14 Şubat 2019 Perşembe

KARPUZ APARTMANI - 41 SEVGİLİLER GÜNÜ



" Bugün Sevgililer Günü; bakalım akşam Burak ne hediye alacak?


"Ben de Halim ne alacak diye akşamı iple çekiyorum canım...
yaş günümdeki modem olayını unutmadım...."
(bak: 10. bölüm)


"Peh! Anneanneleriniz de Sevgililer Günü kutluyordu zaar!" 



"Hahaha. Sen anneme bakma Zeynep'ciğim her zamanki gibi...
annem işte..."



"Biliyorum canım, ah Huriye teyzeciğim fena mı işte ne güzel kocalarımız yılda bir kez hediye alıyor.."


"Peh! Tükan sahipleri zengin oluyo...
gocalarınız para basıyo sankim..."



O SIRADA EMİNE, HARIL HARIL
 KOCASINI ARIYORDU....



"Sait efendi benim beyi gördün mü? 
Oğlanın defteri bitmiş kırtasiyeye kadar gidecekti.."


"Şeyy....kiralık daireye bakmaya biri geldiydi ona daireyi gezdiriyordu bacım."



" Ehi ehi...merak etme bizi burada kimse bulamaz canikom..."




"Sevgililer günümüz kutlu olsun....eşler günü olsaydı eşler günü olurdu, sevgililer günü dendiğine göre yanlış bir şey yapmıyoruz "

çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

BİRDEN KAPI AÇILDI VE EMİNE İÇERİ GİRDİ.....



" Hİİİİ! KARICIĞIM! "


"Karıcım ha! Seni utanmaz! Puuuu!" 



" Valla  boş daireyi gezdiriyodum karıcığım.
Yerler ıslaktı ayağı kaydı hanfendinin kucağıma düştü..."



"Utanmaz! İki çocuğundan utan! Pislik!"



"Peki, peki Tamam! Ama benim suçum yok!
Kandırıldım! Beni kandırdı."


"Yalanın batsın Niyazi!"



"Seni utanmaz şıllık! Aaa!"



"Abov! Erkekmiş! Bak gördün mü karıcığım erkekle
ne işim olur benim? Günahımı alıyorsun!..."


Tüm komşular seslere geldi....


"İşte böyle komşular. Üüüü..."



" İyi bir cezayı hakettin Che Niyazi!"


"Kesinlikle! Hem de sevgililer gününde!"



"Hele hele Kahrolsun Erkekler kitabının yazarı olarak
senin hakkında kitap yazardım ama karına dua et!"



"Bence 155, bunu da o Hale cadısı gibi heykel yapsın."
(bak: 24. Bölüm )


"Hayır! N'olur yapmayın! Affet karıcığım!"


" Tamam o zaman komşular, emriniz olur. Al bakalım!"


Böylece Che Niyazi buz heykele dönüştü...



Tam karısının yumruklarından kafasını korurken elleri tepede
olduğundan o şekilde donmuştu:)




"Hoşt! Hoşt! Pis köpek defol! Sesim çıkmıyor imdaat
kurtar beni karıcığım! Ben ettim sen etme imdaaat!" 


Che Niyazi  işi hallolduktan sonra çöpçatan
teyzelerin kapısı çaldı....



"Merhaba kızlar! SÜRPRİZZZZZ"



"Clark Behlül!"



" Ta kendisi.  1950 yılıydı..nasıl da aşıktık birbirimize..."
(bak: yeni sezon 4. bölüm)


"İyi ama köprülerin altından çok sular geçti artık 2019'dayız, hem
geçen Nisan bizi nasıl üzdüğünü unutmadık! Sebebi ziyaretin nedir Clark Behlül?"



" Ehem, arzedeyim: Sevgililer Günü münasebetiyle,
Ada sahillerinde bekliyorum, sizi sizden istiyorum..."



"Nee! Hangimizi?" 



"Can'a rakibi handan edersin, dinimiz İslam, 4'e kadar
evlenirsin; kimse küsmesin diye ikinizle birden evlenmek istiyorum.."


"Hİİİİ! Seni arsız! Gençken de üç kızla aynı gün
randevu verirdi bu , Birine muhallebicide, ötekine Salacak çay bahçesinde, üçüncüye de sinemada...Puuuu!" 


"Ama kızlar! O çikolataya, güllere ve balonlara kaç para verdim ben!"


" Utanmaz eskisi gibi cimri de köpek! Ay köpek dedim kedici teyze duysa, kızacak köpeklere hakaret oldu diye..." 



" Hançer- i aşkınla ey yar gönlüm üzre vurma hiç..."


" Gönlüne vurmuyoruz zaten, kafana vuruyoruz.
Nihansın dideden, defol git köşeden!..."



NİHAYET AKŞAM OLDU....

İki komşu, Halim ve Burak bahçede karşılaştılar....
birbirlerine sevgililer günü ne aldıklarını anlattılar...


" Zeynep hep şişmanım diye üzülüyor, diyetler yapıyor diye
'şişmanım ve güzelim' yazan tişört aldım nasıl?"



"Harika bir fikir! Ben de Gülse sarışınlık takıntılı diye
'Gerçek Sarışın' yazan tişört aldım iyi mi?"



"Şahane hem de!...A! Annen geliyor"



"Anneciğim ne yapıyorsun akşam akşam bahçede?"



" Doktor, her gün biraz açık havada yürü
tansiyona, kalbe iyi gelir dedi. Siz ikiniz pek bi neşelisiniz..hayırdır?"



 "Aldığımız hediyeleri anlatıyorduk da Huriye teyze.."


Böylece ne hediyeler aldıklarını kaynana Huriye'ye de anlattılar....


"Demek öyle?..."


Halim ve Burak sohbet ederken kaynana Huriye,
çaktırmadan poşetlerin yerlerini değiştirdi.





"Hadi ben eve giriyorum...."


Gülse ve Zeynep heyecanla hediye paketlerini açtılar....


"NEEEE! ?Sen bana şişmansın mı demek istiyorsun Burak?
Aman Allah'ım kaç beden bu? XXLLL filan mı? Yuh!"



"Ne? Aaa! Ben onu almamıştım başka bişi! 
Amanın hediyeler karışmış bu!..Bu!.."


"Sevgililer günümü zehir ettin! "


"Hihihihihi......"



"NEEEE!? Halim sen bana sarışın ol, zayıfla mı demek istiyorsun?
Ben bunun içine sığar mıyım? " 



"Hayır! Ben! Bu! Yok! Hediyeler karışmış karıcığım valla!"


"ÜÜüüüü! Sevgililer Günü'mü mahvettin! "



"Valla hediyeler karışmış! Yemin...billa.."

"Aşkım bir dinle! Paketler ka...ka..."

😅😆😊😊😊




TÜM BÖLÜMLER:






Yazan& çizen:
Müjde Dural

42 yorum:

  1. yine güzel bir bölüm, çok güldüm😃

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Bücürürkveben, Hoş Geldiniz.
    Sizi sayfanızın başında görmek çok güzel. Çok sevindim. Keşke dizinizdeki gibi, kaçamak yapanların foyası böyle hemencecik ortaya çıksa da herkes hak ettiği şekilde cezalandırılsa.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Recep bey, size de merhabalar. Bu güzel, nazik sözlerle dolu yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Kaçamak yapanların foyası hemen ortaya çıkmasa da, eninde sonunda çıkar.
      Benden de selamlar, saygılar.

      Sil
  3. Hem güldüm hem düşündüm
    Çok keyfili idi
    Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, çünkü ağlatmak kolay, güldürmek zordur.
      Sen de sağol Sibel'ciğim.

      Sil
  4. Aha aha ...Che Niyazi bale yaparken donmuş kalmış yalnız :)) Şiire bayıldım ama Müjde Abla " Hançer- i aşkınla ey yar gönlüm üzre vurma hiç..."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet.:))biliyorsun hep söylüyorum tüm sahneleri, tüm diyalogları çizmeye üşeniyorum (çok uzun olur hem); aslında apartmana yabancı misafir gelirse, onu heykel sansın diye özellikle bale yapar şekle koyacaklar filan...tüm ayrıntıları vermeye üşeniyorum:)

      Evet yaaa ne varsa eski şiirlerde var, çok güzel bir şarkıdır da aynı zamanda:) rahmetli annem bulaşık yıkarken böyle şarkıları okurdu oradan kulağımda kaldı hep...:)
      Cam güzelim, adın gibi güzel yorumuna çok teşekkür ediyorum.:)

      Sil
  5. Gündemi takip eden sıcacık eğlenceli bir bölüm olmuş Müjde ablacığım. Emeğine yüreğine sağlık. Paketler önemli karışmaya gelmez😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum aslında çekilse ben sebze, meyve kuyrukları filan yapacaktım:)))senin de yüreğine sağlık Yıldız'cığım, çok teşekkürler.:)

      Sil
  6. Hediyelerin karışmasına çok güldüüm, bu apartmanı özlemişim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitcomların değişmez klişesi:)))çok mutlu oldum canım, çok teşekkürler:)

      Sil
  7. :))) Clark Behlül'ün eski defterlerine bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clark Behlül karakterini ve eski defterleri, 2. Dünya Savaşı sonrası günlerini çok severek yazmıştım, insan bir şeyi severek yapınca, okurlara da geçiyor,çok teşekkür ediyorum.:)

      Sil
  8. Huriye hanima sinir oluyorum 😀😀😀

    YanıtlaSil
  9. Ne sevgililer günüymüş be dedirtti :)) nihansın dideden,defol git köşeden :)))) buna çok güldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Aslında bir olay daha katacaktım ama onu da gelecek bölüme artık saklayayım dedim. Çok mutlu oldum canım, teşekkürler.:)))))

      Sil
  10. Çok eğlenceli bir bölüm:) Clark Behlül de az uyanık değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, çok teşekkürler:) Evet, kesinlikle aslında kendine yaşlılığında bakacak bedava bakıcı arıyor:)))

      Sil
  11. Al Niyazi' yi vur Behlül' e! Özünde hepsi aynılar :))
    Huriye Teyze' den bir atak bekliyordum, bizi hiç şaşırtmıyor sağ olsun ;)
    Yine çok keyifli bir bölümdü Müjde Ablam, ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle şefim, hepsi aynı:)
      İçsezilerin çok kuvvetli:)))çok mutlu oldum canım, ben de güzel yorumun için eline sağlık diyorum. ♥

      Sil
  12. Bu erkekleri ne yapalım artık ya. Gözler hep dışarda.
    Bak sen karışmış sevgililer günü hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma İrem'ciğim genlerinde var genlerinde.:)Angelina Jolie bile aldatıldıktan sonra...:)

      Sil
  13. Canım, yeni bir paylaşım yaptım blogda, senin yayınını görünce koşarak geldim. Ama iyice yaşlandım galiba, geç kalıyorum hep :(( Yine zevkle okudum, seyrettim. Sevgililer günü konusu iyi olmuş, çok neşeliydi. Ah şu erkekler, hepsi aynı bence, yeter ki fırsat çıksın.
    Emeğine sağlık canım kardeşim.Sevgilerimle. Allah'a emanet ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun canım, geç ya da erken ne fark eder? Gelmişsin ya daha ne olsun? çok mutlu oldum güzel yorumunla çok teşekkür ediyorum:)benden de sevgiler, Amin sen de Allah'a emanet ol canım.

      Sil
  14. Pixi ve brutusten sonra takip edeceğim karakterler olabilir:) umarım bırakmazsınız belki bir gün çizgi romanını da çılartırsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A! :) İnanın gurur duydum, çok mutlu oldum. Çok teşekkür ediyorum.:) Bu arada hoşgeldiniz .)

      Sil
  15. Anneannemde günü niye yok ki :))) Bayıldım bu söze..Ayy erkek çıkmasına kahkaha attım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'ciğim nasıl sevindim anlatamam çünkü hep dediğim gibi ağlatmak kolay, güldürmek zordur, mutlu oldum çok teşekkürler:)))

      Sil
  16. haaa haaaa allah seni yaaa kahkaha attırdıın yaaa bu bölüm daha da komik olmuş öncekindeeen, çok formdasııın ha haa :) ideal ondört şubat ha haa :) salacakta eskiden evet çay bahçeleri olurmuş, gazinolar daa, plajı da ha haaa ölme emiiii kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone'cuğum çok mutlu oldum valla, okurlar güldüğünü söyleyince, hele hele kahkaha attım deyince inanılmaz seviniyorum:) Evet o çay bahçesinde ben, Figen, Zuhal üç kız lise sondayız (Üsküdar lisesi, sonradan ismi Burhan Felek lisesi oldu)yaza doğru okulun son günlerinde dersi kırıp (herkes kırıyordu)çay içmiştik denize karşı, orman gibi ağaçlıktı...yazık şimdi yerinde yeller esiyormuş...ölmeden olmaz ki deeptone'cuğum ama umarım kediciğime bakacak kadar ömrüm olur, elden ayaktan düşmeyeyim yeter...:))
      Çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  17. süpersiniz Müjde Abla bayıldım, Karpuz Apartmanı'nı çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Eren'ciğim, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  18. karpuz apartmanında cümbüş bitmiyo..🙂 harika senaryo,harika çizimler,elinize emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmeyecek de:) çok teşekkür ediyorum, sizin de elinize sağlık bu güzel yorumunuz için. :)

      Sil
  19. Ya ne güzel bir bölüm olmuş bu Müjde Ablacım çok eğlenerek okudum😊Sevgililer gününde bütün erkekler çuvalladı valla😁kalemine sağlık Ablacım sevgiler❤💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Sevil'ciğim, gerçekten öyle oldu:)güzel yorumuna çok teşekkür ediyorum canım, benden de sevgiler. ♥♥

      Sil
  20. Çok keyifli ve oldukça renkliymiş bu bölüm :) Hele ki Che Niyazi'nin buza dönüşen heykeline bayıldım!. Emeklerine, ellerine sağlık Sevgili Müjde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim sevgili Esin, mutlu oldum yorumunla çok teşekkürler:)

      Sil
  21. Ya bu Mujde kanalda yeni dizi başlamış.
    Benim haberim olmamış ya.
    Yeni izledim .Gülmekten kirildim.
    Herkese de tavsiye ettim.
    Harika bir yonetmen tanıdım,adi 'Mujdeli kedi' 'bu sene hakki yenmez ise ödülü alacaktir eminim.
    Sevgilerimle.optum güzellik
    Seni ve bucurugu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, ay, ay Merih'ciğim, bunlar ne hoş, ne güzel iltifatlar böyle çok sağol canım, onlar bana ödül vermesinler, eksik olmasın sen ve diğer sevgili arkadaşlarımın bu güzel sözleri bana EN BÜYÜK ÖDÜL.
      Bücürük ve ben de seni öpüyoruz canım,
      sevgilerimle. :)

      Sil