16 Mart 2018 Cuma

KARPUZ APARTMANI - 31


İKİ YIL SONRA....


Apartmana yeni komşular taşınmış...

155 Selahattin ile Filiz evlenmiş....:) 


Gülse'nin oğlu Muratcan 2 yaşına basmıştı.

Huriye kaynana


Kocası "yeter artık sıkıldım" deyince 
köyüne dönmüştü.



"Gitti de gelmeyiverdi !"


Apartmana yeni taşınan Çe Niyazi üçkağıtçıydı ama
henüz foyası meydana çıkmamıştı...


"Kedici teyze arka bahçede bir kedi gördüm
üç ayağı felç olmuş, öteki ayağı kırılmış, diğerine diken
batmış, öteki ayağı......




"Vah, vah, vah kıyamam, al şu parayı. 
 Bir hayvan hastanesine götür evladım. Sevaptır..."



"Allah razı olsun kedici teyze hemen
 götüreyim çekyat filan yaptırsınlar"


salaş meyhane adamlar ile ilgili görsel sonucu

Ve biriken paralarla ahbaplarıyla ziyafet çekiyordu...



"Heheheheee, kedici teyzeyi kandırmak kolay,
apartmandaki herkes kedici zaten hadi yarasın, şerefe:))


salaş meyhane adamlar ile ilgili görsel sonucu

"Lan çakal, saydım kedinin tam altı ayağı oldu..oha!"



"Hehehehehe, altı mı? Doğrudur ben saymamıştım.
Ama kedici teyze farketmedi. İhihihi..."



"Bakın şöyle yapıyorum: Kedici teyze görsen nasıl ağlıyor,
  böyle miyaaavv miyaaaavvvv.....hehehehe nasılım?


salaş meyhane adamlar ile ilgili görsel sonucu

"Vay be Çe Niyazi, Hollywood'da olsan, en iyi erkek oyuncu Oscar'ını başkasına vermezlerdi. Puhahahaha:)))



"Ben doğuştan artizim oğlum. Ne sandın?  Haftaya da Kadıköy'deki
solcuları kandıracağım. Hehehe çok zevkli oluyor saftirikler..."


Çe Niyazi'nin  saf eşi Sakine ise gün boyu temizlik yapıyordu.
'Çe Niyazi'nin kendisini her fırsatta aldattığının da henüz farkında değildi...



O sırada Gülse'lerin kapısı çaldı...

çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

ZZZRRRRR!....




"Gülse'ciğim sorma, sana kötü bir haberim var ...."



"Doğal sarışınların soyu tükeniyor deme!..."



"Hayır öyle bir şey değil!"


kapı tekrar çaldı

çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

ZZZRRRR!:..


Gülse kapıyı açtı:






"ANNE!!! Ama siz köyde değil miydiniz?...."



"Torun hasretine dayanamadık gari, sizin karşı
daire satılıkmış göydeki evi, tarlayı neyim sattık burayı aldık."




"Ben de bunu haber verecektim canım..."



"Aaa! Cadaloz gelmiş!"



"He? Cadaloz mu? Kime deyon guzum?"



" Eeee, kimseye demiyor anneciğim...çocuk işte...ehe- ehe..."



"Annem sana cadaloz diyooo..."



" Ah, ah, demek öyle şinci cadaloz olduk hee? " 




"Yok anneciğim sana derken Zeynep'i kastetti biz Zeynep'le
bazen küsüyoruz da di mi Zeynep'ciğim?..."




"Eeee, evet yani sağolsun arkadaşım bana bazen cadaloz der
ama ben kızmam yani bilirim içinde kötülük yok..."



"Eh, peki madem...ben gideyim gapı açık hammallar
eşya taşıyo..."

 
çelik kapı ile ilgili görsel sonucu







" İnanmıyorum! Kaynanamla kapı komşusu olduk!"
Çocukken doğal sarışınım diye çok övünüp seni kızdırırdım
işte Allah cezamı verdi...."



"Tamam çok övünürdün ama onun için değildir
olacağı varmış, yalnız Muratcan'a tembih et bugün iyi kurtardık
başka zamanlarda yine 'cadaloz' derse ne yapacaksın?"




"Düşünürüm bir şeyler...üüüüüüüü....."




"Tamam canım hadi ben gideyim daha ütü var,
yemek var, Halim gelmeden bitireyim, görüşürüz..."




"Anneeeee! Abim popstar oldu bak!"




" Allah'ım! İlker? Bu sen misin oğlum?"




"Benim anne korkma! İnci rock müziğini
çok seviyormuş da imaj değiştirimek istedim. Nasıl olmuş?"



"Göz!....Gözüne n'oldu? Biri yumruk mu attı?"



"Senin makyaj mayzemeleyinne boyadı anne!"



" Şimdi kızlar bunu seviyo anne! Rap şarkı da besteledim
dinle:" 

"her gün ödev, her gün vize
yetti artık bize bize, okul bitince
iş bulmak zor... çok zor...."



" Yeni Dior  rimelim!50 liraya almıştım çöpe gitti!
Ben de rap şarkı yazayım:
Dağ gibi ütü bekliyor,
Üç çocuk ve koca yemek istiyor
Hangi biriyle uğraşacağım imdat...
Yardım et bana Yarab!"



" Çöpe gitmedi abim makyaj yaptı!
Anne sen giiiiit! Biz müzik yapcaz! Ödevi sonya yapcazzz!"



çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

ZZZZZRRRRR!....




"Zeynep teyze, kusura bakmayın Halim bey amca ile yeni zaman makinemi test ederken onu azıcık kaybettim ama uğraşıyorum geri getireceğim eşinizi merak etmeyin yani..."




"Allah'ım sana geliyorummmmm!"


O sırada....

İlker'in kız arkadaşı İnci'ye mesaj geldi.


"İlker bana video göndermiş..."




"Yeni imajıymış! Aman Tanrı'm!"




"Bu aşkımızın sonu oluyor!Ben eski İlker'i seviyordum.
Örümcek ağlarıyla kaplı odada yaşayan internet delisi çocuğu..."
(bak: karpuz apt. karakterleri



TÜM BÖLÜMLER: 

KARPUZ APARTMANI KARAKTERLERİ

68 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Öyle oldu, çizerken üçkağıtçı tipine en uygun oyuncuyu çizdim bakalım farkedecek misin?:)

      Sil
  2. Ayyy, özlemişim hepsini :D

    YanıtlaSil
  3. Ayy en sevdiğim dizi geldi sonunda. Tüm günün yorgunluğu gitti üzerimden resmen. :) Kedici teyze :( Senin gibi komşu gazabına uğramış tam olarak aynı şey olmasa da. :( Bu sezon en çok o adama kızacağım sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim İrem'ciğim, zaten başıma gelen olaydan esinlenerek böyle bir senaryo yazdım. Karpuz Apartmanı'ndaki eski bölümlerde de öyle yapardım.:) Sanırım öyle olacak:)

      Sil
  4. Karpuz apartmanını özlemişim , emeğine sağlık :D

    YanıtlaSil
  5. Apartmanı özlemişim gerçekten, cadaloz kaynanayı bile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle, zor günlerimde çok faydalı oldu bana. :)

      Sil
  6. Seriye yeni bir renk gelmiş.Özlemişiz.50 liralık rimel de çöpe gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)Fiyatı uydurdum, araştırmadım:)))dur sahi araştırıp öyle yazayım.:)

      Sil
  7. Müjde'ciğim, geldim arkadaşım. Gördüğüme nasıl sevindim, anlatamam. Benim favori dizim. Çok bağlanmışım ben Karpuz Apartmanı'na. Başta kedicik var. Ah Müjde'm. Çok yaralıyor insanoğlu. Hayvanların değerini daha çok anladım. Keşke hayvan kadar özgür ve gururlu olabilseler.
    Şahane başladı canım. Popçu evladı ne kadar güzel çizmişsin yaaa. Kutlarım canım. Eline, emeklerine sağlık. Bakalım neler olacak daha? Kaynananın gelişi nasıl şaşırttı Gülse'yi. Kim kaç gelin yaşıyor bu sorunu? Koca derdi yetmezmiş gibi.
    Hiç unutmam, Hayatım boyunca sigara bırakmak için çok denemelerim oldu. Bir tanesinden bahsedeyim. Bıraktığımın ikinci günü çocuklarla anormal titiz kayın validemlere gitmiştik. Ne su isteyebiliyoruz, ne kıpırdıyoruz. Rahmetli oğluma "babanın kucağında oturacaksın" dedi. Garibim oturdu, bir yandan da dersini yaparken silgi kullanıyor. "Ay aman, yerlere ittirme" diye bir bağırdı, ateş bastı her yanımı.
    Derken onlardan çıkar çıkmaz çok sinirlendiğimi söyledim eşime ve köşebaşındaki bakkaldan sigara aldım. Beni biraz teselli etseydi içmezdim. "Ne ...edersen et" dedi. Ağlayarak sokakta sigara içtim. Daha neleeer var bir bilsen. Çok zor bir insandı. Allah affetsin.
    Kafanı şişirdim. Yeni sezon hayırlı uğurlu olsun kardeşim, ilhamın da bol olsun. Sevgilerimle öpüyorum Müjde'ciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin:)Karpuz Apartmanı'nın favori dizin olmasına çok sevindim, ne mutlu bana, ben de özlemiştim hep söylüyorum zaten. Depresyondayım da iyi geliyor, meşguliyet oluyor.

      Kaynananla olan hadise gözümün önünde canlandı, böyle anormal titiz insanlar dünyayı hem kendilerine, hem de ailelerine, etrafındaki herkese zehir ediyorlar ama farkında değiller. Benim de farklı türünde de olsa anılarım var öyle üzücü:( yani dertsiz insan yok galiba bu dünyada arkadaşım. Sadece kimsenin derdi kimseye benzemiyor. Olmuş bitmiş hatırlayıp üzülme (demesi kolay biliyorum)

      Estağfurullah, ilgiyle okudum, çok teşekkür ediyorum, Amin:)ben de öpüyorum, sevgilerimle:)

      Sil
  8. Karpuz apartmanıyla tanışmamıştım ben, karakterleri çok sevdim. Gelişmeleri merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Esra'cığım, teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  9. Ha ha! dizinin devam etmesi harika olmuş..hikayede kedici teyze olarak başınızdan geçenleri de kısmen aktarmışsınız,bence yerinde olmuş..çe niyaziye gelince..😀 gerçekten sinan'a bnzemiş..sinan'ın namıdeğer diğer adı da "hallederiz kadir.." 😀 "en son babalar duyar" karakterine inanılmaz bir can vermişti..akasya durağında da aynı karakteri hemen hemen canladırmaya çalışıyo..bizimkiler ne zaman onu görseler "Aa kadir başladı!" 😀 diye seviniyolar.. kaynana gelin arasındaki cadoloz dialoguda iyiydi..bitmez herhalde bu cadoloz durumları..🙂emeğinize sağlık🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla üçkağıtçı komşum, yalancı komşum yüzünden ta ocak ayından beri psikolojim mahvoldu, hem maddi, hem manevi, hem de fiziksel (bel ağrısı) olarak bana çok zarar verdi. Hala da vermeye devam ediyor. (Kedicik abimde çok iyi bakıyor ama 2 büyük kedi var ve minikle nasıl tanıştıracak çok zor, çok uzun bir süreç aklım hep onda..:( )

      Akasya Durağı beni güldürebilen bir diziydi, zaten Türker hocanın yaptığı şeyler kötü olmaz. Sinan karakteri de çok güldürüyordu. Şu andaki güldür güldür şovlar, Jet Sosyete, Çocuklar Duymasın tebessüm bile ettirmiyor. Üçü de Akasya Durağı'nın eline su dökemez. Hele hele Yasemince vardı (Sürahi hanım, İtilmiş, kakılmış, Şuayip bey) nasıl gülerdim. Onları düşünüp Karpuz Apartmanı için o isimleri hayal ettim. :))kaynana-gelin kavgası bitmeyecek merak etmeyin:)))siz de sağolun arkadaşım:)

      Sil
  10. Karpuz Apartmanı geri dönmüş.Yeni komşular,yeni olaylar..En çok Zeynep'in beste hoşuma gitti.Niye acabaaaa :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Yeşim'ciğim, tüm kadınların ortak derdini dile getirdiği için olabilir mi?:))))
      Çekilse, daha komik olması için Zeynep de saçını öyle acayip yapıp, gözlerine kalem çekerek rap şarkısını söyler diye düşündüm.

      Sil
  11. Sinannnnnnnn tirinnnnn tiriinnnnn Sinannnn:))))
    Yeni karakterler yeni soluk... Hadi bakalim, aldim kahvemi geldim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, sefalar getirdin Mevlüde, afiyet olsun.:))ben çaycı, sen kahveci:)))

      Sil
  12. Hoş geldin karpuz apartmanı yine güzel başlangıçlar müjde abla ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Sevde'ciğim, çok teşekkür ediyorum canım. :)

      Sil
  13. Ben bunu bilmiyordum, çok özgün bir çalışma, bayıldım. Çizimler çok şirin. Ara ara eski bölümlere bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar 30 bölüm oldu.:) Çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  14. Süpersiniz Müjde Abla, merakla okudum yine, elinize sağlık, sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım, çok teşekkür ediyorum. Sevgiler:)

      Sil
  15. KALEMİNİZE SAĞLIK KEYİFLE OKUDUM

    YanıtlaSil
  16. Çoooook özlmişim Karpuz apt.
    Emeğine sağlık arkadaşım zevkle bir çırpıda okudum.
    Yeni tiplemelere çok küfredersek kızma valla...
    Yazık karısına da şimdiden çok üzüldüm.
    Manyak kaynanaları kaynar kazana atmalı.
    Ah Zeynep yorgun tontişim benim.
    Kızlar ilker'i yola getirir inşallah.

    Öpüldünüz kedi,Mağduru teyzem.Ellerin dert görmesin.🐱🐱🐱

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Merih'ciğim ben de çok özlemiştim. Kızar mıyım hiç?:)Tam tersi:))karısı ile ilgili gelecek bölümlerde çok komik şeyler olacak. (üstelik gerçek hayattan alınma)Ben de öptüm canım, senin de.:)))

      Sil
  17. Oo yenilikler var yasasin 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Derya'cığım. ♥ :)

      Sil
  18. Bakalım yeni üç kağıtçı karakter nasıl dolandıracak apartmandaki naif insanları :D
    Ben yorumları okumadan evvel Niyazi'nin çizimini Şener Şen'in genç haline benzettim, Müjde Abla. Onun da böyle Kemal Sunal ile oynadığı, Kemal Sunal'ı hep kandırdığı yerler oluyordu ya; mesela Davaro ya da Kibar Feyzo gibi :)
    Kalemine ve çizimine sağlık, kim bilir nasıl uzun sürüyordur bu çizimler, buraya yüklemeler, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversin Feride'ciğim. A, öyle mi? Hiç farkında değilim, ben Sinan'a benzetmeye çalışmıştım:) ah çok severim Şener Şen'i de. Sen de sağol canım, Karpuz apartmanı karakterleri biraz basit, karikatür gibi o yüzden diğer çizimlere göre daha az yoruyor beni, iki yuvarlak göz, bir minik çizgi ağız:)ötekiler daha uğraştırmıştı.:))Tabii yine de yoruyor dediğin gibi çiz, fotoğrafını çek, buraya yükle...Sen de sağol canım.:)

      Sil
  19. Yaşasın çok güzeelll :))

    YanıtlaSil
  20. Karpuz Apartmamına tekrar kavuştuğumuza sevindim Müjde Abla. Bu dizi kaynanasız olmazdı. Yerleşecek olmalarına sevindim. :)) Görüşmek üzere, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de onsuz olmazdı zaten o yüzden kapı komşusu yaptım:))))çok teşekkür ediyorum canım, sen de sağol.:))

      Sil
  21. kaynanaya çok güldüm yine :-))))

    YanıtlaSil
  22. Seviyorum dizilerini Müjdee:))

    YanıtlaSil
  23. Ayy yeni sezon başlamış da okumak için geç kalmışım, yaşasınn!
    Bu apartmanın hareketli hallerini çok seviyorum. Gülse'nin verdiği tepkide patlattım kahkahayı :D
    Bol gülmeli, bol eğlenmeli güzel bir sezon diliyorum Müjde Ablacım ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canısı, ben sen gelmeyince, bir tuhaflık sezdim ve o sayede yeni yazılarının epeydir panelime düşmediğini farkettim. (Yani her işte bir hayır vardır. Yoksa farketmeyecektim)

      Çok sevindim, mutlu oldum canım, sen de sağol. :))

      Sil
  24. Yeni maceralar geliyor desenize.:) Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, birazdan bir sürprizim de olacak:)

      Sil
  25. Nihayet apartmanı ziyarete gelebildim :)) Müjdem şahane olmuş. hemen 2. bölüme geçiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Hatice'm, sefalar getirdin:))Okuyan gözlerine sağlık:))

      Sil
  26. Çe Niyazi kedici teyzeyi nasıl da kandırdı ya.Tam üç kağıtçı. İnci Ilker 'i olduğu gibi seviyordu bu yeni imaj hiç hoşuma gitmedi. Ben önce 2 yi sonra 1 i okumuşum Müjde Ablacım:))tersten olmuş biraz.Sindi oturttum olayları. Kalemine sağlık ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaa, tam dayaklık:)))sitcom olarak çekilse İlker'i başka bir arkadaşı kıskançlıktan "Kızlar böyle imajlardan hoşlanıyor" diyerek kandıracaktı, o da çok saf yürekli inanacak detayları veremiyorum tabii çok sahne çizmek gerekiyor:( olsun ters de, olsa her türlü okumuş olman beni mutlu ediyor Sevil'ciğim, çok teşekkürler. ♥

      Sil
  27. Bencede eski İlker daha iyi :) Zamane cocuları .Merhaba tekrardan Karpuz Apartmanı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da merhaba Fato'cuğum, kesinlikle haklısın:)Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  28. Çok eğlenceliymiş diğer tüm bölümleri okumaya gidiyorum resmen çocukluğumu hatırlattı bana :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, ayrıca hoşgeldiniz sayfama:)))

      Sil
  29. ha haaaaa çok tatliş başladııııı :) bi de çe niyazi geldiiii bakalım neler yapcak, sayko nolduuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum deeptone'cuğum evet yeni karakterler geldi yeni sezonla. Sayko da var merak etme:)

      Sil
  30. Karpuz apartmanını çok beğenerek okumuştum. Yeni sezon bölümlerini de keyifle okumaya başlıyorum. Emeğine sağlık 😊 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim bunu duyduğuma, sen de sağol canım. ♥♥ :)

      Sil
  31. Uzun zaman oldu Karpuz Apartmanı okumayalı. İyi geldi. Ah kaynananın gelmesi kötü oldu be:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın ben bazen eski bölümleri okuyorum ve özlüyorum yakında yeni bir bölüm gelecek inşallah kaynana yine olacak:) Çok teşekkürler Beyda'cığım. :)

      Sil