18 Ocak 2019 Cuma

KARPUZ APARTMANI - 40


Karpuz Apartmanı'nda o gün çöpçatan teyzeler 
tüm komşuları topladı:


" Sormayın komşular sevaptır yine bir çöpçatanlık işimiz var. 
yalnız bu sefer kızcağız biraz - şey, nasıl desek kiii...yani çok güzel değil...en iyisi resmini gösterelim:"


İşte bu....


" Anladım çöpçatan teyzeler, çirkin kız yoktur, bakımsız kız vardır; biz onu şahane yaparız ama zaman lâzım. Görücüler ne zaman geliyor?"



"Yarın...."



"Ayol siz bu işi bana bırakın, ben onu bizim güzellik salonuna bir götüreyim, çıkınca Marilyn Monroe gibi olur.
Ama yarına yetişmez. Bir ay lazım."


"155'den yardım istesek? Ceyda hanım kızı güzelleştirene kadar
belki bizim aklımıza gelmeyen bir şey bulur..."


"Böylece 155'e  durumu anlattılar... "


"Tamam komşular; bu gece uyumak yok, söz vermeyeyim çünkü 24 saat çok az bir süre; yine de bir çözüm bulmaya çalışacağım..."


ERTESİ GÜN.....


"Fazla vaktimiz kalmadı...görücüler gelecek...
155'ten bir haber var mı komşular?"


"Hehehehe  o kızı bir gün içinde ancak
hani neydi o Eyfel kulesini filan kaybeden sihirbaz güzelleştirebilir...bence onu çağıralım ama vakit yok..."

O sırada kapı çaldı ve 155 geldi

"Buldum! Bakın şimdi; görücüler gelince verdiğim tüpteki sıvıyı
çaylarına atacaksınız, bir de şu mavi şeyleri kulaklarına takmaları gerekiyor."


"Çayı içince - merak etmeyin zararlı bir şey değil- ve bu özel icadım sayesinde kızı Marilyn Monroe gibi görecekler. "


"Marilyn Monroe mu?"


" Evet ama yine de deneyelim. Kulaklığa kimin görüntüsünü yüklersem onu görecekler. Mesela şöyle korkunçlu,  uzaylı yaratık görüntüsü yükleyeyim... kim denemek ister?"



"Bilim uğruna ben gönüllüyüm, hadi bakalım..."



"Tamam ama bayağı korkunç haa; ona göre...."



"Hehehe! Che Niyazi uzaylı yaratıktan mı korkacak
o benden korksun:)"



"Ben de çay koyayım, içine o sıvıyı dökmek için..."


Che Niyazi, karışımlı çayı içer ve kulaklığı takar..



AABOOOOVVVVVV! İMDAAATTTT! 






"Korkma Che Niyazi, bu sadece similasyon! Gerçek değil"


"Şimdi onu çıkar, bunu tak!"


"Şimdi gözlüklü bir Marilyn Monroe görüyorum!"


"Söz konusu kızcağız gözlüklü olduğundan
gözlüklü foto yükledim."


"İyi de görüceler hepimizi Marilyn Monroe olarak görmezler mi?"


"Hayır, sadece kızı o şekilde görecekler, 
öyle ayarladım."



"Yaşasın! Oldu bu iş. Ceyda kızı güzelleştirene kadar
bir ay idare edersiniz..."

NİHAYET GÖRÜCÜLER GELDİ......


"İşte böyle eşim ölünce, kızınızı istemeye oğlumla geldik,
ah yaşasaydı rahmetli keşke oğluna kız istemeye gittiğimizi görseydi...kısmet değilmiş...eee? Güzel kızınız nerede ayol? "


"Birazdan gelir han'fendicim, süsleniyor da çok heyecanlandı..."


Müstakbel damat Çetin de heyecanlıydı. Kızı daha 
önce görmemişti. Acaba nasıl biri diye meraktan ölüyordu.



"Şeyyy, kızımız süslenene kadar çay içelim..."


"Buyrun efendimmmm...bu mavi küpeler de nazara karşı önlem; mutlaka takın; kızımız nazardan çok korkuyor da...özel bir taşmış..."


"Öyle mi takarız tabii ama ben çay almiiim çarpıntı yapıyor"


"OLMAZZZ! Mutlaka içmelisiniz kızımız eliyle demledi!"

"Ay valla içerdim ama çarpıntının yanısıra 
uykusuzluk da yapıyor canımcım, çay içersem geceleri uyuyamıyorum.."



"Olmaz! Mutlaka içmelisiniz çünkü...çünkü..."


"Çünkü okunmuş suyla yaptık nazara gelmeyelim diye..."

"E, peki madem..."



Ve  Selvinaz geldi...


"Gel benim güzel kızım, evimizin kraliçesi..."


"Ay anne utanıyorum...."


"Pek de utangaçtır...değil mi bey?"



"Öyledir, öyledir, kızım diye söylemiyorum çok iyi yetiştirdik..."


"Hoşgeldiniz, öpiiimm..."


"AAAAAAYYYYY!"


" Ama n'oluyor?"


çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

O SIRADA KAPI ÇALDI....



"Kulaklıkları karıştırmışım! Geç kalmadım ya!?"




" Neee! Olamaz! "


"Panik yapmayın! Hazır bayılmışken çabuk değiştirelim!"



"Evet, evet, biz de ortalığı temizleyelim.."

155 kulaklıkları değiştirirken,  Zeynep ve Gülse halıya dökülen çayları sildiler, ortalığı temizlediler. Ayşe ve oğlu ayılınca hiçbir şey hatırlamadılar.


"Ay içim geçmiş galiba...ne diyordum?..."


"Kızınız nerede diyordunuz ah işte geldi...gel kızım
bak seni istemeye gelmişler..."







"Hoşgeldiniz....."


"Ay Maşallah Maşallah...tıpkı Marilyn Monroe!..."


"Gerçekten öyle ne şanslıyım!..."



" Ayyy....Teşekkür ederim......" 


Böylece, her şey yolunda gitti, akşam olmuştu...

pasta börek sofrası ile ilgili görsel sonucu

Pastalar kesildi, yenildi, içildi..



"Ay bu nazar küpesi çok sıktı kulağımı şöyle koyayım..."



"Benimki sıkmıyor taşların enerjisine inanırım..."


"Hayır! Hayır! Çıkartmayın!"


"AAAA! Çok acıttı kulağımı! Size ne canım!"


"Haydi şimdi söz yüzüklerini takalım, gel bey"


"Geldim hanım...haydi Bismillah!"


"Aaa! N'oluyor! Kızınız gelmeden ne yüzüğü! "



"İşte burada kızımız ya Nalan hanımcığım..."



"Buradayım hihihihi...."



"Aaa! Bu  kız kim ayol? Nereden çıktı? Çetinnn! Bunlar bizi kandırıyor! Önce güzel kızı gösterip, sonra çirkini kakalayacaklar!"


"Deli misin anne ne çirkini? Marilyn Monroe gibi kız!"


"Oğlum kör müsün? O kız gitmiş! Yok!..
bu kız o kız değil! Aaa! Hadi kalk gidiyoruz!"


" Kandırmak mı! Hanım hanım sen diyorsun? 
Benim gül gibi kızıma!"


"Eyvahlar olsun!" 


" Hay Allah!"



"REZALET! SKANDAL! 
Kalk oğlum kalk gidiyoruz!"



"Ama anne! Delirdin mi? "


Ana, oğul kavga ede ede gittiler..... 


" N'olacak şimdi? Kızımın psikolojisi bozuldu!"


"ÜÜÜÜÜÜ,  Hani çok beğenmişlerdi? Marilyn Monroe demişlerdi..n'oldu birden vazgeçtiler? Evde kalıp
kız kurusu olacağım Üüüüü!..."



"Ağlama canım! Çetin seni Marilyn olarak görüyor
bir ay sabret yeter ki, kulaklığı çıkartmasın..." 

XXXXX

SONRAKİ GÜNLER...
SELVİNAZ ve ÇETİN BULUŞMAYA DEVAM ETTİLER....



"Selammm çocuklar! İşte sözlüm Selvinaz! 
Nasıl tıpkı Marilyn Monroe değil mi?"



"Melabaaaaa...."


" ! ! !


- "Şoke oldu çocuklar....."
- "Evet aşkım...."
- "E, alışık değiller böyle bir güzelliğe hihihi ne 
şanslı erkeğim!"

XXXX

Bu arada çöpçatan teyzeler Çetin'in annesini
oyalamaya çalışıyordu...

"Üüü....oğluma büyü yaptılar!
Kızın ailesinden şikayetçi olacağım!" 


"Allahaşkına bacım bak Allah'ın adını verdik bir ay sabret
bak bir ay.....valla senin gözlerine nazar etmişler o yüzden 
kızı çirkin görüyorsun...bak bir ay sonra haklıymışsınız diyeceksin..."


BİR AY SONRA...



" HAZIR MISINIZ KOMŞULAR? Burun ameliyat,
göz ameliyatı, saç boyama, cilt bakımı, dudak dolgusu derken
işte karşınızda yeni Selvinaz: TA TA TA TAAAAAAA....Gel kız.."


" AAAAAAA! ?"


"Kızım! Bu sen misin gerçekten? "


"Benim anne. "



BÖYLECE ... ÇETİN' in ANNESİ GERÇEKTEN GÖZLERİNE NAZAR DEĞDİĞİNE İKNA OLDU..Selvinaz ile Çetin de nişanlandılar:)



Geceleyin 155'in kapısı çaldı...
gelen emekli komiser Şaban beydi..



"Buyrun Şaban bey amca..."


"Şeyyy! 155 oğlum, komşulardan duydum, bir şey icat etmişsin 
takınca ben de karımı Marilyn Monroe gibi görür müyüm? Bak
bu karımın fotoğrafı..." 


"Demek öyleee! Görürsün sen kuduruk!...
o icattan benim de haberim var..."


Şaban bey, yarım saat sonra kendi dairesine girdi...



"Karıcığım! Neredesiiiin?"


"Buradayım canım..."



" AAAAAA! EŞHEDÜÜÜÜÜ! "


"Alo!  İmdat! Çabuk yetişin apartmanımızda uzaylı yaratık var!"
karımı yemiş! Salyaları akıyor kaçtım sokaktan telefon ediyorum şu anda! Brrrr...dondum, buz gibi soğuk, pijamalıyım, çabuk özel harekata filan haber verin! "



"Karpuz Apartmanı mı? Haaaa! Tamam, tamam anlaşıldı.
Merak etmeyin birazdan göndeririz. Hatta SAT komandoları da yollarız...hehehehe... donanmayı da mı çağırsak?"

gece karakol ile ilgili görsel sonucu

- Hahaha, şu Karpuz Apartmanı da olmasa yüzümüz gülmeyecek!  FBI(bak: 2.bölüm), CIA ajanları(bak: 27.bölüm) derken
şimdi de uzaylı yaratıklar! Hahahahahaha....!"




TÜM BÖLÜMLER:



Yazan& çizen:
Müjde Dural



56 yorum:

  1. Olay 155 e bile intikal etmiş.. Herzamanki gibi bizim apartmanın halleri..kalemine yuregine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten sevimli mucitimiz 155'i araya araya, lakabı 155 oldu, Sibel'ciğim çok teşekkür ediyorum yorumun için.

      Sil
  2. Müjde ablacığım hepimize lazım o kulaklıktan yüzyılın icadı olurdu bence. Nereden de geliyor bu fikirler aklına bilmem ki, sen çok yaşa e mi, güldürdün beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, valla işte esin perisi gelince, geliyor:))güldürebildiğime mutlu oldum Yıldız'cığım, çekilse çok daha etkili olur ama çizgi olarak bu kadar. Çok teşekkürler yorumun için.:))))

      Sil
  3. Çöpçatan teyzeler varolsun:)

    YanıtlaSil
  4. Çok mutlu oldum. :) En sevdiğim karpuz apartmanı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de İrem'ciğim, bu güzel yorumunla çok mutlu oldum.:) Çok teşekkürler, ziyarete geleceğim üç gündür çok yoruldum. Yarını bekliyorum artık...

      Sil
  5. 😅 ay sabah sabah güldürdün beni Müjdecim. Bayıldım o uzaylı görme hallerine. Yalnız hakkaten kızı büyü ile olmasa da teknoloji ile kakaladılar:)))) Neyse sonunda kızımız da güzelleşti de kaynananın da gönlü oldu:))) Ne apartman ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürebildiğim için çok mutlu oldum Mehtap'cığım, evet ya teknoloji günümüzde müthiş, ben 70 - 80'e yaklaşmış ünlülere bakıyorum anacım tek buruşukluk, tek çizgi yok karılarda:)))))çok teşekkürler yorumun için:)

      Sil
  6. Müjdeciğim,harikasın yine.Çok öpüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur'cuğum teveccühün, çok teşekkür ediyorum, ben de çok öptüm:)))

      Sil
  7. Ne güzel anlatmışsınız,keyifle okudum. Ah şu çöpçatan teyzeler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım, çok teşekkürler yorumun için.

      Sil
  8. 😂😂😂 o kadar amelyatla ancak güzellesmis yazik 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet:)))burun ameliyat, gözler lazer, dudaklara dolgu...zaten yaşı da genç...e günümüzde babaannem bile gençkız olur yani:)))çok teşekkürler yorumun için canım.

      Sil
  9. Dedim bu kız evde kalacak ama nihayet yoluna koydular her şeyi :) Özlemişiz,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kalmadı:))Çok mutlu oldum Yurdagül'cüğüm, çok teşekkür ediyorum ben de. :)

      Sil
  10. ayyyy Allah seni napmasın yaaa bu bölüm çok ama çok güzeldiiii ve en komiğiydi galibaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))cümlemizi o arada beni de iyi yapsın, yazdıklarım çekilsin:)))çok teşekkür ediyorum deeptone'cuğum, beğenmene, en komik bölüm olarak bulmana çok sevindim. :)

      Sil
  11. Hem nasıl özlemişiz Müjde'ciğim. Çok güzeldi yine. Gerçekten çok ilginç şeyler buluyorsun. Kaşif gibisin canım. Çizimler harika. Emeklerine sağlık.En çok da korkup tepki göstermeleri beni güldürdü. Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Ece'ciğim, beğenmene sevindim, çok teşekkür ediyorum, çekilse bu sahneler 10 misli etkili ve komik olacak, benden de sevgiler canısı:)

      Sil
  12. Ceyda'nın uğraştığına değmiş gerçekten.B i'an 155 işi kurtaramayacak dedim ama neyse toparladılar bunu da. Bu Şaban Amca'ya çok kızdım yalnız. Kudurdu herhalde..O da layığını buldu ohhh olsun :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günümüzde çirkin kadın diye bir şey kalmayacak Yeşim'ciğim doktorlar, estetik vs. mucize yaratıyorlar:))))evet Şaban layığını buldu iyi korktu:)))))Çok teşekkürler canım.

      Sil
  13. yaşasın Karpuz Apartmanı yeni bölüm:) elinize sağlık Müjde Abla yine süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Eren'ciğim, sen de sağol güzel yorumun için canım. :)

      Sil
  14. ha ha alemsin müjdem.bayıldım bu karpuz apartmanına.ve acilen şu kulaklıklardan istiyorum:)))bu ne yaratıcılık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Alanay'cığım, tamam 155'e söylerim:)))çok teşekkür ediyorum canım:)

      Sil
  15. Canım benimm ellerine sağlık yorum yazacak vaktim çok olmuyor kusuruma bakma torunlar 3 lenince onlarla oluyorum artık. Öğretmen olan gelin kızımın kine ben bakacağım tlfdan dan da uzun uzun okuma yapamıyorum den geldikçe bakıp çıkıyorum , sevgilerimle öüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice'm hoş geldin canım, hiç dert etme biliyorum durumunu, oy maşallah 3 torun annesi kim der acaba? Seni yakından gördüğüm için şahidim. Söyleme kimseye nazar değmesin. Ben de öpüyorum, sevgiler:) Yorumun için de çok teşekkürler.

      Sil
  16. Valla haklıllar; Karpuz apt. Olmazsa o mahalle çok dan nalları dikmişti.
    Canım ya yine harikalar yaratmışsın ne güldüm ne güldüm,ellerine,fikirlerine,şirinliklerine sağlık daha ne deyim.
    Bayıldım bayıldım ;Ayıldım güldüm.

    Müjdem telefonumda sorun oldu format attırdım tlf no ları silindi bir ara tlf mesaj atarsan numaranı ekleyeceğim.

    Öpüldünüz,Bücürük ve sen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene, gülmene çok sevindim Merih'im, keşke çekilse de sana ve diğer arkadaşlarıma ekranlarda izletebilseydim, gerçek oyuncular, gerçek dekorlar ve müziğiyle....
      Telefonun için geçmiş olsun canım, tabii ki hemen atarım.
      Ben de seni ve Topiş'i öpüyorum. Yorum için de çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  17. Beklediğim yazıyı şimdi gördüm.Oleyyy karpuz apartmanı hoşgeldin çok özlettin kendini..Aaa işler sarpa sardu.Ayy ben bile korktum bu ne halil.Eyvah eyvahh:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Aslında yaklaşık bir ay önce, 9. bölümle döndü Karpuz Apartmanı İnci'ciğim:)))çok teşekkür ediyorum ben de özlemiştim, güzel yorumun için sağol canım:)

      Sil
    2. Evet onu yeni gördüm:( Geriden ve yeni bölümleri beraber okurum artık:)
      Çizimlere hayran kaldım❤❤ Emeklerine saglik

      Sil
    3. Okuyacak olan gözlerine sağlık şimdiden İnci'ciğim, çok teşekkür ediyorum canım. ♥♥

      Sil
  18. karpuz apartmanı çok komik çok emeğinize sağlık ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım. Sen de sağol.

      Sil
  19. Ay bu ne harika bir bölümdür Müjde Ablam, biraz rahatsızdım birkaç gündür buralara uğrayamadım ama çok iyi geldi bölüm vallahi :))
    O kulaklık fikri ne kadar da orijinaldi, her eve lazım vallahi :P Bir de estetiğin gücü adına yahu! Millet boşuna her ay bir estetik peşinden koşmuyor, hihihi :P
    Bizim de hayatımızda Karpuz Apartmanı olmasa ne yapardık bilmiyorum.. Ellerinize emeklerinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok geçmiş olsun, havalar soğudu, kendine iyi bak lütfen bloğumuz şefsiz kalmamalı.:) Beğenmene çok sevindim, hahaha evet kulaklığı herkes alır ve sanırım sonra büyük kavgalar çıkardı:)))))sen de sağol canım, çok teşekkürler. ♥:)

      Sil
  20. Müjde Ablacım merhaba.Yeni sezona başlamışsın hayırlı olsun çok sevindim..Ben bir süredir yoktum ameliyat oldum ve dinlenmem gerekiyordu..Şimdi şimdi bloglara uğrayabiliyorum..Bu seriyi geriye dönük olarak okuyacağım , yine çok eğlenceli ve güzel görünüyor..Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, çok geçmiş olsun canım, hayırdır ne ameliyatı? (Ben tahmin ediyorsundur facebook'a sadece nadiren ve birkaç dakikalığına girip hemen çıkıyorum, o yüzden haberim olmadı. Daha çok twitter'dayım. )
      Okuyacak olan gözlerine sağlık Sevil'ciğim, çok teşekkür ediyorum. Sevgiler benden.

      Sil
  21. yemin ederim çok güzel çizimler felan hep yapmak istediğim bir yetenek artık takipteyim sizi gülmek için ara ara gelip okuyacağım ^_^ bana da beklerim hoşçakalın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için, tabii ki ziyaret ederim. Güzel bir gün diliyorum. :)

      Sil
  22. Hah ha bu çöpçatan teyzelerle Ceyda'yı nitelikli dolandırcılıktan içeri alsalar yeridir.Çirkin kadın yoktur ,yeterki paran olsun ;)) Çetin'e yazık amaa,kandırdılar çocuğu. Selvinazı nasıl da değiştirdiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bence de çirkin kadın yoktur yeter ki paran olsun:)))valla 70 hattta 80 yaşında ünlü zengin kadınların yanakları top gibi şiş, tek kırışık yok:))ama isim vermeyeyim bir tanesinin yanağı neredeyse patlayacak gibi geliyor:))Çok teşekkürler yorumun için cam güzelim. :)

      Sil
  23. "Hoşgeldiniz, öpiiimm..." sahnesine aceyip güldüm..😀 valla hollywood filmlerinde olur ya akla gelmeyen olmadık icatları gösterirler ya,işte aradan uzun bir süre sonra bi bakıyosunuz,o olmadık icatlar gerçeğe dönüşmüş..yani kimbilir belkide sizin bu harika kulaklık fikriniz de gerçeğe dönüşebilir..🙂 karpuz apartmanı bi harika,elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, hep derim ağlatmak kolay, güldürmek zordur çünkü. Haklısınız kim bilir belki günün birinde gerçeğe dönüşebilir. Matrix'teki mavi hap gibi hayal dünyasında yaşarlar ama:)))))çok teşekkür ediyorum, sağolun:)

      Sil
  24. Yine ne harikalar yaratmışsın Müjdeciğim; hem güldüm hem düşündüm. Emeklerine sağlık, Sevgiler.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Arzu'cuğum, mutlu oldum; benden de sevgiler.♥

      Sil
  25. harika bir bölümdü yine, çok mutlu oldum okuyunca, daha sık görelim seni Müjde ablacım buralarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Esra'cığım, eksik olma; esin perisi geldikçe geliyorum şimdilik:)

      Sil
  26. Gözlerimiz hep arıyor yazılarınızı.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, çok teşekkür ediyorum, çok mutlu oldum.
      Benden de selamlar.

      Sil
  27. Ne kadar eğlenceli bir bölümdü Müjde Ablacım: )))çok sevdim.Şaban bey amcanın karımı uzaylılar yemiş demesi de ayrıca çok komikti:))) ellerine sağlık ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin için çok mutlu oldum Sevil'ciğim, çok teşekkür ediyorum, sen de sağol:)♥

      Sil