9 Eylül 2018 Pazar

ETME BULMA 9. Bölüm



otel istanbul ile ilgili görsel sonucu
 Ayşe ve Mert tam helva yapmaya gideceklerdi ki... 



" Üüüüü....mutlu günlerimiz aklıma geldi...."

"Resimler çektirmiş, altına da...."

"Kızlar tek taşıma bakın! Çatlayın hahaha!"


" Hahaytt doktor kocam var diye kıskanmayın kızlar! yazmıştım"



"Üüüü....ben de hatırlıyorum....bir kış günüydü...."


" Kaset radyomu  karların üstüne koymuştum
Her Yerde Kar Var çalıyordu.."


" Karlar yağarken Sinem'e evlenme teklif etmiştim. 
Üüüü..."


" Ruh ikizimdi Sinem, üüüüüüü!....."

" Benim kocam da saçları dökülünce üzülmüştü de..."


"Hahaha üzülme keltoşum, seni
her halinle seviyorum demiştim..Üüüüü"


 " Ben dayanamayacağım!..."


"Ben de!"


otel kapısı rahatsız etmeyiniz notu ile ilgili görsel sonucu

"KOŞ! Yanmadan kurtaralım ikisini de!"

fire sprinkler in hotel ile ilgili görsel sonucu
Kapıyı açınca sırılsıklam oldular..
otomatik yangın alarmı hala çalışıyordu:)
...


" Ner'de bunlar? "  


Sinem ve Mert bir hizmetlinin çekmecede unuttuğu makasla iplerini kesmiş balkondan yangın merdivenine ulaşmışlardı....




"Aaaaah! Yine kaçtılar!
kocamı sana yar etmem şıllıııık!"


t

"Ah! Kafam! Vuruldum galiba! Sen kaç Sinem!"

"Vurulmadın hayatım kafana çanta düştü yukarıdan!"


"Çanta mı? OHA! İçi para dolu!"

bag full of money ile ilgili görsel sonucu



"Yaşasın! Eşim banka kartlarıma el koydurmuş tek kuruşum yoktu.
Hadi kaçalım bunu bize iyilik perileri göndermiş olmalı. Koş!"

(Ancak otelin üst katından atılan para dolu
çantayı iyilik perileri göndermemişti bir uyuşturucu baronundan para çalan
birisi atmıştı çantayı... suçüstü yakalanmamak için)

Bölümler:


Yazan ve çizen:
Müjde Dural





50 yorum:

  1. Ooo kaçmışlar bile biz yangından nasıl kurtulacaklar derken işler karışmış vallahi 😊 ama şimdi bunlar nasıl kurtulup kaçtılar merakla bekliyoruz devamını 😀😊 emeğine sağlık canım ablam sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komodinden makas bulup iplerini kestiler, sonra da balkondaki yangın merdiveninden kaçtılar. Senin yorumundan birkaç saniye önce yangın merdivenli bir sahne çizip ekledim, çünkü ben de nasıl kaçtıklarının vurgulamak istedim:))

      Sen de sağol canım, sevgilerimle:)♥

      Sil
  2. Aaa. . Tam da yandı bitti kül oldu derken :D
    Heyecan devam ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamadılar yakmaya:))))
      Çok teşekkürler yorum için.

      Sil
  3. Neyse döndüler kurtarmaya :) Aksiyon filmi, nefes nefese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir çekilse gerçekten hop oturup hop kalkılır. Çok teşekkürler Handan'cığım. :)

      Sil
  4. Çizimler ve diyaloğlar gerçekten hoş. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim Hüseyin hocam. Siz de sağolun.

      Sil
  5. Yine kurtarmışlar paçayı:) Ne kadar acıklı insanınsevdiği biriyle böyle bir şey yaşaması. Hem kızıyorsun hem kabullenemiyorsun. İntikam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın kesinlikle öyle olmalı, insan allakbullak olur. Çok teşekkürler yorum için İrem'ciğim. :)

      Sil
  6. Ayy çok heyecanlı. Nasıl intikam alacaklar çok merak ediyorum. Bu yufka yüreklerine rağmen güzel bir intikam alırlar inşallah :D Çok güzel bir bölümdü ellerine sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık finale geliyoruz iyice aksiyon ve heyecan artacak. Beğendiğin için çok sevindim Kamer'ciğim, sen de sağol :)

      Sil
  7. vicdana geldiler son dakikada!

    ama ötekiler çoktan fıyyy..

    kovalamaca devam ediyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu aynen. Çok teşekkürler yorum için.

      Sil
  8. evvel bölümleri de merak ediyordum, kaldığım yerden açtım tek tek okudum. Müjde alemsin adamı LGBT yürüyüşüne katmak nerden geldi aklına aagsahsghagsa çok güldümmm. Hele Fatih Portakal'ın haber sunuşuna bittim. Biriktirip hepsini ardıardına okumak iyi oldu var ya, meraklanıyor insan :-)

    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık olsun Kadriye, valla izlerini kaybettirmek için kalabalık bir yürüyüş olsun diye düşünürken pat diye aklıma gelmişti. Esin perisi işte böyle geliyor demek ki...çok mutlu oldum canım, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  9. insafa gelmişler ama atı alan üsküdarı geçmiş..yağmur alarmı sayesinde yanmaktan kurtulmuşlar ve tüymüşler..😃 abooov! "kocamı sana yar etmem şıllıııık!" dedi ya çekecekleri var sevgililerin..😁 takip devam edecek gibi..emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu valla tüydüler:))kesinlikle çekecekleri var ancak finale yaklaştık, sürprizli bir sonla, takip devam edecek. Siz de sağolun:)

      Sil
  10. Demek ki bu işlerde vicdan yapmaya gerek yokmuş, üşenmemiş kaçmışlar bir de yahu, hihihi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ikisi hep kaçacak, diğer ikisi de hep kovalayacak şefim. Az kaldı final geliyr:))Çok teşekkürler yorum için.

      Sil
  11. ay çok tatlı bir bölüm olmuş bu Müjde Abla.. elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. ha haa yine kızdılaar ha haaa başa döndük yineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu deeptone'cuğum, çok teşekkürler yorum için.:)

      Sil
  13. En başından okumam lazım .gene ne güzellikler yazdın kimbilir .sevgiler canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl istersen canım, okuyan gözlerine sağlık olsun, sevgiler :)

      Sil
  14. Yine kaçtılar:)) Bu işin sonu nereye varacak çok merak ediyorum Ablacım:) Aksiyon hiç bitmiyor.SEvgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu:))Bu dizi aksiyon komedi olduğu için baştan sona aksiyon bitmeyecek. Çok teşekkürler Sevil'ciğim. Sevgilerimle.

      Sil
  15. Öyle bir yazıyorsun ki insan ne kıyabiliyor ne de kızabiliyor. Hatta kurtulsunlar istiyorsun. Kurtuldular, kaçtılar gerisi senin parmaklarında, zihninde şekillenecek. Ablacığım o denli şevklisin ki senaristler sadece yazıyor, çizimleri başkaları yapıyor. Sen sıfırdan çizime başladın, gayet iyi de bu işi kotarıyorsun. Tüm samimiyetimle yürekten tebrik ederim. Selamlar ve her daim sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukaddes'ciğim gurur duydum canım, keşke senin bu yorumunu ve diğer arkadaşlarımın yorumlarını yapımcılar, tv kanalları da okusalar, Kore, Japon dizilerinden ve eş, dost, tanıdıktan asla benim gibi bağımsız senaryo yazarlarına fırsat vermiyorlar. Bizleri görmezden geliyorlar. :(

      Sağolasın canım, benden de çok selamlar ve sevgiler. :)

      Sil
  16. tatilde okuyamadım, şimdi kaldığım yerden başlayacağım.Sevgiler kocaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık, benden de kocaman sevgiler.

      Sil
  17. Kıyamadılar :))
    Hala seviyorlar bunlar yazık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalsa hiç sevilecek tipler değiller ama işte artık bir yerden sonra karakterlere hükmüm geçmiyor:))))Çok teşekkürler Sebuş'um.

      Sil
  18. Kaçmayı başardılar.Azimliler valla...

    YanıtlaSil
  19. Ben keltosun uzun lapiska saclarinda kaldim 😁

    YanıtlaSil
  20. Valla bravo..o alevlerin içinde komodine gidip makası bulmak iyi gelmiş akıllarına...Şans yine güldü yüzlerine desene :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok şanslılar, her seferinde kurtulmayı başarıyorlar:))))

      Sil
  21. Hah ha... yangın söndürme sistemi varmış.Boşuna merak etmişim .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Sormakla iyi etmiştin ama Ayşe ve Mert telaştan, heyecandan akıl edemediler:)))

      Sil
  22. İçinde gizli anlamlar içeren bir bölüm olmuş. :)
    Ayşe ve Mert iyi ki, intikam gibi alçaltıcı bir varlığı kendi varlıklarında reddettiler derken kendilerini tekrar öfkeye esir etmeleri derin bir anlam içeriyor aslında. :) Kaleminize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar felsefi güzellikte bir yorum olmuş çok hoşuma gitti, çok mutlu oldum:) Evet vicdanları ağır bastı, intikam hoş bir şey değil, çok teşekkürler canım.

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. Tüm bölümleri bitirdim, epey de güldüm :) Paylaştığın için teşekkürler :)

      Sil
    2. Çok sevindim:) Asıl ben teşekkür ederim yorumların için.:)

      Sil