13 Ağustos 2018 Pazartesi

ETME BULMA 5 . Bölüm





" Eline sağlık annecim sarmalar harika olmuş. 
Sen de beğendin mi CANIM komşum?"



" HIııı?  CANIMMMM komşum!"



"Ço- çok beğendim."


"Ya sen  KANKA!
 Sen de beğendin mi? Hıhhıhıhhıh?"


"Ta- ta- tabii...."


"Afiyet olsun. Kızım siz ikinizi yere göğe
sığdıramıyor. Siz taşınacaksınız diye ödleri kopardı hatta."

"Ee...ee...eksik olmasın...


"Komşularımız da çok iyi, damadımız da
 çok iyi. Di mi damat. Ye, ye, böyle güzel sarma
bulamazsın. Benim hanım bi tanedir."


"Pardon bana mesaj geldi..."

***

Mesaj Cem'den gelmişti: 


"Fırsat bu fırsat Sinem. Kaçmak için tek şansımız var, onlar kalkınca
fırla. Başka şansımız olmayabilir."


"Oh! Elinize sağlık. Hanım kalkalım mı?
Torun parktaymış 
gel bi görelim. Oradan da eve gideriz.."


"Evet size doyum olmaz gidelim park şuracıkta
çok özledim Ayça'yı...



" FIRLA SİNEM!"



"KAÇIYORLAR!"


" N'OLUYO? ! ! ! KİM KAÇIYOR KIZIM?"


" KOCAMLA METRESİ OLACAK ŞILLIK
 KAÇIYOR BABA!"


" KAÇMAYIN KORKAKLAR!"


" AMAN ALLAH'ım! METRES Mİ? HANİ EN İYİ KOMŞUNDU BU?
BU SİLAH? YOKSA?..."


" Evet baba senin silahın, ödünç aldım.
Şu ikisini öldüreyim geri vereceğim. En iyi
komşum dediğim meğer kocamın metresiymiş!"


"Kızım! Dur! Yapma! 
Elini kana bulama! Gitti!...."


Ayşe'nin babası, heyecandan baygınlık geçiren
eşiyle ilgilenirken Ayşe ve Mert takibe başladılar...


"Boşuna arabaya binmeyin salaklar.
lastiği önceden indirdik. HAHAHAHA..."


"Aman Tanrı'm doğru söylüyor. Koş Sinem!"

Ä°lgili resim



" İMDAAAT! KOMŞULAR YETİŞİN!"


" Bi dakka! Babanın silahıyla takip edemeyiz. Polis
hemen yakalar. Benim tabancım yeter. Sen silahı babana geri ver bekliyorum. Hadi çabuk!"


"Haklısın! Sen onları gözden kaybetme hemen geliyorum."

öğlen istanbul ile ilgili görsel sonucu

BÖYLECE KAÇIP KOVALAMACA BAŞLADI....:)


"Allah'ım tüm taksilere kıran mı girdi?"


" Şansa bak! Şu kalabalığa karışalım. 
Hayat pahalılığın protesto ediyorlar galiba."

beyoğlu lgbt ile ilgili görsel sonucu

ANCAK AZ SONRA FARKLI BİR YÜRÜYÜŞTE
OLDUKLARINI ANLADILAR😁😁😁😁



" Bu kalabalıkta bizi göremezler!"


"Kahretsin göremiyorum!"


"Ben de! Çok kalabalık."

Sinem ve Cem iki pankart alıp yüzlerini sakladılar:)



"iyi akıl ettik."

AMA TV KANALLARI DA ORADAYDI...:)



"Çekiyor musun?..."



"Merhaba, yürüyüş nasıl gidiyor?"



"Eee...şeyyy....şeyyy!...."


O SIRADA BİR BAŞKASI CEM'in
PANKARTINI ELİNDEN ALDI...



"Utanma ayol! Bırak herkes görsün
yakışıklı yüzünü. Gurur duymalısın, Hahahaha!"

hastane taksim ile ilgili görsel sonucu

HASTANENİN BAŞHEKİMİ DE TAM O SIRADA 
TELEVİZYONA BAKIYORDU....:)



" Aman Tanrı'm bu..bu... bizim Cem !"


"Bi dakka galiba telefonum çalıyor."
"


" Buyurun Hocam?...Duyamıyorum burası çok kalabalık..
NE? "


" KOVULDUN CEM!"


"Kovuldum mu? Aman neden ? Kapattı!"


lgbt beyoğlu yürüyüşü ile ilgili görsel sonucu



"Böyle olmayacak eve gitmeliyim annem bayılmış
ayılmış, babam beni çağırıyor."


 " Çocuklar da merak eder. Artık bu ikisi eve dönemezler.
Eve gidelim orada ne yapacağımızı düşünürüz.



"Babam emekli SAT  komandosu ya, merak
etme kızım ben onların hakkından gelirim dedi.
Inı -nı- nınnn...beklesinler bakalım....babam onlara
kim bilir ne sürprizler hazırlar...artık C4 patlayıcı mı?
tank mı? torpido mu? İhihihihi....."


Bölümler:



Yazan ve çizen:
Müjde Dural



46 yorum:

  1. Şimdilik işini kaybetti, bakalım daha nelerini kaybedecek ;)
    Müjde çizimler harika...

    YanıtlaSil
  2. Cem bundan sonrasını nasıl toparlar merak ediyorum Müjde Abla. Çok güzeldi. Emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karısını aldattı elbette bedelini ödeyecek:)Çok teşekkür ederim Yıldız'cığım, sen de sağol. :))

      Sil
  3. Harika ; kaçış soluk soluğa... Merakla bakleyiş. Çok teşekkürler Müjde'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu'cuğum çok teşekkür ediyorum, mutlu oldum. Sevgiler.

      Sil
  4. bir sonraki bölümden azzzcık ipucu.. lütfennnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog arkadaşlarımı/kardeşlerimi kırar mıyım hiç spoiler olmamak koşuluyla azıcık ipucu veriyorum: Ayşe'nin SAT komandosu babası damadının kızını aldattığını öğrendi ya küplere binecek. Hem de kızıp köpürecek. 007 filmlerine döneceğiz:)

      Sil
  5. Müjdecim yaa süpersin maşallah eline yüreğne sağlık.
    blogla aram yok bir süredir ama takip ediyorum hikayeyi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım çok teşekkür ediyorum, takip ettiğin için sağol.
      Evet yaaa sen hep facebook'tasın görüyorum, blogdan rahat 10 arkadaşımı facebook çaldı:)))orayı daha seviyorlar...ben de tersine facebook'u sevmiyorum, yapımcılar görür belki diye hikayemi yapıştırıp çıkıyorum, bir de kedilere yuva için filan ilan olarak kullanıyorum onlar da olmasa tamamen donduracağım...

      Sil
  6. Cem'de de amma şans varmış,vurulmaktan kaçayım derken işinden de oldu emi..😁bakalım sonu hayırlı biter inşallah..🙂 senaryo askiyon filmlerini aratmıyo geçekten,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşlerini aldatmanın cezasınıçok çektireceğim onlara:)))))evet bu ve Bulunmaz İkili aksiyonlu olan hikayelerim. Siz de sağolun. :)

      Sil
  7. yine çok hoş bir bölümdü Müjde Abla, lgbt nerden aklınıza geldi ama bayıldım, çok eğlenceli olmuş:)) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla epeydir uzaktım ya bloğumdan, fikirler birikmiş demek ki...:) Çok mutlu oldum canım, teşekkürler; sevgiler:)

      Sil
  8. Ahahahha denk geldikleri yürüyüş harikaydı. :D Homofobik patron kovdu hemen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım, çok teşekkürler, sorma ya hemen kovdu ama ona eşini aldatmanın cezası:)

      Sil
  9. Uyuz patron adamı kovmayaydı iyiydi🙄😂Çok güzel bir bölüm olmuş Müjde abla emeğine çizimlerine saglık❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh olsun boşver, eşini aldattı sonuçta:)Çok teşekkürler Büşra'cığım, sen de sağol♥

      Sil
  10. sırf LGBT diye işten kovdun demek patron

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E sonuçta bizim ülkemizde pek alışılmış bir şey değil, kovarlar.

      Sil
  11. Neler gelecek daha başlarına kim bilir :)

    YanıtlaSil
  12. hhuuwww bir solukta okudummm bütün seriyi.. devamı ne zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım, okuyan gözlerine, yorum yapan ellerine sağlık, bu arada yeniden seni bloğumda gördüğüme çok mutlu oldum, üşenmemiş tüm bölümlere yorum bırakmışsın ellerine sağlık canım. :)

      Ha unutmuşum, devamı bir hafta içinde hazır olur. :)

      Sil
  13. Aksiyonu bol olmuş bölümün..Ama benim gözüm neye takıldı biliyor musun? Telefona gelen mesajla açıklamada yazan farklı içerik :)))) Ben de böyle detaylara takılıyorum nedense :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Yeşim'ciğim bu zaten aksiyon-komedi türünde olacak.
      Aaaa, ayolcum ben herkesi kendim gibi zor görür sandığımdan öyle yaptım, okunuyor mu içerik? :)) Nasılsa kimse okuyamaz sandım:))))

      Yazdığım diyalogları sonradan beğenmeyip çok sık değiştiriyorum, mesela siz burada okuyorsunuz ya o diyalogların % 97'si 3- 4 kez değişiyor. O yüzden değiştirmiştim, yorumlara cevaplarımı yazayım, hemen düzeltirim.:)

      Çok teşekkür ediyorum bak var ya, böyle ince detay deyip geçmemek lazım, iyi ki söyledin. Yoksa nasılsa kimse okuyamaz yarım yamalak yazdım zaten diyordum:)))))kız, sen iyi dedektif olursun haaa:)))

      Sil
    2. ben de fark ettim ama çaktırma şş :P

      Sil
    3. Ahaahaa:))))tamam çaktırmıyorum:))

      Sil
    4. ''Hayat detaylarda gizlidir''böyle miydi o söz :)))) Değişmiş telefon mesajı :))))

      Sil
    5. Arkadaşlarım farkeder, beni uyarır da değiştirmez miyim?:)))Hemen gününde yeniden çizdim, değiştirdim. Benim gözler yine görmüyor tabii:))ama olsun:)))

      Sil
  14. ha haaa bu bölüm çok komiiiiik ya gerçekten de öldürmek istiyolar yaaaa :) bi deeee ne toplantı ha haaaaa :) çok muziiip :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah deeptone'cuğum çizgi haliyle bu kadar, bir de film olarak çekilse çok daha komik olacak. Çok mutlu oldum güldürebildiğim için, sağol. :)))

      Sil
  15. Bakalım hikayenin devamında neler olacak, hikaye gerçekten çok güzel ilerliyor. ^_^
    Umarım kanlı bir savaş çıkmaz, haklıyken haksız duruma düşebilirler. :/
    Çizimler yine muhteşem bu arada! Emeğinize sağlık!^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin için çok mutlu oldum İrem'ciğim, a evet ya o kadar korkunç olmasın değil mi? Dediğin gibi haklıyken haksız olmak var hem de bu bir komedi, kan yakışmaz:))
      Çizimlerde biliyorsun hep söylüyorum hiç iddialı değilim ama yine de beğendiysen ne mutlu bana:)aslında keşke çizimleri gerçek bir çizer çizse benim için de büyük bir kolaylık olurdu:)ama maddi olarak imkanım olmadığından mecburen kendim çiziyorum.
      Sen de sağol canım.:)

      Sil
  16. hahahahaaaaa :)))
    Çok eğlendim yine Müjde.
    Sat komandosu baba bakalım neler yapacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Şebo'cuğum, evet yaaa göreceğiz neler yapacak:)))bayramda okuyan olur mu, okunmaz mı? Ne yapsam bilemiyorum ben evdeyim bir yere gitmiyorum ama herkes gidiyor galiba....
      Çok teşekkür ediyorum canım:)

      Sil
  17. baştan sonuna kadar okudum bazı yerler çok komikti :)) keyifle ve heyecanla okudum ablam devamını merakla bekliyoruz :) bakalım sat komandosu neler yapacak :) sevgiler ablam .... ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum canım, sonraki bölümü bayram bitsin öyle yayınlayayım diyorum herkes tatilde, 9 gün bayram olunca ..:)
      sevgiler canım. ♥

      Sil
  18. çok eğlendim, bakalım sonları ne olacak :)

    YanıtlaSil
  19. Onur yürüyüşüne denk gelmeleri çok iyiydi, patron da çok homofobikmiş ama Cem haketti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, böylece kalabalıkta görünmeleri imkansız oldu. Kesinlikle haketti. :)

      Sil
  20. Çok güzel çiziyorsunuz. Bir dergiye göndersenize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, gerçi çizim konusunda iddialı değilim, asıl alanım hikaye ve senaryo yazmak; çizimleri mecburen daha ilgi çeksin diye ekledim:) dergi filan da hiç şansım yoktur, olsaydı şimdiye kadar bir yapımcının dikkatini çeker, tv dizisi olurdu.

      Sil
  21. Bir önceki bölümde neler olabileceğini tahmin bile edemiyorum demiştim ya Müjde Abla hakikaten öyle oldu aklıma hayalime gelmeyen gelişmeler yaşattın bize. Güne seninle devam edeceğim. Senin de günün güzel geçsin emeğine sağlık Müjde ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir film sitesi sahibesinden böyle güzel yorumlar almak beni nasıl mutlu etti anlatamam Zülal'ciğim, okuyan gözlerine sağlık canım, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil