm yazacağım, çok teşekkürler Ece'ciğim şükür ikimiz de iyiyiz; ben de sana harika, çok güzel bir yıl, sağlık, mutluluk diliyorum, kedişlerini (isimlerini kusura bakma hatırlayamadım şu an)öpüyorum.

      Sil
  28. Merhaba Müjde Abla ben de okulumun son yılı olduğu için çok yoğundum uzun süredir yoktum blogda yorumlara bile geri dönüş yapamadım bu sıralar biraz rahatım özellikle ara tatil geldiğinde bol bol görüşürüz umarım bu arada çok güzel bir bölüm eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ebrar'cığım, son yılın demek? Hadi hayırlısı, yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin:)inşallah canım, çok teşekkürler, sağol:)

      Sil
  29. Minnoş'un apartman yolculuğu bitmiş yazık :( Bu bölümde Gülse de hak ettiğini buldu sonunda :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa Gülse çok kaşınıyordu:))))canım tüm yorumların için tekrar çok teşekkürler:))

      Sil
  30. bloglara fazla ugrayamıyorum mujde umarım ara ara gecmis bolumleri de okuyabılırım. cizimler sahane, hıkaye guzel:) esmerlikte guzeldır yaaa:)))) gülse neden takmış bu sarışınlıga:)))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sadece Karpuz Apartmanı için uğradım zaten Nagehan'cığım:))onu yayımladım, ziyaret edip, yorumlayan herkese iadei ziyaretimi yaptıktan sonra bir daha uğramadım. Tabii ki esmerlik de güzeldir Elizabeth Taylor mesela..dünyanın en güzel kadını. :)Çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için. :)

      Sil