1 Ağustos 2019 Perşembe

KARPUZ APARTMANI - 43. BÖLÜM


Son bölümden bu yana geçen sürede 
kaynana  Huriye, eşini kalp krizinden kaybetmişti. 


"Ah şu başıma geleeeenn! Gitti benim heriiiif, evimin direği,
çocuklamın bubası gitiii!"


"Annecim ağlama ne olur.
 Ölenle ölünmez. Sana bişi olacak"




"O cigarayı az içive dedim emme...kiminen gidecen
Şehriman bayramına bundan sona galan ben?"




"Şehriman bayramı diye bayram mı var?"

"Şeyh-ül- İmran bayramı karıcığım. Bizim Mudurnu'da
zamanla Şehriman'a dönüştü."

Kaynanası gittikten sonra Gülse, Zeynep'lere uğradı.



"Ne? Kaynanana koca mı bulacaksın?"



"N'apim Zeynep'ciğim? Eşi de ölünce bütün gün bizden çıkmaz oldu!
Yok Şehriman bayramı, yok inek sağarken böyleydi kafam şişiyor!"



"İyi de kim alır ki onu? Yaşlı başlı biri olması lazım."



"Yaşlıbaşlı! Yaşlıbaşlı! ! "




"Hihihihi. 'CLARK' BEHLÜL BEY AMCA!"
(Bak: Clark Behlül bölümü:))


Gülse, komşulardan yaşlı çapkının telefonunu aldı...


"Allah'ım n'olur kabul etsin. Ya etmezse?"




"Yaşasınnn! Oldu bu iş! Ta- ti- ri- ri- ri- nam! Tiri- niri- nam!
Kaynanamdan kurtulacağım! " 


O SIRADA DOKTOR ve EŞİ AKŞAMKİ MASKELİ BALOYA
HAZIRLANIYORDU....



"  Maskeli balo için Marilyn Monroe kıyafeti aldım.
Saçımı da öyle yaptıracağım. Ya sen?"



"Ben Kont Drakula olacağım karıcığım..Hahahaha..."



" Hahaha! Harika! Tamam ben kuaföre gidiyorum akşama görüşürüz...."


NİHAYET AKŞAM OLDU....



"Nasıl olmuşum hayatım?"



"Olmaz! Ya baloda eteklerin böyle uçarsa!
Bacaklar fora!" 


"Yok artık! Niye uçsun ki, balo salonunda kasırga mı çıkacak?"



"Ben anlamam! Aklıma bir çözüm geldi...."


" Inı-nı- nınnn! İşte bu! Mandallar ağırlık yapacak ve eteklerin uçuşmayacak!"

Ve kaşla göz arasında karısının eteğine mandalları taktı😆

"Şaka yapıyorsun!"


"Herkes bana gülecek! "

"Merak etme karıcığım sana bakmaktan kimse görmez bile mandalları, 
bak bana! Saçlarımı da jöleyle yatırınca tam Kont
Drakula olacağım. "


"Konuşmuyorum senle!"


Doktor ve Arzu kavga ede ede çıktılar...

Gülse ise kaynanasını ikna etmeye çalışıyordu...



"Anneciğim yaaa,  düşündüm de, yalnızlık Allah'a mahsus.
Size şöyle hayırlı bir kısmet çıksa fena mı olur?" 



"Neeee? Gatiyen omaz! Ölüründe irehmetlidem başkasına
elimi değdirmem."



"Ama niye öyle diyorsunuz? Belki çok mutlu olursunuz." 



"Git şurdan! Bi da duymayın gelin! İrehmetlinin kemikleri sızım sızım sızlayacak "



"Karıcığım galiba iyi bir fikir değil bu..."

Saatler geçti ama Huriye kaynana ikna olmuyordu...



O SIRADA  ÖNCEDEN PLANLADIKLARI GİBİ BEHLÜL
KAYNANANIN BALKONU ALTINA GELDİ...



"  Sevişmek ah ne hoştur 
yıldızların altındaaaa....."




"Olamaz! Anneciğim! Bakın talibiniz Behlül bey amca
serenad yapıyor size Ay! Ne romantikkk...."



"Sen benden gurtulmak isteyip durun 
bilmeyon mu ben sankım? "




"Aaa! Aşkolsun anneciğim, sizin iyiliğinizi düşünüyorum..."



"Al sana serenat! Bi da gelisen o çalgıyı gafanda gırarın Alim Allah!."



"Yıldızların al....ah! Ama Huriye hanım!..." 


TAM O SIRADA BAŞKALARI DA APARTMANIN ÖNÜNDE
BİRİLERİNİ KISTIRDI...



"Bak! Bak! Kimleri görüyorum? Demek sizi bulamayacağımı sandınız ha?"
(Not: Bu tip ETME BULMA hikayemdeki
Arap Beşir, çok yorulmuştum
yeni karakter çizmeye üşendim kusura bakmayın)


"Eyvahlar olsun! Tabutçu Sülo! Yakalandık!"


"Tabutçu Sülo ya! Hazır mı evladım bu iki gerzeğin tabutu?"


"Olmaz mı patron? "


"N'olur affet tabutçu Sülo. Biz ettik sen etme! Hem bu 
Müslüman tabutu değil gavur tabutu..."



"Artık idare edeceksiniz. Benden para çalıp kaçmak cezasız kalmaz:
Şehadet getirin...."


"Unuttum korkudan! Lan nasıl şehadet getiriyoduk?"

ONLAR DÜŞÜNÜRKEN AYNI ANDA 
APARTMANIN ÖNÜ KALABALIKLAŞTI 😊


"Minnoooşşş! Geceyarısı oldu gelmedi! Miinnoooş!"


"Ben şu tarafa bakayım, sen şu tarafa bak kedici teyze
MiNnooş gızanım?"



"Ehem, ehem ben de arayayım kedici teyzemmm,
bulursam bi sakal atarsın di mi? Hani ödül olarak?"



"Ben de arayayım, quantum kaskımın feneri kedilere duyarlı..."

Kaynana Huriye de hızını alamamıştı 
o da Clark Behlül'ü dövmeye geldi....

Tam o sırada
 maskeli balodan dönen doktor ve eşi de arabadan indi 
ve doktorun ayağı takıldı! 


"AH! ! ! "


"Neler oluyor burada?"


"Hİİİİİ!  EŞHEDÜ! VAMPİR!"


"Kont Drakula bu komşular!Sa- sa- sarımsak 
var mı ? İmdaaat!"



Zavallı Clark Behlül bayıldı...


"Lannn! Gavur tabutu almayacaktık! "


"Kont Drakula'ymış! Al sana! Al!"


"Ateş ediyorlar! Kaç Arzu!"






"Hii! Arzu! Eteğin! Mandallar nerede?"



"Mandal diyo hala! Allah seni kahretsin! "


Silah sesleri ve bağırışlara banyodan fırlayan emekli komiser Şaban bey de geldi. Ancak karanlıktan
istifade kötü adamların hepsi kaçmıştı.



"La banyoda bile rahat vermiyorsunuz! Bu kaçıncı?
Ya Nazi'ler basar! Ya kapıları karıştırırlar!
 Eller yukarı! Herkesi tutukluyorum!"
(Bak: 11. Bölüm) ve (Bak: 23. bölüm)


Silah seslerine polisi arayan başka komşular sayesinde
 polis gelince işin sonu karakolda bitti. 


-  "Ben masumum komiserim serenad yapıyordum sadece. 
Hayırlı bir iş için"

- "Ben, kocamdan şikayetçiyim elbisemi rezil etti!"

"Ben de bu meymenetsiz gart zamparadan şikayetçiyin, balkonumun altında çalgı çaldı utanmaz irezil!"

- "Valla tabut benim değil! Biz balodan geldik, ben doktorum..."



Sokaktaki karakol Karpuz Apartmanı'nı ve özellikle 155'i 
tanıdığı için az sonra hepsini evlerine gönderdiler. Kamera
kayıtlarına bakıp gerçek suçluları aramaya koyuldular.



ERTESİ GÜN...



" Arzu'cuğum n'olur affet. Bak yine
o tişörtümü giydim. Hadi affet."



"Konuşma benle! Boşanacağım senden!
Artık bu tişört de kurtarmaz seni!"



"N'apiim Marilyn Monroe olunca çok kıskandım
Birden! N'olur boşama beni aşkım."


Arzu,  doktoru affedecek gibi görünmüyordu.
Bakalım ilerideki günlerde neler olacak? 😊




Not: Bu bölümde de kaynana Huriye'nin Mudurnu şivesi için
sevgili blog arkadaşım Berfin yine yardımını esirgemedi. 
Kendisine çok teşekkür ediyorum. Sayesinde Karpuz Apartmanı
güzelleşiyor. Mudurnu şivesiyle yazdığı  hoş mektubu okumak ve bloğunu ziyaret etmek için bence tıklayın: Akşam Sefası



TÜM BÖLÜMLER:



Yazan&Çizen
Müjde Dural



80 yorum:

  1. Karpuz Apartmanı'na kavuştuuk :)) Arzu ne kadar güzel olmuş öyle, mandala çok güldüm. Apartmanca bir alemler :)) Kalemine sağlık, çok güzel bölümdü. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlarım Karpuz Apartmanı'nı özledik der de, yazmaz mıyım?:)))Çok teşekkür ediyorum canım, sen de sağol.:)

      Sil
  2. Ay aman Allahım neler görüyorum,Karpuz Apartmanı dönmüş.Arayı bu kadar uzatma ama Müjde Ablaa.Marilyn Monroe çizimin harika olmuş,Espriler de her zaman ki gibi süper :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah uzatmam camgüzeli'm:))Biraz da iyi espriler bulmak için uzuyor ara, aceleye getirmek istemiyorum siz değerli arkadaşlarım en iyisine layıksınız çünkü. Beğendin mi Marilyn Monroe'yu sahiden? Çok teşekkür ediyorum canım. Sağol. :)

      Sil
  3. Bu bölüm çok komikti Müjde abla. Emeğine sağlık. 👍😀😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de sağol Yıldız'cığım, ah çekilse...oyuncularıyla, dekoruyla, ışığıyla, gölgesiyle, yerine göre korku müziğiyle üç misli komik olacak ama işte ünlü değilim ya.....:( neyse...:(

      Sil
  4. Karpuz Apartmanı en sevdiğim! Bayadır açılmıyordu bende, nerde kaldığımı da unuttum hatta. Baştan başlayayım okumaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek tek isim veremiyorum ama sen ve birçok arkadaşımın en sevdiği dizi hikayem Karpuz Apartmanı.:) Ben de çok seviyorum. Okuyacak olan gözlerine sağlık olsun canım. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  5. Mudurnu sivesindeki cümleleri yazarken belliydi eglenceli bir bölüm olacagi:))
    Hem resim cizip, hem dialoglar ve bu kadar uzun yorucu olmuyor mu?
    Bence daha kisa tutmalisin. Sadece bi öneri.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahi mi? Ayy eline sağlık Berfin'ciğim, Mudurnu şivesi sen olmasan asla olmazdı biliyorsun.:)
      Çok yorucu oluyor, dün yukarıda Allah var ne bulaşık yıkadım, ne başka iş yaptım. Sadece bir ara ekmek aldım geldim. Sabah oturdum akşama kadar...aslında konusu hazırdı kafamda Berfin'ciğim en önemlisi o, kafamda konuyu, sahneleri sanki tv ekranında izler gibi hayal ediyorum ama bu günler, haftalar sürüyor. İşte espriler filan hepsini önce sadece kafamda hayal ediyorum, beğenmiyorum atıyorum başka şey düşünüyorum sonunda bir gün son şeklini alıyor her şey:))Ve devreye sen giriyorsun:)Kaynana Huriye konusunda, bazen kıyamıyorum sana fazla cümle de yoksa yormak istemiyorum. Kısa tutmak benim için kolaylık olur ama ne bileyim tv de izlenildiğinde çok daha uzun sahneler, çok daha ayrıntılar, çok daha diyaloğlar ve başka espriler olacak bunları yapamadığımdan çok kısaltmak istemiyorum sanki çok kısaltırsam konu yeterince anlaşılmaz ve baştan savmış gibi gözükürüm diye çekiniyorum.
      Canım yardımın için tekrar çok teşekkür ediyorum. önerin için de tabii.
      Sevgiler:)

      Sil
  6. Şahane bir bölüm olmuş Müjde'ciğim. Keyiflendim,sıcağı bile unutturdu.Bugün Milas çok sıcak da...
    Karpuz Apartmanı'nı ben de oldum olası severim. Arzu tıpatıp Marilyn Monroe olmuş sanki. Maşallah ne kadar güzel çiziyorsun canım.Eline,emeğine sağlık. Kutluyorum seni canım. Bücürük'ümüzü mıncıkla benim için. Çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum yorumunla Ece'ciğim. Çok teşekkürler:)
      Sıcaklar zor hakikaten. Ankara bile çok sıcak:( kolay gelsin canım, sonbahara iki ay kaldı, ekim gibi rahatlarsın umarım havalar serinler nispeten. Ben de aşırı sıcağı hiç sevmiyorum.
      Beğendin mi sahiden? Çok teşekkür ediyorum, estağfurullah, tabii ki mıncıklarım, ben de çok öperim:)

      Sil
    2. Tabii ki de çok beğendim Müjdem. Karpuz Apartmanı'na hayranım zaten.Emeğine sağlık canımm...

      Sil
    3. Ben de muhteşem şiirlerine, romanlarına hayranım. Çok teşekkür ediyorum Ece'cim.

      Sil
  7. Yine entrikalar var desenize yeni sezonda da. Güzel bir sezon olsun; bol okuyucusu olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Recep Bey, cümlemizin okuyucusu bol olsun. Çok teşekkürler.

      Sil
  8. Emeğinize ve ellerinize sağlık .başarılılar dilerim

    YanıtlaSil
  9. oo bu apartmana bayılıyorum ben ya, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. ha haaaa çok iyiydi yineee yaaa ben özellikle kaynanaya damat bulma kısmına bayıldııım ha haaa, kont drakula tabuttaaa ha haa mandallı marilyn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum yorumunla:) Çok teşekkürler:)

      Sil
  11. ahaha eteğe mandal takma fikrine bayıldım bunu denemem lazım sıkıldım tayt giymekten sıcakta :)) çizimler size ait sanırım bu arada gerçekten şahane. bu seriyi bastan sona okuyacagım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, sıcakta tayt giyilir mi hiç? Ben şahsen illa yaz, kış bol olacak her giydiğim şey, sıkı şeyler adı üstünde sıkar beni:)))ama tabii zevkler ve renkler tartışılmaz.
      Beğenmene çok teşekkür ediyorum, evet çizimler de bana ait. Çok mutlu olurum okursan okuyacak olan gözlerine sağlık olsun. :)

      Sil
  12. Ahahaha güldüm yine Müjde Abla, Drakula çok hoşuma gitti yanlışlıkla tabuta girmesi falan :D baştan okumamıştım bunu ama çok güzelmiş vakit buldukça diğer bölümleri de okumaya çalışacağım ben başka bir dizine başlamıştım bulunmaz ikili diye yeni bölümleri geliyor mu onun pek görmüyorum sanki :) mandallar da çok komikti ya bir de diyor ya tabut benim değil ben doktorum diye ona da çok güldüm senin hikayelerindeki bu yanlış anlaşılmalara bayılıyorum Müjde Abla'cığım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu oldum güldürebildiğim Ebrar'cığım. Bulunmaz İkili'nin ismini değiştirdim Düşman Aşıklar yaptım. :) Ah bu bölümler çekilse iki misli komik olacak, gerçek oyuncular, dekorlar, heyecanlı / gerilim müziğiyle filan. Sen de sağol canım, çok teşekkürler.

      Sil
  13. Emeğinize sağlık... Çok beğendim, sanırım seriyi baştan okuyacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim buna:)Çok teşekkür ediyorum, siz de sağolun.:)

      Sil
  14. "Neeee? Gatiyen omaz! Ölüründe irehmetlidem başkasına
    elimi değdirmem."

    Yaaa, çok komik olmuş resmiyle birlikte resmen yaşadım her sahneyi. Ben eşeğim tişörtüde çok yaratıcı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, bu cümleleri sonda not olarak eklediğim üzere sevgili blog arkadaşıma borçluyum. Ben yazıyorum, ona e-postayla gönderiyorum üşenmiyor çeviriyor sağolsun:))

      Sil
  15. Keyif ile okudum teşekkürler editör

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim ve asıl ben teşekkür ediyorum.
      Estağfurullah editör sayılmam işte mütevazi sayfamda yazıyorum, çiziyorum sadece:)

      Sil
  16. Karpuz Apartmanı dönmüş! :) Keyifle okudum. Clark Behlül vazgeçsin bu sevdadan, yazık olacak adama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sezer, çok teşekkür ediyorum, evet haklısın vazgeçmeli:)

      Sil
  17. bu bölüm aşırı aşırı komik olmuş :)) hele kaynananın Behlül amcanın kafasına su dökmesi ve doktorun kıyafetine bayıldım :)) devamını bekliyorum biliyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Lerzan'cığım, kendim yaptım diye demiyorum ama Karpuz apt. bütün bölümleri komik. Çekilse, gerçek oyuncularıyla, sahneye göre kah gerilim, kah komik müziğiyle, misliyle komik olacak.
      Devamını yapar mıyım bilemiyorum.
      Biraz moralim bozuk.
      Dile kolay 43 bölüm bitti; ayrıca öteki hikayelerim var, romantik komediler, aksiyon komediler, fantastik komediler.....bir Allah'ın kulu yapımcı bile ilgilenmedi. Emek veriyorum, başkaları gibi Kore, Japon dizilerden araklamıyorum ama kıymetini siz değerli blog arkadaşlarımdan başka bilen yok. Neyse canım içimi döktüm:(
      Tekrar çok teşekkürler:)

      Sil
  18. En baştan başlayayım okumaya hemennnn :)

    YanıtlaSil
  19. Öncelikle 43 bölüm için tebrik ediyorum seni.Eteğe mandal olayına ve Huriye kaynanaya pek güldüm.Gerçekten komedi bu apartman :)
    Emeklerine sağlık ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Yurdagül'cüğüm. Evet yaaa, 43 bölüm oldu, tabii çok kısaltılmış, özetler olarak verebiliyorum. Yoksa hayalimde daha ne olaylar, ne diyaloglar, ne sahneler var.
      Sen de sağol canım. :)

      Sil
  20. aksiyonlu bir bölüm olmuş, Marilyn ne kadar güzel, kötü adamlar da harika karakterler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apartmanın göbek adı aksiyon zaten:)))Çok teşekkür ediyorum Esra'cığım, beğenmene çok sevindim. :)

      Sil
  21. Nasıl farketmemişim bu güzel karikatürleri ve yazılarınızı. Çok beğendim hepsini emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Karikatür değil:) Hayalimdeki sitcom yani tv dizisinin karakterleri, sahneleri diyeyim. :) Çok teşekkürler, siz de sağolun.:)

      Sil
  22. Güzel ve hoş olmuş gerçi diğerlerini de takip ediyordum cigarayı az iciverin gari kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler arkadaşım, sağolasın. :)
      Evet haklısın hatta hiç içmeyelim :))

      Sil
  23. bu diziyi çok seviyorum Müjde Abla süpersiniz elinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Eren'ciğim, eksik olma:)

      Sil
  24. Mandallara takıldım, ucuna ağırlık olarak kurşun falan da taksaydı bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kurşun daha ağır olur gerçekten, haklısınız. Ama her evde kolayca bulunması açısından mandal yaptım. :)

      Sil
  25. Yaa çizgiroman gibi ama daha güzeli 🤗

    YanıtlaSil
  26. Ellerine sağlık Müjdeciğim,çok seviyorum bu dizini :)))
    İyi bayramlar dilerim.Sevgiler,öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Nur'cuğum, eski bölümlerin yorumlarına düzenleme yaparken hep rastladım sana ve gözüm de yollardaydı ne zaman uğrayacak diye. Ben de öptüm canım, iyi bayramlar, sevgilerimle. :)))

      Sil
  27. Bir hikayenin bütün karakterleri bu kadar mı renkli olur👏👏Keyifle ilgiyle okudum gerçekten.
    Kaynanaya acil koca lazım bence de😆Tabut sahnesi inanılmazdı bayıldım.Ellerine sağlık Ablacım
    Ben daha yeni tasinabildim o nedenle inanılmaz yoğun ve yorucu bir dönem geçirdim.Bloglara yeni yeni ugrayabiliyorum.Gecmiş bayramında kutlu olsun Müjde Ablacım Sevgilerimle❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumunla çok mutlu oldum Sevil'ciğim, çok teşekkür ediyorum. Tabut sahnesini ekranlarda gerilim müziği, karanlık gecede dolunay ışığı ile verebilmeyi çok isterdim. :)

      A, taşındın demek hayırlı, uğurlu olsun, güle güle, ağız tadıyla oturun. Çok teşekkürler, senin de kutlu olsun canım.
      Sevgilerimle♥

      Sil
  28. Çok eğlenceli olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  29. Tembel Derya yazı bitirdi döndü hepsine yorum yazamasam da şimdi kaçırdığım bölümleri okuyacağım. Kaleminize sağlık 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Derya'cığım, estağfurullah ne tembeli bloğun en verimli yazarlarındansın, tatil tembellik sayılmaz.:))

      Sil
  30. iyiyiiim. eylül geldi can geldi. şimdi sonbahar en güzel üç yaa :) wadped hıhım aklımdaa. bugünlerde iki wadped romanı okudum. işallah bigün senin de dizini izliycaaz :)

    YanıtlaSil
  31. tımıms bi süre yazmıcan da iyisin ama de miiii :)

    YanıtlaSil
  32. Müjde Abla Karpuz apartmanını özlediiik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı inşallah ama şu an blogdan uzağım ancak yorumlara cevap verebiliyorum, 3 gündür internetim de arızalıydı daha doğrusu modem arızalıymış. Yeni gördüm yorumunu. Sağolasın:))

      Sil
  33. Canım,ben sıcaklarda terleye soğuya pnömoni oldum sonunda :( Serum ve ilaçlarla dikildim biraz. Ben de yazamıyorum epeydir. En çok da memleket meseleleriyle bunca moralim bozulmuşken, başka şeyler yazmak içimden gelmiyor...
    Karpuz Apartmanı'nı ben de çok özledim. Dilerim devamı gelir.Tabii söylemesi kolay, onca emek... Ama çok güzel kurguluyor ve resimliyorsun be Müjde'm. Seni sevgiyle kucaklıyorum. Bücürüğü de mıncıklayıp öpüyorum :) Kendine iyi bak canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa...çok çok geçmiş olsun :(
      Acil şifalar diliyorum canım. İyi haberlerini bekliyorum....
      Lütfen kendine iyi bak.
      Çok teşekkürler canım, ben de kucaklıyorum, sevgilerimle bir an önce iyileşmeni diliyorum...

      Sil
  34. Çizimler de çok şirin bu arada :)Emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de sağol sihirli mavi'ciğim, çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  35. Ablam nerelerdesin özledim yazılarını :) Wattpadden takip edicem tabisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin yazılarını, çizimlerini özledim ama bloğa ara verdim Fato'cuğum, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  36. Elinize sağlık.
    Takip etmesi çok keyifli.

    YanıtlaSil
  37. Merhabalar.
    Siz yazı yazarak bir müddet ara vermek istediğinizi duyurmuştunuz. Benim böyle bir duyuru yapmama ne fırsat ve ne de zaman bulabilmiştim. Ben de sizin gibi epeydir blog faaliyetinde bulunamıyorum. İnşAllah siz de ben de en yakında blogger dünyasına döneriz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, evet doğru; neredeyse altı aydır yokum.
      Sadece yorumlara cevap yazabiliyorum.
      İnşallah döneriz.
      Çok teşekkür ediyorum; benden de selamlar, saygılar.

      Sil