31 Mart 2020 Salı

KARPUZ APARTMANI - 45. Bölüm

Sevgili Karpuz Apartmanı sevenler, bu bölümü, 2020 Mart ayında yazıp, çizmiştim. Salgın yeni çıkmıştı ve maske bulunmuyordu. 
 

Komşular Corona'lı zor hayata devam ederken apartmanın
Uzay Yolu hayranı kapıcısı Sait Efendi komşularına
bir gece önce gördüğü rüyayı anlatıyordu.




"Servise çıkıyorum kedici teyze. Bişi lazım mı?
Bu lanet virüs
asabımı bozdu. Gece çuk acayip bi ürya gördüm."




"Hayrolsun evladım ne gördün?"



"Mister Spak elinde Corona virüsüyle top oynuyordu."



"Doktor MakKoy da Atılgan'ın mürettebatına 
el sabunlamayı öğretiyordu."



"Sonacıma, Kaptan Körk na büle koca bi taşla gelip
 virüsü ezdi. Ama o eziyo, virüs kaçıyo, işte büle..."



"Hehehehe, bu rüya bi güzel yerleri çamaşır suyuyla sil
anlamına geliyor bence."



" Zaten sildim sabah erkenden, kedici teyze.
Allah bir an önce kurtarsın dünyayı bu musibetten."

"Amin, amin ama duayla değil
bilimle oluyor bu işler."



"Günaydın komşular bana müsaade kaçtım; yaşlıların
sokağa çıkması yasak ya, yaşlı bir teyzeye yardıma gidiyorum, ekmeğini filan alacağım. Sağ olsun iyi de bahşiş veriyor. Hi,hi, hi...."



"Gız hele bak? Senin herif seyirte seyirte nereye gidiyoo?"


" 80 yaşında tek başına yaşayan bir teyzeye ekmek filan
alıyormuş Huriye teyze. "




Huriye kaynana bunu yemedi 
"Hmmm...." dedi. İçinden
"Bi yerlerinden bi şeyle peydah etmiyosa ben de Huriye değilin" diyordu.


Gerçekten de Che Niyazi'nin ziyarete gittiği
kadın 80 yaşında gibi göstermiyordu:)


"Hehehehe, karım sana selam gönderdi, 
ellerinden öpüyormuş hatta hehehehe."
"Ne çakalsın sen Che Niyazi!"


O sırada  uzaktan eğitime devam eden
ufaklıklar ağlamaya başladılar.


"Üüüüüü!" 



"N'oldu yine?"



" İngilizce'de öytmen notumuzu kıydıııı!"



"Olur böyle şeyler çocuklar. Ne sordu da 
bilemediniz?"



"Ayılar ne yer? diye soydu."


"E, çok kolay soru. Bal yer tabii ki."



"Ama şıklar arasında bal yoktu. 
Söz istedik bal yok diyecektik 
ama öytmen söz de veymedi."



"Allah! Allah! Neler vardı peki şıklarda?"



"Elma, üzüm, kavun, armut. Biz de
ayılay bal çok seviyo diye en tatlı olan kavunu seçtik."



"E, doğru yapmışsınız."



"Ama armut olacakmış."



"Böyle saçma soru görmedim Zeynep'ciğim.
Bu çocuklar zoolog mu? Ayının ne yiyeceğini bilsin?"



"Evet!Ayrıca ayının armut
yemesi mecazi anlamlıdır."



"Babanız haklı. Bir şeyin en iyisine bazen hiç hak etmeyen
insanlar sahip olur anlamındadır."



"Ayı di mi bu? Canı ne cekese onu yir, ister balık yir, 
istese insan bile yir, hay o örtmenide yiyesice"


Ve Halim telefona koştu


"Bu çocuklar sizden söz istemiş şıklarda bal niye yok demek için
söz vermemişsiniz! BİR!"



" Bir dolu bilimsel makaleye baktım ayılar bal yer diye yazıyor İKİ!" 
Armudun iyisini ayılar yer mecaz anlamlıdır ÜÇ!



Haklı bile olsanız,  notunu kıracaksanız tabiat bilgisi dersinden kırın niye İngilizce'den kırıyorsunuz? DÖRT!
 Eeee?"



"Kusura bakmayın, haklısınız. Düzelteceğim."

Böylece yanlış hesap Bağdat'tan döndü:)


"Yaşasın!.."


O sırada çöpçatan teyzeler geldi


"Komşular merhaba, maske için pratik bir çözüm bulduk.
kullanmadığınız, eski sütyenleri topluyoruz
Onlardan maske yapacağız. 155 de bir ışınla dezenfekte edecek. Herkese dağıtacağız. Ama merdivenleri çıkmaya
üşeniyoruz dizlerimiz ağrıyor."




"Tamam çöpçatan teyzeler, siz merdivenleri çıkmayın,
 eşimle ben toplarız."




Az sonra sepetin içi eski sütyenlerle doldu.
Son daire olarak asabi emekli komiser Şaban beyin dairesi kalmıştı ki ...



"Hiii! Ocakta yemek vardı yanmasın...tut sepeti bir dakika!
Hemen geliyorum."


Ancak Burak çoktan zile basmıştı..


"Ne var?"



"Şey...şey...ka...ka...karınızın..."


"Evet? "


"Ka....ka...karınızın...sssghfs"


" EVETTT? "



"Karınızın sütyenini alacaktım mas..."


"NEEEE! Çabuk şehadet getir lan sapık!"


" Şaban Bey! Durun! Yanlış anladınız! 
Maske yapıyoruz, tüm komşulardan topluyoruz!"


Eşinin sayesinde Şaban bey tetiğe basmadı
Burak mosmor bir gözle kurtuldu.


"Grrrrrr!....Bak bu iki oluyor bi da acımam!
 Entel dantel salak!"



"Kavga yok komşular, hadi kaçtım. Yaşlılara hizmet vazifemiz bu zor günlerde!"



"Sevaptır git tabii. Poğça yapmıştım bi tabak da
ona götür. Yaşlı kadıncağız yapamaz. 
Ellerinden öptüğümü de söyle"



"Oh! Sıcacık. Söylerim karıcığım, o da hep senin için
'el öpenleri çok olsun' diyor. Hihihi hadi kaçtım."



"Bu işin içinde bi bit yeniği yoğsa, ben de bişey bilmeyon!"


"Günahını almayalım komşular? Ya doğru söylüyorsa?"



"Gıızzz! Sen de pek safsın. 
Doğru söylüyorsa ben de firüse yakalanın. Allah
akıl dağıtırken sen neredeydin kii?"




"Huriye kaynana haklı. Peşine takıl,
çaktırmadan takip et."


"İyi de sokağa çıkmayın diyorlar nasıl takip etsin?"



" 155! Ne güne duruyor kızlar? O astronot gibi giysisini giyince
anan bile tanıyamaz seni."


😀

NOT: Eğitim sistemimizin içler acısı halini gözler önüne seren "ayılar ne yer"le ilgili  olay birebir yaşanmıştır. Olayı yaşayan değerli dostlarımın (ve aynı zamanda eski patronum)  izniyle sizlere aktardım. Tek farkla burada kurgu olarak diğer komşular da işin içine karıştı. :) 



BÖLÜMLER:

KARPUZ APARTMANI 23


84 yorum:

  1. Çok güzell. Komserin şehadet getir demesinde koptum, çok güldüm. Elinize sağlık Müjde Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürebildiğime çok mutlu oldum Gül'cüğüm, çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  2. Konu eğitim oldu mu olumlu bir özellik söyleyebilecek birileri olduğunu hiç sanmıyorum. Anca haberlerden değişimleri takip edebiliyorum ve benim zamanıma göre gittikçe kötüye gidiyor :/ Ben de sutye sahnesinde çok eğlendim, bakalım Niyazi'nin durum ne olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Belle'ciğim ben bu olayı o zamanki patronumdan duyduğum zaman çok şaşırdım, bu kadar abuksabuk bir test sorusu, saçmalık olamaz yani! Evet çok uzun olmasın diye haftaya bıraktım Niyazi'yi:) Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Merhabalar.
    Yıllardır eşimle diziler konusunda kavga eder dururum:" Şu izlediğin dizilere bak, ne kadar saçma ve mantıksız, bunlar bizlerin aklı, mantığı ve zekasıyla alay ediyorlar, bunların yerine belgeselleri, hatta TLC ve DMAX tv.leri izle" diye.

    Şimdi şu sizin Karpuz Apartmanı dizinizin 45. bölümüne baktım, dizileri hiç sevmeme rağmen, çok güzel buldum. Dizinizde ne bir saçmalık, ne bir mantıksızlık ve ne de insan aklı ve zekasıyla alay eden bir olay gördüm. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Hele şu iki ayrı olaylı dizilerin içindeki bir diğer tarafın oyuncularını ve senaryosunu değiştiryorlar ya, vallahi beynime kan sıçrıyor. Şimdi evde internetim yok, eşim de düştü ayağını kırdı, ben de onunla birlikte bazen dizilerini seyretmek zorunda kalıyorum. O da bana "seyredecek bir şey kalmadı, ben de saçma olduğunu biliyorum ama, başka çaresi mi var?" deyip geçiştiriyor. Hatta bu saçma sapan dizinin adını da şimdi eşime sordum ve hemen burada paylaşıyorum "SEVDİM BİR KERE" Aman Allah'ım, bu kadar saçma ve aptalca bir dizi mi olur? Bunu tv. kanalları dizi diye millete yutturuyorlar. En sevdiğim iki dizi var: Biri "Fatma Gül'ün Suçu Ne?" diğeri de "Yaprak Dökümü" Bir de tabi sizin dizileriniz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Aaaa öncelikle eşinize çok geçmişler olsun, çok üzüldüm. En kısa zamanda iyileşir inşallah.
      Sevdim Seni Bir Kere'ye hiç bakmadım. Maalesef dediğiniz doğru dizilerin çoğu zekamıza hakaret, Fatmagül'ü yıllar önce izlemiştim ve beğenmiştim. Benim naçizane dizilerim için güzel yorumlarınız için eksik olmayın, çok teşekkür ediyorum.
      Benden de selamlar, saygılar.

      Sil
  4. Çizimler çok güzel olmuş. Ayıların bal yemesi olayı da pek şaşırtmadı beni maalesef eğitim sisteminden şikayet etsek de öğretmenlerin bir kısmı da cidden bilgisiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Dilek'ciğim.
      Kesinlikle öyle, bir öğretmenin böyle bir saçma soruyla puan kırması, not kırması kabul edilebilir şey değil.

      Sil
  5. Yine eglenceli bir bölüm olmus. Yanlis anlasilmalardan kilpayi dönülmüs:) Amma ve lakin Huriye teyzeye katiliyorum. Bu Niyazi bi haltlar karistiriyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de inanılmaz katkın oluyor Berfin'ciğim biliyorsun:))Huriye teyzemin dublajı olarak gerçekçi olmasını sağlıyorsun. Hakkını ödeyemem. Bu arada farkettin mi? Bir sahneyi unutmuşum, gözümden kaçmış:)tekrar sana zahmet vermek istemedim sendin öğrendim kadarıyla konuşturdum:)umarım olmuştur.
      Çoook teşekkürler:)

      Sil
    2. Evet evet, farkettim o son dialogu. Kulagi cokta tirmalamiyor. Kalabilir böyle. Eger bana gönderseydin söyle yazardim: "Gıız, sende pek safsın, allah akıl dağıtırken sen nerdeydin kiii?

      Sil
    3. Kuzummm çok teşekkürler. :)))
      Zaten "firüs" ü senden öğrenmiştim, şimdi hemen bi koşu düzeltiyorum:)

      Sil
  6. Ooo karpuz apartmanında corona muhabbeti devam ediyo..Mstir spakla başladık maske yapmaya kadar ilerledik..Corona bitene kadar bu apartmanda da corona muhabbeti bitmeyecek gibi gözüküyo..Bence bitmesin iyi oluyo,insanlar biraz gülmesi gerekiyo,korona şimdi öcü gibi oldu valla,biraz gülelim..Ellerinize sağlık,çok iyi devam ediyor..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu valla. Zaten bloğa dönmeme de bu musibet vesile oldu:) Yoksa döneceğim yoktu. Komedilik malzemesi bol bir konu oldu bana:)Beğenmenize çok sevindim, siz de sağolun, çok teşekkürler:)

      Sil
  7. Maskelere çok güldüm :D Eğitim sisteminin durumu da cuk oturmuş, şaşırmadım... :((

    YanıtlaSil
  8. Rüyayı anlatım formatı hoşuma gitti izlemeye aldım blogunuzu

    YanıtlaSil
  9. ha haaa spock ayılar hepsi güzeldiii, sütyenden maske sen mi düşündün bravo valla yaaa :) amaaa en komiği 80 yaşında ha haaaa, nasıl basacaklar bakalım onları ha haaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, gerçekten mutlu oldum, çok teşekkür ediyorum:))

      Sil
  10. Karpuz Apartmanımızda neler olmuş neler Müjde Ablacım :)
    Atılgan mürettebatının el yıkamayı öğrendiği rüya çok tatlıydı :)
    En çokta Şaban Beyle Burak arasındaki sütyen diyaloguna güldüm :)))
    Yine çok eğlenceli güzel bir bölümdü,kalemine sağlık Ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Sevil'ciğim, ben de ençok sütyen diyaloguna gülmüştüm kafamda tasarlama aşamasındayken:)Demek ki, yazar gülerse, okur da gülüyor:) Çok teşekkür ediyorum canım. :)

      Sil
  11. Che Niyazi ne fena :) Ama onu güzel bir son beklemiyor diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Yurdagül'cüğüm, çok fena:)
      Çok teşekkürler:)

      Sil
  12. Merhabalar.
    İyi kötü bir internet bağlantısı elde ettikten sonra, blogger arkadaşlarımın sayfalarını dolaşıp duruyorum. Korona belası geldi baş köşeye oturdu. İster istemez her olayımızın içine de işledi. Bu nasıl bir virüs ki, her şeyimizi etkiledi. Bu virüsle ilgili herkes bir şeyler söylüyor. Bu virüsün nasıl çıktığı ve çıktığı günden itibaren ilgili hükumetlerce yapılan yanlışlıkları ve oyunları yıllar sonra öğreneceğiz. Şimdilik korona hariç herkes masum!..
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, maalesef çok kötü oldu. Mayıs sonu bitecek diye bir komplo teorisi mi, gerçek mi bilemediğim haber okudum. Umarım haklı çıkarlar. Çok teşekkürler, benden de selamlar, saygılar.

      Sil
  13. Merhabalar.
    Birinin canı alınmadan evvel cana kasteden kişi tarafından hep: "Çabuk şehadet getir" dendiğini, filimlerden ve dizilerden anlıyoruz. Sizin dizinizin bu bölümünde de aynı tablo yer almış. Oysa bir cana kasteden kişinin öfke düzeyi o kadar yüksek olmalı ki, nasıl bu kadar mantıklı düşünüp te canını alacağı kimseye böyle şefkatli bir yaklaşımda bulunabiliyor anlamış değilim. Demek ki, aslında öldüreceğinden değil de korkutmak için bu hamleyi yapıyorlar herhalde. Öyle değil mi? Dizi senaristi olmanız hasebiyle bu konuya siz daha mantıklı yaklaşırsınız diye düşünüyorum.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dizilerden, filmlerden öğrenmiştim zaten yıllar önce:)
      Gerçekten ilginç bir noktaya değindiğiniz Recep Bey, sonuçta öldüreceği kişiye bir tür iyilik yapmak gibi bir şey oluyor:)estağfurullah henüz dizi senaristi olmadım.
      Yapımcılar, tv kanalları sadece ÜNLÜ isimlerla çalışıyorlar, tanıdıklarıyla çalışıyorlar. Benim gibi tanınmamış insanların yazdıklarına tenezzül etmiyorlar.
      Çok teşekkürler.
      Benden de selamlar, saygılar.

      Sil
  14. okuduğum en komik bölümdü çok keyifli olmuş. öğretmene ve çöpçatan teyzelere çok güldüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Lerzan'cığım, güldürebildiğie sevindim:) ayrıca onca ay sonra şükür kavuşturana:)bir önceki bölüme de beklerim:)

      Sil
  15. tam günümüzü anlatıyor, harika detaylar, ellerine saglık :)

    YanıtlaSil
  16. Uzun zamandır görmüyordum sizi Müjde Hanım. Hoş geldiniz. Karpuz Apartmanı harika olmuş yine. Eğitim sistemimiz dediğiniz gibi içler acısı. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 ayı aşkın süredir yoktum, hoşbuldum, çok teşekkür ediyorum.
      Maalesef öyle. En iyi eğitim sisteminin Finlandiya'da olduğunu duydum.

      Sil
    2. Finlandiya'yı ben de duymuştum evet. Biz onların yanına bile yaklaşamayız da neyse :(

      Sil
  17. Bu bölüme bayıldım. Çok iyiymiş sütyen maske fikri ;))
    Emeklerine sağlık sevgili Müjde. Şu içimizi daraltan Corona günlerinde "Karpus Apartmanı" ilaç gibi geldi...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım, sevindim iyi geldiğine:))
      Sevgiler.

      Sil
  18. Karpuz Apartmanı'nın bir kısmını okumuştum önceden az bir şey kalmıştı, şimdi kalanını da okudum, bayıldım. Eğlenceli ve günümüzü anlatmışsın, maskelere çok güldüm ben de=). Resimler de cup diye oturmuş, çok güzelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Zeynep'ciğim. Çok teşekkür ediyorum yorumun için :)

      Sil
  19. Müjde ablacığım maskede reform yapmışsın. Çok güldüm mm. Çok yaşayasın😊😊😊🌷😍🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstisnasız gelen her "güldüm" yorumuyla çok mutlu oluyorum. Yıldız'cığım çok teşekkür ediyorum. Sen de çok yaşa beybisi.♥♥♥ :)

      Sil
  20. Başarılı. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  21. Hikâyeye devam ediyorsun bakıyorum çok güzel olmuş.deeptone izleyiceler bölümunün gözükmediğini söylemişti. Sorunu çözmüşsün sanırım. Ben de bu ara izinli olduğum için bloga biraz zaman ayırabildim. Görüşürüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Derya'cığım, beğenmene sevindim.:)
      Deeptone söyledi canım eksik olma, sağol.
      Ben kendim hala göremiyorum çerezleri de temizlettim ama dışarıdan gözüküyormuş o da yeterli:)))boşver uğraşmaya değmez, Kalsın böyle:)

      Sil
  22. sinema tadında teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  23. Şahane çizimler, şahane bir anlatım.....emeğine sağlık Müjdemmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sertaç'ım mutlu oldum yorumunla, sağolasın canım arkadaşım.

      Sil
  24. Gördüğüm en farklı bloglardan biri :) Daha önce böyle çizimli, anlatılı seri bir hikayenin yer aldığı bir blog görmemiştim. Bu paylaşımı okumadan yorum yazıyorum; çünkü Karpuz Apartmanı'nı başından itibaren izleyeceğim :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sayfama ve tüm karakterlerini kendi hayal gücümle ama gerçek hayattan aldığım apartmanımıza:) beğendiğiniz için, güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum :) Sağlıcakla kalın, sevgiler:)

      Sil
  25. feriha hanım yazdım yeni bölüüm. sen seviyoduuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feriha hanım Sevilmez mi?:)
      Gördüm de gelemedim, bloğu yine bıraktım ben. Zaten yazmıştım Karpuz Apartmanı'yla döndüm ama devam eder miyim, bırakır mıyım bilmiyorum diye. Devam edemeyeceğim için gelemedim. :( Ama o kadar haber vermişsin bu bölümüne de gelirim senin için, özel olarak:)

      Sil
    2. müjde abla bende bıraktım ama sen bırakma işinin ehlisin :)

      Sil
    3. Biliyorum bıraktığını, aylarca yazı yazmayınca anlıyorum ve üzülüyorum ama ben de bıraktım 7 ay uğramadım, işte bir ay filandır yeni döndüm ama bilmiyorum devam eder miyim? Bıraktığın halde yine de bana uğradığın için mutlu oldum çok teşekkürler:) Sağol:)

      Sil
    4. devam et sen sejin geleceğin var senaryo dan devam et tabii ki de uğrarım :)

      Sil
    5. İnşallah canım, sağolasın:)

      Sil
  26. Müjde Abla selamlar, ha bugün ha yarın uğrayacağım derken ancak gelebildim. İnternetle küsüştük bu ara... Karpuz Apartmanı tüm hızıyla devam ediyor. Güncel olaylar diziyi de formda tutuyor. Tv de ki dizilerde hastalıktan bahsedilmiyor galiba. Ya da ben hiç rastlamadım. Maske olayı ve "ayılar ne yer mevzusu" çok komikti :)) ikincisi gerçekmiş, belki yakında ilki de gerçek olur. Olur mu olur :) Emeğine sağlık Müjde ablam, hayırlı geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da selamlar Zülal'ciğim, yorumunu sabah görebildim, beğenmene sevindim arkadaşım, evet ikinci olay birebir yaşanmış bir olay ben buradaki karakterlere uyarladım. Nazik yorumun için çok teşekkürler. Hayırlı günler. :)

      Sil
  27. Aaa... Dönmüşsün Müjde Abla.Çok sevindim. :)) Karpuz Apartmanı yine tam formunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cam güzeli'm sadece iki bölüm Karpuz Apartmanı yayımladım. Esin gelince yazmamazlık edemedim. Ama galiba yine bırakacağım. Bir kere elini ayağını blogdan çekince bir daha eskisi gibi olmuyor.
      Çok teşekkürler:)

      Sil
    2. Aaa...Bırakma ama Müjde abla.Özlüyoruz Karpuz ahalisini :))

      Sil
    3. Sağol canım, çok teşekkürler:) İnşallah yapımcılar, drama müdürleri vs. keşfetsin de ekranlarda izleteyim:)

      Sil
  28. resimler çok güzel siz mi yaptınız?

    YanıtlaSil
  29. Corona karpuz apartmanını da etkisi altına almış☺️

    YanıtlaSil
  30. Ahahaha şahane :) ne yapıyorsunuz diye merak ettim girdim sayfanıza ve aslında geç kaldığımı fark ettim. Şahane olmuş bayıldım bayıldım. ❤️ Ne güzel çizmişsiniz ne kadar samimi yazmışsınız elleriniz dert görmesin ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler pehito :) bu nazik yorumunuz ve beğenileriniz için çok teşekkür ediyorum. Siz de sağolun. ♥♥

      Sil
  31. Yeni bir bölüm,paylaşım falan var mı diye baktım ama yokmuş..Karpuz apartmanını okudukça içimiz rahatlıyo valla,şu corona günlerinde..Tekrar emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, eksik olmayın, siz de sağolun. :)

      Sil
  32. 46. Bölüm gelmedi hala Müjde Abla 🤔😷😷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorduğun için sağolasın Yıldız'cığım,
      biliyorum geciktim ama üzerinde çalıştığım bir iş var, taş çatlasa 2 gün sonra bitecek. İnşallah yeni bölüm hazırlayacağım.
      Sevgilerimle:)

      Sil
    2. Kolay gelsin o zaman Müjde abla👍😊🤚. Benden de sevgiler 😊🤚🌷

      Sil
  33. oooooo çalışmak iyidiir. yeni bölüm dee :) feriha hağnım da geldiii yeniğğğ bölüğğm :)

    YanıtlaSil
  34. hey müjde abla ben geldim kaldığım yerden devam edip okudum ay çok güldüm çok başarılısın valla özellikle gülsenin kaynanası çok güldürdü beni ya ama bi şey var abla kedici teyzenin kedisi ölmemiş miydi mevlüt falan oldu ama gerçi kedici teyzenin bir sürü kedisi var dimi sırf hikayelerini okumak için geleceğim abla ayrıca çizimlerin efsane nazar değmesin ellerine sağlık çok güzel devamını bekliyorum ellerine sağlık sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, hoşgeldin Sevde'ciğim, böyle eski dostları yeniden görmek sevindiriyor beni çünkü bir geliyorlar, bir kayboluyorlar, uzun süre uğramıyorlar, sonra bir gün gelince hoş oluyor:)

      Doğru hatırlıyorsun canım, kedici teyzenin kedisi ölmüştü hatta MEVLÜT okutmuştu:)ama bir sürü kedisi var daha :)adı üstünde kedici ya:)

      Çok teşekkür ediyorum sen de sağol, sevgilerimle:)

      Sil
    2. hoşbuldum evet acılarımı paylaştığım sayfayı aylardır bakmıyorum paylaşım yapmıyordum bilmiyorum neden olduğunu abla bende

      Sil
  35. Karpuz apartmanını tuttum valla

    YanıtlaSil
  36. Çizimler çizme ve kelimeleri ilginç bir hikayeye yerleştirme konusunda çok yeteneklisiniz. Bana bir başparmak veren yaratıcılık 👍.
    Endonezya selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ta Endonezya'dan hem de böyle güzel Türkçe'yle bir yorum almak beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ediyorum. Selamlar. :)

      Sil