30 Temmuz 2018 Pazartesi

ETME BULMA 3. Bölüm

İki talihsiz komşu bir  kafede oturdular...


" ÜÜÜÜÜÜ!!!!!......."


"Son ana kadar yanılmış olmayı diledim."


Canım komşum dediğim kadın! Hiç şüphelenmedim."


" Kanka dediğim adam!"


"Saçımı süpürge ettiğim kocam. Gömleklerini ütüle,
kravatlarını seç...pırıl pırıl bir evladımız var..."


" Sevgililer gününde pırlanta küpe almıştım...zehir zıkkım olsun!"


"Bunu yanlarına bırakamayız Mert! Senin karın ve benim kocam!"


"Bırakamayız Ayşe bacım! Haklısın."


"İkimiz de intihar edelim, ömür boyu vicdan azabınndan
kıvransınlar,."


"Evet ömür boyu acı çeksinler!"


"Delirdin mi sen? Bizden kurtuldukları için zil takıp oynarlar
Hemen evlenir ve balayına çıkarlar! 
Hem çocuklarımız annesiz, babasız mı kalsın?"


" Aman Tanrı'm! Haklısın!"


"Biz öleceğimize onları öldürelim. İNTİKAM İSTİYORUM!"


"Anlaştık! Öldürelim!"


 "Gözlerinin içine baka baka öldürelim,
acı çeksinler. Yalvarsınlar bize..."


"İyi fikir! Biz ettik siz etmeyin diye ayaklarımıza kapansınlar.!



" Yakalanırsak kaç yıl yeriz?"



"Bana mı soruyorsun? 
Avukat olan sensin! Ben sadece ev kadınıyım!"



"Sahi avukatım; taammüden cinayet...eee müebbet..." 



" Kusura bakma. Hıncımı senden çıkarttım.
Müebbete razıyım o ikisini mutlu görmektense..."



" Erkekler sarışın sever o yüzden mi aldattı beni? Çakma sarışın! "



" Eve ama yakışıyor sarı saç Sinem'e.. "



"AAAAA! Mert beni delirteceksin!
Ben karını öldüreceğim diyorum sen

sarı saç yakışıyor diyorsun! Seni de öldürecegim!"


Kafedeki herkes onları duyuyor ve
"Aaaa!" diyordu😂😂😂😂



"Ben ne dediğimi bilmiyorum, şaşırdım ben zaten ölmüşüm."



"Ne bakıyosunuz öyle!!! Kocam beni aldatıyoo!
Üüüüüüü!"



"Görgü tanıklarımız da oldu...."



"NE?"



" Onları öldüreceğimizi bağıra çağıra söyledik! Taammüden cinayet ya...
bir kafe dolusu görgü tanığımız ve
kamera kaydımız da oldu.."



"Dertle doldum genç yaşımda...
Ne çileler vaaaar başımda...
Kadere baaak.....kadere bak....üüüüüüü"



"Hapiste tuvalete nasıl gideceğim ben temizlik hastasıyım!"



" Benim kızıma da teyzesi, anneannesi, dedesi bakar."



"Kesin yataklarda bit de vardır. "



"Mert! Allahaşkına bi sus!"
Bit, tuvalet! Karın seni  benim kocamla boynuzlamış sen ne diyorsun!"



" Aaaaa! ! ! ! " 



"Ama ben temizlik hastasıyım..ben..inşallah hapiste 
tahta kurusu yoktur...üüüü "


Bölümler:



Yazan ve çizen
Müjde Dural





42 yorum:

  1. Yine emek verilmiş güzel değişik bir hikaye emeğinize sağlık Müjde hanım. Sanıyorum tatil moduna girdik, tembelleştik pek giremiyorum bloglara. Sıcakların da etkisi var bunda diye düşünüyorum. Sevgiler ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, sen de sağol Saadet'ciğim, evet tatilde herkes, hatta geçen Handan'la konuşuyorduk telefonda herkes tatilde Eylül'de tekrar yayınla diyordu.:)))bayramda sanırım okuyan kimse olmaz o arada yayınlamam ben de, tedbir alırım.
      Okuyan gözlerine sağlık. Sevgiler ♥♥

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Şimdi tekrar baştan başladım okumaya salim kafayla çizimler süper bayıldım canım konu ise oldukça heyecanlı gidiyor :)

      Sil
    2. Çok mutlu oldum canı, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  3. bayılıyom bu sizin karakalem çizimlerinize.. :) harika çizimler..hikaye de müthiş olmuş.. eşlerimizi nası öldürsek.. :)) tam tiyatroluk harika bir eser olmuş..dilerim tiyatro da oynarken de görürüz..elinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gurur duydum Ertuğrul bey çok teşekkür ediyorum. Tiyatroya da çok güzel uyarlanabilir evet işte tanıdığım olmayınca olmuyor:( Yorum yapan ellerinize sağlık.

      Sil
  4. Aaa ben sevgililer bir olup eşlerini öldürecek sanmıştım meğer aldatılanlar öldürecekmiş. Ayy Mert yaa temizlik hastası ahahah :D Çok güldüm bu bölümde çok güzel olmuş, emeğine sağlık abla :)
    Sevgilerle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiklik olsun dedim:)))genelde senin dediğin gibi olur; çok sevindim canım güldürebildiysem ne mutlu bana, sen de sağol.
      sevgilerimle.:)

      Sil
  5. ha haaaaa çok eğlenceliiii bunlardan katil çıkmaz yaaaa korkak bunlaar ha haaaa :) !!! lar da izleyenler herhaldeee evet herkes duydu. nolcak bakalım ne hazırlıyooon bizeeee şaşırtcan tabeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim eğlenceli bulduğun için deeptone, bakalım ne yapacaklar?:)))inşallah şaşırtmayı umuyorum.:)

      Sil
  6. ilk 2'sini de okudum, aştın kendini Müjde valla bayıldım he.
    Çizimler de daha iyi olmuş ben sana söyleyeyim.
    Yaz Müjde'cim yaz
    Eğlenceli gidiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Kadriye'ciğim sahne sahne çizmek zor olduğundan daha ne diyaloglar var aklımda ama buraya aktaramadığım.
      Çok teşekkür ediyorum canım sağol.

      Sil
  7. Diğerleri de bunları öldürme planı yapacak gibi hissediyorum bilmiyorum tabii bakalım ne olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe, bilmem? :) bir şey diyemiyorum sürprizi kaçmasın:)

      Sil
  8. Ama yazık ya, adam temizlik hastasıysa napar mapuslarda :))

    YanıtlaSil
  9. Ay çabuvak yakalandı bunlar:) yine ters köşe oldum bende aldatanlar öldürme planı yaparlar sanırım diye düşnmüştüm.Emeğine sağlık müjdecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırtmaca iyi oldu demek ki:)Yorum yapan ellerine sağlık Mehtap'cığım.

      Sil
  10. Ay bunlar çok komik:) Yapamayacak gibiler hele ki Mert:))Ama hiç belli olmaz tabii,sürprizler bizi bekliyor olabilir😊Yine çok beğendim Müjde Ablacım kalemine sağlık ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Sevil'ciğim, bol sürpriz yapmaya çalışacağım. Senin de yorum yapan ellerine sağlık canım. ♥

      Sil
  11. Müjde'ciğim harika resimlerinle ne güzel diyaloglar...Ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Arzu'cuğum, sen de sağol, sevgilerimle.

      Sil
  12. Yanlışlıkla yayımlayıp kaldırdın ya, bir daha okuma listesine düşmemiş bu yazı, bak yeni fark ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet düzenlenrek parmağım 'yayınla'ya dokundu, tuşlar dokunmatik anında yayınlandı, 1 sn. sonra tekrar 'taslağa döndür' e bastım ama iş işten geçti.

      Sil
  13. hahahahahaa :)))
    Adam bit, tuvalet derdinde :)) Bence hatun bunu da öldürür :))

    YanıtlaSil
  14. '' Hıncımı senden çıkarttım ''hadi Google çeviri yapsın da görelim bunu :)))) Baktım valla,çok alakasız çıkıyor İngilizceye sonra da Türkçeye çevrildiğinde :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma google çevirisinden herkes uzak dursun diyorum:))))ben kendim naçizane çeviriyorum arada benden çok daha iyi bilenlerden yardım istiyorum ama google asla:)))

      Sil
  15. altından bir bit yeniği mi çıkacak acaba :)

    YanıtlaSil
  16. Bu ikisinde hiç cinayet işleyebilecek bir hal yok gibi geldi bana :D

    YanıtlaSil
  17. ayyyy.. heyecan dorukta... zor ama yaşadıkları yaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim şapşik anne, çok teşekkürler.
      Elbette çok zor, ne diyeyim: evlerden uzak olsun.

      Sil
  18. Umarım cinayet işlemezler, yoksa gerçekten yazık olur. :/
    Yine çok güzel bir bölümdü! Kafedeki içecekleri boyama detayınızı da çok sevdim; çizimlerinize ve emeğinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylemiyorum İrem'ciğimmmm:))))sürpriz olacak:)ya eski dizilerde tüm her şeyi boyuyordum giysileri vs. bu sefer yoruldum - ben yoruldum hayat gelme üstüme- durumundayım:)o yüzden sadece içecek vs. yi boyuyorum.
      Sen de sağol canısı. :)

      Sil
  19. Psikolojileri bozuldu, ağlıyorlar, kızıyorlar :D Hapis yatacağını düşünmek yerine sadece temizlik hastalığını önemsemesi... :D Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film olarak çekilse çok daha etkileyici olacak sahneler var aklımda dediğin gibi psikolojilerine yönelik ama işte burada özet gibi verebiliyorum ancak:(
      Sen de sağol canım, güzel yorumlarına teşekkür ediyorum.:)

      Sil
  20. Sahneler bomba gibiydi. Espriler peşpeşe geldi😄 Anne olunca ölüm düşüncesi hemen bertaraf ediliyor değil mi?
    Harika bir bölüm olmuş Müjde abla emeğine sağlık. Bugün twitter'da gördüm final yapmışsın. Ama ben hemen bitirmek yerine sindire sindire okumaya devam edeceğim. Tadını çıkarıyorum yani☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülal'ciğim yorumunu geç gördüm, sabahtan abimin 2 kedisini birden kısırlaştırma ameliyatına götürdük ay sorma insan heyecanlanıyor kedi de olsa, inşallah çok iyi geçer hayırlısıyla atlatırlar, o yüzden ancak eve geldim,
      Çok teşekkür ediyorum canım, çok mutlu oldum yorumunla, haklısın gerçekten de annelik bambaşka bir duygu insan evladı yaşarken ölmek istemiyor:( evet bunu sinema filmi olarak tasarlamıştım o yüzden kısa bitti. (Bir de ben özet olarak geçiyorum tabii...)
      Çok sağol okuyan gözlerine sağlık:)
      Sen ne zaman yeni yazılar koyacaksın bloğuna akışa mı düşmüyor yazıların yoksa? Dur bakiim sahi....

      Sil