8 Eylül 2018 Cumartesi

ETME BULMA 8. Bölüm

fatih portakal haber ile ilgili görsel sonucu

"Sayın seyirciler, haber merkezimize ve polise İstanbul Edirne 
otobanında bir tank görüldüğüne
dair ihbarlar geldi."


"Ancak esrarengiz tank bulunamadı.
Olay araştırılıyor."

O SIRADA....

emniyet merkezi ile ilgili görsel sonucu

Ayşe'nin babasının güçlü
ve sadık dostları iki kaçak sevgiliyi arıyordu:)


"Bulduk!"


"Sağolun çocuklar, Boğaz'da eşlerinizle, 
çoluk çocuk yemek benden..."


"Bizim çocuklar yerlerini tespit etmiş."

Sinem ve Cem otelin yerinin bulunduğunu
akıl edemeyecek kadar şaşkın haldeydiler:)

"Üüüüü....tüm arkadaşlarım beni silmişler..
Apartman komşuları arayıp hakaret edip kapatıyor!"



"Beni de silmişler! Karını boynuzlamak yetmedi
bir de nonoş mu oldun diyorlar! Rezil oldum!"

otel istanbul ile ilgili görsel sonucu

Ayşe'nin babası onların otelde olduğunu teyit etti..


"Tamam kızım, bu ikisi sizin. Ben 
arabada bekliyorum."


"Sağol babacığım...gel Mert sıra bizde."


"Bize ne yapacaksınız?"


"Yapma Mert, çöz bizi, konuşalım.."


"Konuşacak bir şey yok! İkimizi de aptal yerine koydunuz.
Hadi Ayşe ağızlarını bantlayalım."


otel istanbul ile ilgili görsel sonucu




"Bunu hatırladın mı Sinem? Hııı?"


" Senin evlilik yıldönümünde almıştım, 
 bol bol yatağa, yerlere dökeyim, oh mis!.."


"Hahahaha. Canımmm komşum
ve biricik kocacıımmm! Cehennemde görüşürüz.."


"Aynen öyle. Asta la vista karıcığım
bay bay doktor!"


"Mmmmmmmm!!!!!!"

Ayşe ve Mert kapıyı kapatıp çıktılar...

otel kapısı rahatsız etmeyiniz notu ile ilgili görsel sonucu
"Hahahaha, lütfen rahatsız etmeyiniz yazısı da koyduk
çifte kumrular!!!!"



" Hadi gidip helva kavurayım ne de olsa kaç yıllık kocamdı..
üüüüüüüü!..."


"Ben de annemlere gidiyorum onlar da helva yapsın
sonra da karakola gidip teslim oluruz."


" Tamam, irmikli yapayım, üüüü irmik helvasını
 çok severdi."


"Sinem de un helvası çok sever. Anneme söy...söy..
üüüüüüü un ....un....."


Bölümler:



Yazan ve çizen:
Müjde Dural

48 yorum:

  1. eyvah,yanıyolar..😮 bu sevgilileri kim kurtaracak şimdi? 🤔 bi de yalancıktan gözyaşı dökmezler mi? ne kadar korkunçmuş bunlar,içim ürperdi valla..😁 emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir aksilik çıkmazsa (inşallah çıkmaz) bir, iki gün sonra yeni bölümü koymayı düşünüyorum, zaten bu sinema filmi olarak tasarladığımdan final yaklaştı. :) Çok teşekkürler:)

      Sil
  2. Üf ya, şu helvalar ölüyü hatırlatmasa ben de çok seviyorum.
    Gerçi bunlar kurtulacak gibi duruyor ama neyse tüyo yok galiba:)
    Yüreğine sağlık Müjde abla, selamlarımla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))bak naçizane basit bir şey ama zihnin neyi ilk hatırlarsa o akla geliyor, kandili hatırlamaya çalış, mesela ben hep Üsküdar'daki komşumuzun her kandil mutlaka un helvası getirmesini hatırlıyorum. İyi oluyor:)
      Tüyo yok Mukaddes'ciğim ama bir,iki güne inşallah yeni bölüm var, sen de sağol canım, selamlar.:)

      Sil
  3. Çok farklı bir blogun var. Her şeyiyle özgün olması güzel. Çizimlere daha alışamadım ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Sizin de bloğunuz özgün hele ismi çok sıradışı. Çizim konusunda hiç iddiam yok sadece hikayeyi okumayı kolaşlaştıracak bir tür 'yem' olsun diye çiziyorum:)

      Sil
    2. İki gündür blogdayım. Hipnoz mu oldum ne? :D Çizimler gayet güzel. Ben de hep rüyalarımı resmetmek istemişimdir. Daha kısmet olmadı.

      Sil
    3. Çok teşekkür ediyorum, eksik olmayın.
      Şunu anladım ne kadar çizerseniz, o kadar eliniz ustalaşıyor. Her gün çizin tek sır bu.:)

      Sil
  4. Ay bir de üzüldüler şimdi , hahaha. Helva olsa da yesek . Üşenmeyip yapsam bizimkiler bayram ederdi ya, buzdolabıyla boğuşuyorum , hiç uğraşamam şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüler valla eee, kolay değil şu an şoktalar ve öfkeyle kalktılar pişman oldular atasözündeki gibi. Bu bölümde sanırım herkesin canı helva çekecek:)))). Kolay gelsin canım.

      Sil
  5. Bu yangından bir kurtuluş olacak mı acaba? Merakla bekliyorum. Gözyaşıyla kavrulmuş helva:) Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir, iki gün içinde göreceğiz ebemkuşağı, çok teşekkür ediyorum. Hahaha aynen:) Sen de sağol:)

      Sil
  6. Benim de canım çekti helva 😊abov yaniyorlar ya kim kurtaracak şimdi bunları 😀 bakalım neler olacak bekliyoruz yeni bölümü 😊 emeğine sağlık ablam sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))o zaman hadi doğru mutfağa:))))bir, iki güne inşallah hazırlayacağım, sen de sağol canım. Sevgiler:)♥

      Sil
  7. anneeee bunlar çok vahşi çıktııııı valla otelde yakmak haa bakalım nasıl kurtulcaklar, sakin sakin bi de helva yicekler valla bunlar zaten katil ruhluymuş yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama enayi yerine konmak, aylarca 'canım komşum' dediklerinden aldatılmak devrelerini bozdu:)Gerçi hemen ağlamaya başladılar acaba pişman mı olacaklar?:)))

      Sil
    2. hımm yufka yürekli katil bunlar o zaman :)

      Sil
  8. Bi de diyo ki sütlü irmik helvası severdi, sütlü yapalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ayol şimdi benim bile canım irmik helvası çekti:))))

      Sil
  9. Doktorun karısı çok ürkünç, her şeyi yapabilir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldatılmış bir kadının intikamından korkmak lazım.
      Çok haklısın.:)))

      Sil
  10. Yorumumu sona yazıyorum ama tüm bölümleri okudum.
    Evlerden uzak diyelim önce.
    Ama eğlenceli bir fotoroman olmuş bana göre.
    Emeğinize sağlık.
    Devamını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn...:)
      Beğenmenize sevindim sahi eskiden fotoromanlar vardı çok da sevilirdi. Bir, iki güne inşallah devamı geliyor.
      Çok teşekkürler. :)

      Sil
  11. İrmikli helvayı valla ben de çok severim :)) Güldürdüler beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlatmak kolay, güldürmek zordur o yüzden mutlu oldum:))))

      Sil
  12. Eyvah yanacaklar gerci yaptiklari yanlisti ama yanmasinlar yine de 😂

    YanıtlaSil
  13. ölüm kötü be.. kurtulsunlar bari.. haha çok heyecanlı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, film olarak çekilse 10 misli heyecanlı olacak. Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  14. Bence kurtarsınlar, değmez katil olmaya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizimlere başladım kahvetelvesi, yetiştirebilirsem bu akşam ya da yarına:)))

      Sil
  15. Eyvah eyvah ne olacak şimdi. Canım fena halde helva istedi. Külliyen zarar bu helva şimdi, içindekilere bak. Un, yağ, şeker. Yok yemem zararlı, ölmezler herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararlı ama ben de seviyorum. :)
      Yeni bölümü bitirmek üzereyim birazdan yayına koyacağım:)

      Sil
  16. Ahahah detaylar çok güzel gerçekten :D Adamları öldürüyorlar ama helva yapmayı da ihmal etmiyorlar. Böyle Türk kültürü de var, komedi de var, aksiyon da var. Eline kalemine sağlık Müjde abla :) İnşallah bir gün televizyonda veya beyaz perdede izlemek de nasip olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum yorumunla Kamer'ciğim, ah inşallah canım, çok isterim. O zaman 10 misli daha keyifli olur. Sen de sağol canım. :)

      Sil
  17. Aahh ahh.. Sevgi işte.. Yine de agliyorlar.. Nasıl devam edecek hemen devam ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın canım, okuyan gözlerine sağlık:)

      Sil
  18. oyy içlerinde baya bir nefret oluşmuş:)

    YanıtlaSil
  19. Yalnız böyle bir baba her evlada lazım galiba. Ben irmik helvasına da un helvasına da bayılırım bu arada :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de lazım:))Ben de Yeşim'ciğim iki helvaya da bayılırım, canım çekti şimdi:))

      Sil
  20. Eee bu otelde yangın söndürme sistemi yok muymuş. ?Nasıl ruhsat almışlar ? :))
    Ha ha kusura bakma Müjde Abla ben böyle ayrıntılara takılmaktan film izleyemiyorum bazen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kusuru canımcım, bence gayet yerinde bir soru:)))

      Sil
  21. Yine çok güzel bir bölüm olmuş, devamında neler olacak çok merak ediyorum; emeğinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'ciğim hoşgeldin, gideceğim dediğin günden beri çok üzgünüm seni görünce mutlu oldum sadece yorum için değil; sevdiğim blogcanlar hiç gitmesinler istiyorum. :(
      Sen de sağol:)

      Sil
    2. bücürükveben,
      Bu yorumunuz benim için çok anlamlı, çok teşekkür ederim...
      Allah'ın izniyle yaz tatilinde geri döneceğim, böyle sıcak dostlarımın olduğu ve fikirlerimi paylaşabildiğim bu blog ortamı benim için çok özel nihayetinde. :) Tekrardan çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız. ^_^

      Sil
    3. Senin bloğunu ismi (Gezegenin Sihiri) dahil çok seviyorum, tabii ki böyle uzun bir ara vermene çok üzüldüm:( ama yazın dönecek olman tesellim:) ne demek sen de iyi ki varsın, sağol:)

      Sil