13 Nisan 2018 Cuma

KARPUZ APARTMANI - 35



"Allah'ım sonunda mektuplarıma cevap geldi:
'Buluşalım' diyor. Yaşasınnnnnn!....

Apartmanın arka bahçesi buluşma yeriydi:)

Çöpçatan teyzeler pencereden gizlice
ikisini izliyordu...Behlül elinde güllerle geldi:)


"Raigan! Ama nasıl olur? 
 Hiç yaşlanmamışsın!"


"Eee, dolgu, botoks, silikon, milikon,
spor da yapınca öyle oldu Behlül'cüğüm."


Silikon mu?..!!!!!!



"Mektuplarını aldım, bir de tercüman tuttum
tercüme etmesi için hahahahaha..."


"Arz-ı hal etmeye cana seni tenha bulamam
Seni tenha bulacak kendimi asla bulamam...
dest- i izdivacına talibim Raigan"


"Hay hay canım ama evini, arabanı üstüme yapacaksın düğün hediyesi olarak. Tek taş pırlanta 
beşi bir yerde, bir metre de zincir isterim."



"Hehehehe, merhaba enişte ben Raigan'ın abisiyim
ben de düğün hediyesi olarak yeni bir araba istiyorum
kırmazsın değil mi enişte?...."



"Emrin olur cananım. Abinin de...
ben de ev çok, araba da dört, beş tane...beğensin, alsın
Bende mecnundan fuzun aşıklık istidadi var
Aşık-ı sadık benem mecnunun ancak adı var."



"Hihihihihihi....."


O sırada Gülse'lerin evinde işler karışıyordu....


"Anne, cadaloz bana robot almış...."


" A! Çok ayıp oğlum! Öyle denir mi babaanneye?"


"Ama sen hep öyle diyosuun..."


"Ahhh...ahhh.. çocuktan al habarı yazıkla o'sun..."

"Valla ben demiyorum o Mıstık'tan duymuştur...."


"Mıstık'tan duymadım işte, senden duydum.
Aneeee senin göğsünde tahta mı var?..."


"Tahta mı? Yooo? Ne tahtası çocuğum?....."


"Babaanem sana tahta göğüslü diyooo..."


"Aşkolsun anneciğim....demek öyle?.."


"Hee! Dedim yalan mı? Yassıağaç gibi göğüslerin!"

Tam o sırada kapı çaldı...

çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

ZZZRRRRR.......


"Merhaba canım hiç soğanım kalmamış da...
bir soğanın var mı?"


"Hoşgeldin şişko ..."


"Şişko mu? Ben mi?..."



"Hii! O'lm çok ayıp! Zeynep'ciğim
valla ben demedim ner'den duymuş bilmiyorum."

"Ama Halim amca 
'ben de, karım da şişkoyuz' dedi..."


"Demek saçımı süpürge ettiğim
kocam arkamdan şişko diyor bana...."


"Zeynep'ciğim ağlama gözünü seveyim 
ah şu erkek milleti!..."


Filiz anne ve babası ise sürpriz bir 
ziyaret yapmak üzereydiler ki...


"Karıcığım kolu çekince bakalım başka bir odaya
ışınlayabilecek miyim seni? Korkma sakın..."


! ! ! ! 

çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

ZZRRRRR!!!!


" Anne, baba! Hoşgeldiniz, buyrun, şeyy,
Filiz kahve yapmıştı hemen iki fincan koyayım
sıcak sıcak için.....ee, nasılsınız?"



" İyiyiz şükür,  ee? Kızımız kahveyi yapıp
kendisi nereye gitti damat?"


"Şeyyy....şeyde, eee, tuvalette gelir şimdi....
eee daha daha nasılsınız?...."


" ! ! ! ! " 



" Anne, baba hoşgeldiniz, burdayım.."




"Aaa! Orada ne yapıyorsun kızım? 
Hani tuvaletteydin?"



"Şeyy...eşim şaşırmış tuvaletten çıktıktan sonra,
 kütüphanenin üstünün tozunu alıyordum:)))"



"Eeee, ben dalgınım ya biraz yani tüm bilimle
uğraşanlar dalgındır ya....çok önemli bir deney
üzerinde çalışıyorum...."




Kaynana Huriye'nin Mudurnu şivesi için Sevgili Berfin ♥ çooook teşekkürler  canım benim♥


TÜM BÖLÜMLER:

TÜM BÖLÜMLER:


69 yorum:

  1. Hahaha herkesi birbirine düşürecek ufaklık :) Filiz'in anne babası neler yaşayacak merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Çocukların bu dürüstlüğüne hayranım:)sadece Filiz değil tüm apartman yaşayacak yine..:))

      Sil
  2. Bu çizimlere de hayranım ben ya....

    YanıtlaSil
  3. Çe Niyazi de hemen dahil oldu ya enişteciğim falan diye. Vallahi böyle adamlardan korkulur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkulur gerçekten:)))zaten Çe Niyazi apartmanın üç kağıtçısı...:)

      Sil
  4. Işınlanma olayı güzeldi :)

    YanıtlaSil
  5. Bu bölüm çok komik:)) elinize sağlık Müjde Hanım:)

    YanıtlaSil
  6. Kaç gündür sınavdayım,okuyamadım.Şimdi okudum da neşem yerine geldi.Çocukluğumdan beri ben de ışınlanmak istiyorum :) Ölmeden bunu yaşayabilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun, umarım çok iyi geçmiştir sınavın. İnşallah görürsün Yurdagül'cüğüm sen gençsin. Silahlara ayırdıkları paraları bilime,teknolojiye ayırsalar belki çoktan icat edilirdi.:))Çok teşekkürler:)

      Sil
  7. bu apartman bir alem , emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Yine gayet neşeli eğlenceli bir bölüm Müjde Abla, elinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Eren'ciğim, sen de sağol, sevgiler:)

      Sil
  9. çocuklardan kurutlur vala, ben konuşmayalm diyorum hep:D ben de yapıyordum çünkü

    YanıtlaSil
  10. Müje kıkır kıkır güldümokurken ama en çok da Raigan'ın yaşlanmadığı çizimlerde kkoptummmm ahagshagshasghasghsg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Kadriye'ciğim, çok teşekkür ediyorum. :))

      Sil
  11. Bu yaştan sonra çöpçatan teyzeleri kandırmaya çalışmak neymiş öğrensin bakalım. :D

    YanıtlaSil
  12. Aaa hiç olmadı Halim Amca, hanımına niye şişko diyorsun 😂 155 ve onun icatları 😀 Bakalım devamında neler olacak ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Belle'ciğim. :) Toplu yorumlar yapmışsın üşenmemişsin eline sağlık:)

      Sil
  13. Işınlanma işi çok iyiymiş, keşke biz de yapabilsek :)

    YanıtlaSil
  14. Çocuktan al haberi boşa dememişler gerçekten de. O ışın cihazı elimin altında olaydı, dolapların üstüne ışınlasaydı beni,ne iyi olurdu :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle hakikaten de, temizlik yaparken iyi olurdu Yeşim'ciğim:)))

      Sil
  15. Isler karisti iyice 😂😂😂

    YanıtlaSil
  16. Ufaklık nasıl komik :D Ortalığı birbirine kattı :))

    YanıtlaSil
  17. Eeeee...
    Çocukların yanında konuşurken dikkattttt....!
    Emeğine sağlık,ş
    Şu kart zampara iyi bir dersi hak ediyor...
    Bakalım ne gelecek başına merak ettim doğrusu.
    Öpüldünüz bücürük ve güzel annesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dikkat etmeli:)))Çok teşekkür ediyorum Merih'im güzel gözle bakan güzel görürmüş, inanıyorum, ben de seni ve Topiş'i öptümmmmm....:)

      Sil
  18. Müjde Ablacım bu bölüm bir harika:)Kalemine sağlık..Çocuktan al haberi diye boşuna dememişler:)Behlül Bey Amcaya da bak sen, hemen evleri arabaları gözden çıkardı bile:)Çok keyifle okudum..
    Bu arada hep yorumlardan okuyorum ,bloğu bırakmak gibi bir şeyler demişsin Ablacım.Vallahi ben çok üzülürüm çünkü biz hepimiz seni çok özleriz. Sen bizim için çok değerlisin Ablacım bunu bilmeni istiyorum❤Tabii sağlık faktörleri önemli elbette ki ama biz seni hep buralarda görmek isteriz inan ki.Sevgilerimle😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Sevil'ciğim. Çok teşekkür ediyorum okuyan gözlerine sağlık.
      Bir hafta geçti artık yorum gelmez diyordum iyi ki, yine de kontrol etmişim:)
      Evet canım sadece gelen yorumlara cevap yazabiliyorum, hakkımdaki güzel düşüncelerin için sağol, ben de siz blog arkadaşlarımı çok seviyor ve çok değer veriyorum, bir tanenizin bile yorumunu gözden kaçırsam üzülüyorum. Bakalım zamana bıraktım:)
      Sevgilerimle...:)♥♥♥

      Sil
  19. Müjde abla Bu Behlül gıcık ama şiirleri çok güzel.Hele Fuzuli'nin o beytine bayılırım.
    Bu Muratcan'a da ne etmeli de ,öğretmeli"her şey her yerde söylenmez diye" Ama çocukta haklı.Asıl kabahat, başkalarının arkasından konuşan büyüklerde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa ne güzel şiirler. İnsan okumaya doyamıyor.
      Bence de çocuk haklı, canım tüm yorumların için çok teşekkür ediyorum:))

      Sil
  20. Behlül'ün hali çok komik, yani çizimleri komik olmuş o gözler şekilden şekle girmiş :))
    Apartmandakilerin ufaklıktan daha çok çekeceği var gibi... Bu bölümü de keyifle okudum, kalemine sağlık Müjde Ablacığım. Sen nasılsın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Zülal'ciğim, sağol:)

      Canım öteki yorumuna (3. bölüm) yazdım, ağrımdan tekrar yazamıyorum:( çok ağrım var:(

      Sil
  21. Müjde'ciğim geçmiş olsun ;merak ettim. Sen yazmadan duramazsın canım kardeşim.Çok sevgiler😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, düştüm bebeğim, çok ağrım var, kaburga ağrısı hiçbir şeye benzemiyormuş:( benden de çok sevgiler:)

      Sil
  22. Zeynepcim seni çok iyi anlıyorum saçımı süpürge ettiğim kocam bana da geçenlerde tombik karım benim dedi.Katil olucaktım.😂😂😂😂😂Emegine saglık müjde abla❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, bak sen şu erkek milletine:))))Büşra'cığım zayıflık daha kötü inan, birazcık kilonun çaresi var yürürsün, spor yaparsın gider sen de sağol canım.♥

      Sil
  23. Ben biraz geç kaldım ama bence bu bölüm epey komikti Müjde Ablacım :)) Şu tahta göğüs meselesini yaşayan yakınlarım var ne yazık ki, şimdi okuyunca gülmeden edemedim :D
    Ellerinize sağlık, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil, beğenmene sevindim canım, çok teşekkürler, sen de sağol, öptüm:)

      Sil
  24. Keyif dolu bir bölüm olmuş...çizimlerinse her zamanki gibi çok sevimli. Bu arada çok geçmiş olsun Müjde'cim. Umarım en kısa sürede iyileşirsin. Şifalar dilerim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Esin'ciğim, Allah iki iyilikten birini versin bana artık çok ağrım var, tüm hareketlerim kısıtlandı:( Amin, sevgiler...

      Sil
  25. Müjde, kardeşim. Çok üzüldüm, demek düştün :(((( Geçmiş olsun. Kemikler de zayıf diyordun. Kim bilir ne kadar ağrı çekiyorsundur. Feride ile yazıştık ve yazmayacağını söyledi, inan buna da çok üzülmüştüm.
    Ben biraz kaçtım İstanbul'dan ama bazı telaşlardan dolayı sadece yoruldum. Gelir gelmez de doktoruma gittik, İstanbul'un bir ucu. Yeni ilaçlar verdi, sersem gibiyim. Hikâyelerin beni çok neşelendiriyor, maziye karışmak için daha erken diyorum canım. Bizi garip bırakma ne olur... Çok zevkle seyredip, okudum. Eline, emeğine sağlık. Acil şifalar diler, sevgiyle kucaklarım kardeşimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım, felaket ağrı çekiyorum, anlatılır gibi değil başına gelen bilir, 60 yaşında, ciddi kemik erimesi de olunca artık Allah iki iyilikten birini versin bana.

      Sana da çok geçmiş olsun, ilaçlar sersem gibi yapıyorsa değiştir.

      Çok teşekkürler, her şeyin başı sağlık, sağlık olmazsa blog da olmuyor, çok teşekkür ediyorum, sen de sağol canım, sevgiyle kucakladım ben de....

      Sil
  26. Bi alem bu apartmandakiler ya. Velet de çok fena :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ekranlara taşınır bu apartman bir gün, çok teşekkürler yorumların için Dilek'ciğim. :)

      Sil
  27. Karpuz Apartmanııı! ^_^
    Behlül denilen adamdan hiç hoşlanmadım, kadınları cinsel obje gibi yansıtan tüm düşünceler acınası ve o bu türden bir düşünceye sahip...

    Zeynep'in de kalbi kırıldı. :/

    Emeğinize, çizimlerinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın İrem'ciğim, üstelik bir yandan da yaşlılığında kendine baktırmak için evlenmek istiyor.
      Sen de sağol canım. Çok teşekkürler. :)

      Sil
  28. Müjde Ablam cok geçmiş olsun.Ufakliktan cok fazla bloglara ugrayamiyorum.Ama hep aklimdasin.
    Bu bolumu okudum keyfim yerine geldi.Kendine çok dikkat et lutfen. .
    Sevgilerimle😊❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler İnci'm, estağfurullah canım elbette ki, bebeğin, evin, üstelik Ramazan tabii ki onlarla ilgileneceksin. Daha doğal bir şey var mı? Sevgilerimle. :)♥♥♥

      Sil
  29. Canımm merhaba sana hem selam vermeye hemde helallik almaya geldim
    Yeni bir şehire alışma süreci arada memlekete gidip gelme birazda instagram kolaylığından hem blogumu hem sizleri özledim ama asla unutmadım yarım kalan önceki dizi çalışman bile (okuyup bitiremediği) hala aklımda😔kendine iyi bak bücürüpüde senide öpüyorum😘❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım helal olsun, sen de helal et. :) ben 2 aydır bloğa uğramıyorum sadece yorum gelmişse, cevaplıyorum. Sen de kendine iyi bak canım, biz de seni ve Badem'i öptük. ♥ (ay inşallah bunak ben kediciğinin ismini yanlış hatırlamamışımdır)

      Sil
  30. Geç kaldım galiba bu serinin ortalarında kalmıştım.;) bu bölüm çok komikmiş. Okurken kendimi kaybedip bi ara sesli sesli herkesin yanında gülmüşüm.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun hoşgeldin, sefalar getirdin Fatma'cığım, ben de zaten 2 aydan fazladır yokum blogda, sadece yorumları cevaplıyorum şimdilik. Güldürebildiğime çok sevindim, yorumun için de çok teşekkürler:)))

      Sil
  31. pes pes yaniiiiiiiii kedi gibi ışınlanmıııış :)

    YanıtlaSil