3 Eylül 2018 Pazartesi

ETME BULMA 7 . Bölüm

Kayınpederin, devresinden aldığı külüstür tank 
otomobili  gacur gucur ezdi geçti:) 


Arabadan geriye alttaki kaldı...



Ayşe, babası ve Mert tanktan indiler...


"Tüh! Yine kaçtılar!..."


"Koş! Çabuk! Ormana girelim!"


"Hiç merak etme kızım. Şimdi ceza yemeden
enkazı  tankla kenara atayım. Sonra devreme teslim edeyim.
Ben onları yine bulurum..."


"Tamam baba, ayrıca sen yeniden onları bulana kadar
benim de aklıma bir fikir geldi!:"

orman ile ilgili görsel sonucu



" Kurtulduk! Takip etmiyorlar!..."

Ancak Sinem şoka girmişti...


"En iyi elbisem yırtıldı, 1500 liralık Shiseido kremim ezildi!
10000 liralık çantam da, Chanel parfümüm de!"


" Shiseido krem mi? Elbise mi? Manyak mısın
sen? Canımızı zor kurtardık!"


Kavga ederek ormanda yürümeye devam ettiler...
bir müzik sesi geldi..
.


orman ile ilgili görsel sonucu

"Erik dalı gevrektir...erik dalı gevrektir
tiri - nam - tiri- nam - tiri - nam... "

Birkaç aile, çoluk çouk mangal yapmış,
müziği açmış; piknik yapıyordu...::)




" Erik dalı gevrektirrrr aman basmaya gelmez..."
 tiri nam tiri nam!  hanımlar salatalar hazır mı?..."


"Shiseido kremimmmm! Chanel parfümüm!"
"Yeter sus! Delireceğim!


"Kadının üstü başı yırtılmış ağlıyor... 
LANNN! Herif kızı kaçırmış galiba!"


"Vur kayınço vur! Gözüne gözüne vur! Alçak, ırz düşmanı!"

orman ile ilgili görsel sonucu

Sinem'in sayesinde Cem linç edilmekten kurtuldu.
Adamlar özür dilediler.....


" Suç bizde belamızı bulduk bakalım daha başımıza
neler gelecek?..."


İKİ GÜN SONRA...

İkili bir otelde gizleniyorlardı...


"Karım resim göndermiş...! Aman Allah'ım!"


"Bana da gön.....hiiii bittim ben!" 

Ayşe, parayı bastırıp afiş astırmıştı ve şöyle yazıyordu:
" Bu kadının adı Sinem'dir: Eşlerinizi 
uzak tutun! Koca hırsızı, yuva yıkan kaltaktır kendisi!"

Bu afişte de 
"Doktordum şimdi karısını aldatan bir nonoş oldum. 
Pisliğin teki bir kocayım ben." yazıyordu.


"Hahahaha....epey para harcadım ama değdi, 
OOOOOH canıma değsin! "

fatih portakal haber ile ilgili görsel sonucu

"Sayın seyirciler sosyal medya eşi tarafından aldatılan
bir ev hanımının şehre astırdığı devasa afişleri konuşuyor...."


Bölümler:



Yazan ve çizen:
Müjde Dural

56 yorum:

  1. intikam sağlam geliyor gibi....

    YanıtlaSil
  2. hahahahahaaa :)
    Afiş fikrini tuttum :)

    YanıtlaSil
  3. Oh, dayağı da bir güzel yedi :D Kreme ağlamak da iyi, hahaah, şoka girdi herhalde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne iyi oldu:)))kesinlikle öyle, şoka girdi. :)

      Sil
  4. ha ha haaaaaa afişler çok zekice valla ne razalet tü tü tüüüüü :)

    YanıtlaSil
  5. Senaryolarınızın devamını dilerim ablacığım.
    Emeğinize ve yüreğinize sağlık. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mukaddes'ciğim, sen de sağol.
      Sevgilerimle:)

      Sil
  6. Öfkenin, insanın düşünselliğini nasıl da körelttiğini çok güzel bir şekilde göstermişsiniz...
    Emeğinize sağlık! ^_^ Bakalım hikayenin devamında neler olacak? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim İrem'ciğim hakikaten öfke insanın gözünü karartıyor, sen de sağol canım. Birkaç gün sonra inşallah devamını hazır ederim.:)

      Sil
  7. Hahaha Cenk’i dövdükleri sahne çok hoşuma gitti hak ettiklerini bulsunlar iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum beğenmene Ebrar'cığım, evet hak ettiler:)))

      Sil
  8. ben de tank sevgilileri ezip geçti zannettim..🤔afişler gerçekten harika olmuş,fatih portakal da hemen damladı olaya,ondan kaçmaz..😁 emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman film biterdi:))daha çekecekleri var:)evet yaaa benim hikayelerde Fatih Portakal hem oluyor:)Çok teşekkürler:)

      Sil
  9. Ahahah Fox Haberde çıkmış bir de. :D Oh ne de güzel dövdüler adamı. İçimin yağları eridi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena patakladılar:)iyi olmuş o zaman erisin:)çok teşekkürler İrem'ciğim. :)

      Sil
  10. :)))Shiseido kreme çok güldüm.Tanktan kurtulmuş düşündüğü şeye bak..Bunların daha çok çekeceği var belli:)Kalemine sağlık Ablacım Sevgiler ❤💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya? Gitti 500 liralık krem:)Kesinlikle öyle Sevil'ciğim çekecekler, çok teşekkür ediyorum, benden de sevgiler♥♥

      Sil
  11. Hahahahaha! O afişlerr mükemmel olmuşş! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdüğüm için çok mutlu oldum şefim.:))çok teşekkürler...:)

      Sil
  12. keyifli bir dizi. eskiden kaynana zehiri vardı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kaynana zehiri mi? :)))ilahiii:)
      Çok teşekkürler.

      Sil
  13. çizimlerine her defasında hayran kalıyorum , yine iyi hikaye :D emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Eylem'ciğim, sen de sağol canım.

      Sil
  14. Ben bu senaryonu kaçırmışım :( Adı çok hoşuma gitti .2bölümü okudum .İnşallsh diğerlerinde bugün okuyup bitireceğim.Yine sürükleyici, merak uyandırıcı bir okadarda düşündürücü olmuş.
    Aklına ,yüreğine,kalemine sağlık❤💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'ciğim hoşgeldin:) özlemiştim.
      Okuyan gözlerine sağlık canım, beğenmene sevindim:)
      Sen de sağol♥♥

      Sil
  15. Bizim halk anlamadan dinlemeden taaruza geçer :) Çok doğru tespit :) Cem,neyse ki linçten kurtuldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Bazen gerçek göründüğü gibi olmayabilir, çok teşekkürler:)

      Sil
  16. bu nasıl bir hayal gücüdür Müjde Abla, hele hele aynı anda 2 dizi yazmak... harikasınız her zamanki gibi, maşallah size, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren'ciğim çok teşekkür ediyorum, aynı anda 2 dizi çok zor oldu farkındaysan son Karpuz Apartmanı'nın bölüm sonunda "devam edecek" yazmadım. Pilim bitti:)))Bu dizi bitsin. Aklımda tek bir tane var çocuklara yönelik ama büyükler de sevecek (peri masalı gibi)onu yapacağım. Sonra da artık bekleyeceğim ya hayallerim gerçekleşecek ya gerçekleşmeyecek:(
      Sağol canısı, benden de sevgiler:)

      Sil
  17. Cem'in linçten kurtulmasına sevindim :)
    Harika olmuş, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet az kalsın ellerinde kalacaktı:)
      Çok teşekkür ediyorum, çok mutlu oldum.:)

      Sil
  18. Afişlere bayıldım, bayıldım :))

    YanıtlaSil
  19. Yaralı bir kadın yaralı aslandan tehlikeli olabilir :)))

    YanıtlaSil
  20. okuyamadıklarımı merak ediyordum ancak fırsat buldum şahane ilerliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film olarak çekilse çok heyecanlı ve komik olacak aklımdaki tüm diyalogları, tüm sahneleri yazamıyorum. Özet izletebiliyorum sadece...çok teşekkürler:)

      Sil
  21. Canını kurtardığına sevineceğine, elbisesi ve kremine üzülen bir Sinem,azcık saf mı ne? Bu arada Fatih Portakal yine almış haberin kokusunu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saflık değil de şoke oldu Yeşim'ciğim:))) Fatih beyi neredeyse tüm dizilere koydum:))))

      Sil
  22. Hah ha...Arabanın kırmızı enkazını görünce önce kan zannettim iyi mi :)) Cenk'e ders verecek duyarlı(!) vatandaşlar da varmış hala :))
    Ben gene bölümleri biriktirip okumaya geldim Müjde Abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle zannetmen doğal cam güzeli'm, film olacaktı ki, kağıt üzerinde kırmızı kalemle o kadar becerebildim:))))ah be bi çekilse....çok üzülüyorum, neyse bu arada tüm yorumlarını akşam gördüm çok mutlu oldum:)okuyan gözlerine, yorumlayan ellerine sağlık, şimdi diğer yorumlarını cevaplamaya gideyim:))

      Sil
  23. İlahi Müjde abla,sen çok yaşa emi...Çok naif bir insansın.Araba enkazı çizimin süper olmuş eline sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım, içim rahat etmedi, tekrar çizdim:)))sen de sağol cam güzeli'm. :)))

      Sil
  24. Ormanda dayak olayına bayıldııım. :)) Eşlerini aldatmaları burunlarından fitil fitil gelecek. Oh olsun!
    Arkası daha sonra Müjde abla, keyifli dakikalar geçirdim. Emeğine sağlık.
    -Tankın arabayı ezme sahnesi kafamda yer etti. Hala onu düşünüyorum. Harika olmuş :)-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle olacak, burunlarından gelecek. Bence de oh olsun:)))eğer dürüst olsalardı, önce boşansalardı sonra ne yaparlarsa yapsalardı....
      O sahne için google görsellerde çok uğraştım, çok eskizler yaptım. Sağol canım tüm yorumların için tekrar teşekkürler:)

      Sil
  25. Parayı bastırıp afişi astıran Sinem değil, Ayşe olacak. Naçizane...:))
    Okumaya ve gülmeye devam. :))
    ( Bu yorumumu yayınlamayabilirsiniz. )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah! Çok teşekkür ediyorum Nazlıcığım, hem de çok çünkü yaş 65 gerçi yayınladığım sırada biraz daha gençtim:)))ama bu tür isim hataları çok yapıyorum. İyi ki, söyledin hemen düzelteceğim. Yoo...bunlar dalgınlıktan yaptığım hatalar yayınlayayım ki, başka okurlar da bu tür hata görürse çekinmeden söylesinler ki, düzelteyim çünkü insan kendi yaptığı hatayı fark edemiyor. :)

      Sil