1 Eylül 2018 Cumartesi

ETME BULMA 6. Bölüm

Geçen bölümde, eşlerini aldatan Sinem ve Cem,
lgbt yürüyüşü yapanların 
arasına katılarak izlerini kaybettirmişlerdi.
Şimdi harıl harıl ne yapacaklarını düşünüyorlardı.

k

"Şimdi ne yapacağız Cem? "


"Ne mi yapacağız? Bunlar ikimizi de öldürmeden
yurt dışına kaçalım!"


"Evet, evet, en iyisi bu. Yurt dışına kaçalım!
Ya çocuklar?"


"Bilemiyorum! Kafam durdu! Kimden duydular ki
ilişkimizi?.."


" Kızma ama benden duydular!
Kocamın ve Ayşe'nin telefonlarına gizli mesaj attım." 


"NE! Deli misin? Niye?"


" Ayşe'in ağzını yoklardım 'bir gün eşin seni aldatırsa
ne yaparsın?' diye...

"Aaaaa! Benimki asla beni aldatmaz ama
öyle bişi yapsın gününde boşarım! Gününde!" derdi.


" O yüzden ben de tek kullanımlık telefon alıp mesaj attım...
ikisine de hemen boşanalım diye..."


"Geri zekalı! "


" Yaaa? İşler yolundayken aşkım, canım
İşler sarpa sararınca, geri zekalı öyle mi!?" 


" Senin için yuvamı yıktım!"


"Tamam aşkım! Affedersin, özür dilerim!
Asabım çok bozuk. İşten de kovuldum.
Pasaportunu al, valizini hazırla, ben de araç kiralayayım..."

***

Onlar kaçma hazırlığındayken, Ayşe'lerin
evinde kıyamet kopuyordu...


"Komşular 'senin damadı televizyonda gördük
nonoş olmuş!' dediler! Rezil rüsva olduk. Üüüüüü...."



"Anneciğim! Ağlama!Nonoş filan olmadı nonoş yürüyüşüne
karışıp izlerini kaybettirdiler!"


" Merak etme kızım benden kaçamazlar." diyen eski
komiser ve SAT komandosu baba polis bir arkadaşına
telefon etti. 

Aralarında şöyle bir konuşma geçti:

"Ooo..amirim emeklilik nasıl gidiyor? Neee!?
Vay alçak vay? Senin kızın benim de kızım sayılır amirim, emrin olur  hemen 
sinyal takibine alırım...ne demek amirim, kimsenin ruhu duymaz.."


"Bu tamam, bir telefon daha etmem lazım."


" Devrem? Irak savaşından hatıra getirdiğin
külüstür tank duruyor mu hala garajda?"

otoban ile ilgili görsel sonucu

Cem emekli SAT komandosu kayınpederinin onu
cep telefonu sinyalinden takip ettiğini bilmiyordu.


"Oh! Çok şükür, birazdan sınırı geçeriz. Müzik açayım"


"Aç hayatım aç, kurtuluyoruz....."

otoban ile ilgili görsel sonucu

"Kalbimin tek sahibine...la la la la..."


"Aman Tanrı'm! Bu da ne!" 




"Hu! Huu! Merhaba kocacığımmm!
Bir yere mi gidiyordunuz?"


"Ya sen karıcığım? Nereye böyle hayırdır?"


"AYŞE!" 


"MERT!" 


" TANK ÜZERİMİZE GELİYOR!"


"İn çabuk! Kaç!" 


"Aaayy! Eteğim kapıya sıkıştı!"


GROOOWWWWW!



Bölümler:



Yazan ve çizen:
Müjde Dural


38 yorum:

  1. Tank mıııı, hahahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdüğüme çok mutlu oldum Handan'cığım.
      Çok teşekkürler:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sizi güldürdüğüme de çok mutlu oldum arkadaşım.
      Çok teşekkürler:)

      Sil
  3. Hah ha ha .Tankı nasıl getirmiş.Valize de sığmaz ki...Cebine mi koyduydu acabaa ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basbayağı süre süre getirecek cam güzeli'm:))çok mutlu oldum güldürebildiğime çok teşekkürler:))

      Sil
  4. Tank!🤔😁 Gittikçe daha da merak uyandırıyor hikaye.. emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
  5. Benim kocam beni asla aldatmaz :))
    Tabi tabi
    Hıhı
    :)) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya? Ne derler büyük söylememek lazımmış:)))Çok teşekkürler Sevim'ciğim.

      Sil
  6. Süper ya giderek gerçeküstü oluyor:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Tank fikri de ilginçmiş. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Hii ezdiler mi gerçekten? Yalnız babaya bak kızı için tank getirtti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi söyleyemiyorum ama 2 gün sonra yeni bölüm var diyeyim:))
      Yaaa e adam emekli SAT komandosu, başkomiser olunca..:))
      Çok teşekkürler canım.

      Sil
    2. gusel olmuş bayıldım

      Sil
    3. Çok teşekkürler arkadaşım, bloğuma hoşgeldiniz:)

      Sil
  9. Hahahaha! Oh olsun size, adamı böyle tankla çevirirler yolundan işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum güldürdüğüme şefim, çok teşekkürler:)

      Sil
  10. Merhabalar.
    Diziyi başından izlemediğim için, eşleri öldürme konusunu pek anlayamadım ancak, eşlerden evvel öldürülecek o kadar çok adam var ki, onları öldürelim. "Eşlerden evvel" tabirini kullanırken de eşleri öldürme sırasına aldığım için değildi, bu tabir sözün gelişiydi. Eşleri ben bu öldürme olayından tenzih ederim. Eşler öldürülür mü hiç?..
    Televizyon dizilerinden nefret ettiğim için, dizi ile ilgili karşılaştığım her paylaşımdan uzak duruyorum. Sizin dizileriniz televizyon dizilerine benzemeyebilir, bu bağlamda sizin dizilerinizi tenzih ederim; ama beni de anlayışla, hoşgörü ile karşılamanızı istirham ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Bu dizi bir komedi, aksiyon komedisi, aksiyon derken heyecanlı bir kaçıp-kovalamaca olacak. Tabii çizgiyle bu heyecanı, aksiyonu, mizahı ne kadar siz okurlara aktarabilirim bilemiyorum yani çekilmiş hali kadar olamaz tabii....komedi olduğu için öldürme konusunu ciddi olarak düşünmenize gerek yok:) isterseniz ilk bölümden bakın, çok uzun değil toplam 6 bölüm oldu ..:) güldürmeye yönelik bir hikaye...:)

      Valla ben de çoğu tv dizisinden nefret ediyorum bakayım diyorum ama 5 dakika zor tahammül ettiklerim oluyor. Netflix'ten dizi, film izliyorum onlar daha güzel.
      Ne demek tabii ki anlıyorum sizi, içiniz rahat olsun, ayrıca eleştiriler başımla beraber, siz ya da başka blog arkadaşım ya da hiç tanımadığım bir okur bu dizimi beğenmeyebilir, eleştirebilir gayet doğal, yapıcı eleştiri yazarı daha iyi yazmaya yöneltir o yüzden çok severim eleştiriyi.
      Çok teşekkürler
      Benden de selamlar, saygılar.

      Sil
  11. Hahahaha:))) ay çok güzeldi bu bölüm Müjde Ablacım 😊Tank falan süper olmuş❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Sevil'ciğim, çok teşekkür ediyorum. :) ♥

      Sil
  12. Tankla ezmeleri harikaydıı :D Gelecek bölümü merak ettim ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir, iki güne yeni bölümü hazırlarım. Beğenmene sevindim, çok teşekkürler:)

      Sil
  13. heeeey ha haaaa tank ne güzel buluuuuuş bakalım nolcaaaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir, iki güne geliyor devamı inşallah, çok teşekkürler beğenmene sevindim:)

      Sil
  14. Çizimler muhteşem, olaylar akıcı. Ne diyebilirim ki, emeğinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'ciğim çok mutlu oldum, çok teşekkür ediyorum.:)

      Sil
  15. Ay etek sıkıştı! ! Yalniz tank hatira getirmek müthiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şapşik anne, hoşgeldin:) özlemiştim. Çok teşekkür ediyorum.:)

      Sil
  16. En son bu bölümde kalmışım.Şimdi buradan sırayla finale doğru gideyim ben :))))) Tanktan çıkabildiler mi acaba ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Yeşim'ciğim birkaç arkadaşım böyle biriktirip okumayı daha seviyor:) eski dizilerde de öyle yaparlardı:)okuyan gözlerine sağlık olsun:)

      Sil
  17. Müjde Ablacığım yok böyle bir şey! Tank arabayı ezdi! Gelişmeleri keyifle ve hayretle takip ediyorum :)))

    YanıtlaSil